Heeej,hebben we dat tegenwoordig nog?quote:
Mazelen tamelijk onschuldig? Weet je wel zeker dat je op aarde leeft?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:35 schreef Ticootje het volgende:
Jen heeft geen enting gehad voor bmr. Dat wilden we uitstellen. Maar het zijn tamelijk onschuldige kinderziekten.
quote:De Vaseline Intensive Rescue body lotion vult vochtreserves direct aan en laat een laagje achter in piepkleine barstjes in de huid zodat het vocht in de huid de hele dag behouden blijft. Hierdoor ontstaan de juiste omstandigheden waarin de droge huid zich kan herstellen.
Ik ook nietquote:Op maandag 28 september 2009 11:04 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik wist niet eens dat je allergisch kon zijn voor vallen
Misschien nog wel een planquote:Op maandag 28 september 2009 12:14 schreef Grijs het volgende:
Freecell, leuk om te lezen hoe je iets wat eigenlijk best vervelend is, toch grappig kunt vertellen.
Pak je hem nu in met kussentjes?
En helemaal als je dat wilt doen in een tempo wat je lijf niet helemaal kan bijbenenquote:Op maandag 28 september 2009 13:51 schreef Nijna het volgende:
"allergisch" voor vallen, dat is beroerd als je net bezig bent met de wereld ontdekken...
quote:Op maandag 28 september 2009 13:55 schreef chacama het volgende:
Frecell. Heb nog wel een grote rol met van dat bubbeltjes-folie liggen. Kun je vast een mooi pakje van maken.
![]()
Och, ik heb er weinig last van en het zou me dus niet veel uitmaken. Alleen lastig met de erfelijkheid.quote:Wel vervelend, maar fijn dat je het nu weet en dat het lichaam het op zich weer goed oplost. Ben benieuwd wat er uit de onderzoeken komt. EDS nou niet iets kleins... zo te zeggen.
Inderdaad, maar we hebben wel TARA met een bindweefselaandoening en als je dan dit soort reacties ziet van de huid en dus ook bindweefsel, dan denk je wel: aiquote:Op maandag 28 september 2009 14:02 schreef chacama het volgende:
Uhm, vast nietveiligheid enzo..
Fijn dat je er zelf geen last van hebt, dat scheelt in elk geval wel.
ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt en onwijs schrikt eigenlijk toch ook wel. heeft TARA er veel last van?quote:Op maandag 28 september 2009 14:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Inderdaad, maar we hebben wel TARA met een bindweefselaandoening en als je dan dit soort reacties ziet van de huid en dus ook bindweefsel, dan denk je wel: aiVooral omdat EDS bij mij dus niet uitgesloten is en hetdus van 2 kanten een erfelijke bindweefselaandoening zou kunnen zijn...
Ik maak me dus stiekem ook wel zorgenOok omdat ik nog zo'n exemplaar in mijn buik heb... Wat hebben we die ukken ongeweten meegegeven?
nee, we hebben beiden niet echt ergens last van gelukkig, maar het kan wel gevaarlijk zijn zeg maar. TARA is hooguit een beetje aan de dunne kant en ik scheur af en toe wat enkelbanden en dergelijkequote:Op maandag 28 september 2009 14:49 schreef simmu het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt en onwijs schrikt eigenlijk toch ook wel. heeft TARA er veel last van?
Ja, preciesquote:Op maandag 28 september 2009 14:07 schreef chacama het volgende:
Dat geeft wel begrijpelijke zorgen. En dan is zekerheid wel erg prettig. Niet dat je het kan veranderen, maar je kan er wel vroeg mee om leren gaan.
Hahah ohjee.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:03 schreef Brighteyes het volgende:
Onze dreumes zit heel zoet te puzzelen.
Dat wil zeggen at random puzzelstukjes in elkaar rammen. En het 'past' nog ook!
Hij is heel goed met houten puzzels, maar dit is zo cute om te zien! En vooral ook om te horen, hij zingt er zo schattig bij!
Minder schattig is dat het er op lijkt dat meneer sh*t zeg.![]()
![]()
Nu moeten we dus echt op onze woorden gaan letten.
Ja duh, puzzel omdraaien, werkt primaquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:31 schreef mrien het volgende:
Oeps BE
Lotte vind puzzels opeens ook helemaal geweldig. Ze er in krijgen lukt niet ,er uit halen wel heel goed
Wat is ervaring? Ik bedoel, als het daadwerkelijk een pigmentvlek is zal het niet wegtrekken. Heel soms worden ze wat lichter, zodat je ze bijna niet ziet. Maar meestal niet. Sproetjes zijn ook pigmentvlekjes, en zullen beter te zien zijn in de zomer dan in de winter.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:42 schreef k_i_m het volgende:
Sinds haar geboorte heeft Lilah al een donkerder gekleurde pigmentvlek op haar bovenbeen zitten, maar nu tijdens de vakantie viel me op dat het pigment in haar hele bovenbeen een beetje vlekkerig is. Dat vlekje hebben ze bij het CB ook gezien en daar was verder niks mee aan de hand, maar ik zat me af te vragen of het normaal is en later nog een keer wegtrekt. Iemand ervaring mee??
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:42 schreef k_i_m het volgende:
Sinds haar geboorte heeft Lilah al een donkerder gekleurde pigmentvlek op haar bovenbeen zitten, maar nu tijdens de vakantie viel me op dat het pigment in haar hele bovenbeen een beetje vlekkerig is. Dat vlekje hebben ze bij het CB ook gezien en daar was verder niks mee aan de hand, maar ik zat me af te vragen of het normaal is en later nog een keer wegtrekt. Iemand ervaring mee??
nee hoor.. De ene is nou eenmaal sneller dan de ander.. Chris was ook laat met praten. Bij de 19-maanden afspraak op het CB zei hij net papa, mama en auto. Dat kon hij met 15-16 maanden nog niet. En 3 woorden (inc dierengeluiden) was het "minimum" voor 18 maanden volgens de CB-standaarden. Nu zijn we net op de 2 maanden afspraak geweest, en hij loopt nog steeds op het onderste lijntje. Maar hij ontwikkelt het wel normaal. Dus verder geen zorgen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
Is het erg als ik me nu toch wel een beetje zorgen ga maken over praten? Meneer is 15 maand, weet wel te vertellen wat hij wil dmv aanwijzen maar verder dan djeuh/die/da komt hij niet. Dit is zo volkomen nieuw voor mij.
Geen mama, geen papa helemaal niets nog
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:00 schreef Grijs het volgende:
"Praten leren ze wel, als ze het zwijgen ook maar leren!"
Dat vroeg ik me ook af, maar ORS is toch niet om de diarree te stoppen maar om vocht en zouten aan te vullen? Want het is ook heel vies en ik weet niet hoe ik ORS in een onwillige dreumes krijgquote:
Mja, is wel een plan hè?quote:
Ach ja, ze houden hier nou eenmaal van meervoudsfoutenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:17 schreef freecell het volgende:
Ik zie nu pas de taalfout in de OP
Dreumesen is met 1 's' menschen!
Ja hier ook hoor... Ik heb straks weer een telefonische afspraak met de huisarts. Ik word er niet goed van, als vanaf de zomervakantie loop ik te tobben met Jen. Nu ligt haar neus weer ehelemaal open, en waarschijnlijk toch weer krentenbaard, ondanks de antibiotica die ze al eens heeft gehad ertegen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, is wel een plan hè?
We zitten nu al op 3 vandaag en het is nog geen 9 uur....
De enige reden dat ik nog niet gebeld heb is dat ik soms een jaar niet bij de huisarts kom en dan weer ineens 4x in een maand. Dit is zo'n maand
Gratis dvd hebben??quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:00 schreef k_i_m het volgende:
Ik baal ervan dat Ome Willem niet meer komt. Dat vonden we allebei heel leuk om te kijken.
Die van ons gaat eigenlijk alleen aan om DVD's op te kijken, TARA en ik kijken nog wel regelmatig samen een DVDtje.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:56 schreef simmu het volgende:
zijn wij nou de enigen die bijna nooit tv kijken? (wel jijbuis, dat wel)
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:46 schreef simmu het volgende:
oh, voor de duidelijkheid: selene mag van mij best tv kijken hoor. ze vindt er alleen geen zak aan en is het altijd binnen 2 minuten helemaal zat om dan alle kanten op te stuiteren
tiktak op youtube kijkt ze gewoon af, sesamstraat ook. tis alleen de tv. ik denk dat het komt omdat ze graag op de bank speelt. en tv kijken kan hier enkel op de bank, meubeltechnisch. muziekvideos vindt ze ook geweldig trouwensquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:20 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Heeft ze sowieso slechte concentratie of alleen bij de tv?
Hier ook niet hoor. Wij hebben zelfs geen tv in de huiskamer, hij kijkt wel af en toe Bumba op youtube en dat is ongeveer 2 x per week.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:56 schreef simmu het volgende:
zijn wij nou de enigen die bijna nooit tv kijken? (wel jijbuis, dat wel)
Gefeliciteerd en tot laterquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:31 schreef Nijna het volgende:
Wij gaan dit topic verlaten, Mirte is 2 jaar geworden
Kon jij ff progestandingesen..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:21 schreef freecell het volgende:
Maaaaar... al je al meer dan een week ziekig bent en diarree hebt en zóóóó zielig bent..
Dan is er Bumba
[ afbeelding ]
Heuj, das prettigquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:27 schreef Ticootje het volgende:
Jen gaat toch naar de 0-4 groepOpeens was er wel plek, vanaf 1 nov al
Nu het afruimen en inruimen nogquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Beterschap Marlien!
Tico fijn!
Ik heb hier een vlotte tante die op eigen houtje de vaatwasser uitruimt![]()
De messen haal ik snel weg maar alle borden en bestek weet ze prima in de kast te zetten.
Als ik zeg dat ze de tafel mag dekken is ze ook dolgelukkig, dat heeft ze binnen no-time geregeld. En goed ook
heuj, dat is zwaar nuttigquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Beterschap Marlien!
Tico fijn!
Ik heb hier een vlotte tante die op eigen houtje de vaatwasser uitruimt![]()
De messen haal ik snel weg maar alle borden en bestek weet ze prima in de kast te zetten.
Als ik zeg dat ze de tafel mag dekken is ze ook dolgelukkig, dat heeft ze binnen no-time geregeld. En goed ook
Neequote:Op maandag 12 oktober 2009 15:55 schreef freecell het volgende:
Leander klimt op tafels... Speeltafel, salontafel... Alles.
En het mag niet.
Nee zeggen helpt niet, daar is het te leuk voor, boos nee zeggen idem. Nee zeggen en aan de andere kant van de kamer neerzetten idem.
In de gang zetten is feest....
Dus dan maar met een boogje in de box! Alwaar meneer nu heel gelukkig is
iemand nog straftips voor een stout jongetje van bijna 14 maanden?
dat dus.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:01 schreef k_i_m het volgende:
Zelf diep adem blijven halen en tot 10 tellen. Want straffen helpt geen moer, is mijn ervaring. Gewoon nee blijven zeggen en weghalen, dan stopt hij er vanzelf wel een keer mee.
Box is ook wel relaxed moet ik zeggen, even rustquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:01 schreef k_i_m het volgende:
Zelf diep adem blijven halen en tot 10 tellen. Want straffen helpt geen moer, is mijn ervaring. Gewoon nee blijven zeggen en weghalen, dan stopt hij er vanzelf wel een keer mee.
Even mopperen en daarna gewoon lekker spelen gok ikquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Box is ook wel relaxed moet ik zeggen, even rust
Ik blijf tot nu toe ook braaf 'nee' zeggen, maar ik kan het net zo goed niet zeggen geloof ik
Neh, heel tevreden om zich heen kijken, gaan zitten en lekker spelenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Even mopperen en daarna gewoon lekker spelen gok ik
Hier was/is dat hetzelfde verhaal. Chris was wat laat met praten. Maar hij begint nu op het KDV met een paar losse woordjes. Terwijl hij thuis af en toe al 3 woorden aan elkaar plakt. Ook is hij ergens anders een stuk verlegener. Dus ik denk dat het daar ook wel mee samenhangt.. Ik heb een kat-uit-de-boom-kijk-kind.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:09 schreef Pvoesss het volgende:
Zijn jullie kindjes ergens anders ook anders?
Ze praat heel erg veel als ze thuis is. ook al 3 woorden zinnetjes. Zoals kijk eens daar, of kijk eens poes.
Open die mama!! Buiten de deur komt er hooguit een poes of mama uit![]()
Ze kan ook absoluut lopen maar doet dit ook niet. ze heeft een duw/loop wagen en rent daar echt achter maar lopen wil ze niet. Geen probleem hoor maar ik wil haar graag het vertrouwen geven om het te doen.
dat was de laatste keer dat ze meemocht... Volgende keer is ze alweer 2...quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:07 schreef mrien het volgende:
Beterschap voor Marlien!
Wat ontzettend lief Taartjesfee! En handig natuurlijk
Ik heb zaterdag Jennifer gezien van Tico, wat een dametje is dat al zeg!
Lotte is heel erg aan het na-apen, echt heel grappig. Je betrapt je opeens op bepaalde houdingen enzo en als ik aan het bellen ben moet ze me ook nadoen, met bijvoorbeeld een puzzelstukje
lekker doen waar je trek in hebt dan toch! hier zeggen ze trouwens dat dreumesmelk reclameonzin is waar je niet in moet trappenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:11 schreef freecell het volgende:
Naar CB geweest. Meneer valt van de curveHij zat altijd op het onderlijntje en zit er nu onder.
Op de BV curve:
[ afbeelding ]
Maar het was niet erg, TARA was mee, dat helpt altijdDan krijg je altijd wel een opmerking als: 'gewoon de bouw van zijn vader' en hij doet het verder prima.
Ze moest lachen om zijn *die? die? DIE?* (al wijzend naar een blokje) en toen hij het niet meteen kreegIE MIJ!
*
Goede demonstratie schat
En ik moet hem dreumesmelk gaan geven volgens haar? En ze vond het maar zo-zo dat hij nog borstvoeding kreeg 'hij moet nu zo langzamerhand wel wat meer van je loskomen'
Ik ben het met beiden niet eens
Hij is toch ook al een jaar geweest?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:45 schreef simmu het volgende:
[..]
lekker doen waar je trek in hebt dan toch! hier zeggen ze trouwens dat dreumesmelk reclameonzin is waar je niet in moet trappenselene krijgt volle melk en dat was prima.
Haha, weet je waarom ze dreumesmelk maken (volgens hun eigen reclame)? Daar zitten stoffen in voor betere weerstand e.d., waardoor het nog meer lijkt op moedermelk...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:11 schreef freecell het volgende:
En ik moet hem dreumesmelk gaan geven volgens haar? En ze vond het maar zo-zo dat hij nog borstvoeding kreeg 'hij moet nu zo langzamerhand wel wat meer van je loskomen'
Maar maar maar, er zit wel immunofortis in hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:44 schreef Grijs het volgende:
[..]
Haha, weet je waarom ze dreumesmelk maken (volgens hun eigen reclame)? Daar zitten stoffen in voor betere weerstand e.d., waardoor het nog meer lijkt op moedermelk...
Je zou dus volgens je cb surrogaat moeten geven?!
Slokje drinken helpt ook niet?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:00 schreef Pvoesss het volgende:
Echt absurd wat voor adviezen het cb mee kan geven.
Ik wilde hier 10 minuten geleden vertellen dat ik mijn meid nog nooit zo vrolijk heb gezien.
En nu huilt ze al weer 10 minuten ze is hard gevallen met de wheelybug
Ik probeer haar te troosten maar dat lukt ook niet zoals zij het wil en nu is ze boos en verdrietig![]()
![]()
Aggossie ik vindhet zo naar om te zien en niets helpt
Gewoon even goed in de gaten houden of ze straks goed wakker wordt en of ze niet gaat spugen enzo..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:17 schreef Pvoesss het volgende:
Nee, ik heb mijn hele vloer nat ze gooide alles zo van haar af.
ook de flesNu is ze zo moe van het huilen dat ze wil slapen.
Maarja ze is gevallen dus ik ga maar gewoon vaak kijken of het goed gaat
Kan haar moeilijk wakker houden als het niet gaat.
Dit dusquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:19 schreef Nijna het volgende:
Kan me voorstellen dat je na een snelle groei weer even over je eigen benen struikelt... als ze ineens een stuk langer zijn kunnen je ledematen volgens mij best wel in de weg zitten...
ja, klinkt logisch inderdaadquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit dusMaar wellicht is het een familiekwaal, want ik heb het door het afvallen ook gehad en ook bij beide zwangerschappen, omdat je zwaartepunt anders is dan je gewend bent
Ja die anti-slip was ik een paar vergeten droog te maken na het badderen, zag er echt ranzig uit. Dus die heb ik maar weggeflikkerd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:22 schreef Groofsken het volgende:
Eng is dat hè. Ik liep er steeds naast met haar handje strak in de mijne, als een overbezorgde moeder.
Maar goed, in het zwembad zelf ging het goed en was er alleen maar grote lol, gelukkig.
Oh en in haar badje heb ik antislip liggen.
Ik weet het, ik weet het... Maar toch...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:37 schreef Pvoesss het volgende:
Ik denk dat heel veel leidsters ook wel even tussen alles door het willen doen maar vaak niet kunnen.
Vaak hebben ze enorm strenge protocollen en er moet iets eerst afgemaakt worden voor iets anders gedaan mag worden ivm gevaren etc,. Plus er zijn vaak veel te veel taken die ze er bij moeten doen. De was, de vaatwasser, de boodschappen.
Niet dat ik het goed wil praten want ze moeten er zeker op letten.
Maar als je het brengt dan zou ik het voorzichtig doen
Zo maakte ik dus een keer mijn neus schoon met zo'n doekje.. Ik snap sindsdien heel goed dat zo'n doekje echt niet fijn is voor die tere billetjes.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:30 schreef DeLiedje het volgende:
Maar protocollen en taken als boodschappen en de vaatwasser zouden toch zeker niet vóór het welzijn van een kindje mogen komen?
Klinkt wat zwaar misschien, maar ik zou er ook mee zitten Groofsken! Als ik hier zie hoe zeer rode billen haar soms doen!
(Laatst ging Floortje heel lief bedoeld mijn onderbeen 'poetsen' met een billendoek, terwijl ik m net onthaard had... ZEER!! Oh man, dat brandde gewoon. Ik snapte ineens waarom het arme ding zo moest huilen als ik haar billen poetste als ze luier uitslag had.
Sindsdien maak ik zelf billendoeken volgens recept van Macka, eerst alleen voor tijdens de rode billen periode, maar ze bevallen zo goed dat ik geen andere meer gebruik!)
Zijn die heel erg anders dan de huggies pure??quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:40 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb tijdens mijn vakantie "unscented" doekjes van Pampers ontdekt. Die ruiken dus echt naar niks, het zijn alleen vochtige doekjes. Maar die kan je hier niet krijgen #_($*@$(* en ik ben bijna door het pak heen wat ik in mijn koffer had meegenomen.
LL, een koude bijtring misschien? Of even zelf laten tandenborstelen?
[ afbeelding ].
.
.
Wat meneer niet kent blieft ie niet ben ik bang. Vinden ze dat echt lekker? En waar haal ik zo'n wortel?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:44 schreef Pvoesss het volgende:
Een bijtwortel?
Dat is iriswortel, een van oudsher gebruikt en zeer effectief knaagspeeltje bij doorkomende tandjes.
Geeft verlichting en werkt verkwikkend, ook als het maar kort gebruikt wordt!
En anders heb je ook nog gengigel
Flauw mss, maar hoe weet je dan zo zeker dat het is omdat ze haar te lang met een poepluier laten lopen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:29 schreef Groofsken het volgende:
Dan heeft je dochter eindelijk geen kapotte billetjes meer en dan laten ze haar op het kdv te lang in een poepbroek rondlopen, hoppa... rode billen, daar gaan we weer.
Ik vind het soms echt moeilijk om dan begripvol te blijven. Moet mezelf echt toespreken: "Ze hebben het druk, ze hebben vaste luierverwisselmomenten, als ze het niet eerder ruiken, kunnen ze er ook niks aan doen,..." Maar eigenlijk denk ik: "Jeetje, jullie weten toch hoe gevoelig ze is, kan je niet gewoon af en toe even spieken of alles nog schoon is"... Pffff, relativeren, relativeren...
Omdat ze dat zelf zeiquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Flauw mss, maar hoe weet je dan zo zeker dat het is omdat ze haar te lang met een poepluier laten lopen?Het kan toch ook gewoon komen omdat ze gewoon hele zure poep heeft?
Hier werkt maizena echt het beste bij luieruitslag. Met doekjes om schoon te maken hebben we nog nooit problemen gehad. (Behalve dan dat ik ze soms te nat vind, die van de lidl).
quote:
Eens even zien (heb ff een plaatje van internet gejat)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:28 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Zielig hoor dat niks echt goed helpt![]()
Heeft ie wel al bijna alle tandjes of moet hij nog wel even?
Met Dana gaat t prima, ze wilt nu steeds aan je hand meelopen en zegt bij alles wat ze je geeft of wat je haar geeft dankjewel...zo cute
Hier komen de tandjes door zonder dat we daar iets van merken...en zo zou het eigenlijk bij elk indje moeten gaan
Nu al haar verstandkies door?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ai dan moet ie dus nog wel ff, arm ding![]()
Hier zijn 4, 5, 6, 7 door en 9 en 2 zo goed als door
beneden 14, 15,16 en 17 door en 19 en 23 zichtbaar
Koen loopt ook al alleen los he? Dana nog niet, dus als ze wilt lopen moet ze wel iets of iemand vasthoudenmaar t gaat steeds beter.
Toffe tip! Kan eens proberen of hij dat wil. Gekookte wortel lust hij wel, rauw weet ik nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:13 schreef Brighteyes het volgende:
Lovely, je zou evt. nog een lekkere koude wortel kunnen geven ook.
Ik weet niet meer of ik dat nou hier of in het babietjes topic gezegd heb van de week, maar dat is ook lekker koud en hard, maar met een smaakje.
quote:
Sterkte voor je meisje!quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]typfoutje
Maar ik had mijn mond moeten houden, ze heeft verhoging, is hangerig en zit steeds aan haar mondjedus...
Ja sinds Koen loopt, en ik iets mis om te "duwen" vervoer ik ze daar in.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:57 schreef bodpa09 het volgende:
M kruipt, staat en stapt (niet los), misschien moeten we er maar traphekjes omheen zetten ofzo.![]()
Zo'n ikeabox is wel een goed idee ja. Dankjewel allemaal!
Wat een schattige poesjes! Vervoer je ze in een kinderwagen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja sinds Koen loopt, en ik iets mis om te "duwen" vervoer ik ze daar in.Draagdoek een idee? Goed voor poezeheupjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dergelijke dingen zijn zo leuk hequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:34 schreef Pvoesss het volgende:
huh wat hebben de prikjes met de tandjes te maken![]()
Wij gingen vanochtend naar onze samenspeel cursus en er was een poes toen we edaar aankwamen.
1,5 uur later gingen we weer weg en roept de dame.
Kom kom Poes!! Poes Kom!! psssssppsssss (lokgeluidjes)
Dat vond ik zo lief dat ze dat dan niet vergeet
Hier moest ik van de week nog aan denken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:51 schreef bodpa09 het volgende:
Ik hoor hier nog niet thuis, maar heb een vraagje waar jullie me hopelijk mee kunnen helpen:
Wij hebben een combinatiequote:Op zondag 1 november 2009 13:56 schreef freecell het volgende:
Hullo!
Wij gaan verhuizen, zoals jullie misschien wel weten inmiddels(sorry als ik jullie overspam, haha)
maar nu zijn er twee opties in het nieuwe huis.
a. Alle niet-kind-proof dingen omhoog en opzij en een heel kindvriendelijk huis maken
b. Gewoon een huis inrichten en dan de kinderen maar leren waar ze af moeten blijven.
Ik ben stiekem voor methode a. Het is makkelijker, zeker straks met 2 kinderen. je kan met een gerust hart naar de WC oid (nu tref ik nog regelmatig een kastinhoud op de vloer aan als ik terug kom) en er zijn heus wel dingen waar ze niét aan mogen komen (planten in de vensterbank en dergelijke)
In mijn omgeving gaan veel mensen voor b. Ze leren het maar, dan kan je ze ook makkelijker mee op bezoek nemen ed.
Iemand enig licht op de situatie?
Hee, goed idee! Marlien vind dat ook zo leuk, ze pakt dan een gebruikt theezakje van mij en wil dat bij mij in de thee doen. Gelukkig was een bekertje ook goed. En dan eindeloos 'soppen' en af en toe even 'drinken'. Erg schattig inderdaad.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat wordt alle ontbrekende delen van het Hema rood-met-witte-stippen-theeservies kopen
Maar mis jij die dan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:45 schreef Pvoesss het volgende:
Ochtendslaapjes wat zijn dat??hier ook al heel lang niet meer.
Dat trekt ze dus vaak niet helaasquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:25 schreef freecell het volgende:
Maar kan je dan niet het beste het ochtendslaapje proberen uit te stellen? Dat werd hier op een gegeven moment 11:30 en toen was het stiekem een middagslaapje geworden
Dat hebben wij ook gedaan, tot een uur of half 12quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:56 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer er hier niet meer 's ochtends geslapen werd. Volgens mij was dat met een maand of 7 wel bekeken. Heeft ze trouwens ook gewoon zelf gedaan, dat ritme aanpassen.
Zou het niet beter gaan als je een paar dagen doorzet met wakker houden tot 12 uur?
Nee ik meet liever gewoon rectaal, dat geeft toch een wat betrouwbaardere temperatuur.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:50 schreef freecell het volgende:
Heb je een oorthermometer? Als ze een oorontsteking hebben of er tegenaan hangen is de temp in de oortjes vaak hoger dan de werkelijke temperatuur
Volgens mij ging het niet zozeer om het zelf doorheen ademen, maar het ademen van het spul in het dekbed wat ervoor zou kunnen zorgen dat de temperatuur in bed te hoog wordt. Opzich logisch bij babietjes, die gooien het niet opzij, maar op het moment dat ze alle dekens wegtrappen 's nachts lijkt het mij niet echt gevaarlijk meerquote:Op zondag 8 november 2009 14:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dat was dus precies de reden dat ik het vroegalleen durf ik ook niet zo goed.
Alleen snap ik het dekbed verhaal niet zo goed want die dekens die je wel mag gebuiken, kun je moeilijker doorheen ademen als een dekbed
Hm okequote:Op zondag 8 november 2009 17:25 schreef bikinistringding het volgende:
In feb wordt ze 2. Maar ze ligt al een jaar onder een dekbedje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |