abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:17:54 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_73782266
Ja, Ruben heeft dat in de badkamer ook altijd.

Overigens is hij gisteren flink onderuit gegaan nadat hij deze week weer flink gegroeid is. Hoop voor het jochie dat dat snel weer over is, vind het sneu om te zien dat hij dan telkens weer builen valt enzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73785790
Hoe? Groeien -> omvallen?
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 20:05:14 #178
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73786746
Wat het met groeien te maken heeft weet ik ook niet, maar het viel me wel heel erg op dat de andere kindjes helemaal niet uitgleden. En S. echt plat op haar rug, heel ongelukkig steeds.
pi_73787192
Kan me voorstellen dat je na een snelle groei weer even over je eigen benen struikelt... als ze ineens een stuk langer zijn kunnen je ledematen volgens mij best wel in de weg zitten...

Groofsken, hier ook een glijdertje in de badkamer, natte tegels is iets waar ze nog niet goed van weet wat ze er mee moet... Zwembad, douche...
Fake it till you make it...
pi_73787233
Natte tegels zijn ook wel heel glad natuurlijk, moeilijk voor die kleintjes
In bad glijdt Lotte ook heel vaak uit, tja moet je maar niet proberen omhoog te klimmen in bad
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 20:22:12 #181
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73787272
Eng is dat hè. Ik liep er steeds naast met haar handje strak in de mijne, als een overbezorgde moeder .

Maar goed, in het zwembad zelf ging het goed en was er alleen maar grote lol, gelukkig .

Oh en in haar badje heb ik antislip liggen .
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 20:25:00 #182
35189 Troel
scherp en bot
pi_73787356
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 20:19 schreef Nijna het volgende:
Kan me voorstellen dat je na een snelle groei weer even over je eigen benen struikelt... als ze ineens een stuk langer zijn kunnen je ledematen volgens mij best wel in de weg zitten...
Dit dus Maar wellicht is het een familiekwaal, want ik heb het door het afvallen ook gehad en ook bij beide zwangerschappen, omdat je zwaartepunt anders is dan je gewend bent
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 20:25:43 #183
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73787375
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 20:25 schreef Troel het volgende:

[..]

Dit dus Maar wellicht is het een familiekwaal, want ik heb het door het afvallen ook gehad en ook bij beide zwangerschappen, omdat je zwaartepunt anders is dan je gewend bent
ja, klinkt logisch inderdaad .
pi_73789795
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 20:22 schreef Groofsken het volgende:
Eng is dat hè. Ik liep er steeds naast met haar handje strak in de mijne, als een overbezorgde moeder .

Maar goed, in het zwembad zelf ging het goed en was er alleen maar grote lol, gelukkig .

Oh en in haar badje heb ik antislip liggen .
Ja die anti-slip was ik een paar vergeten droog te maken na het badderen, zag er echt ranzig uit. Dus die heb ik maar weggeflikkerd.
Koen had even een ik-wil-niet-in-bad-fase maar gelukkig is dat nu weer helemaal voorbij En dan zijn grote broer van 5 die met zijn lange lijf in zo'n zelfde badje wil
pi_73791113
Jen klimt hier zelf het bad uit en loopt gewoon met natte voeten over het laminaat. Ze is in het begin wel eens uitgegleden, maar nu staat ze ook met glibberige ondervloer erg stevig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_73814495
Ik vroeg haar waar zit je neus. Zei ze: Op broze bolletje
Ik geniet er echt van hoe groot ze is.
pi_73815706

Dat is echt te schattig inderdaad!
pi_73874074
Aahw kitten
pi_73908365
Goeiemorgen dames!
Wij 'mogen' vanaf vandaag hier posten
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_73908658
Geppie welkom hier en natuurlijk van harte gefeliciteerd

Koen was gister echt ziek, 'smiddag heeft hij de hele tijd bij mij gezeten/geslapen. Ik twijfelde echt of ik de HA moest bellen of niet, maar goed wanneer je dat besluit genomen hebt knappen ze ineens weer op. Hij was smiddags zo slapjes en kon amper op zijn beentjes staan. Heeft gelukkig goed gedronken en heeft een goede nacht gemaakt.
Hij is er nog niet helemaal met zijn waterige oogjes en snotneusje, volgens mij een fikse verkoudheid + tandjesleed maar vandaag gaat het al stukken beter (al is dat vanmiddag misschien wel weer heeeeel anders)
pi_73910018
Hoi Geppie, welkom

Arme Koen, beterschap knul!!
pi_73910827
Welkom Geppie
Beterschap voor Koentje

De dame heeft vandaag voor het eerst uit een tuitbeker met antilek gedronken.
Ze kon wel uit een tuitbeker drinken zonder antilek maar door de borstvoeding is haar techniek zo anders.
toch fijn nu kan ik ook een tuitbeker meenemen

Ik zei tegen haar nu je al zo groot aan het worden bent en een echte lieve meid mag je van mama een klein cadeautje uitzoeken. Ze liep te glunderen in de bart smit en ze heeft een stoffen bal uitgezocht van Nijntje
pi_73912241
Slimme meid jouw Kitten
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:29:11 #194
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73918479
Dan heeft je dochter eindelijk geen kapotte billetjes meer en dan laten ze haar op het kdv te lang in een poepbroek rondlopen, hoppa... rode billen, daar gaan we weer .

Ik vind het soms echt moeilijk om dan begripvol te blijven. Moet mezelf echt toespreken: "Ze hebben het druk, ze hebben vaste luierverwisselmomenten, als ze het niet eerder ruiken, kunnen ze er ook niks aan doen,..." Maar eigenlijk denk ik: "Jeetje, jullie weten toch hoe gevoelig ze is, kan je niet gewoon af en toe even spieken of alles nog schoon is"... Pffff, relativeren, relativeren...
pi_73918798
Ik denk dat heel veel leidsters ook wel even tussen alles door het willen doen maar vaak niet kunnen.
Vaak hebben ze enorm strenge protocollen en er moet iets eerst afgemaakt worden voor iets anders gedaan mag worden ivm gevaren etc,. Plus er zijn vaak veel te veel taken die ze er bij moeten doen. De was, de vaatwasser, de boodschappen.

Niet dat ik het goed wil praten want ze moeten er zeker op letten.
Maar als je het brengt dan zou ik het voorzichtig doen
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:38:08 #196
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73918835
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:37 schreef Pvoesss het volgende:
Ik denk dat heel veel leidsters ook wel even tussen alles door het willen doen maar vaak niet kunnen.
Vaak hebben ze enorm strenge protocollen en er moet iets eerst afgemaakt worden voor iets anders gedaan mag worden ivm gevaren etc,. Plus er zijn vaak veel te veel taken die ze er bij moeten doen. De was, de vaatwasser, de boodschappen.

Niet dat ik het goed wil praten want ze moeten er zeker op letten.
Maar als je het brengt dan zou ik het voorzichtig doen
Ik weet het, ik weet het... Maar toch...
pi_73918970
Ik zou het netjes brengen niet kunnen hoor denk ik
Het is je kind en dara moeten ze goed mee om gaan en je betaald ze er ook nog eens voor om het te doen
pi_73928699
Maar protocollen en taken als boodschappen en de vaatwasser zouden toch zeker niet vóór het welzijn van een kindje mogen komen?
Klinkt wat zwaar misschien, maar ik zou er ook mee zitten Groofsken! Als ik hier zie hoe zeer rode billen haar soms doen!

(Laatst ging Floortje heel lief bedoeld mijn onderbeen 'poetsen' met een billendoek, terwijl ik m net onthaard had... ZEER!! Oh man, dat brandde gewoon. Ik snapte ineens waarom het arme ding zo moest huilen als ik haar billen poetste als ze luier uitslag had.
Sindsdien maak ik zelf billendoeken volgens recept van Macka, eerst alleen voor tijdens de rode billen periode, maar ze bevallen zo goed dat ik geen andere meer gebruik!)
pi_73930195
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:30 schreef DeLiedje het volgende:
Maar protocollen en taken als boodschappen en de vaatwasser zouden toch zeker niet vóór het welzijn van een kindje mogen komen?
Klinkt wat zwaar misschien, maar ik zou er ook mee zitten Groofsken! Als ik hier zie hoe zeer rode billen haar soms doen!

(Laatst ging Floortje heel lief bedoeld mijn onderbeen 'poetsen' met een billendoek, terwijl ik m net onthaard had... ZEER!! Oh man, dat brandde gewoon. Ik snapte ineens waarom het arme ding zo moest huilen als ik haar billen poetste als ze luier uitslag had.
Sindsdien maak ik zelf billendoeken volgens recept van Macka, eerst alleen voor tijdens de rode billen periode, maar ze bevallen zo goed dat ik geen andere meer gebruik!)
Zo maakte ik dus een keer mijn neus schoon met zo'n doekje.. Ik snap sindsdien heel goed dat zo'n doekje echt niet fijn is voor die tere billetjes.
Vaak pak ik gewoon een lauw-warm washandje.
Even in het kader van poepluiers:
Een tip voor korreltjespoep: lauw-warm washandje met babyolie, werkt als een trein en je hoeft niet zo ontzettend te boenen
pi_73956272
Dentinox en Chamodent werken niet(meer)
Zijn er nog andere "goede" middeltjes voor tandjes/kiezen leed?
Kan zo gauw even niets vinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')