abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73081671
quote:
Op donderdag 24 september 2009 20:30 schreef Qaox het volgende:
Hoe maak ik de mensen van DX duidelijk dat mijn order nog niet geshipped moet worden omdat het ''die weerk voor de feestdagen'' is?

En: waarom zou er dan extra customs controle zijn?
Gast___

De Douane in China houdt het dan (misschien) tegen bij de grens, en na de feestdagen gaat alles weer de deur uit. Als jij DX gaat vertellen om te wachten, nou, dat gebeurt sowieso wel.
pi_73082470
quote:
Op donderdag 24 september 2009 20:34 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Gast___

De Douane in China houdt het dan (misschien) tegen bij de grens, en na de feestdagen gaat alles weer de deur uit. Als jij DX gaat vertellen om te wachten, nou, dat gebeurt sowieso wel.
Wat is dat nou weer voor actie , beetje alle post tegenhouden tot na die week
pi_73082579
quote:
Op donderdag 24 september 2009 20:54 schreef Qaox het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor actie , beetje alle post tegenhouden tot na die week
Zal dan een mooie bende worden dan
pi_73082670
quote:
Op donderdag 24 september 2009 20:57 schreef Heracles25 het volgende:

[..]

Zal dan een mooie bende worden dan
Uitpuilende vliegtuige, vrachtwagens, busjes, brievenbussen, afvalbakken, afvalbakken, vuilniswagens, afvalhopen, afvalcompressors, afvalverbranders...

Een hele crisis.

Y2K
  donderdag 24 september 2009 @ 21:15:44 #105
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73083266
Awwww ze waren 'm products net aan 't collecten!
Stelletje vakantie vierders! Ons beetje jaloers maken!
Komop versturen die handel!
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_73083388
2 oktober duurt toch nog wel eff? Tevens snap ik niet waarom ze extra zouden controleren, ik denk juist minder. Chinese houden niet van meer werk wanneer ze niet meer betaald krijgen
  donderdag 24 september 2009 @ 21:26:16 #107
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_73083637
quote:
Op donderdag 24 september 2009 20:20 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Ga je morgen trouwen? Prettige dag dan .
Je hebt de ringen toch wel bij Jack besteld?
Ik niet:P
me neef die in shanghai woont
mijne wil trouwen 20-10-2010...
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_73084235
quote:
Op donderdag 24 september 2009 20:06 schreef revpolen het volgende:
maar morgen eerst

Linkje?

76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_73084356
quote:
Op donderdag 24 september 2009 20:34 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Gast___

Vind je het heel erg als ik dat lariekoek vind?
Waarom zou de Douane UITGAANDE post controleren, dat doen ze dus nergens. Hooguit zullen ze misschien beter letten op inkomende post maar uitgaande zeker niet. Ik heb nog nooit gehoord dat uitgaande post door de douane onderschept is.

EDIT: sorry verkeerde post gequot moest die natuurlijk zijn waar Granaatappel (de originele post van Area78) op reageerde.

[ Bericht 2% gewijzigd door PedroN op 24-09-2009 21:55:56 ]
pi_73084454
quote:
Op donderdag 24 september 2009 21:46 schreef PedroN het volgende:

[..]

Vind je het heel erg als ik dat lariekoek vind?
Waarom zou de Douane UITGAANDE post controleren, dat doen ze dus nergens. Hooguit zullen ze misschien beter letten op inkomende post maar uitgaande zeker niet. Ik heb nog nooit gehoord dat uitgaande post door de douane onderschept is.
Ik denk niet dat hij tegenhouden bedoelt, maar eerder te lui om het de deur uit te doen.
pi_73088258
Mensjes die hier ipot nona hebben besteld?

Iemand nog tips welke te nemen op TB?.. ( de van DP wil ik niet)
mogelijk dat iemand er reeds 1 heeft besteld.

Graag met shake functie en roteerbaar scherm
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 51% gewijzigd door Downstar op 24-09-2009 23:49:56 ]
pi_73088613
http://item.taobao.com/au(...)0e2da9e213e7e6e3.htm

de gene die die heeft gekocht; naam vergeten sorry

ben je er nog steeds tevreden over ?

[ Bericht 79% gewijzigd door Downstar op 25-09-2009 00:50:11 ]
pi_73089978
quote:
Op donderdag 24 september 2009 23:50 schreef Downstar het volgende:

Volgens mij was dat dionsyu, die is gebanned van fok.
  vrijdag 25 september 2009 @ 02:51:18 #114
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73090426
Oh nee, Downstar is terug en begint weer over mp3 spelers
pi_73090982
Ik hoop vandaag mijn mailtje terug te krijgen Gister toch maar een trui in de stad gekocht, durfde het toch niet aan met taobao. En mijn lieve mama betaalde toch voor me
pi_73091072
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 02:51 schreef monkeybrain het volgende:
Oh nee, Downstar is terug en begint weer over mp3 spelers
Ha monkey.

Terug? nog steeds hier zal je bedoelen
( wel alles meegelezen, maar had niet veel te posten,dus dan ga ik dit topic niet onnodig vervuilen )

Maargoed ben toch nog wel op zoen naar een ipotje jaaa !
en er was iemand die hem hier al had besteld, vroeg me gewoon af of die er nog steeds tevreden over was.

en zoals ik nu al zij; geen lijstjes meer ; wat een ellende was dat zeg
pi_73091343
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 08:04 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ha monkey.

Terug? nog steeds hier zal je bedoelen
( wel alles meegelezen, maar had niet veel te posten,dus dan ga ik dit topic niet onnodig vervuilen )

Maargoed ben toch nog wel op zoen naar een ipotje jaaa !
en er was iemand die hem hier al had besteld, vroeg me gewoon af of die er nog steeds tevreden over was.

en zoals ik nu al zij; geen lijstjes meer ; wat een ellende was dat zeg
Ik heb zo'n soort ding dus besteld bij focalprice. en heb hier ondanks gepost wat ik ervan vond:
slechte en lelijke firmware, mist functionaliteit, fm radio ontvangt niet 1 zender en doordat r constant een ruis zit op de uitgang is het geluid ook heel erg slecht.
pi_73097429
quote:
Op donderdag 24 september 2009 23:50 schreef Downstar het volgende:

Ik heb hem van de week binnen gekregen.
Kan eigenlijk geen verschillen ontdekken met die van DP zelf. (op een enkel verwaarloosbaar verschil na)
Heb alleen nog maar wat eigen mp3-tjes geluisterd dus over de radio en video kan ik nog niets melden.
Hij is bij mij bedoeld als speler tijdens het rennen en daarvoor is hij wel geschikt.
Echter valt er niets te vergelijken met een echte iPod.
Qua gebruiksgemak dus even wennen en niet zo makkelijk als een echte.
Maar ben er wel tevreden mee.
pi_73101235
Ik ben opzoek naar een automatisch horloge waarbij je het uurwerk van de voorkant in kan kijken. Zijn er hier mensen die eerder zo'n horloge besteld hebben, en daar een mening over hebben?>
  vrijdag 25 september 2009 @ 15:42:50 #120
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73102162
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:11 schreef zlakto het volgende:
Ik ben opzoek naar een automatisch horloge waarbij je het uurwerk van de voorkant in kan kijken. Zijn er hier mensen die eerder zo'n horloge besteld hebben, en daar een mening over hebben?>
Een skeleton horloge, erg leuk
Die kosten zo'n 15/20 euro, geen top kwaliteit maar erg leuk voor de prijs.
pi_73102229
Nog een vraagje
Hoelang na betaling sturen ze het product meestal op? Hoop dat het nog voor die feestdagen gebeurt namelijk.
pi_73102349
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:45 schreef Dynd het volgende:
Nog een vraagje
Hoelang na betaling sturen ze het product meestal op? Hoop dat het nog voor die feestdagen gebeurt namelijk.
Hangt van de voorraad af, is het niet op voorraad dan moet het eerst van de leverancier naar hun verzonden worden dan doorverpakt en weer verzonden naar jou. Is het op voorraad kan het met 1 dag verzonden worden en is het niet op voorraad kan het 5 dagen duren voor hun het naar jou versturen (maar kan ook binnen 2 dagen binnen zijn of 2 weken of niet op voorraad bij leverancier etc)
pi_73102430
Iemand al skins voor de PS3 slim gezien toevallig?
pi_73104135
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:49 schreef Skiet het volgende:

[..]

Hangt van de voorraad af, is het niet op voorraad dan moet het eerst van de leverancier naar hun verzonden worden dan doorverpakt en weer verzonden naar jou. Is het op voorraad kan het met 1 dag verzonden worden en is het niet op voorraad kan het 5 dagen duren voor hun het naar jou versturen (maar kan ook binnen 2 dagen binnen zijn of 2 weken of niet op voorraad bij leverancier etc)
Oke, ik zie hem niet meer op de site dus het zal wel niet in voorraad zijn
pi_73104398
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:11 schreef zlakto het volgende:
Ik heb deze 'n tijd terug aangeschaft. Leuk modelletje en nog geen 15,-. Laat de mensen in je omgeving raden wat 't ding moet kosten en ze slaan "stijl" achterover

In 't donker is 'ie wat onoverzichtelijk, maar zolang je 'm omhebt blijft 'ie lopen.

Ben alleen nu op zoek en in onderhandeling over 'n OE-Boot, alleen dat wil niet echt vlotten. Via TradeTang wordt 't met EMS verstuurd, daar ben ik niet blij mee (buiten 't feit dat ik niet weet of ik wel via TT wil bestellen) en Rachel van DP is me te zakelijk even. Hetzelfde horloge is bij haar (TaoBao) ruim 30 dollar duurder
"If you're not a manc, you're a wank"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')