Heeej,hebben we dat tegenwoordig nog?quote:
Mazelen tamelijk onschuldig? Weet je wel zeker dat je op aarde leeft?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:35 schreef Ticootje het volgende:
Jen heeft geen enting gehad voor bmr. Dat wilden we uitstellen. Maar het zijn tamelijk onschuldige kinderziekten.
quote:De Vaseline Intensive Rescue body lotion vult vochtreserves direct aan en laat een laagje achter in piepkleine barstjes in de huid zodat het vocht in de huid de hele dag behouden blijft. Hierdoor ontstaan de juiste omstandigheden waarin de droge huid zich kan herstellen.
Ik ook nietquote:Op maandag 28 september 2009 11:04 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik wist niet eens dat je allergisch kon zijn voor vallen
Misschien nog wel een planquote:Op maandag 28 september 2009 12:14 schreef Grijs het volgende:
Freecell, leuk om te lezen hoe je iets wat eigenlijk best vervelend is, toch grappig kunt vertellen.
Pak je hem nu in met kussentjes?
En helemaal als je dat wilt doen in een tempo wat je lijf niet helemaal kan bijbenenquote:Op maandag 28 september 2009 13:51 schreef Nijna het volgende:
"allergisch" voor vallen, dat is beroerd als je net bezig bent met de wereld ontdekken...
quote:Op maandag 28 september 2009 13:55 schreef chacama het volgende:
Frecell. Heb nog wel een grote rol met van dat bubbeltjes-folie liggen. Kun je vast een mooi pakje van maken.
![]()
Och, ik heb er weinig last van en het zou me dus niet veel uitmaken. Alleen lastig met de erfelijkheid.quote:Wel vervelend, maar fijn dat je het nu weet en dat het lichaam het op zich weer goed oplost. Ben benieuwd wat er uit de onderzoeken komt. EDS nou niet iets kleins... zo te zeggen.
Inderdaad, maar we hebben wel TARA met een bindweefselaandoening en als je dan dit soort reacties ziet van de huid en dus ook bindweefsel, dan denk je wel: aiquote:Op maandag 28 september 2009 14:02 schreef chacama het volgende:
Uhm, vast nietveiligheid enzo..
Fijn dat je er zelf geen last van hebt, dat scheelt in elk geval wel.
ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt en onwijs schrikt eigenlijk toch ook wel. heeft TARA er veel last van?quote:Op maandag 28 september 2009 14:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Inderdaad, maar we hebben wel TARA met een bindweefselaandoening en als je dan dit soort reacties ziet van de huid en dus ook bindweefsel, dan denk je wel: aiVooral omdat EDS bij mij dus niet uitgesloten is en hetdus van 2 kanten een erfelijke bindweefselaandoening zou kunnen zijn...
Ik maak me dus stiekem ook wel zorgenOok omdat ik nog zo'n exemplaar in mijn buik heb... Wat hebben we die ukken ongeweten meegegeven?
nee, we hebben beiden niet echt ergens last van gelukkig, maar het kan wel gevaarlijk zijn zeg maar. TARA is hooguit een beetje aan de dunne kant en ik scheur af en toe wat enkelbanden en dergelijkequote:Op maandag 28 september 2009 14:49 schreef simmu het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt en onwijs schrikt eigenlijk toch ook wel. heeft TARA er veel last van?
Ja, preciesquote:Op maandag 28 september 2009 14:07 schreef chacama het volgende:
Dat geeft wel begrijpelijke zorgen. En dan is zekerheid wel erg prettig. Niet dat je het kan veranderen, maar je kan er wel vroeg mee om leren gaan.
Hahah ohjee.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:03 schreef Brighteyes het volgende:
Onze dreumes zit heel zoet te puzzelen.
Dat wil zeggen at random puzzelstukjes in elkaar rammen. En het 'past' nog ook!
Hij is heel goed met houten puzzels, maar dit is zo cute om te zien! En vooral ook om te horen, hij zingt er zo schattig bij!
Minder schattig is dat het er op lijkt dat meneer sh*t zeg.![]()
![]()
Nu moeten we dus echt op onze woorden gaan letten.
Ja duh, puzzel omdraaien, werkt primaquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:31 schreef mrien het volgende:
Oeps BE
Lotte vind puzzels opeens ook helemaal geweldig. Ze er in krijgen lukt niet ,er uit halen wel heel goed
Wat is ervaring? Ik bedoel, als het daadwerkelijk een pigmentvlek is zal het niet wegtrekken. Heel soms worden ze wat lichter, zodat je ze bijna niet ziet. Maar meestal niet. Sproetjes zijn ook pigmentvlekjes, en zullen beter te zien zijn in de zomer dan in de winter.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:42 schreef k_i_m het volgende:
Sinds haar geboorte heeft Lilah al een donkerder gekleurde pigmentvlek op haar bovenbeen zitten, maar nu tijdens de vakantie viel me op dat het pigment in haar hele bovenbeen een beetje vlekkerig is. Dat vlekje hebben ze bij het CB ook gezien en daar was verder niks mee aan de hand, maar ik zat me af te vragen of het normaal is en later nog een keer wegtrekt. Iemand ervaring mee??
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:42 schreef k_i_m het volgende:
Sinds haar geboorte heeft Lilah al een donkerder gekleurde pigmentvlek op haar bovenbeen zitten, maar nu tijdens de vakantie viel me op dat het pigment in haar hele bovenbeen een beetje vlekkerig is. Dat vlekje hebben ze bij het CB ook gezien en daar was verder niks mee aan de hand, maar ik zat me af te vragen of het normaal is en later nog een keer wegtrekt. Iemand ervaring mee??
nee hoor.. De ene is nou eenmaal sneller dan de ander.. Chris was ook laat met praten. Bij de 19-maanden afspraak op het CB zei hij net papa, mama en auto. Dat kon hij met 15-16 maanden nog niet. En 3 woorden (inc dierengeluiden) was het "minimum" voor 18 maanden volgens de CB-standaarden. Nu zijn we net op de 2 maanden afspraak geweest, en hij loopt nog steeds op het onderste lijntje. Maar hij ontwikkelt het wel normaal. Dus verder geen zorgen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
Is het erg als ik me nu toch wel een beetje zorgen ga maken over praten? Meneer is 15 maand, weet wel te vertellen wat hij wil dmv aanwijzen maar verder dan djeuh/die/da komt hij niet. Dit is zo volkomen nieuw voor mij.
Geen mama, geen papa helemaal niets nog
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:00 schreef Grijs het volgende:
"Praten leren ze wel, als ze het zwijgen ook maar leren!"
Dat vroeg ik me ook af, maar ORS is toch niet om de diarree te stoppen maar om vocht en zouten aan te vullen? Want het is ook heel vies en ik weet niet hoe ik ORS in een onwillige dreumes krijgquote:
Mja, is wel een plan hè?quote:
Ach ja, ze houden hier nou eenmaal van meervoudsfoutenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:17 schreef freecell het volgende:
Ik zie nu pas de taalfout in de OP
Dreumesen is met 1 's' menschen!
Ja hier ook hoor... Ik heb straks weer een telefonische afspraak met de huisarts. Ik word er niet goed van, als vanaf de zomervakantie loop ik te tobben met Jen. Nu ligt haar neus weer ehelemaal open, en waarschijnlijk toch weer krentenbaard, ondanks de antibiotica die ze al eens heeft gehad ertegen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, is wel een plan hè?
We zitten nu al op 3 vandaag en het is nog geen 9 uur....
De enige reden dat ik nog niet gebeld heb is dat ik soms een jaar niet bij de huisarts kom en dan weer ineens 4x in een maand. Dit is zo'n maand
Gratis dvd hebben??quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:00 schreef k_i_m het volgende:
Ik baal ervan dat Ome Willem niet meer komt. Dat vonden we allebei heel leuk om te kijken.
Die van ons gaat eigenlijk alleen aan om DVD's op te kijken, TARA en ik kijken nog wel regelmatig samen een DVDtje.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:56 schreef simmu het volgende:
zijn wij nou de enigen die bijna nooit tv kijken? (wel jijbuis, dat wel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |