Gast___quote:Op donderdag 24 september 2009 20:30 schreef Qaox het volgende:
Hoe maak ik de mensen van DX duidelijk dat mijn order nog niet geshipped moet worden omdat het ''die weerk voor de feestdagen'' is?
En: waarom zou er dan extra customs controle zijn?
Wat is dat nou weer voor actiequote:Op donderdag 24 september 2009 20:34 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Gast___![]()
![]()
![]()
![]()
De Douane in China houdt het dan (misschien) tegen bij de grens, en na de feestdagen gaat alles weer de deur uit. Als jij DX gaat vertellen om te wachten, nou, dat gebeurt sowieso wel.
Zal dan een mooie bende worden danquote:Op donderdag 24 september 2009 20:54 schreef Qaox het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor actie, beetje alle post tegenhouden tot na die week
Uitpuilende vliegtuige, vrachtwagens, busjes, brievenbussen, afvalbakken, afvalbakken, vuilniswagens, afvalhopen, afvalcompressors, afvalverbranders...quote:Op donderdag 24 september 2009 20:57 schreef Heracles25 het volgende:
[..]
Zal dan een mooie bende worden dan
Ik niet:Pquote:Op donderdag 24 september 2009 20:20 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ga je morgen trouwen? Prettige dag dan.
Je hebt de ringen toch wel bij Jack besteld?
Vind je het heel erg als ik dat lariekoek vind?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:34 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Gast___![]()
![]()
![]()
![]()
De Douane in China houdt het dan (misschien) tegen bij de grens, en na de feestdagen gaat alles weer de deur uit. Als jij DX gaat vertellen om te wachten, nou, dat gebeurt sowieso wel.
Ik denk niet dat hij tegenhouden bedoelt, maar eerder te lui om het de deur uit te doen.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:46 schreef PedroN het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik dat lariekoek vind?
Waarom zou de Douane UITGAANDE post controleren, dat doen ze dus nergens. Hooguit zullen ze misschien beter letten op inkomende post maar uitgaande zeker niet. Ik heb nog nooit gehoord dat uitgaande post door de douane onderschept is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door Downstar op 24-09-2009 23:49:56 ]
Volgens mij was dat dionsyu, die is gebanned van fok.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:50 schreef Downstar het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)0e2da9e213e7e6e3.htm
de gene die die heeft gekocht; naam vergeten sorry![]()
ben je er nog steeds tevreden over?
Ha monkey.quote:Op vrijdag 25 september 2009 02:51 schreef monkeybrain het volgende:
Oh nee, Downstar is terug en begint weer over mp3 spelers![]()
Ik heb zo'n soort ding dus besteld bij focalprice. en heb hier ondanks gepost wat ik ervan vond:quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ha monkey.
Terug? nog steeds hier zal je bedoelen![]()
( wel alles meegelezen, maar had niet veel te posten,dus dan ga ik dit topic niet onnodig vervuilen)
Maargoed ben toch nog wel op zoen naar een ipotje jaaa!
en er was iemand die hem hier al had besteld, vroeg me gewoon af of die er nog steeds tevreden over was.
en zoals ik nu al zij; geen lijstjes meer ; wat een ellende was dat zeg
Ik heb hem van de week binnen gekregen.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:50 schreef Downstar het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)0e2da9e213e7e6e3.htm
de gene die die heeft gekocht; naam vergeten sorry![]()
ben je er nog steeds tevreden over?
Een skeleton horloge, erg leukquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:11 schreef zlakto het volgende:
Ik ben opzoek naar een automatisch horloge waarbij je het uurwerk van de voorkant in kan kijken. Zijn er hier mensen die eerder zo'n horloge besteld hebben, en daar een mening over hebben?>
Hangt van de voorraad af, is het niet op voorraad dan moet het eerst van de leverancier naar hun verzonden worden dan doorverpakt en weer verzonden naar jou. Is het op voorraad kan het met 1 dag verzonden worden en is het niet op voorraad kan het 5 dagen duren voor hun het naar jou versturen (maar kan ook binnen 2 dagen binnen zijn of 2 weken of niet op voorraad bij leverancier etc)quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:45 schreef Dynd het volgende:
Nog een vraagje
Hoelang na betaling sturen ze het product meestal op? Hoop dat het nog voor die feestdagen gebeurt namelijk.
Oke, ik zie hem niet meer op de site dus het zal wel niet in voorraad zijnquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:49 schreef Skiet het volgende:
[..]
Hangt van de voorraad af, is het niet op voorraad dan moet het eerst van de leverancier naar hun verzonden worden dan doorverpakt en weer verzonden naar jou. Is het op voorraad kan het met 1 dag verzonden worden en is het niet op voorraad kan het 5 dagen duren voor hun het naar jou versturen (maar kan ook binnen 2 dagen binnen zijn of 2 weken of niet op voorraad bij leverancier etc)
Ik heb deze 'n tijd terug aangeschaft. Leuk modelletje en nog geen 15,-. Laat de mensen in je omgeving raden wat 't ding moet kosten en ze slaan "stijl" achteroverquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:11 schreef zlakto het volgende:
Ik ben opzoek naar een automatisch horloge waarbij je het uurwerk van de voorkant in kan kijken. Zijn er hier mensen die eerder zo'n horloge besteld hebben, en daar een mening over hebben?>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |