abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:44:21 #76
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73020583
Ik snap er geen drol van.
Er posten hier allemaal mensen die normaal niets van het 'evil-government' en 'big-brother' verhaal willen weten, maar nu op scherp staan omdat ze allemaal downloaden en op internet hun mening spuien.
Worden we echt nu pas wakker mensen? Mooi, begin dan met topics uit 2005 in TRU om je bij te schaven, misschien dat jullie de overige shit over 4 jaar ook gaan geloven.

Ach, eerste de val van de dollar nog.
quote:
This is an historic moment. We have in this past year made great progress in ending the long era of conflict and cold war. We have before us the opportunity to forge for ourselves and for future generations a new world order, a world where the rule of law, not the law of the jungle, governs the conduct of nations.

When we are successful, and we will be, we have a real chance at this new world order, an order in which a credible United Nations can use its peace-keeping role to fulfil the promise and vision of the U.N.'s founders.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_73022335
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:44 schreef Ticker het volgende:
Er posten hier allemaal mensen die normaal niets van het 'evil-government' en 'big-brother' verhaal willen weten, maar nu op scherp staan omdat ze allemaal downloaden en op internet hun mening spuien.
Worden we echt nu pas wakker mensen? Mooi, begin dan met topics uit 2005 in TRU om je bij te schaven, misschien dat jullie de overige shit over 4 jaar ook gaan geloven.

Ach, eerste de val van de dollar nog.
[..]

Het is een stukje bewustbewording. Sommige mensen moeten eerst in hun dagelijksleven met dingen in aanraking komen voordat ze tot inzicht (kunnen) komen.

Als je zelf nogal sceptische bent, geen zin heb om jezelf erin te verdiepen en er zelf over na te denken dan is het natuurlijk de makkelijke weg om te zeggen dat het allemaal onzin is/

Niet heel gek natuurlijk, we zijn met ze allen opgevoed in een vrije samenleving waarin "alles" kon. Het is moeilijk om te aanvaarden dat de kans groot is dat onze wereld er in de toekomst er iets anders uit zou kunnen zien. Iets wat we alleen kennen uit gegeschiedenis boekjes en science fiction films. Sommige scenario's klinken ook te eng voor woorden.

Gelukkig hebben we internet, de bewustwording zal langzaam maar zeker komen. Ik zie gelukkig veel mensen op dit forum langzaam wakker worden . Als je 2 jaar geleden had gepost dat dit systeem ontwikkeld zou worden was vierkant uitgelachen, zwart gemaakt en had je een rotschop naar BNW gekregen.

De informatie zal een grootdeel van de bevolking echter niet bereiken omdat de mainstream media het niet oppakt en al helemaal niet kritische is.

Laten we hopen dat we ons druk maken om niks.
Tot die tijd is het wel belangrijk om zoveel mogelijk mensen te informeren over hetgeen wat nu speelt. Zodat ook deze mensen een eigen mening kunnen vormen en verdachten regelgeving uit Europa / Den Haag op tijd kunnen signaleren. Baat het niet dan schaad het niet.

Want laten we niet vergeten dat vrijheid een groot goed is waar we eventueel voor moeten vechten als burger zijnde. Er staat teveel op het spel om dit soort zaken lachend weg te lachen. Ik hoop dat ieder weldenkend mens dat zelf ook wel in ziet.

[ Bericht 6% gewijzigd door Revolution-NL op 22-09-2009 22:31:43 ]
pi_73022358
quote:
Er posten hier allemaal mensen die normaal niets van het 'evil-government' en 'big-brother' verhaal willen weten,
Zeg je dit nou om maar wat te zeggen?
Het gros van de reaguurders in dit topic heb ik op-zeker eerder gezien in privacy gerelateerde discussiepunten waar ze zich hard maken voor vrijheid.
pi_73022585
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 22:25 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

De informatie zal een grootdeel van de bevolking echter niet bereiken omdat de mainstream media het niet oppakt en al helemaal niet kritische is.
Mwah, een systeem dat ons online gaat beroven van alle vrijheden noem ik toch wel redelijk kritisch.
Maar je komt in de mainstream media uberhaupt weinig tegen als het aankomt op het inleveren van privacy en vrijheden. En ergens denk ik dat hier opzet achter zit. Maargoed dergelijke theorien worden als snel spacy en alu-hoedig.
pi_73022739
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 22:31 schreef McKillem het volgende:

[..]

Mwah, een systeem dat ons online gaat beroven van alle vrijheden noem ik toch wel redelijk kritisch.
Maar je komt in de mainstream media uberhaupt weinig tegen als het aankomt op het inleveren van privacy en vrijheden. En ergens denk ik dat hier opzet achter zit. Maargoed dergelijke theorien worden als snel spacy en alu-hoedig.
Dat zou kunnen. Hoewel me dit niet heel waarschijnlijk lijkt. Het SBS volk weet niet wat er speelt op het gebied van privacy dus het interesseerd ze niet dus het verkoopt niet!

Daarbij komt ook nog eens dat als je onwetende journalisten / consumenten gaat inlichten van dergelijke scenario's ze het waarschijnlijk direct weglachen. Niet heel gek als je onwetend in het leven staat en dergelijke doem scenario's voor je kiezen krijgt. Dat kan en wil een groot deel van de bevolking gewoon niet geloven. Als het waar is dan hebben de elite dat zeer knap gespeelt.

Als je mensen jaren lang een veiligheid en integriteit biedt dan kan je het vertrouwen van mensen heel goed misbruiken om smerige praktijken uit te halen. Ook al zijn er mensen die bijna feitelijk kunnen aantonen dat deze praktijken uitgevoerd worden het grootste deel van de bevolking zal dit niet geloven.

Als alle mainstream media een spreekverbod zouden hebben betreft privacy dan zou dat toch uit moeten komen gezien er enorm veel mensen werkzaam zijn bij krant/radio en tv.

[ Bericht 13% gewijzigd door Revolution-NL op 22-09-2009 22:41:55 ]
pi_73022937
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 22:34 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Dat zou kunnen. Hoewel me dit niet heel waarschijnlijk lijkt. Het SBS volk weet niet wat er speelt op het gebied van privacy dus het interesseerd ze niet dus het verkoopt niet!

Daarbij komt ook nog eens dat als je onwetende journalisten / consumenten gaat inlichten van dergelijke scenario's ze het waarschijnlijk direct weglachen. Niet heel gek als je onwetend in het leven staat en krijgt dergelijke doem scenario's voor je kiezen krijgt. Dat kan en wil een grootdeel van de bevolking gewoon niet geloven.

Als alle mainstream media een spreekverbod zouden hebben betreft privacy dan zou dat toch uit moeten komen gezien er enorm veel mensen werkzaam zijn bij krant/radio en tv/
Ja SBS kijkt liever naar de nieuwe tuinkabourters van Rene Froger in plaats van dit soort issues, dat is inderdaad helemaal waar.
pi_73023441
Ik surf net tegen vrijbit.nl een platform voor de bescherming van burgerrechten.
Denk dat ik me daar eens ga aanmelden
pi_73023557
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 22:51 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik surf net tegen vrijbit.nl een platform voor de bescherming van burgerrechten.
Heb ik gister gedaan. Lid geworden voor een jaar.
pi_73024452
en doe dan meteen ff hier aan mee: https://har2009.org/program/events/133.en.html
  dinsdag 22 september 2009 @ 23:21:59 #85
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_73024600
quote:
Ik wel

Dit heeft niks met [BNW] te maken, dit is een feit, een onderzoek wat gefinancierd word door de EU (na te trekken) wat BBachtige bedoelingen heeft (na te trekken) en de gemiddelde internetter ook treft (na te trekken) dus is het wel credible om hier te reageren maar in de meer "tinfoil" topics in [BNW] niet omdat daar vooral paranoide conspiracy aanhangers zitten....
Mij maakt het niet, zolang mensen maar zien waar tlangzaam heengaat en wellicht ooit er tegen gaan ageren heb ik mn doel al bereikt, bewust maken&informatie geven
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  dinsdag 22 september 2009 @ 23:34:02 #86
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_73025099
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 22:34 schreef Revolution-NL het volgende:
Als alle mainstream media een spreekverbod zouden hebben betreft privacy dan zou dat toch uit moeten komen gezien er enorm veel mensen werkzaam zijn bij krant/radio en tv.
Ik denk serieus dat we dan nog beter af zouden zijn dan nu. Dan heb je tenminste iets wat je Jan met de Pet voor kunt houden en kunt zeggen: "Kijk dan! We mogen niet meer onze mening uitspreken, dit is niet goed!", en dan zouden ze ook echt een gevoel van onrecht krijgen.

Nu kun je brullen wat je wilt, maar "We leveren steeds meer privacy in" is veel te abstract voor de meesten. De media wordt niet beperkt in het berichten over privacy-gerelateerde onderwerpen, maar het verkoopt gewoon niet, en dus wordt het nietweinig gedaan.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_73026719
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 23:34 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ik denk serieus dat we dan nog beter af zouden zijn dan nu. Dan heb je tenminste iets wat je Jan met de Pet voor kunt houden en kunt zeggen: "Kijk dan! We mogen niet meer onze mening uitspreken, dit is niet goed!", en dan zouden ze ook echt een gevoel van onrecht krijgen.

Nu kun je brullen wat je wilt, maar "We leveren steeds meer privacy in" is veel te abstract voor de meesten. De media wordt niet beperkt in het berichten over privacy-gerelateerde onderwerpen, maar het verkoopt gewoon niet, en dus wordt het nietweinig gedaan.
Het is voor mij persoonlijk zo onbegrijpelijk dat jan met de pet op niet ziet dat dit soort ontwikkelingen, aldanniet verkapt, hetzelfde zijn als een zwijgplicht o.i.d.
pi_73028337
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 22:53 schreef McKillem het volgende:

[..]

Heb ik gister gedaan. Lid geworden voor een jaar.
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 22:51 schreef Revolution-NL het volgende:
Uhm.. heren... Onzeprivacy is al lid....
pi_73028379
Wat is het achterliggende doel van dit soort enge dingen eigenlijk?

Denken ze echt terroristen op te kunnen sporen door websites als FOK! te gaan scannen?

Oh, voor de nu al aanwezige software die scant : Bommen op iedereen die dit Orwelliaaanse plan steunt!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_73028405
quote:
Op woensdag 23 september 2009 07:18 schreef El_Matador het volgende:
Wat is het achterliggende doel van dit soort enge dingen eigenlijk?

Denken ze echt terroristen op te kunnen sporen door websites als FOK! te gaan scannen?

Oh, voor de nu al aanwezige software die scant : Bommen op iedereen die dit Orwelliaaanse plan steunt!
Wanneer we gaan discussiëren over het eind-doel, komen we wss in een BNW discussie terecht. Weet niet of dat slim is in NWS....

Lijkt me dat de impact van dit soort shit al groot genoeg is, zonder een eventueel doel.
pi_73028898
quote:
Op woensdag 23 september 2009 07:25 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Wanneer we gaan discussiëren over het eind-doel, komen we wss in een BNW discussie terecht. Weet niet of dat slim is in NWS....
Ik snap eigenlijk niet dat mensen dit nog los kunnen zien van elkaar. Dus los van de id plicht, los van een biometrisch paspoort, los van camera's op elke straathoek, los van de bewaarplicht... Het grote plaatje is ZO duidelijk, hoe kun je daar omheen? .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 23 september 2009 @ 08:44:44 #92
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73029158
quote:
Op woensdag 23 september 2009 08:24 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik snap eigenlijk niet dat mensen dit nog los kunnen zien van elkaar. Dus los van de id plicht, los van een biometrisch paspoort, los van camera's op elke straathoek, los van de bewaarplicht... Het grote plaatje is ZO duidelijk, hoe kun je daar omheen? .

En dat is het probleem. Mensen zien niet hoe grootschalig dit is, omdat elke wet door een andere pop in het spel wordt gebracht.
"Ohh staat los van elkaar.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_73029381
quote:
Op woensdag 23 september 2009 07:25 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Lijkt me dat de impact van dit soort shit al groot genoeg is, zonder een eventueel doel.
Ik wil discussies niet uit de weg gaan omdat ze ergens terecht "zouden kunnen komen". Als je dat doet, ben je geen haar beter dan een EU die stelt dat als je vuile woordjes op een internetforum gebruikt, je uiteindelijk vliegtuigen gaat opblazen.

Dit geval, waarbij direct de vrijheid van meningsuiting van mensen wordt belemmerd, is echt heel ernstig. Ik vraag me af wat voor doel de EU hiermee kan hebben. Niet het opsporen van woordjes als jihad en twin towers, maar gewoon normale discussies van mensen op een forum tracken EN vervolgen, dat is echt bizar Orwelliaans.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_73029428
quote:
Op woensdag 23 september 2009 08:24 schreef Jarno het volgende:

[..]

Het staat absoluut los van elkaar.

- ID plicht is op zich niks mis mee; iedereen neemt zijn portemonnee en huissleutels mee als ie weg gaat. Wat is de moeite om daar een pasje in te hebben zitten, met wie je bent.
- biometrisch paspoort; idem. Gewoon ter identificatie, wie je bent, maar dan een met een lagere vervalsingsfactor
- camera's op straat; niets op tegen, is zowel een preventief middel als een opsporingsmethode. Bovendien zijn camera's een passieve "inbreuk" op privacy. Vervolgingen naar aanleiding van "foute" meninkjes op internet is een actieve schending van je rechten.

woensdag 23 september 2009 @ 09:12:35 #95
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73029537
Big Brother Software... Politie staat?

Ter Horst wil blaastest voetgangers

Even kijken of er al een topic over is, anders open ik hem.
pi_73029568
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het staat absoluut los van elkaar.

- ID plicht is op zich niks mis mee; iedereen neemt zijn portemonnee en huissleutels mee als ie weg gaat. Wat is de moeite om daar een pasje in te hebben zitten, met wie je bent.
Wacht ff, dat iets geen moeite is, maakt het toch niet okay? .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  woensdag 23 september 2009 @ 09:17:44 #97
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73029632
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:14 schreef Jarno het volgende:

[..]

Wacht ff, dat iets geen moeite is, maakt het toch niet okay? .
Het leuke is dat mensen er helemaal in gaan geloven dat je jezelf moet kunnen legetimeren als er 'HALT POLIZEI" wordt geroepen.
"Jaaa... komt door al die slechte mensen"

Geloof jij dat de mensen die deze beslissingen maken, ooit zelf op straat rond 'dolen'? Het gaat puur en alleen om de lagere klassen te intimideren.
pi_73029750
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:17 schreef Ticker het volgende:

[..]

Geloof jij dat de mensen die deze beslissingen maken, ooit zelf op straat rond 'dolen'? Het gaat puur en alleen om de lagere klassen te intimideren.
Hoevaak ben jij al om je ID gevraagd sinds de verplichting?

Ik 0 keer.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73029755
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:17 schreef Ticker het volgende:

Ik weet niet wat exact het 'einddoel' is, ik geloof niet zonder meer in een NWO ofzo (ik sluit het ook niet uit) en denk dat men er heel veel aan gelegen is 'het volk' bang te maken en te houden om zo bepaalde maatregelen in te kunnen voeren. Daar moet iemand wijzer van worden, hetzij qua geld, hetzij qua macht, dat weet ik niet. En waarschijnlijk zijn onze politici ook maar pionnetjes dan.
pi_73029772
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:22 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Hoevaak ben jij al om je ID gevraagd sinds de verplichting?

Ik 0 keer.
Ik ook nog nooit. De neger die voor mij liep op de Nieuwe Binnenweg wel, trouwens. (Serieus).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')