Hebben wij daar net een half uur een discussie over gehad kom je met precies dezelfde stelling.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:35 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Common sense. Ik schaar MBO'ers zeker onder lageropgeleiden. Aangezien de PVV'ers in dit topic daar zo'n big deal van maken en het electoraat van de PVV grotendeels bestaat uit lageropgeleiden, zullen ze het zich waarschijnlijk wel persoonlijk aantrekken.
Vertel eens, waarom vind je het zo belangrijk om de aanhang van Wilders anders neer te zetten dan het is? Het zijn toch grotendeels mensen met een beperkt denkvermogen?quote:
Je hebt anders nog genoeg tijd om een keuze te maken. De verkiezingscampagnes moeten nog van start gaan, gemeentes zijn nog bezig de programma's op te stellen.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:41 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ach, ik blijf zelf het allemaal op een afstandje volgen en ik ben allang blij dat ik nu niet hoef te stemmen wegens ernstig zwevende kiezer zijnde.
Een soort van samenvatting en conclusie in één post dus.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hebben wij daar net een half uur een discussie over gehad kom je met precies dezelfde stelling.![]()
Middelbaar Beroeps Onderwijsquote:Op woensdag 23 september 2009 14:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hebben wij daar net een half uur een discussie over gehad kom je met precies dezelfde stelling.![]()
Nah onze conclusie was toch meer ergens in het midden.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:44 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Een soort van samenvatting en conclusie in één post dus.
Dan heb je het over het oplossen van de problemen, daarin ben ik het met je eens dat er niet 1 oplossing zal zijn voor alle probleemjongeren.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:42 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Het lijkt me naief om te ontkennen dat afkomst te maken kan hebben met (probleem)gedrag en volgens mij doe je mensen daar ook geen plezier mee. Ik hoorde van de week ergens iemand zeggen dat Marokkanen in hun eigen land veel sneller 'volwassen' moeten zijn (trouwen, kinderen krijgen, werken) en dat ouders daardoor niet weten hoe ze een vertrouwensband met hun kinderen op moeten bouwen. Ik kan me voorstellen dat zoiets een effect heeft op hoe die ouders hier in Nederland hun kinderen opvoeden, die hier pas veel later gaan trouwen, werken, etc. Ik zou juist zeggen, kijk of zoiets er inderdaad mee te maken heeft en gebruik de kennis die je hebt om het probleem aan te pakken.
Ja. Het heet alleen maar middelbaar vanwege de hoeveelheid mensen die op het MBO terecht komt.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:44 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Middelbaar Beroeps Onderwijs
Gaan we dat laagopgeleid noemen? Dan blijf ik namelijk wel weg uit deze discussie...
(niet op jou gericht IHVK maar op Meh7 )
GW met 150 zetels en we hebben een dictatuurquote:Op woensdag 23 september 2009 12:39 schreef remlof het volgende:
Eng dat zoveel mensen overwegen om op een ondemocratische partij te stemmen
nee stuk randdebiel het heet middelbaar omdat het HET MIDDELBARE niveau is. Het GEMIDDELDE niveau. Echt, je gezuig is serieus niet te harden.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:48 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ja. Het heet alleen maar middelbaar vanwege de hoeveelheid mensen die op het MBO terecht komt.
Dat is waar.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:43 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Vertel eens, waarom vind je het zo belangrijk om de aanhang van Wilders anders neer te zetten dan het is? Het zijn toch grotendeels mensen met een beperkt denkvermogen?
Je vergeet iets: het gemiddelde niveau is bedroevend laag.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:50 schreef Harlon het volgende:
[..]
nee stuk randdebiel het heet middelbaar omdat het HET MIDDELBARE niveau is. Het GEMIDDELDE niveau. Echt, je gezuig is serieus niet te harden.
Dat is heel wat anders. Dat het gemiddelde niveau bedroevend laag is ben ik absoluut met je eens, maar daarom is het nog wel het gemiddelde niveau.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:52 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je vergeet iets: het gemiddelde niveau is bedroevend laag.
Gewoon gelijk geven, dat is het beste. Heb ik sinds gisteren ook geleerd.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:50 schreef Harlon het volgende:
[..]
nee stuk randdebiel het heet middelbaar omdat het HET MIDDELBARE niveau is. Het GEMIDDELDE niveau. Echt, je gezuig is serieus niet te harden.
Dan gaat Wilders in de oppositie. De SP zit ook met 25 zetels in de oppositie op dit moment.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dan wordt Wilders de grootste, en wil niemand met hem regeren. Wat dan?
Dat geeft niet. Rechts heeft altijd voorrang.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:43 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Vertel eens, waarom vind je het zo belangrijk om de aanhang van Wilders anders neer te zetten dan het is? Het zijn toch grotendeels mensen met een beperkt denkvermogen?
zat ik me net ook te bedenken...quote:Op woensdag 23 september 2009 14:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, maar dan krijg je NIKS door de kamer wat zijn achterlijkheidsstempel draagt.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:58 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dan gaat Wilders in de oppositie. De SP zit ook met 25 zetels in de oppositie op dit moment.
Juis: gemiddeld. Dus niet hoger opgeleid. HBO= Hoger Beroeps Onderwijs. Vanaf dat nivo ben je hoger opgeleid. Al heb ik zelfs bij veel HBO-studenten mijn twijfels of zij die titel verdienen.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:53 schreef Harlon het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders. Dat het gemiddelde niveau bedroevend laag is ben ik absoluut met je eens, maar daarom is het nog wel het gemiddelde niveau.
Dat is het mooie nu juist. De andere partijen zijn al aan het aanschuiven.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dan rest het punt, ga je uit van wat de gemiddelde persoon aan kan en het niveau daar middelbaar noemen of ga je uit van niveau en bekijk je dan hoe je de groepen indeelt.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:53 schreef Harlon het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders. Dat het gemiddelde niveau bedroevend laag is ben ik absoluut met je eens, maar daarom is het nog wel het gemiddelde niveau.
Veel verder dan de AOW-leeftijd ga je echt niet komen, PVV is extreem rechts, de SP is ontzettend links. Dat gaat echt niet werken. Verder heeft de VVD toch aangegeven niet met de PVV te willen regeren?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:58 schreef devlinmr het volgende:
[..]
zat ik me net ook te bedenken...
Dan zal de 2e partij een regering moeten gaan vormen. Maar aan de andere kant, PVV, VVD en SP lijkt me ook een goede combi. PVV en SP zijn het op best veel punten met elkaar eens (AOW leeftijd bijvoorbeeld)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |