Verklaar je nader? Alleen de zoenscene is toch een droom. Voor de rest had k t idee dat ze aan t trippen was...quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Het is handig als je in de zelfde positie zit als Nina. Pas na het eind realiseer je wat een droom was en wat niet. Net als Nina.
Wow. Alweer iemand die het Zwanenmeer begrijpt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:48 schreef cas93 het volgende:
Over het algemeen is de film gewoon net als het 'sprookje' de zwarte zwaan. Eerst is ze een lief, goed meisje, vervolgens wordt ze 'zwart' en tenslotte pleegt ze zelfmoord.
Ja, hij kan er wat van die Pjotr Iljitsj Tsjaikovskiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:13 schreef Grunge. het volgende:
Wat een prachtige film. Mijn verwachtingen waren al hoog en het is zeker niet tegengevallen.
Ook de muziek is subliem en past perfect bij de sfeer van de film.
Hier exact hetzelfdequote:Op woensdag 23 september 2009 14:56 schreef Gillingham het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar deze film. Ik heb dermate veel vertrouwen in Aronofsky dat ik eigenlijk zo weinig mogelijk af wil weten van Black Swan.
Ik denk niet dat het tussen Black Swan en Inception zal gaan. Eerder The King's Speech erbij en Social Network.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:21 schreef grasisbruin het volgende:
Wordt een leuk gevechtje tussen Black Swan en Inception bij de oscars denk ik.
Twee goede mindfuck films...
Sorry, ik heb die films nog niet gezien, ik wist niet dat die aan BS konden tippen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het tussen Black Swan en Inception zal gaan. Eerder The King's Speech erbij en Social Network.
Al was het alleen maar vanwege de naaktscenesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:46 schreef El_Matador het volgende:
Incepion of The Social Network zal het wel worden.
Dan hoop ik de 2e, maar Machete is beter.
Social Network kan wat mij betreft absoluut niet aan Black Swan tippen, maar is wel een grote kanshebber.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:03 schreef grasisbruin het volgende:
[..]
Sorry, ik heb die films nog niet gezien, ik wist niet dat die aan BS konden tippen.
Hoe kan je dat nou trippen noemen? Dan zou ze in het hele film aan het trippen zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:54 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Verklaar je nader? Alleen de zoenscene is toch een droom. Voor de rest had k t idee dat ze aan t trippen was...
Ze hebben het verhaal 2x verteld in de film, dus erg moeilijk is dat niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Wow. Alweer iemand die het Zwanenmeer begrijpt.
ik vond the fountain echt z'n mindere film black swan daarentegen vind ik wel weer een toppertje.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier exact hetzelfde
Vond het al moeilijk dit topic te openen
Volgende week hopelijk
• The Fountain![]()
• Requiem for a Dream
• Pi![]()
• The Wrestler
Noem t zo omdat ze uiteindelijk zichzelf steekt, ze is meer bezeten ofzo, ik steek mezelf namelijk niet als ik droom en bovendien lag ze niet te slapen op t moment...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:53 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou trippen noemen? Dan zou ze in het hele film aan het trippen zijn.
Ik noem het een droom omdat het toch wel in haar hoofd zit. Noem jij maar hoe jij het wilt, we bedoelen toch uiteindelijk hetzelfde.
Trippen zie ik meer als je drugs neemt en dat gebruikte ze niet in de hele film.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:08 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Noem t zo omdat ze uiteindelijk zichzelf steekt, ze is meer bezeten ofzo, ik steek mezelf namelijk niet als ik droom en bovendien lag ze niet te slapen op t moment...
dan noem je het toch een waanvoorstelling...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:12 schreef Lithia het volgende:
[..]
Trippen zie ik meer als je drugs neemt en dat gebruikte ze niet in de hele film.
Zijn we nu klaar om een definitie te zoeken als we hetzelfde bedoelen? Ik ben er iig klaar mee.
Dan noem jij dat toch.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:31 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dan noem je het toch een waanvoorstelling...
Voor mij ook. Ik had 'm al op tv gezien, maar ben gisteren ook nog in de bioscoop wezen kopen. Oscar voor Portman.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Echt geweldig, imo de beste film van Darren Aronofsky.
Ik vond het wel hier en daar clichematig, soms standaard mindfuck trucjes. R4aD vond ik origineler.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:37 schreef Njosnavelin het volgende:
imo de beste film van Darren Aronofsky.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |