quote:
Even in een vergiet mieteren, afspelen onder de kraan en verder klaarmaken. Studentenregel hè, als het korter dan 10 sec op de grond ligt kan je het nog prima eten.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:43 schreef Bravebart het volgende:
Wat een held ben ik, ik gooi net al mn gesneden groente op de grondDat wordt veel chips eten vanavond om de verloren groente aan te vullen
![]()
Heb ik ook deels gedaan, maar op sommige plekken durf ik niet meer van de grond te eten, zoals bijna onder de koelkastquote:Op woensdag 23 september 2009 18:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Even in een vergiet mieteren, afspelen onder de kraan en verder klaarmaken. Studentenregel hè, als het korter dan 10 sec op de grond ligt kan je het nog prima eten.
Dan moet je het daar schoonmaken!quote:Op woensdag 23 september 2009 18:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb ik ook deels gedaan, maar op sommige plekken durf ik niet meer van de grond te eten, zoals bijna onder de koelkast
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb ik ook deels gedaan, maar op sommige plekken durf ik niet meer van de grond te eten, zoals bijna onder de koelkast
Studentenregel is ook geen groente eten! Wees blij dat God je gered heeft, op tijd!quote:Op woensdag 23 september 2009 18:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Even in een vergiet mieteren, afspelen onder de kraan en verder klaarmaken. Studentenregel hè, als het korter dan 10 sec op de grond ligt kan je het nog prima eten.
Een zwarte broek is al voldoende bij dat geval. Daar doet hij nog steeds moeilijk over.quote:
Sissy.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je bent een meisje... dat zal dus wel meevallenquote:Op woensdag 23 september 2009 18:48 schreef L.no het volgende:
Dit is best angstaanjagend. Wat als ik zo ook word als ik op kamers ga wonen?
Ik hoop het. *ril*quote:Op woensdag 23 september 2009 18:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je bent een meisje... dat zal dus wel meevallen
No problemo...quote:Op woensdag 23 september 2009 18:53 schreef L.no het volgende:
Dean is een echte man wat zelfs nog van de vuilnisbak eet als het nog net vers is.
Noooooooooou... dat zegt niet zo heel veel hoorquote:Op woensdag 23 september 2009 18:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je mag wel vast oefenen met schoonmaken als ik op mezelf woon. Deal?quote:
Oefenen? Man, ik maak mijn eigen kleding schoon, maak mijn eigen kamer altijd schoon (maak ook troep, maar ruim het áltijd netjes op) ik kook weleens voor mezelf, ik strijk mijn eigen kleding..etc,etc.. wat valt er te oefenen.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je mag wel vast oefenen met schoonmaken als ik op mezelf woon. Deal?
Voor het "echie"..quote:Op woensdag 23 september 2009 18:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Oefenen? Man, ik maak mijn eigen kleding schoon, maak mijn eigen kamer altijd schoon (maak ook troep, maar ruim het áltijd netjes op) ik kook weleens voor mezelf, ik strijk mijn eigen kleding..etc,etc.. wat valt er te oefenen.
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Noooooooooou... dat zegt niet zo heel veel hoor.
What has been seen cannot be unseen.
Noooo.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jij hebt een zwaar vertekend beeld van meisjes. Bij m'n vriendin zou ik NOOIT van de vloer eten
I know, ik ben een azijnzeikerquote:
Jij bent echt degene die flink moet oefenen. Serieus Bootje. Ik meen het.quote:
WIJF!quote:Op woensdag 23 september 2009 18:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I know, ik ben een azijnzeiker
Mijn image van jou als mijn fok!held, wat doe je.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niks mis met TS. Zou ik ook doen.
Daar heeft hij dan toch een vriendin voorquote:Op woensdag 23 september 2009 19:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij bent echt degene die flink moet oefenen. Serieus Bootje. Ik meen het.
Mja, geen idee, ik denk inderdaad een vrouwquote:Op woensdag 23 september 2009 19:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
WIJF!
NEPSTUDENT!
En je verloochent jezelf ook al door relaties met hbo'ers aan te gaan. Wat moet dat ooit worden met jou.
inderdaad daar zijn ze voor.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daar heeft hij dan toch een vriendin voor.
!
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daar heeft hij dan toch een vriendin voor.
!
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Mijn image van jou als mijn fok!held, wat doe je.
Ik vind het wel meevallen dit keer..quote:Op woensdag 23 september 2009 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat wordt het alweer snel donker.
Rel rel relquote:Op woensdag 23 september 2009 19:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij bent echt degene die flink moet oefenen. Serieus Bootje. Ik meen het.
Doe niet zo moeilijk.. Hij ziet het toch nietquote:Op woensdag 23 september 2009 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..].
Nee, maar ff serieus. 't Is toch te zot voor woorden dat je daar niet welkom bent omdat je broek niet mooi genoeg is en 'ongepast' zou zijn. Kom nou, je gedenkt en neemt daar afscheid van een overleden familielid. Werkelijk belachelijk. Als het zo zou moeten dan hoefde het voor mij ook niet meer
.
C'mon, hoeveel moeite kost het nou om een zwarte broek te kopen. Het hoeft niet duur te zijn en je kan het lenen van iemand anders.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..].
Nee, maar ff serieus. 't Is toch te zot voor woorden dat je daar niet welkom bent omdat je broek niet mooi genoeg is en 'ongepast' zou zijn. Kom nou, je gedenkt en neemt daar afscheid van een overleden familielid. Werkelijk belachelijk. Als het zo zou moeten dan hoefde het voor mij ook niet meer
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |