quote:This is an historic moment. We have in this past year made great progress in ending the long era of conflict and cold war. We have before us the opportunity to forge for ourselves and for future generations a new world order, a world where the rule of law, not the law of the jungle, governs the conduct of nations.
When we are successful, and we will be, we have a real chance at this new world order, an order in which a credible United Nations can use its peace-keeping role to fulfil the promise and vision of the U.N.'s founders.
Het is een stukje bewustbewording. Sommige mensen moeten eerst in hun dagelijksleven met dingen in aanraking komen voordat ze tot inzicht (kunnen) komen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:44 schreef Ticker het volgende:
Ik snap er geen drol van.
Er posten hier allemaal mensen die normaal niets van het 'evil-government' en 'big-brother' verhaal willen weten, maar nu op scherp staan omdat ze allemaal downloaden en op internet hun mening spuien.
Worden we echt nu pas wakker mensen? Mooi, begin dan met topics uit 2005 in TRU om je bij te schaven, misschien dat jullie de overige shit over 4 jaar ook gaan geloven.
Ach, eerste de val van de dollar nog.
[..]
Zeg je dit nou om maar wat te zeggen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:44 schreef Ticker het volgende:
Er posten hier allemaal mensen die normaal niets van het 'evil-government' en 'big-brother' verhaal willen weten,
Mwah, een systeem dat ons online gaat beroven van alle vrijheden noem ik toch wel redelijk kritisch.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:25 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
De informatie zal een grootdeel van de bevolking echter niet bereiken omdat de mainstream media het niet oppakt en al helemaal niet kritische is.
Dat zou kunnen. Hoewel me dit niet heel waarschijnlijk lijkt. Het SBS volk weet niet wat er speelt op het gebied van privacy dus het interesseerd ze niet dus het verkoopt niet!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:31 schreef McKillem het volgende:
[..]
Mwah, een systeem dat ons online gaat beroven van alle vrijheden noem ik toch wel redelijk kritisch.
Maar je komt in de mainstream media uberhaupt weinig tegen als het aankomt op het inleveren van privacy en vrijheden. En ergens denk ik dat hier opzet achter zit. Maargoed dergelijke theorien worden als snel spacy en alu-hoedig.
Ja SBS kijkt liever naar de nieuwe tuinkabourters van Rene Froger in plaats van dit soort issues, dat is inderdaad helemaal waar.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:34 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Hoewel me dit niet heel waarschijnlijk lijkt. Het SBS volk weet niet wat er speelt op het gebied van privacy dus het interesseerd ze niet dus het verkoopt niet!
Daarbij komt ook nog eens dat als je onwetende journalisten / consumenten gaat inlichten van dergelijke scenario's ze het waarschijnlijk direct weglachen. Niet heel gek als je onwetend in het leven staat en krijgt dergelijke doem scenario's voor je kiezen krijgt. Dat kan en wil een grootdeel van de bevolking gewoon niet geloven.
Als alle mainstream media een spreekverbod zouden hebben betreft privacy dan zou dat toch uit moeten komen gezien er enorm veel mensen werkzaam zijn bij krant/radio en tv/
Heb ik gister gedaan. Lid geworden voor een jaar.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:51 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik surf net tegen vrijbit.nl een platform voor de bescherming van burgerrechten.
Denk dat ik me daar eens ga aanmelden
Ik welquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:44 schreef Ticker het volgende:
Er posten hier allemaal mensen die normaal niets van het 'evil-government' en 'big-brother' verhaal willen weten, maar nu op scherp staan omdat ze allemaal downloaden en op internet hun mening spuien.
Ik denk serieus dat we dan nog beter af zouden zijn dan nu. Dan heb je tenminste iets wat je Jan met de Pet voor kunt houden en kunt zeggen: "Kijk dan! We mogen niet meer onze mening uitspreken, dit is niet goed!", en dan zouden ze ook echt een gevoel van onrecht krijgen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:34 schreef Revolution-NL het volgende:
Als alle mainstream media een spreekverbod zouden hebben betreft privacy dan zou dat toch uit moeten komen gezien er enorm veel mensen werkzaam zijn bij krant/radio en tv.
Het is voor mij persoonlijk zo onbegrijpelijk dat jan met de pet op niet ziet dat dit soort ontwikkelingen, aldanniet verkapt, hetzelfde zijn als een zwijgplicht o.i.d.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:34 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat we dan nog beter af zouden zijn dan nu. Dan heb je tenminste iets wat je Jan met de Pet voor kunt houden en kunt zeggen: "Kijk dan! We mogen niet meer onze mening uitspreken, dit is niet goed!", en dan zouden ze ook echt een gevoel van onrecht krijgen.
Nu kun je brullen wat je wilt, maar "We leveren steeds meer privacy in" is veel te abstract voor de meesten. De media wordt niet beperkt in het berichten over privacy-gerelateerde onderwerpen, maar het verkoopt gewoon niet, en dus wordt het nietweinig gedaan.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:53 schreef McKillem het volgende:
[..]
Heb ik gister gedaan. Lid geworden voor een jaar.
Uhm.. heren... Onzeprivacy is al lid....quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:51 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik surf net tegen vrijbit.nl een platform voor de bescherming van burgerrechten.
Denk dat ik me daar eens ga aanmelden
Wanneer we gaan discussiëren over het eind-doel, komen we wss in een BNW discussie terecht. Weet niet of dat slim is in NWS....quote:Op woensdag 23 september 2009 07:18 schreef El_Matador het volgende:
Wat is het achterliggende doel van dit soort enge dingen eigenlijk?
Denken ze echt terroristen op te kunnen sporen door websites als FOK! te gaan scannen?![]()
Oh, voor de nu al aanwezige software die scant: Bommen op iedereen die dit Orwelliaaanse plan steunt!
Ik snap eigenlijk niet dat mensen dit nog los kunnen zien van elkaar. Dus los van de id plicht, los van een biometrisch paspoort, los van camera's op elke straathoek, los van de bewaarplicht... Het grote plaatje is ZO duidelijk, hoe kun je daar omheen?quote:Op woensdag 23 september 2009 07:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wanneer we gaan discussiëren over het eind-doel, komen we wss in een BNW discussie terecht. Weet niet of dat slim is in NWS....
quote:Op woensdag 23 september 2009 08:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet dat mensen dit nog los kunnen zien van elkaar. Dus los van de id plicht, los van een biometrisch paspoort, los van camera's op elke straathoek, los van de bewaarplicht... Het grote plaatje is ZO duidelijk, hoe kun je daar omheen?.
Ik wil discussies niet uit de weg gaan omdat ze ergens terecht "zouden kunnen komen". Als je dat doet, ben je geen haar beter dan een EU die stelt dat als je vuile woordjes op een internetforum gebruikt, je uiteindelijk vliegtuigen gaat opblazen.quote:Op woensdag 23 september 2009 07:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wanneer we gaan discussiëren over het eind-doel, komen we wss in een BNW discussie terecht. Weet niet of dat slim is in NWS....
Lijkt me dat de impact van dit soort shit al groot genoeg is, zonder een eventueel doel.
Het staat absoluut los van elkaar.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet dat mensen dit nog los kunnen zien van elkaar. Dus los van de id plicht, los van een biometrisch paspoort, los van camera's op elke straathoek, los van de bewaarplicht... Het grote plaatje is ZO duidelijk, hoe kun je daar omheen?.
Wacht ff, dat iets geen moeite is, maakt het toch niet okay?quote:Op woensdag 23 september 2009 09:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het staat absoluut los van elkaar.
- ID plicht is op zich niks mis mee; iedereen neemt zijn portemonnee en huissleutels mee als ie weg gaat. Wat is de moeite om daar een pasje in te hebben zitten, met wie je bent.
Het leuke is dat mensen er helemaal in gaan geloven dat je jezelf moet kunnen legetimeren als er 'HALT POLIZEI" wordt geroepen.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wacht ff, dat iets geen moeite is, maakt het toch niet okay?.
Hoevaak ben jij al om je ID gevraagd sinds de verplichting?quote:Op woensdag 23 september 2009 09:17 schreef Ticker het volgende:
[..]
Geloof jij dat de mensen die deze beslissingen maken, ooit zelf op straat rond 'dolen'? Het gaat puur en alleen om de lagere klassen te intimideren.
Ik weet niet wat exact het 'einddoel' is, ik geloof niet zonder meer in een NWO ofzo (ik sluit het ook niet uit) en denk dat men er heel veel aan gelegen is 'het volk' bang te maken en te houden om zo bepaalde maatregelen in te kunnen voeren. Daar moet iemand wijzer van worden, hetzij qua geld, hetzij qua macht, dat weet ik niet. En waarschijnlijk zijn onze politici ook maar pionnetjes dan.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:17 schreef Ticker het volgende:
Geloof jij dat de mensen die deze beslissingen maken, ooit zelf op straat rond 'dolen'? Het gaat puur en alleen om de lagere klassen te intimideren.
Ik ook nog nooit. De neger die voor mij liep op de Nieuwe Binnenweg wel, trouwens. (Serieus).quote:Op woensdag 23 september 2009 09:22 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hoevaak ben jij al om je ID gevraagd sinds de verplichting?
Ik 0 keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |