SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Op mn full HD tv was het een perfecte kwaliteit.quote:Op maandag 20 december 2010 21:06 schreef znarch het volgende:
Kijken jullie het op een computer ofzo? Ik vind dat op een TV echt niet om aan te zien om eerlijk te zijn (al is hij voor een screener best ok ja)
Is maar net waar je mee tevreden bent denk ikquote:Op zondag 26 december 2010 02:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Op mn full HD tv was het een perfecte kwaliteit.
DVD kwaliteit is voor mij goed genoeg, daarom hoef ik ook niet dat overschatte en dure bluray.quote:Op zondag 26 december 2010 12:38 schreef znarch het volgende:
[..]
Is maar net waar je mee tevreden bent denk ik
Goed dat je dan een full hd tv hebtquote:Op zondag 26 december 2010 12:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
DVD kwaliteit is voor mij goed genoeg, daarom hoef ik ook niet dat overschatte en dure bluray.
Het is alles behalve een chickflick. Het ballet had in feite ook een andere hobby kunnen zijn. Ik vond het een naargeestige film, zoek je een feelgoodfilm voor de kerstdagen dan moet je deze NIET kijken.quote:Op zondag 26 december 2010 17:07 schreef rubje het volgende:
Oh,we hebben deze film nu op dvd en wilden het vanavond gaan zien.![]()
Ik begrijp dat het dus een aanrader is?,want mijn vrouw wilde deze graag zien.hoop wel dat het niet teveel een meidenfilm is
Misschien wel, hij heeft het nog nooit geprobeerd. Hij had bijna The Fighter geregisseerd, maar dat ging niet door.quote:Op zondag 26 december 2010 17:14 schreef HAL9000S het volgende:
Sowieso is feelgoodfilm en Aranosfky nou niet echt een goede combinatie.
Requim for a Dream was ook al zo naargeestig maar die film vond ik beter vol te houden dan Black Swan. Bij R4aD waren de hoofdpersonen zelf schuldig aan hun misere maar bij Ninaquote:Op zondag 26 december 2010 17:14 schreef HAL9000S het volgende:
Sowieso is feelgoodfilm en Aranosfky nou niet echt een goede combinatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Oh sure, ongetwijfeld zal hij een prachtige feelgoodmovie kunnen produceren. Maar ik zou, als ik op zoek zou zijn naar een FGM, op basis van zijn eerdere producties niet voor een Aranofsky gaan.quote:Op zondag 26 december 2010 17:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Misschien wel, hij heeft het nog nooit geprobeerd. Hij had bijna The Fighter geregisseerd, maar dat ging niet door.
quote:Op zondag 26 december 2010 17:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Requim for a Dream was ook al zo naargeestig maar die film vond ik beter vol te houden dan Black Swan. Bij R4aD waren de hoofdpersonen zelf schuldig aan hun misere maar bij NinaIk vond deze film juist niet zo depressing als RFAD, daar werd ik gewoon echt ziek van. Dit einde vond ik perfect en op de een of andere manier tóch een happy ending, al was het maar voor Nina.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Dat is hier hetzelfde, maar een screener als deze is nu eenmaal geen "dvd kwaliteit".quote:Op zondag 26 december 2010 12:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
DVD kwaliteit is voor mij goed genoeg, daarom hoef ik ook niet dat overschatte en dure bluray.
De versie die ik vannacht heb gezien is gewoon dvd kwaliteit.quote:Op zondag 26 december 2010 20:35 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat is hier hetzelfde, maar een screener als deze is nu eenmaal geen "dvd kwaliteit".
Ik ga er niet over discussiëren maar media info programma's en mijn eigen ogen vertellen me toch dat het niet zo is.quote:Op zondag 26 december 2010 21:00 schreef Stefan het volgende:
[..]
De versie die ik vannacht heb gezien is gewoon dvd kwaliteit.
Ach, dat is bij films toch vaak iets persoonlijksquote:Op zondag 26 december 2010 21:07 schreef Robby87 het volgende:
Ongelooflijk hoeveel lovende reacties hier te lezen zijn op Black Swan zonder gedegen onderbouwing.
quote:Op zondag 26 december 2010 21:07 schreef Robby87 het volgende:
Ongelooflijk hoeveel lovende reacties hier te lezen zijn op Black Swan zonder gedegen onderbouwing.
Zie je vaak bij mindfuckfilms. Inception kreeg ook al veel meer waardering dan het verdiende.quote:Op zondag 26 december 2010 21:07 schreef Robby87 het volgende:
Zo was het wel bedoeld. En zo werd het ook opgepakt door miljoenen kijkers.quote:Op zondag 26 december 2010 21:50 schreef HAL9000S het volgende:
Lol, was inception een mindfuck film dan?
Genoeg mensen die denken dat de hele film uiteindelijk ook nog eens een droom is. Maar mindfuck? Mwah.quote:Op zondag 26 december 2010 21:50 schreef HAL9000S het volgende:
Lol, was inception een mindfuck film dan?
Soms is gedegen onderbouwing niet per se nodig. Een film moet imo een gevoel opwekken, een emotie en ermee spelen. Is wellicht wel uit te leggen op een online forum, maar ik weet niet of mensen daar per se behoefte aan hebben: danwel het te lezen, danwel het te beschrijven. Er zijn genoeg mensen elders die er wél iets uitgebreider over willen vertellen, prima toch?quote:Op zondag 26 december 2010 21:07 schreef Robby87 het volgende:
The Wolverine misschien? In essentie toch een superheldenfilm, en hij moet goed aflopen.quote:Op zondag 26 december 2010 17:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien wel, hij heeft het nog nooit geprobeerd. Hij had bijna The Fighter geregisseerd, maar dat ging niet door.
Ja hoe zit dat eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:28 schreef speknek het volgende:
[..]
The Wolverine misschien? In essentie toch een superheldenfilm, en hij moet goed aflopen.
Het ziet er echt te flauw uit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:50 schreef Stefan het volgende:
http://www.scoop.it/t/com(...)-jimcarrey-blackswan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen kijken als je de film al gezien hebt.
quote:Op maandag 31 januari 2011 01:37 schreef psychedelicate het volgende:Het enige waar ik mijn twijfels over had was dat vage shot met haar benen (kan het niet beter uitleggen i.v.m. eventuele spoilers).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de film gisteren gezien, had er totaal geen verwachtingen van maar ik ben blij verrast! De spanning en de druk wordt mooi opgevoerd. Geweldige muziek, de film zwelt op en aan 't eind zat ik haast bibberend onder m'n fleecedekentje.
quote:Op maandag 31 januari 2011 07:29 schreef Cee het volgende:
[..]Ik weet wat het was, maar het zag er zo nep en out-of-place uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donderdag gaat de film eindelijk hier in première, grote kans dat ik er naartoe ga om 'm weer te zien. De muziek moet in een bioscoop helemaal indruk maken.
Dat doet het zeker!! Ik had 'm eerder thuis gekeken, en dit weekend op het filmfestival in R'dam eindelijk op het grote scherm. De laatste 20 minuten hakten er nu pas echt in, met die bijna oorverdovende muziek erbijquote:Op maandag 31 januari 2011 18:02 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik weet wat het was, maar het zag er zo nep en out-of-place uit.
Donderdag gaat de film eindelijk hier in première, grote kans dat ik er naartoe ga om 'm weer te zien. De muziek moet in een bioscoop helemaal indruk maken.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:37 schreef Dos37 het volgende:
Die ene scene trouwens met Portman en Kunis, mijn trainingsbroek kwam zomaar omhoog
Ik denk dat sommige mensen horen dat het een balletfilm is en dat het onderwerp dan gezien wordt als vrouwelijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:28 schreef Toad het volgende:
Wat betreft dat vrouwenfilm gedoe. Wie kondigt het zo aan? En wie ziet het zo?
Publiciteit van 20th Fox en de recensies die ik gelezen heb zeggen daar niets over.
Als je niet verder dan het onderwerp ballet kijkt, dan zou je dat misschien kunnen denken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:09 schreef HAL9000S het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom mensen hier een vrouwen film in zien.
Het is handig als je in de zelfde positie zit als Nina. Pas na het eind realiseer je wat een droom was en wat niet. Net als Nina.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:10 schreef Dos37 het volgende:
Ik vond hem ook geweldig, al had ik soms wel moeite om te zien wat nu de droom was en wat de werkelijkheid was. Maar dat was volgens mij ook de bedoeling van de film.
Verklaar je nader? Alleen de zoenscene is toch een droom. Voor de rest had k t idee dat ze aan t trippen was...quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Het is handig als je in de zelfde positie zit als Nina. Pas na het eind realiseer je wat een droom was en wat niet. Net als Nina.
Wow. Alweer iemand die het Zwanenmeer begrijpt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:48 schreef cas93 het volgende:
Over het algemeen is de film gewoon net als het 'sprookje' de zwarte zwaan. Eerst is ze een lief, goed meisje, vervolgens wordt ze 'zwart' en tenslotte pleegt ze zelfmoord.
Ja, hij kan er wat van die Pjotr Iljitsj Tsjaikovskiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:13 schreef Grunge. het volgende:
Wat een prachtige film. Mijn verwachtingen waren al hoog en het is zeker niet tegengevallen.
Ook de muziek is subliem en past perfect bij de sfeer van de film.
Hier exact hetzelfdequote:Op woensdag 23 september 2009 14:56 schreef Gillingham het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar deze film. Ik heb dermate veel vertrouwen in Aronofsky dat ik eigenlijk zo weinig mogelijk af wil weten van Black Swan.
Ik denk niet dat het tussen Black Swan en Inception zal gaan. Eerder The King's Speech erbij en Social Network.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:21 schreef grasisbruin het volgende:
Wordt een leuk gevechtje tussen Black Swan en Inception bij de oscars denk ik.
Twee goede mindfuck films...
Sorry, ik heb die films nog niet gezien, ik wist niet dat die aan BS konden tippen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het tussen Black Swan en Inception zal gaan. Eerder The King's Speech erbij en Social Network.
Al was het alleen maar vanwege de naaktscenesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:46 schreef El_Matador het volgende:
Incepion of The Social Network zal het wel worden.
Dan hoop ik de 2e, maar Machete is beter.
Social Network kan wat mij betreft absoluut niet aan Black Swan tippen, maar is wel een grote kanshebber.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:03 schreef grasisbruin het volgende:
[..]
Sorry, ik heb die films nog niet gezien, ik wist niet dat die aan BS konden tippen.
Hoe kan je dat nou trippen noemen? Dan zou ze in het hele film aan het trippen zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:54 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Verklaar je nader? Alleen de zoenscene is toch een droom. Voor de rest had k t idee dat ze aan t trippen was...
Ze hebben het verhaal 2x verteld in de film, dus erg moeilijk is dat niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Wow. Alweer iemand die het Zwanenmeer begrijpt.
ik vond the fountain echt z'n mindere film black swan daarentegen vind ik wel weer een toppertje.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier exact hetzelfde
Vond het al moeilijk dit topic te openen
Volgende week hopelijk
• The Fountain![]()
• Requiem for a Dream
• Pi![]()
• The Wrestler
Noem t zo omdat ze uiteindelijk zichzelf steekt, ze is meer bezeten ofzo, ik steek mezelf namelijk niet als ik droom en bovendien lag ze niet te slapen op t moment...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:53 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou trippen noemen? Dan zou ze in het hele film aan het trippen zijn.
Ik noem het een droom omdat het toch wel in haar hoofd zit. Noem jij maar hoe jij het wilt, we bedoelen toch uiteindelijk hetzelfde.
Trippen zie ik meer als je drugs neemt en dat gebruikte ze niet in de hele film.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:08 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Noem t zo omdat ze uiteindelijk zichzelf steekt, ze is meer bezeten ofzo, ik steek mezelf namelijk niet als ik droom en bovendien lag ze niet te slapen op t moment...
dan noem je het toch een waanvoorstelling...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:12 schreef Lithia het volgende:
[..]
Trippen zie ik meer als je drugs neemt en dat gebruikte ze niet in de hele film.
Zijn we nu klaar om een definitie te zoeken als we hetzelfde bedoelen? Ik ben er iig klaar mee.
Dan noem jij dat toch.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:31 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dan noem je het toch een waanvoorstelling...
Voor mij ook. Ik had 'm al op tv gezien, maar ben gisteren ook nog in de bioscoop wezen kopen. Oscar voor Portman.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Echt geweldig, imo de beste film van Darren Aronofsky.
Ik vond het wel hier en daar clichematig, soms standaard mindfuck trucjes. R4aD vond ik origineler.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:37 schreef Njosnavelin het volgende:
imo de beste film van Darren Aronofsky.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |