Ik had het te laat in de gaten, ze innen grote bedragen ineens.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:16 schreef Rekkie het volgende:
En je hebt het geld niet laten storneren?
Lijkt mij dat je juist grote bedragen sneller in de gaten hebt?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:19 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Ik had het te laat in de gaten, ze innen grote bedragen ineens.
Te laat in de gaten? Jij kijkt een maand lang niet wat er van je rekening gaat?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:19 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Natuurlijk hou ik het nu in de gaten.
Ze sturen al een jaar dreigbrieven van deurwaarders waar ik niet op reageer, en vervolgens
niets meer van hoor, het blijft dus bij dreigen, dan denken ze dat je bang wordt, terwijl ze goed weten
dat ze niet in hun recht staan.
Inderdaad, raar verhaal hoor.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je juist grote bedragen sneller in de gaten hebt?
Niets raars aan. Ik was die periodes met andere belangrijke dingen bezig, that's all.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Te laat in de gaten? Jij kijkt een maand lang niet wat er van je rekening gaat?
[..]
Inderdaad, raar verhaal hoor.
Ik vind het zeer onzorgvuldig en daarom je eigen schuld dat je nu achter je geld aan moet.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:25 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Niets raars aan. Ik was die periodes met andere belangrijke dingen bezig, that's all.
Maar blijkbaar komen ze er steeds mee weg, dat ben ik zat nu.
Ik hou het nu ook goed in de gaten, gebeurt me ook niet meer, ik wil alleen dat andere geld terug,quote:Op woensdag 23 september 2009 18:28 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Blokkeer je rekening voor incasso's van hun. Heb ik ook gedaan toen ik Telfort zat was.
Heb nooit geweten dat die mogelijkheid er was, heeft de bank ook nooit voorgesteld,quote:Op woensdag 23 september 2009 18:33 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Maar heb je je rekening ook geblokkeerd?
haha TS kan zelf geen advocaat betalenquote:Op woensdag 23 september 2009 18:13 schreef Smurfin het volgende:
Wellicht kunnen we wat bereiken als we een collectief vormen en gezamenlijk een goeie advocaat kunnen inschakelen.
Jij denkt echt dat een een grote corrupte tele2 meneer aan de andere kant zit met een sigaar in zijn mond he? Als jij een bedrag open heb staant stuurt gewoon een willekeurige miep die haar werk doet jou bedragen, of dit nou terecht is of niet is voor haar niet interessant, het systeem geeft aan dat jij een bedrag open hebt staan.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:19 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Natuurlijk hou ik het nu in de gaten.
Ze sturen al een jaar dreigbrieven van deurwaarders waar ik niet op reageer, en vervolgens
niets meer van hoor, het blijft dus bij dreigen, dan denken ze dat je bang wordt, terwijl ze goed weten
dat ze niet in hun recht staan.
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:13 schreef Smurfin het volgende:
Zelf lig ik ook al zo'n twee jaar met ze in de klins,
Ik ook.quote:
huh?quote:Op donderdag 24 september 2009 09:31 schreef muhahaha het volgende:
Je kunt een onwettige incasso tot max een jaar na dato laten storneren, je maakt mij niet wijs dat je ruim een jaar niet naar je afschriften/online rekening hebt gekeken.
Bron: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&cat=215366&qid=78865quote:Wanneer er misbruik van automatische incasso wordt gemaakt, heeft u het recht om tot 12 maanden na de onterechte afboeking het bedrag terug te laten storten door uw bank. Dit betekent dus dat u de terugboekingtermijnen die hierboven omschreven staan onder het kopje 'verschillende vormen van automatische incasso' kunt negeren wanneer er misbruik van automatische incasso wordt gemaakt. Bij uw bank zult u dan een formulier 'melding onterechte incasso' moeten invullen.
Ik ben vanmiddag bij de bank geweest om zo'n formulier aan te vragen, de medewerker heeftquote:Op donderdag 24 september 2009 09:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bron: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&cat=215366&qid=78865
Ik vraag of er nog meer mensen zijn die problemen hebben met Tele2, ik vertel in grote lijnen het één en ander, ik weet precies wat er aan de hand is, en nadat ik vanmiddag die bankmedewerker heb gesproken, ben ik nog meer van overtuigd en ga ik door. Wat jij of anderen denken en roepen heb ik geen boodschap aan, als ik maar weet hoe het zit nietwaar. Als je geen problemen met ze hebt, prima, reageer dan niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:26 schreef detulp050 het volgende:
Zoveel posts in je topic, maar je vertelt geen moment wat er precies aan de hand is. Dat zie je vaker en dan is vaak de conclusie dat het 'misgaan' niet altijd bij het 'grote bedrijf' ligt
Ik doe even meequote:
Duidelijk toch? Bedrijf trekt geld zonder een tegenprestatie.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:13 schreef Smurfin het volgende:
Ze hebben nu al zo'n 450 euro van mijn rekening geïnd, zonder dat ik daar ooit voor getekend heb of ook maar 1 minuut van hun diensten gebruik gemaakt heb.
Whahaha bijna, boyquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:42 schreef r3gi3boy het volgende:
Je komt tot me over als een kort, vlot, pittig huisvrouwtje dat op een goede dag een winkel binnenliep, een contractje afsloot zonder de zonnebril af te nemen en vervolgens verder is gegaan met 'shoppen'.
Enkele weken later arriveerde er via de post een grote doos met één of ander gek elektrisch apparaat erin. Jij dacht dat het voor de buurman was en gooide het in de prullenbak.
Jaren verstreken, draadloos internet bleek je gemakkelijk van je buurman af te kunnen tappen.
Totdat je op een zekere dag eens op die papiertjes van de bank ging kijken omdat je bij het kopen van de dagelijkse boodschapjes geen saldo bleek te hebben. Gek toch, want die rekening vult lief netjes iedere maand aan en daar had je nooit geen omkijken naar. En toen is er een balletje gaan rollen...
Inmiddels gedaan, ff afwachten nu.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Duidelijk toch? Bedrijf trekt geld zonder een tegenprestatie.
Dit kun je gewoon laten storneren BINNEN een jaar na de incasso.
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:59 schreef detulp050 het volgende:
Dit is een discussieforum, geen oproepjesplaza
Zo professioneel!quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:24 schreef WebServiceTele2 het volgende:
Geachte Smurfin,
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Beste WebServiceTele2,quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:24 schreef WebServiceTele2 het volgende:
Geachte Smurfin,
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Gebeurt wel vaker hoor, bedrijven googelen nogal vaak naar zichzelf.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:13 schreef muhahaha het volgende:
Dit is een grapje hoop ik, ik trapte er iig bijna in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |