Ik ben vanmiddag bij de bank geweest om zo'n formulier aan te vragen, de medewerker heeftquote:Op donderdag 24 september 2009 09:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bron: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&cat=215366&qid=78865
Ik vraag of er nog meer mensen zijn die problemen hebben met Tele2, ik vertel in grote lijnen het één en ander, ik weet precies wat er aan de hand is, en nadat ik vanmiddag die bankmedewerker heb gesproken, ben ik nog meer van overtuigd en ga ik door. Wat jij of anderen denken en roepen heb ik geen boodschap aan, als ik maar weet hoe het zit nietwaar. Als je geen problemen met ze hebt, prima, reageer dan niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:26 schreef detulp050 het volgende:
Zoveel posts in je topic, maar je vertelt geen moment wat er precies aan de hand is. Dat zie je vaker en dan is vaak de conclusie dat het 'misgaan' niet altijd bij het 'grote bedrijf' ligt
Ik doe even meequote:
Duidelijk toch? Bedrijf trekt geld zonder een tegenprestatie.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:13 schreef Smurfin het volgende:
Ze hebben nu al zo'n 450 euro van mijn rekening geïnd, zonder dat ik daar ooit voor getekend heb of ook maar 1 minuut van hun diensten gebruik gemaakt heb.
Whahaha bijna, boyquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:42 schreef r3gi3boy het volgende:
Je komt tot me over als een kort, vlot, pittig huisvrouwtje dat op een goede dag een winkel binnenliep, een contractje afsloot zonder de zonnebril af te nemen en vervolgens verder is gegaan met 'shoppen'.
Enkele weken later arriveerde er via de post een grote doos met één of ander gek elektrisch apparaat erin. Jij dacht dat het voor de buurman was en gooide het in de prullenbak.
Jaren verstreken, draadloos internet bleek je gemakkelijk van je buurman af te kunnen tappen.
Totdat je op een zekere dag eens op die papiertjes van de bank ging kijken omdat je bij het kopen van de dagelijkse boodschapjes geen saldo bleek te hebben. Gek toch, want die rekening vult lief netjes iedere maand aan en daar had je nooit geen omkijken naar. En toen is er een balletje gaan rollen...
Inmiddels gedaan, ff afwachten nu.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Duidelijk toch? Bedrijf trekt geld zonder een tegenprestatie.
Dit kun je gewoon laten storneren BINNEN een jaar na de incasso.
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:59 schreef detulp050 het volgende:
Dit is een discussieforum, geen oproepjesplaza
Zo professioneel!quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:24 schreef WebServiceTele2 het volgende:
Geachte Smurfin,
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Beste WebServiceTele2,quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:24 schreef WebServiceTele2 het volgende:
Geachte Smurfin,
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Gebeurt wel vaker hoor, bedrijven googelen nogal vaak naar zichzelf.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:13 schreef muhahaha het volgende:
Dit is een grapje hoop ik, ik trapte er iig bijna in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |