Ik had het te laat in de gaten, ze innen grote bedragen ineens.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:16 schreef Rekkie het volgende:
En je hebt het geld niet laten storneren?
Lijkt mij dat je juist grote bedragen sneller in de gaten hebt?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:19 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Ik had het te laat in de gaten, ze innen grote bedragen ineens.
Te laat in de gaten? Jij kijkt een maand lang niet wat er van je rekening gaat?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:19 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Natuurlijk hou ik het nu in de gaten.
Ze sturen al een jaar dreigbrieven van deurwaarders waar ik niet op reageer, en vervolgens
niets meer van hoor, het blijft dus bij dreigen, dan denken ze dat je bang wordt, terwijl ze goed weten
dat ze niet in hun recht staan.
Inderdaad, raar verhaal hoor.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je juist grote bedragen sneller in de gaten hebt?
Niets raars aan. Ik was die periodes met andere belangrijke dingen bezig, that's all.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Te laat in de gaten? Jij kijkt een maand lang niet wat er van je rekening gaat?
[..]
Inderdaad, raar verhaal hoor.
Ik vind het zeer onzorgvuldig en daarom je eigen schuld dat je nu achter je geld aan moet.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:25 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Niets raars aan. Ik was die periodes met andere belangrijke dingen bezig, that's all.
Maar blijkbaar komen ze er steeds mee weg, dat ben ik zat nu.
Ik hou het nu ook goed in de gaten, gebeurt me ook niet meer, ik wil alleen dat andere geld terug,quote:Op woensdag 23 september 2009 18:28 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Blokkeer je rekening voor incasso's van hun. Heb ik ook gedaan toen ik Telfort zat was.
Heb nooit geweten dat die mogelijkheid er was, heeft de bank ook nooit voorgesteld,quote:Op woensdag 23 september 2009 18:33 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Maar heb je je rekening ook geblokkeerd?
haha TS kan zelf geen advocaat betalenquote:Op woensdag 23 september 2009 18:13 schreef Smurfin het volgende:
Wellicht kunnen we wat bereiken als we een collectief vormen en gezamenlijk een goeie advocaat kunnen inschakelen.
Jij denkt echt dat een een grote corrupte tele2 meneer aan de andere kant zit met een sigaar in zijn mond he? Als jij een bedrag open heb staant stuurt gewoon een willekeurige miep die haar werk doet jou bedragen, of dit nou terecht is of niet is voor haar niet interessant, het systeem geeft aan dat jij een bedrag open hebt staan.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:19 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Natuurlijk hou ik het nu in de gaten.
Ze sturen al een jaar dreigbrieven van deurwaarders waar ik niet op reageer, en vervolgens
niets meer van hoor, het blijft dus bij dreigen, dan denken ze dat je bang wordt, terwijl ze goed weten
dat ze niet in hun recht staan.
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:13 schreef Smurfin het volgende:
Zelf lig ik ook al zo'n twee jaar met ze in de klins,
Ik ook.quote:
huh?quote:Op donderdag 24 september 2009 09:31 schreef muhahaha het volgende:
Je kunt een onwettige incasso tot max een jaar na dato laten storneren, je maakt mij niet wijs dat je ruim een jaar niet naar je afschriften/online rekening hebt gekeken.
Bron: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&cat=215366&qid=78865quote:Wanneer er misbruik van automatische incasso wordt gemaakt, heeft u het recht om tot 12 maanden na de onterechte afboeking het bedrag terug te laten storten door uw bank. Dit betekent dus dat u de terugboekingtermijnen die hierboven omschreven staan onder het kopje 'verschillende vormen van automatische incasso' kunt negeren wanneer er misbruik van automatische incasso wordt gemaakt. Bij uw bank zult u dan een formulier 'melding onterechte incasso' moeten invullen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |