Om eerlijk te zijn nooit, dat zal ik je eerlijk zeggen.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:22 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hoevaak ben jij al om je ID gevraagd sinds de verplichting?
Ik 0 keer.
Niet per se nee. Maar de hoeveelheid "last" die je ervan hebt, is minimaal. En de voordelen zijn er ook:quote:Op woensdag 23 september 2009 09:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wacht ff, dat iets geen moeite is, maakt het toch niet okay?.
Niet zo vreemd. De criminaliteit onder Rotterdamse Antillianen is er nogal naar.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit. De neger die voor mij liep op de Nieuwe Binnenweg wel, trouwens. (Serieus).
En dit soort belachelijke conspiracy theorietjes maakt dat je jezelf volkomen ongeloofwaardig maakt.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:17 schreef Ticker het volgende:
Geloof jij dat de mensen die deze beslissingen maken, ooit zelf op straat rond 'dolen'? Het gaat puur en alleen om de lagere klassen te intimideren.
Aluhoedje al aangeschaft?quote:Op woensdag 23 september 2009 09:26 schreef Ticker het volgende:
Het is ook een kwestie van tijd, zoals ik al zeg gaat alles op dit moment in sneltrein vaart. Ik denk persoonlijk dat Bush zijn New World Order in 2012 van start moet gaan.
Ik snap het gesneer naar BNW niet zo goed. Niet zo heel lang geleden had dit topic prima in BNW kunnen staan idd, nu is het gewoon keiharde realiteit. Ik vind het een beetje discussie ontwrichtend om mensen elke keer maar richting BNW te sturen.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:14 schreef Dragorius het volgende:
Stier, doe eens een beetje liefHet is een gevoelig onderwerp
Juist.. lageren klassen, en het dan hebben over leeftijd.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dit soort belachelijke conspiracy theorietjes maakt dat je jezelf volkomen ongeloofwaardig maakt.
De lagere klassen intimideren.Juist onder de 14 hoef je nog geen ID bij je te hebben.
Een topic als deze is bij ons in BNW best welkom, maar dan inderdaad meer de "1984" kant van het verhaal. Het topic in deze vorm is een echt NWS topic (naar mijn bescheiden meningquote:Op woensdag 23 september 2009 10:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik snap het gesneer naar BNW niet zo goed. Niet zo heel lang geleden had dit topic prima in BNW kunnen staan idd, nu is het gewoon keiharde realiteit. Ik vind het een beetje discussie ontwrichtend om mensen elke keer maar richting BNW te sturen.
Dat heet sarcasme. Aluhoedje af en je had het opgepikt.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:18 schreef Ticker het volgende:
[..]
Juist.. lageren klassen, en het dan hebben over leeftijd.
Jij snapt het!
Vind ik ook. Ik ben nooit in BNW geweest, maar een serieuze discussie zonder allerlei complottheorien verzonnen door bange aluhoedjes moet toch mogelijk zijn, zou je denken?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:19 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Een topic als deze is bij ons in BNW best welkom, maar dan inderdaad meer de "1984" kant van het verhaal. Het topic in deze vorm is een echt NWS topic (naar mijn bescheiden mening)
Ehm, mensen afschilderen als "bange aluhoedjes" draagt in ieder geval niet bij aan een serieuze discussiequote:Op woensdag 23 september 2009 10:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik ben nooit in BNW geweest, maar een serieuze discussie zonder allerlei complottheorien verzonnen door bange aluhoedjes moet toch mogelijk zijn, zou je denken?
Vind ik wel. Het scheidt de serieuze stuff van de complotdenkertjes.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:23 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ehm, mensen afschilderen als "bange aluhoedjes" draagt in ieder geval niet bij aan een serieuze discussie
Zal ik es doen. Verwacht wel felle discussie van mijn kant....quote:BNW is niet enkel een toevluchtsoord voor paranoia zoals sommigen denken, kom er eens kijken zou ik zeggen![]()
sorry voor de spam paddy, Frutsel en sp3c![]()
Kijk en dat bedoelde ik nou toen ik aangaf dat een discussie over het einddoel van dit soort maatregelen meestal niet heel veel bijdraagt aan een serieuze discussie in NWS., Mensen zoals jij roepen dan (imo veel te snel) dat men maar naar BNW moeten verhuizen.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat heet sarcasme. Aluhoedje af en je had het opgepikt.
Dan nog is het gelul. De ID-plicht is voor iedereen, niet voor "de lagere klassen" (als die al bestaan).
Hallo kijk eens naar wat fascist Frankrijk heeft ingevoerd!?!quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:47 schreef Terecht het volgende:
Het lijkt me op zich wel interessant te weten wat de motivering achter het subsidieren van deze projecten is, en in hoeverre er rekenschap is gehouden met mogelijke privacyschending.
Het lijkt vooral sinds de uitspraak van Rockefeller ineens in een sneltrein vaart te gaan he.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hallo kijk eens naar wat fascist Frankrijk heeft ingevoerd!?!
Verdiep eens in het internet kapotmaak project. Sinds Napster gedagvaard is is internet een afgeleidende.
http://zapruder.nl/portal/rubriek/Internet/
Hier heb vaag iets van meegekregen. Ik meen me te herinneren dat de EU het plan van de tafel heeft geveegd.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hallo kijk eens naar wat fascist Frankrijk heeft ingevoerd!?!
Verdiep eens in het internet kapotmaak project. Sinds Napster gedagvaard is is internet een afgeleidende.
http://zapruder.nl/portal/rubriek/Internet/
quote:Op woensdag 23 september 2009 07:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
Uhm.. heren... Onzeprivacy is al lid....
En toch zet Frankrijk het door.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:01 schreef Terecht het volgende:
[..]
Hier heb vaag iets van meegekregen. Ik meen me te herinneren dat de EU het plan van de tafel heeft geveegd.
Vrij naar...?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:55 schreef BloedBroeder het volgende:
Dit is een interessante tijd, dit is de tijd dat krijgers zullen opstaan en lafaards onder zullen gaan. Dit is de tijd.
Helaas, Nederland is het land van 16 miljoen lafaards. Helden hebben we al lang niet meer. Enkel roependen in de woestijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:55 schreef BloedBroeder het volgende:
Dit is een interessante tijd, dit is de tijd dat krijgers zullen opstaan en lafaards onder zullen gaan. Dit is de tijd.
Zij met het hart op de tong, sterven te jong.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Helaas, Nederland is het land van 16 miljoen lafaards. Helden hebben we al lang niet meer. Enkel roependen in de woestijn.
Zij waren niet de laatste, helden zullen er altijd zijn en die kunnen zich toch niet beheersen, figuren zoals Fortuyn en van Gogh zullen altijd blijven bestaan en altijd het volk winnen, vroeg of laat.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zij met het hart op de tong, sterven te jong.
RIP de laatste helden Theo van Gogh en Pim Fortuyn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |