Ik moest meteen hier aan denken:quote:Op woensdag 23 september 2009 13:54 schreef Z het volgende:
[..]
Hilarisch filmpje:
Ze hebben alle drie van instrument gewisseld trouwens, niet alleen de drummer en zanger.
Bigshadow +1
methodmich+1quote:Op donderdag 24 september 2009 17:10 schreef methodmich het volgende:
Dan zou ik eerder Loudon Wainwright III zeggen.
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:14 schreef ranja het volgende:
Is dat Ellen ten Damme?
quote:De Nederlandse bandis gehalveerd. Drummer Jimmy van den Nieuwenhuizen en gitaristen Bart Janssen en Clemens Blacquière hebben de popband verlaten.
Op de website vanleggen de bandleden uit dat ze verschillend denken over de toekomst van de formatie.
werd begin vorig jaar opgericht. De eerste single, die in eigen beheer werd uitgebracht, betekende meteen de doorbraak van de band.
speelde op het Zwarte Crossfestival en stond in het voorprogramma van de Kaiser Chiefs. Ook de tweede single scoorde in Nederland. In juni verscheen het debuutalbum.
Vorige maand werd bekend datdit seizoen tot huisband van De Wereld Draait Door is verkozen. De band zou vanaf vrijdag elke maand te zien zijn in het Vara-programma, maar onduidelijk is of dit doorgaat nu drie bandleden opgestapt zijn.
Juist.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:26 schreef schaap001 het volgende:
Rigby (van die Idols deelnemer)
Ja, dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:38 schreef Beregd het volgende:
ja, ook zien staan in de platenzaak, wie was de rechtse weer
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:35 schreef schaap001 het volgende:
* ... de andere redelijk bekend
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:37 schreef cafca het volgende:
Scarlett Johansson & Pete Yorn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |