abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73070824
Hun rekeningnummer laten blokkeren?
pi_73074300
quote:
Ik ben vanmiddag bij de bank geweest om zo'n formulier aan te vragen, de medewerker heeft
het gelijk voor me gedaan, nu is het even afwachten, ook is mijn rekening nu geblokkeerd voor Tele2.
Deze medewerker was tot twee jaar geleden zelf werkzaam bij Tele2, hij stond er niet van te kijken,
blijkt wel vaker zo te gaan
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
pi_73075197
Zoveel posts in je topic, maar je vertelt geen moment wat er precies aan de hand is. Dat zie je vaker en dan is vaak de conclusie dat het 'misgaan' niet altijd bij het 'grote bedrijf' ligt
pi_73075248
ik wil ook heel het verhaal horen.
pi_73075469
Nou ja, ik lig niet écht in de clinch (wat een kutwoord), maar misschien zit het er aan te komen...

Zou per 16 september de ADSL lijn opgeleverd krijgen en volgens hun IS die ook opgeleverd, maar heb nog steeds internet via Online (die zeggen dat er nog niets is opgezegd). Volgens Tele2 is er wel opgezegd en is Online akkoord gegaan...

Nou ja, hoe dan ook, ik hoop dat ik geen dubbele rekeningen ga krijgen, want dan moet ik ook in de clinch.
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_73075918
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:26 schreef detulp050 het volgende:
Zoveel posts in je topic, maar je vertelt geen moment wat er precies aan de hand is. Dat zie je vaker en dan is vaak de conclusie dat het 'misgaan' niet altijd bij het 'grote bedrijf' ligt
Ik vraag of er nog meer mensen zijn die problemen hebben met Tele2, ik vertel in grote lijnen het één en ander, ik weet precies wat er aan de hand is, en nadat ik vanmiddag die bankmedewerker heb gesproken, ben ik nog meer van overtuigd en ga ik door. Wat jij of anderen denken en roepen heb ik geen boodschap aan, als ik maar weet hoe het zit nietwaar. Als je geen problemen met ze hebt, prima, reageer dan niet.
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
pi_73076270
Dit is een discussieforum, geen oproepjesplaza
pi_73076537
tvp voor het verhaal dan maar.
pi_73078916
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:07 schreef Wisheh het volgende:
tvp voor het verhaal dan maar.
Ik doe even mee
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_73091846
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:13 schreef Smurfin het volgende:

Ze hebben nu al zo'n 450 euro van mijn rekening geïnd, zonder dat ik daar ooit voor getekend heb of ook maar 1 minuut van hun diensten gebruik gemaakt heb.

Duidelijk toch? Bedrijf trekt geld zonder een tegenprestatie.

Dit kun je gewoon laten storneren BINNEN een jaar na de incasso.
pi_73097159
Je komt tot me over als een kort, vlot, pittig huisvrouwtje dat op een goede dag een winkel binnenliep, een contractje afsloot zonder de zonnebril af te nemen en vervolgens verder is gegaan met 'shoppen'.

Enkele weken later arriveerde er via de post een grote doos met één of ander gek elektrisch apparaat erin. Jij dacht dat het voor de buurman was en gooide het in de prullenbak.

Jaren verstreken, draadloos internet bleek je gemakkelijk van je buurman af te kunnen tappen.

Totdat je op een zekere dag eens op die papiertjes van de bank ging kijken omdat je bij het kopen van de dagelijkse boodschapjes geen saldo bleek te hebben. Gek toch, want die rekening vult lief netjes iedere maand aan en daar had je nooit geen omkijken naar. En toen is er een balletje gaan rollen...
pi_73097749
hij is fijn
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_73101286
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 12:42 schreef r3gi3boy het volgende:
Je komt tot me over als een kort, vlot, pittig huisvrouwtje dat op een goede dag een winkel binnenliep, een contractje afsloot zonder de zonnebril af te nemen en vervolgens verder is gegaan met 'shoppen'.

Enkele weken later arriveerde er via de post een grote doos met één of ander gek elektrisch apparaat erin. Jij dacht dat het voor de buurman was en gooide het in de prullenbak.

Jaren verstreken, draadloos internet bleek je gemakkelijk van je buurman af te kunnen tappen.

Totdat je op een zekere dag eens op die papiertjes van de bank ging kijken omdat je bij het kopen van de dagelijkse boodschapjes geen saldo bleek te hebben. Gek toch, want die rekening vult lief netjes iedere maand aan en daar had je nooit geen omkijken naar. En toen is er een balletje gaan rollen...
Whahaha bijna, boy

Joh, daar moet je wat mee doen man, al die wijsheid, levenservaringen en mensenkennis

... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
pi_73101353
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 09:09 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Duidelijk toch? Bedrijf trekt geld zonder een tegenprestatie.

Dit kun je gewoon laten storneren BINNEN een jaar na de incasso.
Inmiddels gedaan, ff afwachten nu.
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
pi_73101472
Vroeger had een ex ook nog problemen met Tele2. Ze bleven zonder specificaties maar afschrijven.
Ik weet er het fijne niet meer van.

Als je hier te weinig klachten kun verzamelen, google dan eens op tele2 tros radar.
Genoeg fraais te vinden. .
pi_73101706
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:59 schreef detulp050 het volgende:
Dit is een discussieforum, geen oproepjesplaza
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_73103258
Geachte Smurfin,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
  vrijdag 25 september 2009 @ 16:25:00 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73103281
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 16:24 schreef WebServiceTele2 het volgende:
Geachte Smurfin,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
Zo professioneel!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_73104050
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 16:24 schreef WebServiceTele2 het volgende:
Geachte Smurfin,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
Beste WebServiceTele2,

Stuurt u mij alstublieft uw pinpasje en code. Ik ben een medewerker van de bank. Ik zal kijken of ik u rijker kan maken.

Met vriendelijke groeten,
bijdevoet
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Manager PR/Moderator vrijdag 25 september 2009 @ 19:18:47 #45
269689 crew  Viv
pi_73107660
http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=webservice%40tele2.nl&meta=

Ik denk dat meneer Webservice serieus is, je gaat toch niet voor de lol 3,620 topics over tele2 af (hoop ik). Doen bedrijven tegenwoordig wel vaker, reputatieschade proberen te beperken op internet.

Oh kijk, iemand van FOK! heeft goede ervaringen met meneer Webservice:

internet van Tele2; do of don't?

pi_73123048
Geachte lezers,

Graag zou ik wat onduidelijkheden willen verduidelijken. Ik als medewerker van Tele2 kan uw klantgegevens gebruiken om intern uit te zoeken wat het probleem is. Wanneer dit geconstateerd is kan ik via telefonisch contact verduidelijking aanbieden bij problemen of voor een passende oplossing zorgen wanneer dit nodig is. Een willekeurig individu die niet werkzaam is binnen Tele2 zal met interne gegevens niks kunnen doen. Nu is alertheid op het internet uiteraard wel geboden. Tele2 is dan ook blij te zien dat een eventuele fraudeur niet ver zal komen.

Vertrouwende u hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Webservice Tele2
webservice@tele2.nl
pi_73123186
Dit is een grapje hoop ik, ik trapte er iig bijna in
pi_73123533
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 13:13 schreef muhahaha het volgende:
Dit is een grapje hoop ik, ik trapte er iig bijna in
Gebeurt wel vaker hoor, bedrijven googelen nogal vaak naar zichzelf.
Cool story, Hansel.
  zaterdag 26 september 2009 @ 16:16:32 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73127077
Ik geloof nu dat meneer Webservice echt is, gezien al die google-links.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_73135827
Dan kan hij verdomt slecht lezen want ts heeft geen klantnummer of een tele2 nummer aangezien hij helemaal geen diensten afneemt

Wat een blamage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')