abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 maart 2009 @ 14:30:33 #1
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_66825732
Momenteel heb ik een simpele internetverbinding van HetNet (instapsurfen).
Omdat ik behoefte heb aan meer snelheid (ook omdat ik straks de verbinding met mijn vriendin ga delen), heb ik wat rondgezocht en ontdekt dat Tele2 de snelste verbinding kan leveren hier in de buurt (omgeving Gouda) voor de laagste prijs.
Omdat ik niet meteen met een bedrijf in zee wil gaan voor een jaar, besloot ik eens te kijken wat andere gebruikers van deze provider vinden.
Op een aantal sites vond ik reacties van erg ontevreden gebruikers, wat mij afschrok. Aan de andere kant twijfelde ik ook aan deze reaties, door de hoeveelheid aan scheldcanonnades, foutief geschreven woorden en het volledig ontbreken van leestekens......

Om een iets objectiever beeld te krijgen, dacht ik hier maar eens een topic te posten met de vraag:

Is Tele2 echt zo rampzalig en onbetrouwbaar en als dat zo is, is er een betrouwbaardere provider?

Alvast bedankt voor de info!
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_66825907
Op internet rondzoeken geeft heel vaak schrik, want de keren dat het goed gaat hoor je het nergens
er zullen bij alle providers wel is iets mis gaan
verder heb ik niet zoveel toe te voegen aan dit topic
pi_66825928
Tele2 heeft een erg slechte opstartperiode gehad. Nu hoor ik er steeds vaker erg positieve verhalen over.
Hajeto!
pi_66826183
Ik ben tevreden over Tele2. Heb het sinds vorige weekl, maar heb wel wat opstart/problemen gehad (niet geheel de schuld van tele2)

Heb begin januari tele2 aangevraagd, zou half februari opgeleverd worden. De dag voordat het opgeleverd zou worden, nog maar eens gebeld waar mijn modem bleef enzo. "Meneer, uw verbinding kan niet worden opgeleverd want er moet nog gelast worden ofzo in de wijkcentrale". Callcenterdoos dus. Ik heb maar opgehangen want daar kwam ik toch niet verder mee.

Toen vond ik op het forum van trosradar een Tele2 medewerker die echt SUPER service leverde. (webservice@tele2.nl). Via dat e-mail adres hem een uitleg gestuurd en werd dezelfde middag teruggebeld. Het bleek dat er nog een actieve telefoonlijn in dit huis lag (vorige bewoners zijn ge-emigreerd naar zwitserland). Hij zei: "als je een telefoon in de aansluiting zou drukken, dan kun je bellen". Mooi kut dus, de lijn van de oud bewoners.

Toen heeft hij direct een afsluiting geregeld, werd keurig op de hoogte gehouden door die gast. Nu heb ik dus Tele2 internet

- de normale klantenservice
+ webservice@tele2.nl

Ik ben zeer tevreden iig. Download met 1900kb/s ofzo uit nieuwsgroepen, dus dat is heerlijk
pi_66826361
quote:
Op zondag 8 maart 2009 14:45 schreef kikoooooo het volgende:
Download met 1900kb/s ofzo uit nieuwsgroepen, dus dat is heerlijk
mag ik je handje vasthouden?
pi_66826435
Ik heb geen problemen met Tele2.
pi_66826453
quote:
Op zondag 8 maart 2009 14:50 schreef raaavi het volgende:

[..]

mag ik je handje vasthouden?
Jawel
pi_66826472
zo veel problemen gehad met tele2! heeft ons een stuk of 8 monteurs en anderhalf jaar gekost, maar nu zijn we er vanaf. Aangezien ze zelf niet konden vinden waarom ons internet er om de haverklap uitklapte hebben ze besloten de boel maar weer af te sluiten....
pi_66831303
Ondertussen 2,5 maand internet bij tele2 en tot nu toe bevalt het heel erg goed. Goede ontvangst met het modem, nog niet gemerkt dat we geen internet hebben gehad (waarvoor we bij ziggo na 3 dagen in een half jaar weg zijn gegaan), dus ik ben tot nu toe erg tevreden.

Enigste mogelijke minpuntje is de snelheid die wij halen. Ook wij hebben een "tot 20 mb/s" abo, maar we halen niet veel meer dan 3500-4000 kb/s, maar op zich wisten we dit al voordat we naar tele2 toe gingen. Andere aanbieders konden ons namelijk ook niet meer snelheid beloven.

Paul
  zondag 15 maart 2009 @ 19:51:04 #10
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_67079822
Kan iemand vertellen welk modem / welke router er bij dit pakket wordt geleverd? En of je die eventueel mag vervangen?
Stop the world, I want to get out.
pi_67080077
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:51 schreef Lkw het volgende:
Kan iemand vertellen welk modem / welke router er bij dit pakket wordt geleverd? En of je die eventueel mag vervangen?
Ik heb een Davolink 2020 ofzo.
Waaromn zou je een andere willen?
  zondag 15 maart 2009 @ 20:46:07 #12
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_67081829
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:59 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik heb een Davolink 2020 ofzo.
Waaromn zou je een andere willen?
Weet ik niet, ik vind gewoon die flexibiliteit prettig, denk ik.. Ik wil in ieder geval graag een goed signaal hebben door 2 muren heen (afstand pc - router ongeveer 12 meter), gaat dat lukken met die Davolink?
pi_67084825
Ik heb zelfs ontvangst vanaf het terras hier twintig meter verderop... En nog goed ook
pi_67085003
Ik kan je verzekeren...De modem die Tele2 levert is een van de beste die er geleverd word door providers.
Vrijwel niks word geblokt qua poorten (Alleen mailserver volgens mij maar probeer maar een SIP/VOiP Telefoon te gebruiken bij KPN...gaat je niet lukken )
Tele2 is vrij relaxt qua modem...Enige tegenvaller bij Tele2 is de ping die vaak 20ms hoger ligt dan bij bijv xs4all
I HEARD YOU LIEK MUDKIPZ
  zondag 15 maart 2009 @ 22:10:16 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67085103
Heb al een aantal jaar internet van Tele2 en bijna nooit problemen. Is er wel iets mis, dan is het klein en zo opgelost met de hulp van de klantvriendelijke helpdesk.

Ik zeg Doen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 15 maart 2009 @ 22:21:25 #16
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_67085577
Okee, thnx. Ik ben aan het twijfelen tussen Het Net en Tele2. Heb nu al vaste telefonie via Tele2 en vind hun helpdesk prettig en eerlijk. Wilde eigenlijk voor Het Net gaan wegens de maandelijkse opzegtermijn, maar als je die opbelt, krijg je steeds zulke idioten aan de lijn dat dat wel erg afschrikt.

Fijn dat jullie zulke goede ervaringen hebben, je leest op het net ook wel eens iets anders. Maar ik heb het idee dat Tele2 beter is geworden dan het was.
pi_67085934
Ik heb momenteel een UPC-verbinding, maar ga over een paar maanden overstappen naar Tele2. Bij UPC heb je een 'alles in 1 pakket', maar als je een probleem hebt met meer dan 1 dienst moet je voor iedere dienst opnieuw bellen... Daarnaast hebben ze vrijwel geen oplossende mogelijkheden waardoor voor de eerste de beste kink in de kabel een monteur wordt aangestuurd. Last but not least weten de medewerkers van elkaar niet welke beloftes en/of acties er zijn gedaan/uitgevoerd.

Alle punten die ik hierboven noem, zijn bij Tele2 aanzienlijk beter geregeld. Mócht je het nodig hebben.
pi_67087294
Ik ben absoluut niet tevreden over tele2.
de Klanten Service is ver onder de maat,ze weten en kunnen niks.
doen beloftes,en komen deze niet na.

ca 3 maanden bezig geweest met die club,en vervolgens hebben ze het maar opgezegd,
dat was voornamelijk om verder gezeur van mijn kant tegen te gaan.

Ik blijf nog wel even bij upc. dat bevalt mij dan weer prima.
maar natuurlijk,ieder zo zijn of haar provider.
Vooral dat wat hier boven staat.
  zondag 15 maart 2009 @ 23:08:16 #19
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_67087332
pi_67087681
quote:
Op zondag 15 maart 2009 23:08 schreef Apfel. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een ongelofelijk irritant wijf is dat.
Vooral dat wat hier boven staat.
  zondag 15 maart 2009 @ 23:18:53 #21
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_67087706
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_67089552
hier ook al een paar jaar tele2 en ben er zeer tevreden over, heb nog nooit de klantenservice hoeven bellen. haal zo'n 1500 kbs van de 20 mbit..
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_67089627
Ik heb nu 1,5 jaar tele2 en ben zéér tevreden over de verbinding en de prijs. De helpdesk is alleen niet zo heel erg best, dus ik begrijp dat de frustratie hoog op kan lopen als je problemen krijgt met de verbinding.

Ik heb 1x problemen gehad en de helpdesk kon me na lange tijd bellen nog steeds niet helpen. Toen ik ging klagen bij een vriend van me die bij de KPN helpdesk werkt had hij me binnen 10 minuten geholpen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_67099694
Het probleem met een klantenservice van elke ISP is dat je goede en minder goede agents hebt.
Dit kan je goed zien in de test die gedaan worden. Hier krijgen HetNet en Planet altijd een heel ander cijfer,
terwijl het exact de zelfde klantenservice is. Kortom je moet mazzel hebben wie je aan de telefoon krijgt.

Van elke provider hoor je wel afschrik verhalen, mijn advies neem gewoon een provider, het verschil is echt niet zo groot. Ben jij onderdeel van de ongeveer 1% die echt hele vage problemen steeds heeft? Stap over.
  maandag 16 maart 2009 @ 20:16:05 #25
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_67113598
Heb het vandaag telefonisch aangevraagd bij een behulpzame pief van Tele2. Ben benieuwd. Dank aan iedereen voor de info.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')