abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73044598
Zelf lig ik ook al zo'n twee jaar met ze in de klins, en er komt maar geen eind aan.
Ze beweren, zonder bewijzen, dat ik gemaakte afspraken niet na kom, maar komen zelf hun woord niet na.
Het zal me in de toekomst niet meer gebeuren, ik neem nu zelf alle telefoongesprekken op.
Helaas had ik dat niet gedaan toen ik hen twee jaar geleden belde, maar ze vertelde me dat het gesprek wel zou worden opgenomen.
Nu ik hun aan hun afspraken wil houden en vraag om dat bandje, wordt er omheen gedraaid, of het bandje is even niet te vinden of...
Ze hebben nu al zo'n 450 euro van mijn rekening geïnd, zonder dat ik daar ooit voor getekend heb of ook maar 1 minuut van hun diensten gebruik gemaakt heb.
Voor wie het hele verhaal wil horen, laat het maar weten.

Voor nu zoek ik dus mensen die er met Tele2 ook niet uitkomen..
Wellicht kunnen we wat bereiken als we een collectief vormen en gezamenlijk een goeie advocaat kunnen inschakelen.
Dus heb je problemen met Tele2 en kom je er niet uit, stuur me een bericht.
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
pi_73044631
Ik wil heel het verhaal horen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_73044669
En je hebt het geld niet laten storneren?
pi_73044680
Ik zou het verhaal ook wel willen horen. Tele2 is altijd al een "gevaarlijke" partij geweest om mee in zee te gaan.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_73044687
Heb je het geldbedrag wel gestorneerd? En je mag best meteen het hele verhaal vertellen.

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2009 18:19:43 ]
pi_73044736
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:16 schreef Rekkie het volgende:
En je hebt het geld niet laten storneren?
Ik had het te laat in de gaten, ze innen grote bedragen ineens.
Natuurlijk hou ik het nu in de gaten.
Ze sturen al een jaar dreigbrieven van deurwaarders waar ik niet op reageer, en vervolgens
niets meer van hoor, het blijft dus bij dreigen, dan denken ze dat je bang wordt, terwijl ze goed weten
dat ze niet in hun recht staan.
pi_73044752
Oke, ik ga het verhaal straks opstellen.
pi_73044762
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:19 schreef Smurfin het volgende:

[..]

Lijkt mij dat je juist grote bedragen sneller in de gaten hebt?
pi_73044778
quote:

[..]

Ze sturen al een jaar dreigbrieven van deurwaarders waar ik niet op reageer, en vervolgens
niets meer van hoor, het blijft dus bij dreigen, dan denken ze dat je bang wordt, terwijl ze goed weten
Te laat in de gaten? Jij kijkt een maand lang niet wat er van je rekening gaat?
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:20 schreef zarGon het volgende:

[..]

Lijkt mij dat je juist grote bedragen sneller in de gaten hebt?
Inderdaad, raar verhaal hoor.
pi_73044915
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:21 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Te laat in de gaten? Jij kijkt een maand lang niet wat er van je rekening gaat?
[..]

Inderdaad, raar verhaal hoor.
Niets raars aan. Ik was die periodes met andere belangrijke dingen bezig, that's all.
Maar blijkbaar komen ze er steeds mee weg, dat ben ik zat nu.
pi_73044937
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:25 schreef Smurfin het volgende:

[..]

Niets raars aan. Ik was die periodes met andere belangrijke dingen bezig, that's all.
Maar blijkbaar komen ze er steeds mee weg, dat ben ik zat nu.
Ik vind het zeer onzorgvuldig en daarom je eigen schuld dat je nu achter je geld aan moet.
  woensdag 23 september 2009 @ 18:28:32 #12
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_73045001
Blokkeer je rekening voor incasso's van hun. Heb ik ook gedaan toen ik Telfort zat was.
Resistance is futile
pi_73045071
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:28 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Blokkeer je rekening voor incasso's van hun. Heb ik ook gedaan toen ik Telfort zat was.
Ik hou het nu ook goed in de gaten, gebeurt me ook niet meer, ik wil alleen dat andere geld terug,
en een advocaat kan ik niet betalen.
Bovendien denk ik dat je met een paar man sterker staat.
  woensdag 23 september 2009 @ 18:33:05 #14
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_73045121
Maar heb je je rekening ook geblokkeerd?
Resistance is futile
pi_73045145
Alles gaat bij mij altijd prima met Tele2. Zeer blij mee Hele verbetering na Chello.
pi_73045215
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:33 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Maar heb je je rekening ook geblokkeerd?
Heb nooit geweten dat die mogelijkheid er was, heeft de bank ook nooit voorgesteld,
ik heb twee keer het bedrag terug weten te halen.
Maar dan ga ik dat morgen gelijk doen, bedankt voor de tip
pi_73049607
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:13 schreef Smurfin het volgende:
Wellicht kunnen we wat bereiken als we een collectief vormen en gezamenlijk een goeie advocaat kunnen inschakelen.
haha TS kan zelf geen advocaat betalen
Shit never just happens: it always comes from an asshole !
  woensdag 23 september 2009 @ 21:00:19 #18
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73050213
schopje naar WGR
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_73061330
Je kunt een onwettige incasso tot max een jaar na dato laten storneren, je maakt mij niet wijs dat je ruim een jaar niet naar je afschriften/online rekening hebt gekeken.
pi_73061385
quote:

[..]

Jij denkt echt dat een een grote corrupte tele2 meneer aan de andere kant zit met een sigaar in zijn mond he? Als jij een bedrag open heb staant stuurt gewoon een willekeurige miep die haar werk doet jou bedragen, of dit nou terecht is of niet is voor haar niet interessant, het systeem geeft aan dat jij een bedrag open hebt staan.
  donderdag 24 september 2009 @ 09:35:12 #21
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_73061403
quote:
Zelf lig ik ook al zo'n twee jaar met ze in de klins,
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 24 september 2009 @ 09:35:22 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73061408
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:15 schreef LostFormat het volgende:
Ik wil heel het verhaal horen.
Ik ook.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_73061410
quote:
Op donderdag 24 september 2009 09:31 schreef muhahaha het volgende:
Je kunt een onwettige incasso tot max een jaar na dato laten storneren, je maakt mij niet wijs dat je ruim een jaar niet naar je afschriften/online rekening hebt gekeken.
huh?

Volgens die artikel en de website van de Rabobank is het slechts 30 dagen dat je de tijd hebt, geen jaar.

http://financieel.infonu.(...)sso-terugboeken.html

Vanaf november 2009 pas 56 dagen de tijd, maar nog steeds geen jaar.
pi_73061511
quote:
Wanneer er misbruik van automatische incasso wordt gemaakt, heeft u het recht om tot 12 maanden na de onterechte afboeking het bedrag terug te laten storten door uw bank. Dit betekent dus dat u de terugboekingtermijnen die hierboven omschreven staan onder het kopje 'verschillende vormen van automatische incasso' kunt negeren wanneer er misbruik van automatische incasso wordt gemaakt. Bij uw bank zult u dan een formulier 'melding onterechte incasso' moeten invullen.
Bron: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&cat=215366&qid=78865
  donderdag 24 september 2009 @ 15:01:23 #25
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_73070486
klins?
clinch!
pi_73070824
Hun rekeningnummer laten blokkeren?
pi_73074300
quote:
Ik ben vanmiddag bij de bank geweest om zo'n formulier aan te vragen, de medewerker heeft
het gelijk voor me gedaan, nu is het even afwachten, ook is mijn rekening nu geblokkeerd voor Tele2.
Deze medewerker was tot twee jaar geleden zelf werkzaam bij Tele2, hij stond er niet van te kijken,
blijkt wel vaker zo te gaan
pi_73075197
Zoveel posts in je topic, maar je vertelt geen moment wat er precies aan de hand is. Dat zie je vaker en dan is vaak de conclusie dat het 'misgaan' niet altijd bij het 'grote bedrijf' ligt
pi_73075248
ik wil ook heel het verhaal horen.
pi_73075469
Nou ja, ik lig niet écht in de clinch (wat een kutwoord), maar misschien zit het er aan te komen...

Zou per 16 september de ADSL lijn opgeleverd krijgen en volgens hun IS die ook opgeleverd, maar heb nog steeds internet via Online (die zeggen dat er nog niets is opgezegd). Volgens Tele2 is er wel opgezegd en is Online akkoord gegaan...

Nou ja, hoe dan ook, ik hoop dat ik geen dubbele rekeningen ga krijgen, want dan moet ik ook in de clinch.
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_73075918
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:26 schreef detulp050 het volgende:
Zoveel posts in je topic, maar je vertelt geen moment wat er precies aan de hand is. Dat zie je vaker en dan is vaak de conclusie dat het 'misgaan' niet altijd bij het 'grote bedrijf' ligt
Ik vraag of er nog meer mensen zijn die problemen hebben met Tele2, ik vertel in grote lijnen het één en ander, ik weet precies wat er aan de hand is, en nadat ik vanmiddag die bankmedewerker heb gesproken, ben ik nog meer van overtuigd en ga ik door. Wat jij of anderen denken en roepen heb ik geen boodschap aan, als ik maar weet hoe het zit nietwaar. Als je geen problemen met ze hebt, prima, reageer dan niet.
pi_73076270
Dit is een discussieforum, geen oproepjesplaza
pi_73076537
tvp voor het verhaal dan maar.
pi_73078916
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:07 schreef Wisheh het volgende:
tvp voor het verhaal dan maar.
Ik doe even mee
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_73091846
quote:

Ze hebben nu al zo'n 450 euro van mijn rekening geïnd, zonder dat ik daar ooit voor getekend heb of ook maar 1 minuut van hun diensten gebruik gemaakt heb.

Duidelijk toch? Bedrijf trekt geld zonder een tegenprestatie.

Dit kun je gewoon laten storneren BINNEN een jaar na de incasso.
pi_73097159
Je komt tot me over als een kort, vlot, pittig huisvrouwtje dat op een goede dag een winkel binnenliep, een contractje afsloot zonder de zonnebril af te nemen en vervolgens verder is gegaan met 'shoppen'.

Enkele weken later arriveerde er via de post een grote doos met één of ander gek elektrisch apparaat erin. Jij dacht dat het voor de buurman was en gooide het in de prullenbak.

Jaren verstreken, draadloos internet bleek je gemakkelijk van je buurman af te kunnen tappen.

Totdat je op een zekere dag eens op die papiertjes van de bank ging kijken omdat je bij het kopen van de dagelijkse boodschapjes geen saldo bleek te hebben. Gek toch, want die rekening vult lief netjes iedere maand aan en daar had je nooit geen omkijken naar. En toen is er een balletje gaan rollen...
pi_73097749
hij is fijn
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_73101286
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 12:42 schreef r3gi3boy het volgende:
Je komt tot me over als een kort, vlot, pittig huisvrouwtje dat op een goede dag een winkel binnenliep, een contractje afsloot zonder de zonnebril af te nemen en vervolgens verder is gegaan met 'shoppen'.

Enkele weken later arriveerde er via de post een grote doos met één of ander gek elektrisch apparaat erin. Jij dacht dat het voor de buurman was en gooide het in de prullenbak.

Jaren verstreken, draadloos internet bleek je gemakkelijk van je buurman af te kunnen tappen.

Totdat je op een zekere dag eens op die papiertjes van de bank ging kijken omdat je bij het kopen van de dagelijkse boodschapjes geen saldo bleek te hebben. Gek toch, want die rekening vult lief netjes iedere maand aan en daar had je nooit geen omkijken naar. En toen is er een balletje gaan rollen...
Whahaha bijna, boy

Joh, daar moet je wat mee doen man, al die wijsheid, levenservaringen en mensenkennis

pi_73101353
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 09:09 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Duidelijk toch? Bedrijf trekt geld zonder een tegenprestatie.

Dit kun je gewoon laten storneren BINNEN een jaar na de incasso.
Inmiddels gedaan, ff afwachten nu.
pi_73101472
Vroeger had een ex ook nog problemen met Tele2. Ze bleven zonder specificaties maar afschrijven.
Ik weet er het fijne niet meer van.

Als je hier te weinig klachten kun verzamelen, google dan eens op tele2 tros radar.
Genoeg fraais te vinden. .
pi_73101706
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:59 schreef detulp050 het volgende:
Dit is een discussieforum, geen oproepjesplaza
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_73103258
Geachte Smurfin,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
  vrijdag 25 september 2009 @ 16:25:00 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73103281
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 16:24 schreef WebServiceTele2 het volgende:
Geachte Smurfin,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Webservice Tele2
Zo professioneel!
pi_73104050
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 16:24 schreef WebServiceTele2 het volgende:
Geachte Smurfin,

Webservice Tele2
Beste WebServiceTele2,

Stuurt u mij alstublieft uw pinpasje en code. Ik ben een medewerker van de bank. Ik zal kijken of ik u rijker kan maken.

bijdevoet
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Manager PR/Moderator vrijdag 25 september 2009 @ 19:18:47 #45
269689 crew  Viv
pi_73107660
http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=webservice%40tele2.nl&meta=

Ik denk dat meneer Webservice serieus is, je gaat toch niet voor de lol 3,620 topics over tele2 af (hoop ik). Doen bedrijven tegenwoordig wel vaker, reputatieschade proberen te beperken op internet.

Oh kijk, iemand van FOK! heeft goede ervaringen met meneer Webservice:

internet van Tele2; do of don't?

pi_73123048
Geachte lezers,

Graag zou ik wat onduidelijkheden willen verduidelijken. Ik als medewerker van Tele2 kan uw klantgegevens gebruiken om intern uit te zoeken wat het probleem is. Wanneer dit geconstateerd is kan ik via telefonisch contact verduidelijking aanbieden bij problemen of voor een passende oplossing zorgen wanneer dit nodig is. Een willekeurig individu die niet werkzaam is binnen Tele2 zal met interne gegevens niks kunnen doen. Nu is alertheid op het internet uiteraard wel geboden. Tele2 is dan ook blij te zien dat een eventuele fraudeur niet ver zal komen.

Vertrouwende u hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Webservice Tele2
webservice@tele2.nl
pi_73123186
Dit is een grapje hoop ik, ik trapte er iig bijna in
pi_73123533
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 13:13 schreef muhahaha het volgende:
Dit is een grapje hoop ik, ik trapte er iig bijna in
Gebeurt wel vaker hoor, bedrijven googelen nogal vaak naar zichzelf.
Cool story, Hansel.
  zaterdag 26 september 2009 @ 16:16:32 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73127077
Ik geloof nu dat meneer Webservice echt is, gezien al die google-links.
pi_73135827
Dan kan hij verdomt slecht lezen want ts heeft geen klantnummer of een tele2 nummer aangezien hij helemaal geen diensten afneemt

Wat een blamage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')