Als ik die site zo eens bekijk, zie ik dat ze toch een stuk duurder zijn dan bv DX, DP of FPquote:Op zondag 27 september 2009 19:19 schreef fristl het volgende:
iemand ervaring met http://www.dealscoming.com/?
hier kan je ook zonder paypal betalen, want paypal lukt niet met men 'saaie' Rabo europas?
Ja is betrouwbaar. Ja werkt gewoon op je europese DS lite.quote:Op zondag 27 september 2009 19:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jongens, ik wil http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18876 kopen, maar is het betrouwbaar? En werkt het gewoon op mijn Europese DS Lite?
ja , hebben hier al meer dan half jaar no problemquote:Op zondag 27 september 2009 19:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jongens, ik wil http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18876 kopen, maar is het betrouwbaar? En werkt het gewoon op mijn Europese DS Lite?
heb er vanavond al 2 gehad van m. volgens mij heeft ie een unread inbox van heulveulquote:Op zondag 27 september 2009 20:14 schreef Mirjam het volgende:
nu al een week geleden gemaild naar jack
geen antwoord
quote:Op zondag 27 september 2009 20:14 schreef Mirjam het volgende:
geen antwoord
Zelfs niet na al die kinky bestellingen van jou? Het gaat niet goed met DPquote:Op zondag 27 september 2009 20:14 schreef Mirjam het volgende:
geen antwoord
ik heb jack al 2 keer gemaild, edoch bedankt voor je tip.quote:Op zondag 27 september 2009 20:32 schreef Skiet het volgende:
[..]
Als we allemaal eens stoppen met steeds maar hier klagen dat je geen antwoord krijgt. Je kan Jack ook gewoon even een nieuwe mail sturen met daaronder je vorige mail en vragen of hij nog even wilt antwoorden. Kan best dat hij hem gemist heeft. Hij zal ongetwijfeld een groot aantal mails per dag krijgen.
Waarom ons met die niet interessante informatie lastigvallen? Moeten we nu allemaal medelijden met je hebben? Gewoon lekker nuttige dingen posten en niet het topic vervuilen met steeds weer dezelfde onzin.quote:Op zondag 27 september 2009 20:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb jack al 2 keer gemaild, edoch bedankt voor je tip.
zeur niet, niks mis met mensen die posten dat ze nog niks hebben gehoord.quote:Op zondag 27 september 2009 20:45 schreef Skiet het volgende:
[..]
Waarom ons met die niet interessante informatie lastigvallen? Moeten we nu allemaal medelijden met je hebben? Gewoon lekker nuttige dingen posten en niet het topic vervuilen met steeds weer dezelfde onzin.
En bedankt
Iddquote:Op zondag 27 september 2009 20:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zeur niet, niks mis met mensen die posten dat ze nog niks hebben gehoord.
quote:Op zondag 27 september 2009 20:45 schreef Skiet het volgende:
[..]
Waarom ons met die niet interessante informatie lastigvallen? Moeten we nu allemaal medelijden met je hebben? Gewoon lekker nuttige dingen posten en niet het topic vervuilen met steeds weer dezelfde onzin.
En bedankt
Of je negeert haar posts gewoon als je er niets mee wilquote:Op zondag 27 september 2009 20:45 schreef Skiet het volgende:
[..]
En bedankt
Dag Dionquote:
Ook een manier om geen ban te krijgen, gewoon zeggen dat Dion iets heeft gezegdquote:Op zondag 27 september 2009 21:36 schreef MacorgaZ het volgende:
hihi, ik kan iets leuks posten, een hele leuke screenshot![]()
![]()
het is een msn-gesprek met Dion
doe dat en je hebt een ban te pakken, dat is namelijk tegen de policyquote:Op zondag 27 september 2009 21:36 schreef MacorgaZ het volgende:
hihi, ik kan iets leuks posten, een hele leuke screenshot![]()
![]()
het is een msn-gesprek met Dion
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |