Het ziet er echt te flauw uit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:50 schreef Stefan het volgende:
http://www.scoop.it/t/com(...)-jimcarrey-blackswan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen kijken als je de film al gezien hebt.
quote:Op maandag 31 januari 2011 01:37 schreef psychedelicate het volgende:Het enige waar ik mijn twijfels over had was dat vage shot met haar benen (kan het niet beter uitleggen i.v.m. eventuele spoilers).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de film gisteren gezien, had er totaal geen verwachtingen van maar ik ben blij verrast! De spanning en de druk wordt mooi opgevoerd. Geweldige muziek, de film zwelt op en aan 't eind zat ik haast bibberend onder m'n fleecedekentje.
quote:Op maandag 31 januari 2011 07:29 schreef Cee het volgende:
[..]Ik weet wat het was, maar het zag er zo nep en out-of-place uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donderdag gaat de film eindelijk hier in première, grote kans dat ik er naartoe ga om 'm weer te zien. De muziek moet in een bioscoop helemaal indruk maken.
Dat doet het zeker!! Ik had 'm eerder thuis gekeken, en dit weekend op het filmfestival in R'dam eindelijk op het grote scherm. De laatste 20 minuten hakten er nu pas echt in, met die bijna oorverdovende muziek erbijquote:Op maandag 31 januari 2011 18:02 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik weet wat het was, maar het zag er zo nep en out-of-place uit.
Donderdag gaat de film eindelijk hier in première, grote kans dat ik er naartoe ga om 'm weer te zien. De muziek moet in een bioscoop helemaal indruk maken.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:37 schreef Dos37 het volgende:
Die ene scene trouwens met Portman en Kunis, mijn trainingsbroek kwam zomaar omhoog
Ik denk dat sommige mensen horen dat het een balletfilm is en dat het onderwerp dan gezien wordt als vrouwelijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:28 schreef Toad het volgende:
Wat betreft dat vrouwenfilm gedoe. Wie kondigt het zo aan? En wie ziet het zo?
Publiciteit van 20th Fox en de recensies die ik gelezen heb zeggen daar niets over.
Als je niet verder dan het onderwerp ballet kijkt, dan zou je dat misschien kunnen denken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:09 schreef HAL9000S het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom mensen hier een vrouwen film in zien.
Het is handig als je in de zelfde positie zit als Nina. Pas na het eind realiseer je wat een droom was en wat niet. Net als Nina.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:10 schreef Dos37 het volgende:
Ik vond hem ook geweldig, al had ik soms wel moeite om te zien wat nu de droom was en wat de werkelijkheid was. Maar dat was volgens mij ook de bedoeling van de film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |