r&p denk ikquote:
BK?quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat ie geband is, alleen snap ik niet waarom hij niet gewoon onder BK post..
Succes!quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:44 schreef Zotheid het volgende:
Ik ga zo even The Notebook kijken, fappen, slapen, douchen, met de trein, college, fappen op medische biologie, en daarna bieren.
mods kunnen niet bannen knaap.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:45 schreef Skylark. het volgende:
Syb-rund, I'm really happy for you and imma let you finish, but you can mail me in two weeks.
Ik weet niet waar je het over hebt, maar ik denk dat je in de war bent. Ik ben niet BigKahuna in ieder geval, die is gebanned.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
BigKahuna toch?
Of ben ik weer in de war met iemand anders?
Mod is slechts mijn eerste stap, mijn uiteindelijke doel is FA.quote:
Jij ook succesquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mod is slechts mijn eerste stap, mijn uiteindelijke doel is FA.
Thanks, maar dat heb ik niet nodig. Ik ben vast 1e keus nu RayMania afgezet is.quote:
Achja, danke.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
BigKahuna toch?
Of ben ik weer in de war met iemand anders?
Is dat bijzonder?quote:
quote:
Watskeburt???quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er staat hier al een half uur een ambulance voor de deur.
Ik luister Freddy Freeloader van Miles Davis, die tijd komt nooit meer terug.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:47 schreef Lamon. het volgende:
Ik ben Jeremy van Pearl Jam aan het luisteren, nieuw album of niet, die tijd komt nooit meer terug.
ZE KOMEN JE HALEN!! !EINSZ!quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er staat hier al een half uur een ambulance voor de deur.
Lekker wijf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |