Ik vind hun volume 2 wel erg tegenvallen trouwens. Volume 1 is geweldig.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:46 schreef schaap001 het volgende:
Break Up heet het album. Wel aardig, maar niet meer dan dat. Zeker niet als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Susannah Hoffs + Matthew Sweet (maar die doen alleen covers).
Bij een album van Pearl Jam is dat wel weer lang genoeg, lijkt me...quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:53 schreef bartrid het volgende:
Is die versie van I am the cosmos mooier dan die van This Mortal Coil? En 28 minuten is niks nee, bijna een EP...
Ik wou het nou niet zeggen......quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Bij een album van Pearl Jam is dat wel weer lang genoeg, lijkt me...
Mwah...ik vind die This Mortal Coil versie een beetje vlak gezongenquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:53 schreef bartrid het volgende:
Is die versie van I am the cosmos mooier dan die van This Mortal Coil?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:34 schreef Burnett het volgende:
bad candy?
quote:has recently complained of feeling 'old' in comparison to new, emerging artists and suggested it was time she took a new direction.
Her blog entry read: 'Just so you know, I have not renegotiated my record contract and have no plans to make another record.'
Nou ja, ze is wel bijna(?) 10 jaar ouder dan bv Little Boots of La Roux. Blijkbaar vindt ze dat een reden om er mee te stoppen en wat anders te gaan doen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:39 schreef Beregd het volgende:
ja, had het gehoord. Als zij al oud is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |