Ze worden gebruikt om mensen te overtuigen om voor hen te stemmen bij de oscars, dus 't lijkt me sterk dat het een onafgewerkte versie zou zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 23:59 schreef Toad het volgende:
Klein beetje offtopic misschien, maar hoe zit dat eigenlijk met screeners van dit soort producties? Wordt er nog aan gesleuteld of is dit de eindversie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Op mn full HD tv was het een perfecte kwaliteit.quote:Op maandag 20 december 2010 21:06 schreef znarch het volgende:
Kijken jullie het op een computer ofzo? Ik vind dat op een TV echt niet om aan te zien om eerlijk te zijn (al is hij voor een screener best ok ja)
Is maar net waar je mee tevreden bent denk ikquote:Op zondag 26 december 2010 02:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Op mn full HD tv was het een perfecte kwaliteit.
DVD kwaliteit is voor mij goed genoeg, daarom hoef ik ook niet dat overschatte en dure bluray.quote:Op zondag 26 december 2010 12:38 schreef znarch het volgende:
[..]
Is maar net waar je mee tevreden bent denk ik
Goed dat je dan een full hd tv hebtquote:Op zondag 26 december 2010 12:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
DVD kwaliteit is voor mij goed genoeg, daarom hoef ik ook niet dat overschatte en dure bluray.
Het is alles behalve een chickflick. Het ballet had in feite ook een andere hobby kunnen zijn. Ik vond het een naargeestige film, zoek je een feelgoodfilm voor de kerstdagen dan moet je deze NIET kijken.quote:Op zondag 26 december 2010 17:07 schreef rubje het volgende:
Oh,we hebben deze film nu op dvd en wilden het vanavond gaan zien.![]()
Ik begrijp dat het dus een aanrader is?,want mijn vrouw wilde deze graag zien.hoop wel dat het niet teveel een meidenfilm is
Misschien wel, hij heeft het nog nooit geprobeerd. Hij had bijna The Fighter geregisseerd, maar dat ging niet door.quote:Op zondag 26 december 2010 17:14 schreef HAL9000S het volgende:
Sowieso is feelgoodfilm en Aranosfky nou niet echt een goede combinatie.
Requim for a Dream was ook al zo naargeestig maar die film vond ik beter vol te houden dan Black Swan. Bij R4aD waren de hoofdpersonen zelf schuldig aan hun misere maar bij Ninaquote:Op zondag 26 december 2010 17:14 schreef HAL9000S het volgende:
Sowieso is feelgoodfilm en Aranosfky nou niet echt een goede combinatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Oh sure, ongetwijfeld zal hij een prachtige feelgoodmovie kunnen produceren. Maar ik zou, als ik op zoek zou zijn naar een FGM, op basis van zijn eerdere producties niet voor een Aranofsky gaan.quote:Op zondag 26 december 2010 17:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Misschien wel, hij heeft het nog nooit geprobeerd. Hij had bijna The Fighter geregisseerd, maar dat ging niet door.
quote:Op zondag 26 december 2010 17:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Requim for a Dream was ook al zo naargeestig maar die film vond ik beter vol te houden dan Black Swan. Bij R4aD waren de hoofdpersonen zelf schuldig aan hun misere maar bij NinaIk vond deze film juist niet zo depressing als RFAD, daar werd ik gewoon echt ziek van. Dit einde vond ik perfect en op de een of andere manier tóch een happy ending, al was het maar voor Nina.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Dat is hier hetzelfde, maar een screener als deze is nu eenmaal geen "dvd kwaliteit".quote:Op zondag 26 december 2010 12:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
DVD kwaliteit is voor mij goed genoeg, daarom hoef ik ook niet dat overschatte en dure bluray.
De versie die ik vannacht heb gezien is gewoon dvd kwaliteit.quote:Op zondag 26 december 2010 20:35 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat is hier hetzelfde, maar een screener als deze is nu eenmaal geen "dvd kwaliteit".
Ik ga er niet over discussiëren maar media info programma's en mijn eigen ogen vertellen me toch dat het niet zo is.quote:Op zondag 26 december 2010 21:00 schreef Stefan het volgende:
[..]
De versie die ik vannacht heb gezien is gewoon dvd kwaliteit.
Ach, dat is bij films toch vaak iets persoonlijksquote:Op zondag 26 december 2010 21:07 schreef Robby87 het volgende:
Ongelooflijk hoeveel lovende reacties hier te lezen zijn op Black Swan zonder gedegen onderbouwing.
quote:Op zondag 26 december 2010 21:07 schreef Robby87 het volgende:
Ongelooflijk hoeveel lovende reacties hier te lezen zijn op Black Swan zonder gedegen onderbouwing.
Zie je vaak bij mindfuckfilms. Inception kreeg ook al veel meer waardering dan het verdiende.quote:Op zondag 26 december 2010 21:07 schreef Robby87 het volgende:
Zo was het wel bedoeld. En zo werd het ook opgepakt door miljoenen kijkers.quote:Op zondag 26 december 2010 21:50 schreef HAL9000S het volgende:
Lol, was inception een mindfuck film dan?
Genoeg mensen die denken dat de hele film uiteindelijk ook nog eens een droom is. Maar mindfuck? Mwah.quote:Op zondag 26 december 2010 21:50 schreef HAL9000S het volgende:
Lol, was inception een mindfuck film dan?
Soms is gedegen onderbouwing niet per se nodig. Een film moet imo een gevoel opwekken, een emotie en ermee spelen. Is wellicht wel uit te leggen op een online forum, maar ik weet niet of mensen daar per se behoefte aan hebben: danwel het te lezen, danwel het te beschrijven. Er zijn genoeg mensen elders die er wél iets uitgebreider over willen vertellen, prima toch?quote:Op zondag 26 december 2010 21:07 schreef Robby87 het volgende:
The Wolverine misschien? In essentie toch een superheldenfilm, en hij moet goed aflopen.quote:Op zondag 26 december 2010 17:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien wel, hij heeft het nog nooit geprobeerd. Hij had bijna The Fighter geregisseerd, maar dat ging niet door.
Ja hoe zit dat eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:28 schreef speknek het volgende:
[..]
The Wolverine misschien? In essentie toch een superheldenfilm, en hij moet goed aflopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |