r&p denk ikquote:
BK?quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat ie geband is, alleen snap ik niet waarom hij niet gewoon onder BK post..
Succes!quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:44 schreef Zotheid het volgende:
Ik ga zo even The Notebook kijken, fappen, slapen, douchen, met de trein, college, fappen op medische biologie, en daarna bieren.
mods kunnen niet bannen knaap.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:45 schreef Skylark. het volgende:
Syb-rund, I'm really happy for you and imma let you finish, but you can mail me in two weeks.
Ik weet niet waar je het over hebt, maar ik denk dat je in de war bent. Ik ben niet BigKahuna in ieder geval, die is gebanned.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
BigKahuna toch?
Of ben ik weer in de war met iemand anders?
Mod is slechts mijn eerste stap, mijn uiteindelijke doel is FA.quote:
Jij ook succesquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mod is slechts mijn eerste stap, mijn uiteindelijke doel is FA.
Thanks, maar dat heb ik niet nodig. Ik ben vast 1e keus nu RayMania afgezet is.quote:
Achja, danke.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
BigKahuna toch?
Of ben ik weer in de war met iemand anders?
Is dat bijzonder?quote:
quote:
Watskeburt???quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er staat hier al een half uur een ambulance voor de deur.
Ik luister Freddy Freeloader van Miles Davis, die tijd komt nooit meer terug.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:47 schreef Lamon. het volgende:
Ik ben Jeremy van Pearl Jam aan het luisteren, nieuw album of niet, die tijd komt nooit meer terug.
ZE KOMEN JE HALEN!! !EINSZ!quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lekker wijf.quote:
De regels en stuff. Heel belangrijk. Ik handhaaf de FoK!-policy alleen maar, dame, daar hoef je mij niet op aan te kijken. Dingen zijn anders nu ik deze verantwoordelijkheid op m'n schouder heb.quote:
Goede vraag, erg veel haast maken ze niet.quote:
quote:
Ik vraag me af of dat een goed of slecht teken is...quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede vraag, erg veel haast maken ze niet.
Ja, ik ben aan het fappen voor je deur.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lees mijn gezichtsuitdrukking:quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De regels en stuff. Heel belangrijk. Ik handhaaf de FoK!-policy alleen maar, dame, daar hoef je mij niet op aan te kijken. Dingen zijn anders nu ik deze verantwoordelijkheid op m'n schouder heb.
Je bent wel weer snel hetero geworden.quote:
Ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat een goed of slecht teken is...
Is dat.. "THE SIGNAL"?quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lees mijn gezichtsuitdrukking:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent wel weer snel hetero geworden.
Ik ben er net niet ingestapt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, ik ben aan het fappen voor je deur.
Raar iets is dat eigenlijk, ik heb het een tijdje met Red_Cat gedaan, en dan blijf je elkaar aan zitten staren tot 6 uur 's ochtends, terwijl je aan het typen bent, en zie je dat de ander ook achter zijn/haar pc zit...ik weet niet zo goed wat er nu zo geweldig aan was achteraf gezien.quote:
Ik heb er nog steeds 0quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:54 schreef Syb-rund. het volgende:
Godverdomme, nu heeft swarma natuurlijk weer die post verwijderd en heb ik weer een klote aantal aan notes
Ze kijken door alle ramen in de straat naar binnen om te zien of ze een caviakanon zien staanquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Dan zijn ze best scheel.
Dan zal ik je tegen je wil moeten nemen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, "the signal" valt meer op.
Je moet ook je kleding uittrekkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Raar iets is dat eigenlijk, ik heb het een tijdje met Red_Cat gedaan, en dan blijf je elkaar aan zitten staren tot 6 uur 's ochtends, terwijl je aan het typen bent, en zie je dat de ander ook achter zijn/haar pc zit...ik weet niet zo goed wat er nu zo geweldig aan was achteraf gezien.
Ook met Crack_ heb ik het heel even gedaan, maar dat was meer om te checken of ze geen kloon was.
Ik ben te oud voor dat soort hypes, geloof ik.
DONT RAPE ME.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan zal ik je tegen je wil moeten nemen.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ze kijken door alle ramen in de straat naar binnen om te zien of ze een caviakanon zien staan
quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet ook je kleding uittrekkenjezus dat ik dat nog moet uitleggen.
Ik klink je aan het bed vast met Lowlands-bandjes.quote:
Ik heb er maar 1, aan mijn andere arm zit een bandje van mijn zusje.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik klink je aan het bed vast met Lowlands-bandjes.
Dat is zo treurig.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet ook je kleding uittrekkenjezus dat ik dat nog moet uitleggen.
Die uitwerking heb ik vaak op lesbiennes.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent wel weer snel hetero geworden.
Jij denkt dat ik naar jou en je bed toekomquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1, aan mijn andere arm zit een bandje van mijn zusje.
En het kan niet aan mijn bed.
Jij wil hem haar nemen dus ga jij er ook maar naar toequote:Op woensdag 23 september 2009 00:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik naar jou en je bed toekom.
Kom maar hierheen. Hallo. Jij moet er ook iets voor doen.
Hem?quote:Op woensdag 23 september 2009 00:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij wil hem nemen dus ga jij er ook maar naar toe
Ik heb m'n huisgenoot en z'n vrienden 3 uur lang lastig gevallen met mijn aanwezigheid.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je iets uitgevoerd hebt, waar je tamelijk trots op bent.
Ja, alleen ben ik een zij.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij wil hem nemen dus ga jij er ook maar naar toe
Vind jij Ted van HIMYM ook wat weg hebben van Jos?quote:Op woensdag 23 september 2009 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb m'n huisgenoot en z'n vrienden 3 uur lang lastig gevallen met mijn aanwezigheid.
En laat me raden, ze vonden je wel leuk?quote:Op woensdag 23 september 2009 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb m'n huisgenoot en z'n vrienden 3 uur lang lastig gevallen met mijn aanwezigheid.
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 00:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ook. Dus het gaat nooit wat worden tussen ons, want jij bent vast hetero.
22:55 - 01:10quote:Op woensdag 23 september 2009 00:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nu pas? die film is toch al lang bezig?
quote:Op woensdag 23 september 2009 00:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vind jij Ted van HIMYM ook wat weg hebben van Jos?
Dat weet je toch.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
En laat me raden, ze vonden je wel leuk?
Ik tel niet mee, want ik kom hier nog niet zo langquote:Op woensdag 23 september 2009 00:07 schreef Lamon. het volgende:
Na al die bans zitten er meer vrouwen dan mannen in deze SC.
Als Dqod ook nog komt, gaat dit topic tegen alle FOK!-statistieken in.
is dit een constatering of een klachtquote:Op woensdag 23 september 2009 00:07 schreef Lamon. het volgende:
Na al die bans zitten er meer vrouwen dan mannen in deze SC.
Als Dqod ook nog komt, gaat dit topic tegen alle FOK!-statistieken in.
Hij lijkt echt zo erg op Jos vind ikquote:Op woensdag 23 september 2009 00:08 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
En kap eens met die smiley.
En je bent geen vrouw.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik tel niet mee, want ik kom hier nog niet zo lang
Ben jij een?quote:Op woensdag 23 september 2009 00:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik tel niet mee, want ik kom hier nog niet zo lang
Meisje dan, wat jij wiltquote:Op woensdag 23 september 2009 00:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En je bent geen vrouw.
(Ja, ik kan tegenwoordig de DB checken, dat helpt bij twijfel.)
Ga lekker naar Deviantartquote:Op woensdag 23 september 2009 00:09 schreef Maisnon het volgende:
JA EN SKYLARK IK MAG WEL EEN KEER EEN YT FILMPJE POSTEN HOOR
Een constatering uiteraard. Ik klaag niet meer, die tijd heb ik gehad. (quote:Op woensdag 23 september 2009 00:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
is dit een constatering of een klacht?
Jezelf quotenquote:Op woensdag 23 september 2009 00:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij lijkt echt zo erg op Jos vind ik.
deviantartquote:Op woensdag 23 september 2009 00:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ga lekker naar Deviantart*plfurp*
Jij hebt hem niet in het echt gezien, stuk pindakaas.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jezelf quoten.
En hij lijkt net zo veel op Jos als Jan Mulder op die acteur. Totaal niet dus.
Wtf, jij bent 14 ofzo.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:11 schreef DeLuna het volgende:
Maar ik ga slapen, het was weer leuk![]()
doeiiii
Je kan ook gewoon een andere browser nemen om mee in te loggen hoor dan kan je twee users tegelijk hebben in plaats van dat je naar bed moetquote:Op woensdag 23 september 2009 00:11 schreef DeLuna het volgende:
Maar ik ga slapen, het was weer leuk![]()
doeiiii
Ik camsex altijd met hem.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij hebt hem niet in het echt gezien, stuk pindakaas.
Nou dan ga je maar naar de kunstacademie met je filmpjes.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
deviantarthet gehalte talent is daar angstvallig laag de laatste tijd.
Deviantart is 95% mensen die plaatjes maken van Sonic en andere egels die elkaar seksueel te grazen nemen
Haha, heeft hij jou dat verteld?quote:Op woensdag 23 september 2009 00:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens een webcam.
Voor de hand liggende grap: -1quote:Op woensdag 23 september 2009 00:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha, heeft hij jou dat verteld?
Ik vroeg je iets. Rate haar, 1-10. Of wacht je totdat ze weg is?quote:Op woensdag 23 september 2009 00:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. anderhalve week ofzo.
Ik heb nog geen pics. DeLuna, m'n PMbox is openquote:Op woensdag 23 september 2009 00:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vroeg je iets. Rate haar, 1-10. Of wacht je totdat ze weg is?
In dat geval de mijne ook.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen pics. DeLuna, m'n PMbox is open.
nuh uh, 'muziek is overal'quote:Op woensdag 23 september 2009 00:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou dan ga je maar naar de kunstacademie met je filmpjes.
ik klikte.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:18 schreef Skylark. het volgende:
Whehe, gevonden.
http://deluna.hyves.nl/
2.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:19 schreef Lamon. het volgende:
Mensen een cijfer geven.
Niet okee meer..onnodig kwetsend of onterecht arrogant makend.
quote:Op woensdag 23 september 2009 00:19 schreef Otis2.0 het volgende:
SYB-RUND IS EEN 5VWO-SCHOLIER DIE NAAR METAL LUISTERT.
IS HIJ:
A. EEN SEKSBEEST?
B. EEN MAAGD?
1.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:19 schreef Lamon. het volgende:
Mensen een cijfer geven.
Niet okee meer..onnodig kwetsend of onterecht arrogant makend.
Jij bent geen man. Jij bent net zo veel man als Jamai en Gordon.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jongens die mannen een cijfer geven...nog minder betrouwbaar.
B, duh.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:19 schreef Otis2.0 het volgende:
IS HIJ:
A. EEN SEKSBEEST?
B. EEN MAAGD?
ik zie je dan ook niet als man, die zijn niet zo pms-erigquote:Op woensdag 23 september 2009 00:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jongens die mannen een cijfer geven...nog minder betrouwbaar.
Ik ben zo heteroseksueel, dat ik zelfs nog nooit een homo-erotische droom heb gehad, daarmee ga ik zelfs tegen statistieken in qua heteroseksualiteit.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij bent geen man. Jij bent net zo veel man als Jamai en Gordon.
MICHAEL MADSEN QUENTIN TARANTINOquote:Op woensdag 23 september 2009 00:26 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo ik ben goddelijk.![]()
Waarom zijn er haast geen foto's van haar te vinden.
ZEG WELTRUSTEN KUTSOONTOBEMOD.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
MICHAEL MADSEN QUENTIN TARANTINO
Hmm, valt tegen hoor.quote:
quote:
Wat een griezel. MJ 2.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou niet van vrouwen die zich zo opmaken.
duidelijk een maagdquote:Op woensdag 23 september 2009 00:19 schreef Otis2.0 het volgende:
IS HIJ:
A. EEN SEKSBEEST?
B. EEN MAAGD?
Dat is wat minder inderdaad.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 september 2009 00:26 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo ik ben goddelijk.![]()
Waarom zijn er haast geen foto's van haar te vinden.
Maar wel een mooie vrouw hoorquote:Op woensdag 23 september 2009 00:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is wat minder inderdaad.![]()
Ik ga ook slapen, trusten.
Geef mij maar een gewoon knap meisje. Al dat extravagante shit hoef ik niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wel een mooi gezicht opzich maar gezicht-wit-maak-make-up vind ik zo jammer.
Skylarp whohohoquote:
Ook nog wakkerquote:
JAZEKER!!! Behoorlijk zelfsquote:
Ja, morgen mag ik .... uitslaaaapen...quote:Op woensdag 23 september 2009 00:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
JAZEKER!!! Behoorlijk zelfs
Jij ook?
Ik ook.. Morgen vertik ik het om te schoonmaken e.dquote:Op woensdag 23 september 2009 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, morgen mag ik .... uitslaaaapen...
Ik moet morgen voor 20 minuten naar school, maar goddank niet met het ov...quote:Op woensdag 23 september 2009 00:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook.. Morgen vertik ik het om te schoonmaken e.d
Als ik zijn naam zie, denk ik altijd direct aan Sjaak Bralquote:
Vroeg opstaan isquote:Op woensdag 23 september 2009 00:42 schreef swarmahoer het volgende:
ik moet eigelijk om half 7 al op, maar ik skip t eerste college maar, en dan kan ik pas om half 9 op
Ja daar heb je wel geluk mee iddquote:Op woensdag 23 september 2009 00:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet morgen voor 20 minuten naar school, maar goddank niet met het ov...
Was ook nog mijn fiets vergeten bij de halte, gelukkig stond hij er nog
Schandalig!!!quote:Op woensdag 23 september 2009 00:42 schreef swarmahoer het volgende:
ik moet eigelijk om half 7 al op, maar ik skip t eerste college maar, en dan kan ik pas om half 9 op
Maar dit is toch mooier dan Sjaak Bral.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ik zijn naam zie, denk ik altijd direct aan Sjaak Bral
Ik heb wel het geluk dat het de laatste halte is en dat er weinig mensen komen.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel geluk mee idd
Die dingen worden zo snel gejat.. Paar jaar terug ben ik 3 fietsen binnen 2 weken kwijtgeraakt
En ja, ze hadden allemaal een mieters slot
And this is just in:
Oh god, volgens mij is 1 van de katten krols
Dat klopt..quote:Op woensdag 23 september 2009 00:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar dit is toch mooier dan Sjaak Bral.
Dat scheelt dan idd wel ja!!quote:Op woensdag 23 september 2009 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel het geluk dat het de laatste halte is en dat er weinig mensen komen.
Bovendien is er altijd wel toezicht van trambestuurders, want die hebben daar hun hokje.
Eigenlijk ben ik als de dood dat mijn fiets gejat wordt, en nu vergeet ik hem zelf
Heb je wel oordoppen?![]()
Is het dan eigenlijk nog donker of al licht? Ik maak die tijd nooit mee...quote:Op woensdag 23 september 2009 00:46 schreef Maisnon het volgende:
ik ga lekker wel om half 7 opstaaaan
welke plaats?quote:Op woensdag 23 september 2009 00:44 schreef Dqod het volgende:
Paar jaar terug ben ik 3 fietsen binnen 2 weken kwijtgeraakt
Ja, dat komt omdat ik op verschillende manieren naar huis kan en dit keer was ik vergeten dat ik met de tram wasquote:Op woensdag 23 september 2009 00:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat klopt..
Maar dat liedje "De boom staat in de kamer" blijft altijd hangen in m'n hoofd
[..]
Dat scheelt dan idd wel ja!!
Maar hoe vergeet je nou je fiets.. Ik ben wel eens m'n tas vergeten in de trein..
Maar m'n fiets?!..
Ik hopelijk ook niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is het dan eigenlijk nog donker of al licht? Ik maak die tijd nooit mee...
Bergentheim/Marienberg/Hardenbergquote:
Aha ok lolzzquote:Op woensdag 23 september 2009 00:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat ik op verschillende manieren naar huis kan en dit keer was ik vergeten dat ik met de tram was
Helaas wel ja, dag zomer..quote:Op woensdag 23 september 2009 00:51 schreef swarmahoer het volgende:
het is nu toch officieel herfst ook? iig wordt het elke dag weer iets later licht, en iets vroeger donker
stomquote:Op woensdag 23 september 2009 00:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bergentheim/Marienberg/Hardenberg
Waarschijnlijk ken je die plaatsen niet eens
En normaal gebeurd daar ook geen ene moer, dus moet je nagaan
1 fiets stond zelfs bij een kerk
Al lichtquote:Op woensdag 23 september 2009 00:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is het dan eigenlijk nog donker of al licht? Ik maak die tijd nooit mee...
Behoorlijk, vooral voor zulke dooie gatenquote:Op woensdag 23 september 2009 00:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
stom
in nijmegen is mn fiets pas 1x gejat, valt nog mee
Zijn die vogels dan al opgehouden met schreeuwen?quote:Op woensdag 23 september 2009 01:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Al lichtben een paar keer rond die tijd uit de kroeg komen rollen en dan is de nieuwe dag zeker al begonnen
!
Beter fluitende vogeltjes dan kraaiende hanen en schreeuwende kotersquote:Op woensdag 23 september 2009 01:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zijn die vogels dan al opgehouden met schreeuwen?
Dat irriteert mij altijd zo als het een uurtje of 5 is, dan beginnen ze aandacht te trekken met dat gefluit, en dat laat je zo weten dat het te laat is.
Nee dan zijn ze volop aan het kwetterenquote:Op woensdag 23 september 2009 01:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zijn die vogels dan al opgehouden met schreeuwen?
Dat irriteert mij altijd zo als het een uurtje of 5 is, dan beginnen ze aandacht te trekken met dat gefluit, en dat laat je zo weten dat het te laat is.
Chiquequote:Op woensdag 23 september 2009 01:12 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil dit kopen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 september 2009 01:12 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil dit kopen:
[ afbeelding ]
Btquote:Op woensdag 23 september 2009 01:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja fucking nice met echt vossenbont, zacht![]()
!
Maar nu ga ik slapen. Welterusten snoezepoesjes![]()
!
Oerlelijk en nog echt vossenbond ook..quote:Op woensdag 23 september 2009 01:12 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil dit kopen:
[ afbeelding ]
Iig niet op de manier zoals die vrouw er bij loopt neem ik aanquote:Op woensdag 23 september 2009 01:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar WAAROM?!
Dat durf je zo niet in het openbaar te dragen.
Voor binnenshuisquote:Op woensdag 23 september 2009 01:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar WAAROM?!
Dat durf je zo niet in het openbaar te dragen.
Het zit nu toch al op dat ding he, het is niet alsof ik dat vosje weer levend kan maken door het niet te kopen.quote:Op woensdag 23 september 2009 01:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bt.. Vossenbont.. Vosjes zijn lief, wat doe je
Welterusten![]()
Dat is niet hip idd..quote:Op woensdag 23 september 2009 01:20 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Oerlelijk en nog echt vossenbond ook..
Phoe, ik zou het afraden.quote:Op woensdag 23 september 2009 01:21 schreef Breathtaking het volgende:
Voor binnenshuisen voor m'n bruiloft, jwz.
Ook dat hebben we niet in huis en de kebabzaak zit ook al dichtquote:Op woensdag 23 september 2009 01:23 schreef Chain_Reaction het volgende:
Ik zou toch voor een broodje Shoarma gaan
Ik wil een vosje knuffelenquote:Op woensdag 23 september 2009 01:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Phoe, ik zou het afraden.
Ik weet niet of je huisgenoten het gaan waarderen.
Oh, en:
[ afbeelding ]
Vosje..
Dat is vroeg en spijtig.quote:Op woensdag 23 september 2009 01:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook dat hebben we niet in huis en de kebabzaak zit ook al dicht
De chips is ook al op!! *Krak, brekend hartje*quote:Op woensdag 23 september 2009 01:28 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Dat is vroeg en spijtig.
Het dwingt je bijna tot barbaarse misdaden als het leegeten van een zak chips of stroopwafels.
Heb je wel kaas? Want met kaas is alles mogelijk. Smelten en op broodjes stoppen, op toast met ketchup, los in stukjes met mosterd...kaas rules.quote:Op woensdag 23 september 2009 01:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook dat hebben we niet in huis en de kebabzaak zit ook al dicht
Eens.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Wait whoot?quote:Op woensdag 23 september 2009 01:30 schreef Chain_Reaction het volgende:
Iets zegt mij dat ze geen kaas lust ^^
I'm always here to help.quote:Op woensdag 23 september 2009 01:32 schreef Dqod het volgende:
Thnx voor t idee Lamon.. Ik was heul vergeten dat we nog kaas hadden
En om diezelfde reden ga ik nu al 1,5 jaar eyeliner-loos door het levenquote:Op woensdag 23 september 2009 01:32 schreef IQM het volgende:
M'n vriendin doet wel eens rode lipstick op of van die té roze labello en dan is ze blij en dan vraagt ze aan mij: "vind je het mooi?" en dan moet ik even nadenken en dan zegt ze: "eerlijk zeggen, hè" en dan zeg ik zachtjes dat ik het niet zo mooi vind, niet dat ik het lelijk vind, maar dat ik lipstick überhaupt liever niet op vrouwen zie omdat ik eigenlijk alle vrouwen mooier vind zonder en dan kijkt ze een heel klein beetje sip en dan haalt ze het gelijk eraf en dan zeg ik: "doe niet zo gek, joh, laat lekker zitten!" en dan zegt zij: "nee, als jij het niet mooi vindt, haal ik het eraf" en dan voel ik me schuldig en dan zeg ik: "ja, maar als jij het mooi vindt, moet je het gewoon laten" en dan zegt ze: "nee, nee" en dan haalt ze het eraf.
Goed gespeeld. Tactisch dik in orde.quote:Op woensdag 23 september 2009 01:32 schreef IQM het volgende:
M'n vriendin doet wel eens rode lipstick op of van die té roze labello en dan is ze blij en dan vraagt ze aan mij: "vind je het mooi?" en dan moet ik even nadenken en dan zegt ze: "eerlijk zeggen, hè" en dan zeg ik zachtjes dat ik het niet zo mooi vind, niet dat ik het lelijk vind, maar dat ik lipstick überhaupt liever niet op vrouwen zie omdat ik eigenlijk alle vrouwen mooier vind zonder en dan kijkt ze een heel klein beetje sip en dan haalt ze het gelijk eraf en dan zeg ik: "doe niet zo gek, joh, laat lekker zitten!" en dan zegt zij: "nee, als jij het niet mooi vindt, haal ik het eraf" en dan voel ik me schuldig en dan zeg ik: "ja, maar als jij het mooi vindt, moet je het gewoon laten" en dan zegt ze: "nee, nee" en dan haalt ze het eraf.
quote:
Goed dat het eens gezegd wordt!quote:Op woensdag 23 september 2009 01:32 schreef IQM het volgende:
Kijkzequote:Op woensdag 23 september 2009 01:39 schreef IQM het volgende:
M'n internet begint sloom te worden, dus ik ga maar 's Oz kijken. ()
Uhhuh.. Jeetje elke keer als ik deel 1 weer kijk, moet ik (bijna) weer snotteren bij die scene..quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 01:47 schreef Siniti het volgende:
De eerste keer zat ik te janken, alle andere keren liep ik weg voor 5 minuutjes bij die scene
The Lion King wordt onderschat. Met name Scar heeft een ongelooflijk drie-dimensionale rol.quote:Op woensdag 23 september 2009 01:43 schreef Dqod het volgende:
Ik besloot gisternacht nog om The Lion King deel 1 en 2 te kijken..
Ik werd er labiel van, maar het was het dubbel en dwars waard
Afgaande op het begin van de film denk ik idd dat Mufasa wat meer liefde en/of aandacht kreegquote:Op woensdag 23 september 2009 01:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
The Lion King wordt onderschat. Met name Scar heeft een ongelooflijk drie-dimensionale rol.
Is hij uitgerekend? Ja.
Is hij verantwoordelijk voor de dood van zijn broer? Ja.
Maar is hij slecht? Ik weet het niet. Ze hebben hem tever gepusht, hij werd ondergeschoven door zijn ouders, was de zoon die altijd als tweede kwam.
Was hij van nature slecht, of is hij het resultaat van hoe ze met hem omgegaan zijn?
Het is pure Shakespeare in cartoonvorm.
Dat zou ik eerder van deel 2 verwachtenquote:Op woensdag 23 september 2009 01:53 schreef Siniti het volgende:
Het is niet voor niks gebaseerd op Romeo & Juliet (geloof ik)
Nee, MacBeth.quote:Op woensdag 23 september 2009 01:53 schreef Siniti het volgende:
Het is niet voor niks gebaseerd op Romeo & Juliet (geloof ik)
Maar deel 2 dan?quote:
Ik heb deel 2 nooit gezien, maar deel 1 is geinspireerd op MacBeth, waar Scar de rol van MacBeth heeft, dat hebben de bedenkers ook een beetje toegegeven.quote:Op woensdag 23 september 2009 01:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar deel 2 dan?
Dat zou toch maar zo kunnen? Verboden liefde, vetes enzulks
Oh ik dacht al wat duurt t langquote:Op woensdag 23 september 2009 02:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb deel 2 nooit gezien, maar deel 1 is geinspireerd op MacBeth, waar Scar de rol van MacBeth heeft, dat hebben de bedenker ook een beetje toegegeven.
Wel grappig dat ze besloten hebben om Scar niet de hoofdrol te geven, terwijl MacBeth wel de hoofdrolspeler was in het stuk van Shakespeare, ook dat zal een reden hebben, The Lion King staat ook zwaar terecht in de top van beste films aller tijden.
Ff snel tussendoor..quote:Op woensdag 23 september 2009 02:51 schreef IQM het volgende:
Dit blijft ook wel vaag: http://www.kimbawlion.com/rant2.htm
quote:Op woensdag 23 september 2009 00:27 schreef NJ het volgende:
Syb-rund., crewbashing, twee weken.
Zo heb ik werkelijk nog nooit naar The Lion King gekeken. Maar goed, laatste keer was 10 jaar terug of zo. Nu moet ik het wel weer kijken.quote:Op woensdag 23 september 2009 01:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
The Lion King wordt onderschat. Met name Scar heeft een ongelooflijk drie-dimensionale rol.
Is hij uitgerekend? Ja.
Is hij verantwoordelijk voor de dood van zijn broer? Ja.
Maar is hij slecht? Ik weet het niet. Ze hebben hem tever gepusht, hij werd ondergeschoven door zijn ouders, was de zoon die altijd als tweede kwam.
Was hij van nature slecht, of is hij het resultaat van hoe ze met hem omgegaan zijn?
Het is pure Shakespeare in cartoonvorm.
Ik voel me alleen.quote:
Dit komt me heel bekend voor. Is jouw vriendin misschien ook mijn vriendin?quote:Op woensdag 23 september 2009 01:32 schreef IQM het volgende:
Och, ze hebben na een tijdje niet eens meer de moeite genomen om alles in MED te zetten.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:03 schreef BobbyB het volgende:
Morguh!
Zo, even de schade bekijken in MED.
Nee, die heeft een andere baan en college tegenwoordig.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:42 schreef Adelante het volgende:
Oh, toch al drie stuks. Is jitzzze ook geband of zit die op een boot ergens?
quote:Op woensdag 23 september 2009 09:42 schreef Adelante het volgende:
Oh, toch al drie stuks. Is jitzzze ook geband of zit die op een boot ergens?
Hee, het is mijn vrije dag.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:43 schreef jagga het volgende:
de spoeling is helemaal niet dun!
Sommige mensen moeten ondertussen ook nog werk verzetten_!
quote:Op woensdag 23 september 2009 09:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die heeft een andere baan en college tegenwoordig.
Hoezo?quote:Op woensdag 23 september 2009 09:49 schreef jagga het volgende:
[..]
ah je bent er ook nog..
Je hebt jezelf dus ingehouden nav gisteren?
quote:
Otis was kloon van BigKahuna.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:28 schreef Ezio het volgende:
Hoezo was Otis een kloon dan? en van wie
En dan altijd tegen mij een grote bek opzetten dat ik een kloon van emimch zou zijn
Ik heb nog nooit gezegd dat jij een kloon van Emimich bent.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:28 schreef Ezio het volgende:
Hoezo was Otis een kloon dan? en van wie
En dan altijd tegen mij een grote bek opzetten dat ik een kloon van emimch zou zijn
Ga je moeder voor de gek houden.quote:
Zijn moeder was er dan ook ingestonken.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga je moeder voor de gek houden.
Bohhhhquote:Op woensdag 23 september 2009 11:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zo kei lekker spul he, zo kei grote fles met van dat aardbeien bananen spul
Eerst proef je zo aardbei en dan daarna banaan![]()
![]()
![]()
![]()
Gelul.quote:
Zou het?quote:Op woensdag 23 september 2009 09:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit komt me heel bekend voor. Is jouw vriendin misschien ook mijn vriendin?
In dat geval: "HAHAHAHAHAHA IQM JE ZEI "IMA GONNA" HAHAHAHAH FOUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT IQM MAAKT EEN FOUTTTTTTTTTTTTTTT.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:18 schreef Lamon. het volgende:
IQM maakt ze allemaal zelf, hij heeft een goed topic in Onzin lopen (wat op zich vrij uniek is..)
Woensdag Vrij-dag.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:18 schreef Crack_ het volgende:
Moeten jullie niet naar school trouwens, of zitten jullie op school ?
HAHAHAHA FAAAAILquote:Op woensdag 23 september 2009 12:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
In dat geval: "HAHAHAHAHAHA IQM JE ZEI "IMA GONNA" HAHAHAHAH FOUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT IQM MAAKT EEN FOUTTTTTTTTTTTTTTT.
Gelul.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ben ik misschien een kloon van jou?
Je hebt me door.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zeg je nu alleen maar omdat wij je zwakte hebben ontdekt he
Ga gewoon nu die bus halen.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:24 schreef Lamon. het volgende:
Shit, ik moet binnen 7 minuten de bus hebben, moet me nog wassen, aankleden, en alles.
Iets zegt me dat ik het niet ga redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |