Ik ben tevreden over Tele2. Heb het sinds vorige weekl, maar heb wel wat opstart/problemen gehad (niet geheel de schuld van tele2)
Heb begin januari tele2 aangevraagd, zou half februari opgeleverd worden. De dag voordat het opgeleverd zou worden, nog maar eens gebeld waar mijn modem bleef enzo. "Meneer, uw verbinding kan niet worden opgeleverd want er moet nog gelast worden ofzo in de wijkcentrale". Callcenterdoos dus. Ik heb maar opgehangen want daar kwam ik toch niet verder mee.
Toen vond ik op het forum van trosradar een Tele2 medewerker die echt SUPER service leverde. (webservice@tele2.nl). Via dat e-mail adres hem een uitleg gestuurd en werd dezelfde middag teruggebeld. Het bleek dat er nog een actieve telefoonlijn in dit huis lag (vorige bewoners zijn ge-emigreerd naar zwitserland). Hij zei: "als je een telefoon in de aansluiting zou drukken, dan kun je bellen". Mooi kut dus, de lijn van de oud bewoners.
Toen heeft hij direct een afsluiting geregeld, werd keurig op de hoogte gehouden door die gast. Nu heb ik dus Tele2 internet

- de normale klantenservice
+ webservice@tele2.nl
Ik ben zeer tevreden iig. Download met 1900kb/s ofzo uit nieuwsgroepen, dus dat is heerlijk