Maar mis jij die dan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:45 schreef Pvoesss het volgende:
Ochtendslaapjes wat zijn dat??hier ook al heel lang niet meer.
Dat trekt ze dus vaak niet helaasquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:25 schreef freecell het volgende:
Maar kan je dan niet het beste het ochtendslaapje proberen uit te stellen? Dat werd hier op een gegeven moment 11:30 en toen was het stiekem een middagslaapje geworden
Dat hebben wij ook gedaan, tot een uur of half 12quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:56 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer er hier niet meer 's ochtends geslapen werd. Volgens mij was dat met een maand of 7 wel bekeken. Heeft ze trouwens ook gewoon zelf gedaan, dat ritme aanpassen.
Zou het niet beter gaan als je een paar dagen doorzet met wakker houden tot 12 uur?
Nee ik meet liever gewoon rectaal, dat geeft toch een wat betrouwbaardere temperatuur.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:50 schreef freecell het volgende:
Heb je een oorthermometer? Als ze een oorontsteking hebben of er tegenaan hangen is de temp in de oortjes vaak hoger dan de werkelijke temperatuur
Volgens mij ging het niet zozeer om het zelf doorheen ademen, maar het ademen van het spul in het dekbed wat ervoor zou kunnen zorgen dat de temperatuur in bed te hoog wordt. Opzich logisch bij babietjes, die gooien het niet opzij, maar op het moment dat ze alle dekens wegtrappen 's nachts lijkt het mij niet echt gevaarlijk meerquote:Op zondag 8 november 2009 14:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dat was dus precies de reden dat ik het vroegalleen durf ik ook niet zo goed.
Alleen snap ik het dekbed verhaal niet zo goed want die dekens die je wel mag gebuiken, kun je moeilijker doorheen ademen als een dekbed
Hm okequote:Op zondag 8 november 2009 17:25 schreef bikinistringding het volgende:
In feb wordt ze 2. Maar ze ligt al een jaar onder een dekbedje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |