Ik moest meteen hier aan denken:quote:Op woensdag 23 september 2009 13:54 schreef Z het volgende:
[..]
Hilarisch filmpje:
Ze hebben alle drie van instrument gewisseld trouwens, niet alleen de drummer en zanger.
Bigshadow +1
methodmich+1quote:Op donderdag 24 september 2009 17:10 schreef methodmich het volgende:
Dan zou ik eerder Loudon Wainwright III zeggen.
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:14 schreef ranja het volgende:
Is dat Ellen ten Damme?
quote:De Nederlandse bandis gehalveerd. Drummer Jimmy van den Nieuwenhuizen en gitaristen Bart Janssen en Clemens Blacquière hebben de popband verlaten.
Op de website vanleggen de bandleden uit dat ze verschillend denken over de toekomst van de formatie.
werd begin vorig jaar opgericht. De eerste single, die in eigen beheer werd uitgebracht, betekende meteen de doorbraak van de band.
speelde op het Zwarte Crossfestival en stond in het voorprogramma van de Kaiser Chiefs. Ook de tweede single scoorde in Nederland. In juni verscheen het debuutalbum.
Vorige maand werd bekend datdit seizoen tot huisband van De Wereld Draait Door is verkozen. De band zou vanaf vrijdag elke maand te zien zijn in het Vara-programma, maar onduidelijk is of dit doorgaat nu drie bandleden opgestapt zijn.
Juist.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:26 schreef schaap001 het volgende:
Rigby (van die Idols deelnemer)
Ja, dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:38 schreef Beregd het volgende:
ja, ook zien staan in de platenzaak, wie was de rechtse weer
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:35 schreef schaap001 het volgende:
* ... de andere redelijk bekend
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:37 schreef cafca het volgende:
Scarlett Johansson & Pete Yorn
Ik vind hun volume 2 wel erg tegenvallen trouwens. Volume 1 is geweldig.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:46 schreef schaap001 het volgende:
Break Up heet het album. Wel aardig, maar niet meer dan dat. Zeker niet als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Susannah Hoffs + Matthew Sweet (maar die doen alleen covers).
Bij een album van Pearl Jam is dat wel weer lang genoeg, lijkt me...quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:53 schreef bartrid het volgende:
Is die versie van I am the cosmos mooier dan die van This Mortal Coil? En 28 minuten is niks nee, bijna een EP...
Ik wou het nou niet zeggen......quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Bij een album van Pearl Jam is dat wel weer lang genoeg, lijkt me...
Mwah...ik vind die This Mortal Coil versie een beetje vlak gezongenquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:53 schreef bartrid het volgende:
Is die versie van I am the cosmos mooier dan die van This Mortal Coil?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:34 schreef Burnett het volgende:
bad candy?
quote:has recently complained of feeling 'old' in comparison to new, emerging artists and suggested it was time she took a new direction.
Her blog entry read: 'Just so you know, I have not renegotiated my record contract and have no plans to make another record.'
Nou ja, ze is wel bijna(?) 10 jaar ouder dan bv Little Boots of La Roux. Blijkbaar vindt ze dat een reden om er mee te stoppen en wat anders te gaan doen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:39 schreef Beregd het volgende:
ja, had het gehoord. Als zij al oud is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |