quote:
Even in een vergiet mieteren, afspelen onder de kraan en verder klaarmaken. Studentenregel hè, als het korter dan 10 sec op de grond ligt kan je het nog prima eten.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:43 schreef Bravebart het volgende:
Wat een held ben ik, ik gooi net al mn gesneden groente op de grondDat wordt veel chips eten vanavond om de verloren groente aan te vullen
![]()
Heb ik ook deels gedaan, maar op sommige plekken durf ik niet meer van de grond te eten, zoals bijna onder de koelkastquote:Op woensdag 23 september 2009 18:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Even in een vergiet mieteren, afspelen onder de kraan en verder klaarmaken. Studentenregel hè, als het korter dan 10 sec op de grond ligt kan je het nog prima eten.
Dan moet je het daar schoonmaken!quote:Op woensdag 23 september 2009 18:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb ik ook deels gedaan, maar op sommige plekken durf ik niet meer van de grond te eten, zoals bijna onder de koelkast
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb ik ook deels gedaan, maar op sommige plekken durf ik niet meer van de grond te eten, zoals bijna onder de koelkast
Studentenregel is ook geen groente eten! Wees blij dat God je gered heeft, op tijd!quote:Op woensdag 23 september 2009 18:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Even in een vergiet mieteren, afspelen onder de kraan en verder klaarmaken. Studentenregel hè, als het korter dan 10 sec op de grond ligt kan je het nog prima eten.
Een zwarte broek is al voldoende bij dat geval. Daar doet hij nog steeds moeilijk over.quote:
Sissy.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je bent een meisje... dat zal dus wel meevallenquote:Op woensdag 23 september 2009 18:48 schreef L.no het volgende:
Dit is best angstaanjagend. Wat als ik zo ook word als ik op kamers ga wonen?
Ik hoop het. *ril*quote:Op woensdag 23 september 2009 18:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je bent een meisje... dat zal dus wel meevallen
No problemo...quote:Op woensdag 23 september 2009 18:53 schreef L.no het volgende:
Dean is een echte man wat zelfs nog van de vuilnisbak eet als het nog net vers is.
Noooooooooou... dat zegt niet zo heel veel hoorquote:Op woensdag 23 september 2009 18:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je mag wel vast oefenen met schoonmaken als ik op mezelf woon. Deal?quote:
Oefenen? Man, ik maak mijn eigen kleding schoon, maak mijn eigen kamer altijd schoon (maak ook troep, maar ruim het áltijd netjes op) ik kook weleens voor mezelf, ik strijk mijn eigen kleding..etc,etc.. wat valt er te oefenen.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je mag wel vast oefenen met schoonmaken als ik op mezelf woon. Deal?
Voor het "echie"..quote:Op woensdag 23 september 2009 18:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Oefenen? Man, ik maak mijn eigen kleding schoon, maak mijn eigen kamer altijd schoon (maak ook troep, maar ruim het áltijd netjes op) ik kook weleens voor mezelf, ik strijk mijn eigen kleding..etc,etc.. wat valt er te oefenen.
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Noooooooooou... dat zegt niet zo heel veel hoor.
What has been seen cannot be unseen.
Noooo.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jij hebt een zwaar vertekend beeld van meisjes. Bij m'n vriendin zou ik NOOIT van de vloer eten
I know, ik ben een azijnzeikerquote:
Jij bent echt degene die flink moet oefenen. Serieus Bootje. Ik meen het.quote:
WIJF!quote:Op woensdag 23 september 2009 18:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I know, ik ben een azijnzeiker
Mijn image van jou als mijn fok!held, wat doe je.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niks mis met TS. Zou ik ook doen.
Daar heeft hij dan toch een vriendin voorquote:Op woensdag 23 september 2009 19:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij bent echt degene die flink moet oefenen. Serieus Bootje. Ik meen het.
Mja, geen idee, ik denk inderdaad een vrouwquote:Op woensdag 23 september 2009 19:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
WIJF!
NEPSTUDENT!
En je verloochent jezelf ook al door relaties met hbo'ers aan te gaan. Wat moet dat ooit worden met jou.
inderdaad daar zijn ze voor.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daar heeft hij dan toch een vriendin voor.
!
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daar heeft hij dan toch een vriendin voor.
!
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Mijn image van jou als mijn fok!held, wat doe je.
Ik vind het wel meevallen dit keer..quote:Op woensdag 23 september 2009 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat wordt het alweer snel donker.
Rel rel relquote:Op woensdag 23 september 2009 19:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij bent echt degene die flink moet oefenen. Serieus Bootje. Ik meen het.
Doe niet zo moeilijk.. Hij ziet het toch nietquote:Op woensdag 23 september 2009 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..].
Nee, maar ff serieus. 't Is toch te zot voor woorden dat je daar niet welkom bent omdat je broek niet mooi genoeg is en 'ongepast' zou zijn. Kom nou, je gedenkt en neemt daar afscheid van een overleden familielid. Werkelijk belachelijk. Als het zo zou moeten dan hoefde het voor mij ook niet meer
.
C'mon, hoeveel moeite kost het nou om een zwarte broek te kopen. Het hoeft niet duur te zijn en je kan het lenen van iemand anders.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..].
Nee, maar ff serieus. 't Is toch te zot voor woorden dat je daar niet welkom bent omdat je broek niet mooi genoeg is en 'ongepast' zou zijn. Kom nou, je gedenkt en neemt daar afscheid van een overleden familielid. Werkelijk belachelijk. Als het zo zou moeten dan hoefde het voor mij ook niet meer
.
Man je kan net zo goed in een clownspak gaan. Als het je niet boeit, dan kan je gerust zo gaan. Respect tonen is wel een ander verhaal.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:10 schreef Isdatzo het volgende:
Oh wacht, ik zou overigens WEL gaan. Maar dan in zwarte spijkerbroek. Weet je wát pas ongepast is? Zeiken over een spijkerbroek op een begrafenis. Dan liggen je prioriteiten toch een béétje verkeerd.
That's not the point.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:13 schreef L.no het volgende:
[..]
C'mon, hoeveel moeite kost het nou om een zwarte broek te kopen. Het hoeft niet duur te zijn en je kan het lenen van iemand anders.
ik heb mijn lamp al aangezet.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen dit keer..
Wat mij betreft is er weinig verschil tussen in zwarte spijkerbroek gaan met een net overhemd en het in pak gaan. Maar dat ben ik. Ik heb dan ook een tieveshekel aan pakken, zit zo oncomfortabelquote:Op woensdag 23 september 2009 19:13 schreef L.no het volgende:
[..]
C'mon, hoeveel moeite kost het nou om een zwarte broek te kopen. Het hoeft niet duur te zijn en je kan het lenen van iemand anders.
Mja, ik merk toch wel dat Nederlanders enorm vrij zijn hiermee. Vroeger schrokken we ons toen we hoorden dat men hier gewoon in spijkerbroek naar een verjaardagsfeestje gaan. Wij gaan altijd zo net mogelijk (geen gala ofzo, maar je snapt het vast wel).
Maargoed, ik begrijp de oudere generatie wel en als je er niet mee eens bent, dan is het opzich niet erg, maar als iemand net zoals TS gaat janken daarover, dan is er iets mis lijkt me.
Maargoed, als je het niet leuk vindt, dan ga je gewoon niet. Dat kan ook inderdaad.
inderdaad. Al kwam je naaktquote:Op woensdag 23 september 2009 19:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
That's not the point.
Is het voor de familie niet voldoende dat ik aanwezig ben om mijn medeleven te tonen? Want dáár gaat het toch om? Waarom is het zo belangrijk dat ik een bepaalde broek aantrek?
L.no is dan alsnog in het zwartquote:Op woensdag 23 september 2009 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad. Al kwam je naaktaanzetten. Je bent er toch.
Neuh, nu trek je het in 't absurde. Wat is er mis met een nette - zwarte - spijkerbroek? Waarom kan ik geen medeleven en respect tonen in een nette - zwarte - spijkerbroek?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Man je kan net zo goed in een clownspak gaan. Als het je niet boeit, dan kan je gerust zo gaan. Respect tonen is wel een ander verhaal.
quote:
Je aanpassen qua kleden is ook een manier om je medeleven aan te tonen. Je neemt er dan iig moeite voor.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
That's not the point.
Is het voor de familie niet voldoende dat ik aanwezig ben om mijn medeleven te tonen? Want dáár gaat het toch om? Waarom is het zo belangrijk dat ik een bepaalde broek aantrek?
Ja, ik denk dat deze generatie het niet veel boeit, maar het blijft een begrafenis van iemand anders.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat mij betreft is er weinig verschil tussen in zwarte spijkerbroek gaan met een net overhemd en het in pak gaan. Maar dat ben ik. Ik heb dan ook een tieveshekel aan pakken, zit zo oncomfortabel
Een spijkerbroek is blijkbaar niet net genoeg. Vroeger werd dat gezien als kleding van een boer of ergerns in die richting.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, nu trek je het in 't absurde. Wat is er mis met een nette - zwarte - spijkerbroek? Waarom kan ik geen medeleven en respect tonen in een nette - zwarte - spijkerbroek?
TS past zich toch aan door een nette zwarte spijkerbroek te dragen icm. een net overhemd ofzo? Het is niet alsof hij daar op z'n teenslippers met een joint achter z'n oor en oordopjes in een half uur te laat de kerk in komt wandelen met een krat bier op z'n schouder.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Je aanpassen qua kleden is ook een manier om je medeleven aan te tonen. Je neemt er dan iig moeite voor.
Het is gewoon een ongeschreven regel.
Zelf ik kan nóg bruiner worden tot zwart eh. Dat je dat maar weet.quote:
Nu mag het wel gezien worden als iets net, maar het is begrijpenlijk als je opa het niet accepteerd. De normen zijn nou eenmaal anders vroeger qua kleding.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
TS past zich toch aan door een nette zwarte spijkerbroek te dragen icm. een net overhemd ofzo? Het is niet alsof hij daar op z'n teenslippers met een joint achter z'n oor en oordopjes in een half uur te laat de kerk in komt wandelen met een krat bier op z'n schouder.
Het gaat toch om het gebaar? Niet om de kleding die hij daarbij draag.
Dat is afgesproken.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:19 schreef Isdatzo het volgende:
EN OP MIJN BEGRAFENIS MAG IEDEREEN LEKKER DRAGEN WAAR HIJ ZELLUF ZIN IN HEEFT. Hoe kleurrijker en vrolijker hoe beter. Ik denk dat ik hawaii-shirts verplicht ga stellen ofzo
!
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Een spijkerbroek is blijkbaar niet net genoeg. Vroeger werd dat gezien als kleding van een boer of ergerns in die richting.
Dan. Kom. Je. Er. GODVERDOMME. Niet. In.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is afgesproken.![]()
Maar ik heb geen Hawaii-kleding.
Niet met de boeren zelf, maar de kleding wordt niet gezien als iets wat je in een deftig feest zou dragen.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Wat is er mis met een boer?
Hij moet zich niet aanstellenquote:Op woensdag 23 september 2009 19:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Nu mag het wel gezien worden als iets net, maar het is begrijpenlijk als je opa het niet accepteerd. De normen zijn nou eenmaal anders vroeger qua kleding.
Dat is ook een houding waar ook geen probleem aan is. Als je je er niets van aantrekt, dan ga je gewoon. Zelf vind ik dat je niet echt respect toont, maargoed.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij moet zich niet aanstellen. Zoals ik al zei: ik kom daar op mijn manier mijn medeleven tonen en afscheid nemen. Ik zal m'n best doen om niemand voor 't hoofd te stoten met mijn manier van doen en laten, maar zulke eisen gaan stellen gaat te ver. Dan bekijkt hij 't maar
.
Hèhè, wat een noobsquote:Op woensdag 23 september 2009 19:26 schreef AMDB het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)eratuur.htm?rss=true
![]()
Wat een ongelofelijke prutsers...Ik lach er nu wel om, maar het is wel heel erg, jarenlang milieu dingen gebaseerd op verkeerde rapporten...
Oke, die prutsers kan ik niet echt meer serieus nemen.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:26 schreef AMDB het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)eratuur.htm?rss=true
![]()
Wat een ongelofelijke prutsers...Ik lach er nu wel om, maar het is wel heel erg, jarenlang milieu dingen gebaseerd op verkeerde rapporten...
Wanneer was je van plan je begravenis/crematie te hebben? Dan kan ik vast nog wel iets regelen.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan. Kom. Je. Er. GODVERDOMME. Niet. In.!
Respectloos stuk vreten dat je er bent.
Godverdomme zeggen bij een begrafenis.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan. Kom. Je. Er. GODVERDOMME. Niet. In.!
Respectloos stuk vreten dat je er bent.
god verdoem mij... Dat is toch al gebeurd dan.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Godverdomme zeggen bij een begrafenis.!
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
god verdoem mij... Dat is toch al gebeurd dan.
Ik doe mijn best om mijn medeleven te uiten (even uitgaande van 't feit dat ik niet echt een band heb met de oma van mijn vriendin), als men dat niet accepteert dan houdt 't op. Ik ga me niet in allerlei bochten wringen om het die dude maar naar de zin te maken. Dat doet hij zich geheel zelf aan.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is ook een houding waar ook geen probleem aan is. Als je je er niets van aantrekt, dan ga je gewoon. Zelf vind ik dat je niet echt respect toont, maargoed.
Die TS van dat topic doet er zo jammerig over en zei als reden dat hij geen geld voor had. Dát vind ik weer een stom argument, want je kan het gewoon lenen en als je koopt, dan zal er vast iets goedkoops te vinden zijn. Hij moet niet gaan jammeren om die reden.
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:32 schreef L.no het volgende:
Oh.. mijn eerste discussie met Isdatzo.![]()
quote:
Opdat er nog vele mogen volgen proost ikquote:Op woensdag 23 september 2009 19:32 schreef L.no het volgende:
Oh.. mijn eerste discussie met Isdatzo.![]()
Allerlei bochten wringen.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om mijn medeleven te uiten (even uitgaande van 't feit dat ik niet echt een band heb met de oma van mijn vriendin), als men dat niet accepteert dan houdt 't op. Ik ga me niet in allerlei bochten wringen om het die dude maar naar de zin te maken. Dat doet hij zich geheel zelf aan.
En als 't iemand was waar ik wél een band mee had dan kon hij echt kniediep in de stront zakken.
Op mijn begrafenis mag je 'godverdomme' zeggenquote:Op woensdag 23 september 2009 19:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Godverdomme zeggen bij een begrafenis.!
I'll try.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Opdat er nog vele mogen volgen proost ik.
Hey, ik doe al m'n best om een nette zwarte spijkerbroek aan te trekken en dan krijg je dat gezeik dat 't niet goed genoeg is. Als ik eis dat jij 3 pimpelpaarse stippen op je wang zet is dat toch ook absurd?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Allerlei bochten wringen.!
Het is één broek! Meer wordt er niet gevraagd. Het zijn geen eisen wat onredelijk is.
Je best doen om een zwarte spijkerbroek aan te trekken? Niet gaan overdramatiseren eh.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hey, ik doe al m'n best om een nette zwarte spijkerbroek aan te trekken en dan krijg je dat gezeik dat 't niet goed genoeg is. Als ik eis dat jij 3 pimpelpaarse stippen op je wang zet is dat toch ook absurd?
Het gaat toch om de overledene en niet over wat voor broek ik draag op de begrafenis.
Neuh, maar da's wel je best doen om je kledingkeuze aan te passen aan de wensen van schoonpa.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Je best doen om een zwarte spijkerbroek aan te trekken? Niet gaan overdramatiseren eh.![]()
Says who? Says schoonpa. Ik vind van wel. En nu? En zie volgend punt.quote:Margoed, het woord 'net' is overduidelijk verschillend bij dit geval. In dit geval is een spijkerbroek sowieso niet 'net'.
Zolang 't redelijk blijft. Je zou kunnen zeggen dat 't koppigheid van de TS is, ik zeg: koppigheid van schoonpa. Hij moet gewoon inzien dat je ook respect kan tonen in een zwarte spijkerbroek.quote:Het is gewoon koppig gedrag, want een broekje halen is echt niet veel moeite. Af en toe mee laten gaan wat andere zeggen is niet al te erg hoor.
Over het algemeen moet je dat sowieso doen. Mij zou je nooit in een jeans gaan lopen in een begrafenis. Daar ben ik te ouderwets voor.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, maar da's wel je best doen om je kledingkeuze aan te passen aan de wensen van schoonpa.
Ach, de begrafenis gaat ook alleen over jou eh.quote:Says who? Says schoonpa. Ik vind van wel. En nu? En zie volgend punt.
schoonpa is verdrietig en droevig. Ik zou nooit zo zijn om een discussie te maken van 'ja maar ik vind het zo goed en daar laat ik het bij' als die arme kerel genoeg dingen te doen heeft atm.quote:Zolang 't redelijk blijft. Je zou kunnen zeggen dat 't koppigheid van de TS is, ik zeg: koppigheid van schoonpa. Hij moet gewoon inzien dat je ook respect kan tonen in een zwarte spijkerbroek.
Ik heb al besloten dat op mijn begrafenis... "Hij was maar een clown.. en nu is ie dood" gedraaid moet worden en "BIER en TIETEN!!!"quote:Op woensdag 23 september 2009 19:19 schreef Isdatzo het volgende:
EN OP MIJN BEGRAFENIS MAG IEDEREEN LEKKER DRAGEN WAAR HIJ ZELLUF ZIN IN HEEFT. Hoe kleurrijker en vrolijker hoe beter. Ik denk dat ik hawaii-shirts verplicht ga stellen ofzo
!
bier en tieten in plaats van uitgedroogde cake?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb al besloten dat op mijn begrafenis... "Hij was maar een clown.. en nu is ie dood" gedraaid moet worden en "BIER en TIETEN!!!"
Dat dusquote:Op woensdag 23 september 2009 19:52 schreef L.no het volgende:
In andere landen vieren ze juist feest als iemand gestorven is. Het heeft veel te maken met de cultuur blijkbaar.
Ja, lijkt me toch een veel gezelligere optiequote:Op woensdag 23 september 2009 19:55 schreef jna het volgende:
[..]
bier en tieten in plaats van uitgedroogde cake?
Over het algemeen kleed ik me zoals ik dat prettig/leuk vind. Ik snap best dat je op een begrafenis niet in een clownspak rond moet lopen en ik pas me daar ook wel op aan. Als dat niet genoeg is, dan soit.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Over het algemeen moet je dat sowieso doen. Mij zou je nooit in een jeans gaan lopen in een begrafenis. Daar ben ik te ouderwets voor.
PRECIES! Spijker>kop-verhaal. Het gaat om de overledene. Die herdenk je en daar neem je afscheid van. Je gaat daar niet mierenneuken over een broek die niet zwart genoeg zou zijn.quote:[..]
Ach, de begrafenis gaat ook alleen over jou eh.
Als schoonpa meer waarde hecht aan de kleren die ik draag dan aan mijn medeleven en steun dan kan hij die broek ergens stoppen waar de zon niet schijnt.quote:[..]
schoonpa is verdrietig en droevig. Ik zou nooit zo zijn om een discussie te maken van 'ja maar ik vind het zo goed en daar laat ik het bij' als die arme kerel genoeg dingen te doen heeft atm.
Ik ga dan ook in motorpak de kist inquote:Als jij je eigen begrafenis hebt, dan mag je zelf beslissen..
Nee, vast niet. Maar waarom is die broek zo belangrijk. Als die broek belangrijker is dan mijn aanwezigheid dan interesseert het mij ook niet meer zoveel hoe hij over die broek denkt.quote:Ik blijf het vragen: zoveel moeite is het toch niet om een broek te kopen?
EN ER MOET VERDOMME EEN FRITUUR AANWEZIG ZIJN!quote:Op woensdag 23 september 2009 19:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb al besloten dat op mijn begrafenis... "Hij was maar een clown.. en nu is ie dood" gedraaid moet worden en "BIER en TIETEN!!!"
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, lijkt me toch een veel gezelligere optie
Ik denk dat ik ga voor de titelsong van de Titanic.. Soort van familieband heb ik dan wel, als beide boten vergaan zijn...quote:Op woensdag 23 september 2009 19:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dooie linkquote:
Ze mag dat biertje op mijn nachtkastje zetten.. Dan komt het helemaal goedquote:
Het heeft niets met mierenneuken te maken. Áls je het toch zo bekijkt, dan kan je de kleine mierendingetje doen om een andere broek aan te doen. Het is gewoon een algemeen íets. Een ouderwetse manier om respect te tonen.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Over het algemeen kleed ik me zoals ik dat prettig/leuk vind. Ik snap best dat je op een begrafenis niet in een clownspak rond moet lopen en ik pas me daar ook wel op aan. Als dat niet genoeg is, dan soit.
[quote]
Je past je nét niet genoeg aan. Zoals ik zei, het is niet erg als je het niet doet, maar niet gaan klagen als mensen je neerkijken.
[quote]
PRECIES! Spijker>kop-verhaal. Het gaat om de overledene. Die herdenk je en daar neem je afscheid van. Je gaat daar niet mierenneuken over een broek die niet zwart genoeg zou zijn.
Stel je niet aan. Je wordt vast niet verbannen als je gewoon zo gaat en dat kán gewoon. Het is en blijft een ongeschreven regel wat net te ouderwets is voor de hedendaagse generatie.quote:Als schoonpa meer waarde hecht aan de kleren die ik draag dan aan mijn medeleven en steun dan kan hij die broek ergens stoppen waar de zon niet schijnt.
Het is niet belangrjker. Je moet gewoon netjes aankleden en spijkerbroek past gewoon niet in die categorie. Het ís gewoon zo.quote:Ik ga dan ook in motorpak de kist in.
Nee, vast niet. Maar waarom is die broek zo belangrijk. Als die broek belangrijker is dan mijn aanwezigheid dan interesseert het mij ook niet meer zoveel hoe hij over die broek denkt.
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga voor de titelsong van de Titanic.. Soort van familieband heb ik dan wel, als beide boten vergaan zijn...
Helaas maak ik dat niet mee.. maar voor mijn maten verzacht dit toch aardig wat pijnquote:
Ik pak haar dan wel op je begrafenis piet.. Zie het als een vriendendienstquote:Op woensdag 23 september 2009 20:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Helaas maak ik dat niet mee.. maar voor mijn maten verzacht dit toch aardig wat pijn
Ben je niet bang dat ze helemaal vergeten over het feit dat je uberhaupt dood bent?quote:Op woensdag 23 september 2009 20:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Helaas maak ik dat niet mee.. maar voor mijn maten verzacht dit toch aardig wat pijn
Funeral Crashersquote:Op woensdag 23 september 2009 20:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik pak haar dan wel op je begrafenis piet.. Zie het als een vriendendienst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Stukje na-zorg / after-sales van mijn kant afquote:Op woensdag 23 september 2009 20:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat ze helemaal vergeten over het feit dat je uberhaupt dood bent?
Ah.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Stukje na-zorg / after-sales van mijn kant af
Want respect tonen op mijn eigen manier is van 'mindere kwaliteit'? Denk juist andersom. Beetje geforceerde en hypocriete manier van respect tonen als je 't mij vraagtquote:Op woensdag 23 september 2009 20:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Het heeft niets met mierenneuken te maken. Áls je het toch zo bekijkt, dan kan je de kleine mierendingetje doen om een andere broek aan te doen. Het is gewoon een algemeen íets. Een ouderwetse manier om respect te tonen.
Misschien is het dan tijd voor schoonpa om even zijn 'ongeschreven regels' en vastgeroeste denkbeelden over respect tonen opzij te zetten en te realiseren dat je minstens net zo goed medeleven kan tonen in een spijkerbroek.quote:[..]
Stel je niet aan. Je wordt vast niet verbannen als je gewoon zo gaat en dat kán gewoon. Het is en blijft een ongeschreven regel wat net te ouderwets is voor de hedendaagse generatie.
Ah, het ís gewoon. Goede reden. Maar mij niet gezienquote:[..]
Het is niet belangrjker. Je moet gewoon netjes aankleden en spijkerbroek past gewoon niet in die categorie. Het ís gewoon zo.
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga voor de titelsong van de Titanic.. Soort van familieband heb ik dan wel, als beide boten vergaan zijn...
Je bent niet gelovig hè? Dan is het wel begrijpenlijk dat het onlogisch is. Het kopt, het is geforceerd. Ik maak me er niet druk om, want het is alleen voor wat uurtjes en dan kan ik weer kleding aandoen wat ik leuk vind (ik háát het om helemaal zwart aan te kleden.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Want respect tonen op mijn eigen manier is van 'mindere kwaliteit'? Denk juist andersom. Beetje geforceerde en hypocriete manier van respect tonen als je 't mij vraagt.
Of je accepteert het gewoon, want zoveel eisen is het ook weer niet.quote:Misschien is het dan tijd voor schoonpa om even zijn 'ongeschreven regels' en vastgeroeste denkbeelden over respect tonen opzij te zetten en te realiseren dat je minstens net zo goed medeleven kan tonen in een spijkerbroek.
Dat kan. Zoals ik zei, je kan gerust zo gaan, maar ik hoop niet dat je boos wordt als iemand je neerkijkt.quote:Ah, het ís gewoon. Goede reden. Maar mij niet gezien.
Ik had dan eerder voor Keine Lust gekozen..quote:
quote:
Wat heeft gelovig zijn hiermee van doen? Sowieso vind ik dat geloof iets van jezelf zou moeten zijn en niet iets dat je opgedragen is door een kerk. Mensen moeten eens voor zichzelf leren denken. En op basis daarvan kan je je eigen geloof ontwikkelen. Maar je hebt gelijk, niet gelovig.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Je bent niet gelovig hè? Dan is het wel begrijpenlijk dat het onlogisch is. Het kopt, het is geforceerd. Ik maak me er niet druk om, want het is alleen voor wat uurtjes en dan kan ik weer kleding aandoen wat ik leuk vind (ik háát het om helemaal zwart aan te kleden.).
Iets accepteren ómdat appel? Mij niet gezien. Schoonpa kan net zo goed accepteren dat ik mijn respect betoon in een spijkerbroekquote:[..]
Of je accepteert het gewoon, want zoveel eisen is het ook weer niet.
Oh, ze kijken maar neer wat ze willen. Daar zit ik echt niet mee. Als zij een kledingstuk belangrijker vinden dan de boodschap van mijn aanwezigheid weet ik niet of ik nog veel langer waarde hecht aan hun mening.quote:[..]
Dat kan. Zoals ik zei, je kan gerust zo gaan, maar ik hoop niet dat je boos wordt als iemand je neerkijkt.
Hm, wat het er toe doet? Nou, het geeft een grotere invloed op basis op je mening.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat heeft gelovig zijn hiermee van doen? Sowieso vind ik dat geloof iets van jezelf zou moeten zijn en niet iets dat je opgedragen is door een kerk. Mensen moeten eens voor zichzelf leren denken. En op basis daarvan kan je je eigen geloof ontwikkelen. Maar je hebt gelijk, niet gelovig.
Weetje, ik waardeer jouw mening enorm. Dat zouden écht veel mensen moeten doen.quote:Iets accepteren ómdat appel? Mij niet gezien. Schoonpa kan net zo goed accepteren dat ik mijn respect betoon in een spijkerbroek.
Oh, ze kijken maar neer wat ze willen. Daar zit ik echt niet mee. Als zij een kledingstuk belangrijker vinden dan de boodschap van mijn aanwezigheid weet ik niet of ik nog veel langer waarde hecht aan hun mening.
Niet voor een begrafenis, maar.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ook erg leuk. Weer eens wat anders...
Wat een sterke intro zeg.quote:
Ik kan wel in PM verdergaan als Isdatzo nog zin heeft.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn we nu nog steeds bezig met die discussie.
Daarom houd ik ook zo van die band en dat nummer.quote:
Je mag dit topic er ook vol mee spammen, maar die posts lees ik dan niet hoor.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik kan wel in PM verdergaan als Isdatzo nog zin heeft.
Isdatzo gaat voetbal kijkenquote:Op woensdag 23 september 2009 20:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik kan wel in PM verdergaan als Isdatzo nog zin heeft.
QFT..quote:Op woensdag 23 september 2009 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je mag dit topic er ook vol mee spammen, maar die posts lees ik dan niet hoor.
Tuuk wel. Zag 'm volgens mij voorbij komen ergens. Zelf niet gedownload thoughquote:Op woensdag 23 september 2009 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarm is die nieuwe van Robbie nog niet te downloaden?
http://www.nzbindex.com/search/?q=robbie+williams+bodies&age=&max=25&sort=agedesc&minsize=&maxsize=&poster=&nfo=&hidespam=0&hidespam=1&more=0quote:Op woensdag 23 september 2009 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom is die nieuwe van Robbie nog niet te downloaden?
Het intrumentgebruik is anders dan ik gewend ben, maar het is wel cool om te horen.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom houd ik ook zo van die band en dat nummer.![]()
Ook niet slecht, versta er alleen helemaal niets van.
op iTunes is ie nog niet te verkrijgen.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tuuk wel. Zag 'm volgens mij voorbij komen ergens. Zelf niet gedownload though.
Ik ben best wel into dat soort muziek.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Het intrumentgebruik is anders dan ik gewend ben, maar het is wel cool om te horen.
Ach, taal is ook maar een gedeelte van het liedje. Ik luister maar al te graag naar Japans-talige pop en rockmuziek, want de muziek zelf kan ook emoties geven.
Misschien is er leven na de dood...misschien ziet ie juist álles en jij realiseert je gewoon niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
QFT..
Alsof die dooie er wat van ziet!!?!?!
Heel handigquote:
Dat tweede. Die raakt me, maar ik snap zelf niet waarom.quote:
Is ook zo'n supermooi nummerquote:Op woensdag 23 september 2009 20:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat tweede. Die raakt me, maar ik snap zelf niet waarom.![]()
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:58 schreef The_Dean het volgende:
Dat is hier ook het plan, maar dan voor bij de baas
Ik moest meteen denken aan de mensen die ik ken gestorven zijn.quote:
Goed idee, veel liedjes die hier gepost zijn zijn best downloadwaardig voor mijn mp4.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even nieuwe muziek binnehalen. Daarna even op mijn iPod zetten.En dan kan ik morgen in de bus lekker niewue muziek luisteren.
Poeh poeh. Vorger was ik een top40-fan en ik luister alleen naar r&b, rap en hiphop en andere 'negermuziek'. Nu luister daar ook naar maar ook naar rock, alternative, hardrock, indie,.. ach zelfs emo-muziek kan ik zelfs waarderen.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan de mensen die ik ken gestorven zijn.
[..]
Goed idee, veel liedjes die hier gepost zijn zijn best downloadwaardig voor mijn mp4.
Lekker rappen weetje!quote:Op woensdag 23 september 2009 21:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Poeh poeh. Vorger was ik een top40-fan en ik luister alleen naar r&b, rap en hiphop en andere 'negermuziek'. Nu luister daar ook naar maar ook naar rock, alternative, hardrock, indie,.. ach zelfs emo-muziek kan ik zelfs waarderen.
Soms vind ik het ook vet om naar Beethoven te luisteren.
geef mij maar symfonische metal.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Poeh poeh. Vorger was ik een top40-fan en ik luister alleen naar r&b, rap en hiphop en andere 'negermuziek'. Nu luister daar ook naar maar ook naar rock, alternative, hardrock, indie,.. ach zelfs emo-muziek kan ik zelfs waarderen.
quote:
Dat is twee, Toen was het nog Westwood.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:10 schreef L.no het volgende:
Red Alert ziet er cooler uit dan ik gedacht had.
Nicequote:Op woensdag 23 september 2009 21:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, die is ook af en toe leuk. Geeft een relaxed gevoel.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geef mij maar symfonische metal.![]()
Wat is het verschil?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is twee, Toen was het nog Westwood.
Toen was het ook al onder EAquote:Op woensdag 23 september 2009 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is twee, Toen was het nog Westwood.
Westwood was de bedenker van C&C reeks, later is het een onderdeel van EA geworden en rond 2003 is de naam Westwood vervallen en het nu EAquote:
ik ben ook slecht in genres van muziek. Ik vind een muziek leuk of niet en watvoor genre het onder valt, weet ik dan meestal niet. Maar mijn fvoriete bands schijnen onder het kopje Symphonic Metal te vallen.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, die is ook af en toe leuk. Geeft een relaxed gevoel.
Ik ben geen type dat steeds kijkt naar de genres, dus een complete lijst kan ik niet geven helaasch.
Maar toen was het nog niet verpest door EA.quote:
quote:
Oh, oke. Dankje.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Westwood was de bedenker van C&C reeks, later is het een onderdeel van EA geworden en rond 2003 is de naam Westwood vervallen en het nu EA
The Dean weet dat... dat heet: Het Oude Pothuysquote:Op woensdag 23 september 2009 21:12 schreef EddyAlbena het volgende:
Weet The Dean al hoe dat restaurant heette?![]()
Ik zag net 'De Garde', die zag er wel heel leuk uit, maar alleen rond 17 en 21 uur kon je nog reserveren. Dat wordt 'm ook niet.
Zet Evanescence op en trekt het deksel van de pot B&J Socialice...quote:Op woensdag 23 september 2009 21:15 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oh, oke. Dankje.![]()
Ik heb nooit echt interesse gehad in spellen op de pc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Dat is weer handig ja.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ben ook slecht in genres van muziek. Ik vind een muziek leuk of niet en watvoor genre het onder valt, weet ik dan meestal niet. Maar mijn fvoriete bands schijnen onder het kopje Symphonic Metal te vallen.
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zet Evanescence op en trekt het deksel van de pot B&J Socialice...Oja, ik zou naar je toe komen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Is dat powermetal?quote:
Je woont in de andere kant van Nederland.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:21 schreef The_Dean het volgende:
Ik hoor het alweer
*zet zoveelste streepje op de muur
ik ben al onderweg he Dean.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:21 schreef The_Dean het volgende:
Ik hoor het alweer
*zet zoveelste streepje op de muur
Coolio -gangsta's paradise kan ik helemaal uit mijn hoofd rappen.quote:
voor mij helemaal.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Je woont in de andere kant van Nederland.
Ook goed nummer.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Coolio -gangsta's paradise kan ik helemaal uit mijn hoofd rappen.
Dat is powermetal inderdaadquote:Op woensdag 23 september 2009 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat powermetal?![]()
Zeker geen slecht nummer.
Voor ons beide dan. Iedereen woont in een uiterste hoeken van Nederland.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Voor ons beide dan. Iedereen woont in de uiterste hoeken van Nederland.
Ja, of jij. Hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Maar in Nederland is niks ver, daar is het te klein voorquote:Op woensdag 23 september 2009 21:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Je woont in de andere kant van Nederland.
Moet je maar een usenetaccount hebbenquote:
Jup, het blijft een van mijn favo liedjes. Ik was superblij toen ik in de brugklas zat en het voor de klas moest rappen.quote:
Oeh, weer een nieuwe genre geleerd.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is powermetal inderdaad
Freedom Call
ik vind ruim 300 km best ver hoor.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, of jij. Hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Maar in Nederland is niks ver, daar is het te klein voor
A) Dat heb ik ookquote:Op woensdag 23 september 2009 21:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Moet je maar een usenetaccount hebben
Dat is waar. Een uur of 4/5/6 is opzich niet erg. Ik ben een keer in groningen geweest, iig in de buurt.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, of jij. Hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Maar in Nederland is niks ver, daar is het te klein voor
oja, vergeten toe te voegen.. voor een scholier is het wel te duur.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is waar. Een uur of 4/5/6 is opzich niet erg. Ik ben een keer in groningen geweest, iig in de buurt.
Wasda?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
A) Dat heb ik ook
B) Dit ging meer over... auteursrecht..
Toch eens die naam onthouden en dan eens een keer downloaden.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is powermetal inderdaad
Freedom Call
Ik zet m snel op youtube op favorieten.. zo vergeet ik de namen iig niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toch eens die naam onthouden en dan eens een keer downloaden.
voor een autobezitter ook.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:31 schreef L.no het volgende:
[..]
oja, vergeten toe te voegen.. voor een scholier is het wel te duur.
goed idee. Waar zit die functie?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zet m snel op youtube op favorieten.. zo vergeet ik de namen iig niet.
Het openbaar vervoer is ook al zo duur.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
voor een autobezitter ook.
Onder die sterretjes waar je kan stemmen is er een hartje waar 'favorieten' bij staat.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
goed idee. Waar zit die functie?
Dat is wat anders... vooral als je gemiddeld 1:12 rijdquote:Op woensdag 23 september 2009 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
voor een autobezitter ook.
mijn auto rijdt 1:13quote:Op woensdag 23 september 2009 21:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is wat anders... vooral als je gemiddeld 1:12 rijd
ik weet mijn wachtwoord niet meerquote:Op woensdag 23 september 2009 21:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Onder die sterretjes waar je kan stemmen is er een hartje waar 'favorieten' bij staat.
als je een gmail-acount hebt, dan ka je je daarmee ook inloggen.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik weet mijn wachtwoord niet meer
die heb ik niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:39 schreef L.no het volgende:
[..]
als je een gmail-acount hebt, dan ka je je daarmee ook inloggen.
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb mijn wachtwoord alweer
Jup.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben ik hier nu alleen nog over?
Ik ga zo slapen, vandaar.. al heb ik er weinig zin in..quote:
Ah, jij ook al. ^^quote:Op woensdag 23 september 2009 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan ga ik mijn bedje maar opzoeken, denk ik.
Wat voor auto?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mijn auto rijdt 1:13, maar het blijft duur.
![]()
Dus Dean waarom kom jij niet naar ons.![]()
Dan hoeft er maar één zo ver weg.
ik ben op zich best wel moe al.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen, vandaar.. al heb ik er weinig zin in..
Dat.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ben op zich best wel moe al.Maar het is pas tien uur. Vind ik weer zo vroeg om al te gaan slapen.
truste Deanquote:
oh ja. Ik moet nog steeds eens een auto maken en posten.quote:
Nee, jij gingquote:Op woensdag 23 september 2009 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
truste Dean
[..]
oh ja. Ik moet nog steeds eens een auto maken en posten.![]()
Opel Vectra 1.8i Sport
jaquote:
nee, mooi rood.quote:Zilvergrijs? Burgerbak
Lekker slapenquote:Op woensdag 23 september 2009 21:58 schreef L.no het volgende:
Ik ben niet moe, maar ik ga zo slapen, want ik word sowieso vroeg wakker om mijn huiswerk af te maken ( ik kan me beter concentreren 's morgens).
ik ben juist 's avonds beter.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:58 schreef L.no het volgende:
Ik ben niet moe, maar ik ga zo slapen, want ik word sowieso vroeg wakker om mijn huiswerk af te maken ( ik kan me beter concentreren 's morgens).
Mijn zus heeft ook een Corsa. 1.6 16v GSI uit 2000quote:Op woensdag 23 september 2009 21:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja.
En niks tegen opels hè.
Opel corsa powerrrrrrrrr.
Ik zag net op nos.nl dat De Graafschap op 1-1 was gekomen, dus ik ga kijken op tv, zie ik net de herhaling van de 2-1 van PSV.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja.
En niks tegen opels hè.
Opel corsa powerrrrrrrrr.
Dat is makkelijker. Nu zit ik iedere avond te schatten hoelang het duurt om het huiswerk af te maken om dan op die tijd wakker te worden.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ben juist 's avonds beter.
Dat.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ben juist 's avonds beter.
Als jij die pot ijs even leeg maakt, dan doe ik dat huiswerk wel even voor je.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is makkelijker. Nu zit ik iedere avond te schatten hoelang het duurt om het huiswerk af te maken om dan op die tijd wakker te worden.
Psies. 's Ochtends voor 11.00 ben ik niks waardquote:
Kom maar.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als jij die pot ijs even leeg maakt, dan doe ik dat huiswerk wel even voor je.
Maar als je van maandag tot en met vrijdag iedere dag om 6:00 uur op staat, dan ben je 's avonds niet zo wakker meer. Zeker naarmate de week vordert.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is makkelijker. Nu zit ik iedere avond te schatten hoelang het duurt om het huiswerk af te maken om dan op die tijd wakker te worden.
Mijne is uit 2004quote:Op woensdag 23 september 2009 22:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mijn zus heeft ook een Corsa. 1.6 16v GSI uit 2000
Kut is datquote:Op woensdag 23 september 2009 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag net op nos.nl dat De Graafschap op 1-1 was gekomen, dus ik ga kijken op tv, zie ik net de herhaling van de 2-1 van PSV.
Wat voor vakken?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Kom maar.Al dat huiswerk meeslepen naar jou toe is vermoeinder dan een pot ijs.
Fotooooooo.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kut is dat. Ik leef met je mee
.
Ik word sowieso wakker om 6 uur om hard te lopen.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als je van maandag tot en met vrijdag iedere dag om 6:00 uur op staat, dan ben je 's avonds niet zo wakker meer. Zeker naarmate de week vordert.![]()
En is dus ook gelijk een verklaring gegeven waarom ik nooit meer op vrijdag uit ga.
maatschappijler, geschiedenis, engels, nederlands, frans.quote:
1988quote:Op woensdag 23 september 2009 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mijne komt al uit 1995.
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik word sowieso wakker om 6 uur om hard te lopen.Als ik mijn huiswerk maak, dan ben ik nog vroeger wakker (dan heb ik wel geen zin meer om hard te lopen). Soms 3/4 uur 's morgens.
Mja, toevallig ben ik vandaag wat minder moe. Normaal gesproken ben ik standaard moe.
Maak dan even een nieuwequote:Op woensdag 23 september 2009 22:07 schreef Isdatzo het volgende:
Alhoewel, ik heb vast wel foto's waar hij op staat, maar dan was de auto op de foto zetten niet 't hoofddoel. En dan moet ik diep in de archieven gaan graven, geen zin in.
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook ouder.
Op de Engels manier iig niet. Het is dan AM.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is gewoon nog 's nachts.
Dat het logisch is dat je een oudere auto kan hebben.quote:
Uh, dat verband zie ik even niet...quote:Op woensdag 23 september 2009 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat het logisch is dat je een oudere auto kan hebben.
Ja, nachtquote:
van 0:00 uur - 6:00 is nachtquote:Op woensdag 23 september 2009 22:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Op de Engels manier iig niet. Het is dan AM.
Dat is de Nederlandse manier?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
van 0:00 uur - 6:00 is nacht
van 6:00 uur - 12:00 is ochtend
van 12:00 uur - 18:00 is middag
van 18:00 uur - 0:00 is avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 23 september 2009 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als je slaapt wil dat niet gelijk zeggen dat het nacht is.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf
Heb ook wel eens van 11:00 tot 16:00 nacht gehad.
inderdaad. vier uur 's nachts of 's middags.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..].
Ik vind 't ook altijd stom klinken als mensen zeggen "om 4 uur 's ochtends". Dat kan heul niet ja!
Echt welquote:Op woensdag 23 september 2009 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als je slaapt wil dat niet gelijk zeggen dat het nacht is.
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Echt wel, weet je wel hoe donker 't is als je slaapt? Dus slapen == nacht.
Dat.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga eens afsluiten en mijn bed in.
Doegquote:Op woensdag 23 september 2009 22:23 schreef L.no het volgende:
Oke, nu ben ik écht weg.![]()
Fok! is Jullie zijn véél te verslavend, jezus zeg.
Nachtdiensten gehad. Dan is de nach gewoon mijn werkdag en tussen 11 en 16 mijn nachtquote:Op woensdag 23 september 2009 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als je slaapt wil dat niet gelijk zeggen dat het nacht is.
Nu zeg je het zelf.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nachtdiensten gehad. Dan is de nach gewoon mijn werkdag en tussen 11 en 16 mijn nacht
Ja, als ik het overdagdiensten ga noemen snap jij het niet meer.quote:
Ja, maar nu snap je 't zelf niet meerquote:Op woensdag 23 september 2009 22:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, als ik het overdagdiensten ga noemen snap jij het niet meer.
Het is óf FOK!ken óf een leven hebben, maar niet beidequote:Op woensdag 23 september 2009 22:43 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga 1x uit eten en voor je het weet mis je een heel topic
trustequote:Avond trouwens
quote:
Ik help welquote:Op woensdag 23 september 2009 23:01 schreef The_Dean het volgende:
Of moet ik het weer alleen doen?
Blijf!quote:
Hoi.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:15 schreef Isdatzo het volgende:
Hoi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |