Geniaal hèquote:
Welke bios is dat?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:15 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja, wat een afzetterij heIs in Wijchen toch beter geregeld!
Cinema Roma! Best een goede bioscoop hoorquote:
Op de site staat geen 024 nummer je moet óf smsen óf bellen. Nu heb ik gesmst en krijg ik geen sms terugquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom bel je de bios niet gewoon? 024 nummer bedoel ik, geen gezeik en geen kosten (tenminste bij de calypso en de carolus in het centrum dan)?
Dinsdag TKB he.. of Bascafé.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:00 schreef swarmahoer het volgende:
nog iets leuks te doen vandaag ergens?
Belbios.nl ? Daar reserveer ik altijd, als ik reserveerquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:30 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Op de site staat geen 024 nummer je moet óf smsen óf bellen. Nu heb ik gesmst en krijg ik geen sms terug
Ja dit is ook via belbiosquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:31 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Belbios.nl ? Daar reserveer ik altijd, als ik reserveer
En dan daar eigenlijk de telefoonlijn van bedoel ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je de gouden gids voor, lieverdquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:30 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Op de site staat geen 024 nummer je moet óf smsen óf bellen. Nu heb ik gesmst en krijg ik geen sms terug
Jaaaaaaaaaaaaaquote:
Haha ja, ik vind het wel mooie actie. Blijkbaar zijn ze gedwongen tot playbacken, dus vandaar deze actie.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Geniaal hè![]()
Onwetende presentatrices
Matthew achter de drums, wat een grapjasquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:26 schreef morgane het volgende:
Hahaha dat filmpje van Dupje! Die lui zijn echt maf
Carolus moest ik pas ook 50 ct bij betalenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom bel je de bios niet gewoon? 024 nummer bedoel ik, geen gezeik en geen kosten (tenminste bij de calypso en de carolus in het centrum dan)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |