Ik bel ze wel ff.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
Is DHL nog niet gearriveerd?
*dient een klacht in bij DHL*
Jij hebt ook overal je schatjes zittenquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bel ze wel ff.
Heb iemands 06-nr daar
Geen schatjesquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:16 schreef Baltar het volgende:
[..]
Jij hebt ook overal je schatjes zitten
Dan zullen ze wel zitten te shaken op hun stoeltjes als jij beltquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen schatjesDHL beheert ons magazijn.
Ik beheer de voorraad
Neuh, dan zeggen ze "Heey Stephan! Hoe is't? Wa is't?"quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:19 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel zitten te shaken op hun stoeltjes als jij belt
quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, dan zeggen ze "Heey Stephan! Hoe is't? Wa is't?"
Ik ben geen boze aanstuurder, ik ben een lieve.
Ik krijg de dingen niet gedaan omdat ik boos doe, eis en schreeuw, maar juist doordat ik dat niet doe en ff klets en lief kijk.
"O, tis Stephan, doen we wel ff eerst.... *schuiven andere zaken opzij*"
Nee zodat ik aan het einde van de dag net zo goed alles af heb, maar de mensen me wel een fijne avond wensenquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:50 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
De lieve "baas"
(zodat je aan het einde van de dag denkt, fuck, weer niet afgekregen wat eigenlijk moest)![]()
Werken zonder enige vorm van deadline.... lijkt me niks.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Deadlines zijn voor mietjes.
Nee idd, maar je moet wel kunnen delegeren.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Werken zonder enige vorm van deadline.... lijkt me niks.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee idd, maar je moet wel kunnen delegeren.
Nee hoor. Maar ik merk gewoon dat spontaniteit nogal wat werk vereist... en is dat niet juist het ding van spontaan, dat je het gewoon ff tussendoor zomaar doet?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Is dit het topic "pimp hier met je drukke leven"? Want dan moet ik even weg denk ik.
Neequote:Op dinsdag 22 september 2009 11:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je had ook heel spontaan nee kunnen zeggen.
Ja oke, soms werkt dat wel. Maar spontaan en dan Geroningen dat gaat niet zo samenquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja bij mij wel. Zoals dat ik gisteren spontaan uit eten ging met een vriendin. Ze belde, ik zei ok en dat was dat.
10 min fietsenquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, spontaan werkt beter als het in de buurt is.
Die zag ik aankomen en dan kunnen we niet meer spreken over spontaan.quote:
Mens ik heb 6 jaar lang Maarheeze-Weert gefiets.quote:
Zo doorzichtig als je hem nu laat klinken was ie niet eens bedoeld. Ik kon nl echt geen nee zeggenquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die zag ik aankomen en dan kunnen we niet meer spreken over spontaan.
Gij voorspelbaar mensch!quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo doorzichtig als je hem nu laat klinken was ie niet eens bedoeld. Ik kon nl echt geen nee zeggenDus het was gewoon het enige antwoord op je vraag. Dat dat dan in de lijn der verwachting lag kan ik niets aan doen
Ik ben maagd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gij voorspelbaar mensch!
En Controller. Die houden van Orde en Regelmaatquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben maagd.
Plannen! Procedures! Kritiek! Ordnuns muss sein! Principes!
Doe je in Groningen wel even voor mij zwaaien naar Vanitasvanitatumetomniava zwaaien ?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:31 schreef Ang3l het volgende:
Spontane acties zijn een drama in een druk leven
Tori Amos morgenavond... Groningen... niet over nagedacht.
Met de auto vanuit werk gaat hem niet worden. Files etc, kom ik dik te laat.
Dus met de trein... eerder weg... meeting .... kut, verzetten.
's Nachts nog terug dus super laat thuis... ochtend vrij... meeting.... kut, verzetten.
Woensdagavond vampire-avond... kut, verzetten.
SPONTANITEIT ZUIGT!!!!!!!!!!!
yepquote:
Ik moest even mee naar de stad.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En van lunchen waarschijnlijk.
*checkt ook ff bij je*quote:
En?? Klopte het?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*checkt ook ff bij je*
Altijd check check dubbel check he
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En pijn in mijn buikje. En ik hou niks binnen
En mijn huisgenootjes zijn allemaal wegquote:
Ik heb het te warm voor dikke dekens. En ik ben alweer meneer de Beer vergeten in Limbabwequote:Op dinsdag 22 september 2009 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Uitzieken. In bed kruipen en onder dikke dekens liggen (dat vind ik zelf al heel fijn klinken![]()
).
Komt aan aandraven met lauwe melk en een beschuitjequote:Op dinsdag 22 september 2009 13:47 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En mijn huisgenootjes zijn allemaal weg
En ik heb pijn in mijn buihuik.
Ja iks tond met mijn mond vol... uh... tandenquote:
Dat hou ik allemaal niet binnenquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Komt aan aandraven met lauwe melk en een beschuitje![]()
en als het straks erger wordt moet je maar even roepen om nachtzuster keizerPinguin![]()
Je moet het niet ook direct binnen 5 minuten naar binnen schrokken, maar echt met slokjes en hapjes oppeuzelenquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:53 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat hou ik allemaal niet binnen
Ten eerst schrok ik nooit, sterker nog, ik ben altijd als laatste nog aan het eten. Ten tweede drink ik geen melk en beschuitjes zijn kcalbommenquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je moet het niet ook direct binnen 5 minuten naar binnen schrokken, maar echt met slokjes en hapjes oppeuzelen
Bovendien is nachtzuster keizerPinguin nogal bekwaam qua penetreren met een thermometer.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:53 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat hou ik allemaal niet binnen
Melk is slecht voor elk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:57 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ten eerst schrok ik nooit, sterker nog, ik ben altijd als laatste nog aan het eten. Ten tweede drink ik geen melk en beschuitjes zijn kcalbommen
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bovendien is nachtzuster keizerPinguin nogal bekwaam qua penetreren met een thermometer.
Thank youquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Melk is slecht voor elk.
Behalve babietjes, en we all know you're no baby.
Niet als jij je beschuitje gewoon droog eetquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:57 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ten eerst schrok ik nooit, sterker nog, ik ben altijd als laatste nog aan het eten. Ten tweede drink ik geen melk en beschuitjes zijn kcalbommen
Ah spreek ik hier met een ex patient slachtoffer?quote:
Ik vind het niet lekker en ik moet er van overgeven als ik het drinkquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh krijgen we nu weer dat melk is slecht verhaal? Omdat geen enkel wezen in de natuur melk drink na grootgeworden te zijn? Geen enkel dier verbrand ook zijn vlees
. Of maakt chocolade
. Of neemt vitaminepillen
.
Ja ik zou je wel willen opvrolijken met sex, maar je zei net zelf al dat je niets binnenhieldquote:
Precies. Ander keertje?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik zou je wel willen opvrolijken met sex, maar je zei net zelf al dat je niets binnenhield
Neequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ah spreek ik hier met een ex patient slachtoffer?
Ik vind het wel lekker, maar heb het een hele tijd niet gedronken en nu kan mijn maag er niet meer tegen. Krijg er buikpijn van.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:04 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik vind het niet lekker en ik moet er van overgeven als ik het drink
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik zou je wel willen opvrolijken met sex, maar je zei net zelf al dat je niets binnenhield
quote:Ik vind het niet lekker en ik moet er van overgeven als ik het drink
Als je astma oid hebt moet je iig geen melk gaan drinken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh krijgen we nu weer dat melk is slecht verhaal? Omdat geen enkel wezen in de natuur melk drink na grootgeworden te zijn? Geen enkel dier verbrand ook zijn vlees
. Of maakt chocolade
. Of neemt vitaminepillen
.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik drink wel melk. Soms. Bij pannenkoeken is het altijd zo lekker. Of bij te droog geworden cake die mijn zus altijd maakt.
Estland, Letland, Lee Towersquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ontdek trouwens net dat Lee Towers bijna hetzelfde klinkt als Litouwen.
/nutteloze ontdekking
En meisjes eten dus echt helemaal niiiiiiiiiiiksquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:18 schreef Keukenkast het volgende:
Weet je wat vervelend is? E
en Litouws meisjeshuigenootje dat gewoon meer kan eten dan jij
ja onlangs mocht ze dit weer komen vertellen samen met Ruud en Willem in DWDDquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:21 schreef Baltar het volgende:
Den matras leeft ook nog steeds![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)-steeds-herkend.html
Ik kende hem niet. En ik ben oud. Dus het valt wel mee. Of ik ben gewoon nooit hip geweest.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nooit zo op de hoogte van dingen die nieuw en hip zijn, dus wat dat betreft kan het kloppen dat het een oude grap is.
Oud én nooit hip geweest.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kende hem niet. En ik ben oud. Dus het valt wel mee. Of ik ben gewoon nooit hip geweest.
Is het komkommertijd of zo dat we de BB1 sterren weer uit het slijk trekken?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja onlangs mocht ze dit weer komen vertellen samen met Ruud en Willem in DWDD
Mannen worden mooier naarmate ze ouder worden, en hipper misschien ook wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oud én nooit hip geweest.
Maar nu ben je wel hip hoor.
Toen, 2004 --->quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind mezelf ook wel minder lelijk dan 5 jaar terug.
Hebben!quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toen, 2004 --->
Versus nu, 2009 --->
Let's hope so.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:33 schreef Baltar het volgende:
Kinderen die in hun jeugd vaak als lelijk beschouwd werden, drogen naarmate ze ouder worden beter op
Ja die foto is van zondag, dus erg recentquote:
Thanksquote:Je haartjes zijn ook leuk.
Ik heb alleen maar slag hoor.quote:Ik wil ook krullen, ipv dat net niet haar.
Ja het mag bij mij nog wel wat meer bijtrekken, maar vroeger was ik echt altijd de dunste kleinste van de klas. Spierwit haar, kaaaaarsrechte piekjes en heel weinig.quote:
Ga je schamen!quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word vast dan heel oud ofzo. Moet nog een hoop lelijkheid goedmaken.
Doe baard maar nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toen, 2004 --->
Versus nu, 2009 --->
en dat lange haar erafquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:43 schreef Baltar het volgende:
[..]
Doe baard maar niet![]()
Voortaan netjes iedere dag scheren
Dit is alles wat er ingaat:quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:43 schreef Baltar het volgende:
[..]
Doe baard maar niet![]()
Voortaan netjes iedere dag scheren
Neequote:
Zei de opperhandtasquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:53 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen handtasjes![]()
![]()
![]()
Nespresso bitte![]()
![]()
Bij mij is het precies andersom.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mannen worden mooier naarmate ze ouder worden, en hipper misschien ook wel.
Ik bedoel: vergelijk de foto's van dat album wat Vlarp gister postte met foto's van nu.... ik blaas niet graag op mijn eigen hoorn (zo lenig ben ik ook niet) maar ik vind mezelf nu mooier dan toen!
Snel nog een foto maken dan, voordat het echt niet meer om aan te zien is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bij mij is het precies andersom.
En dat staat dan in een werk-mail he!quote:Jij moet niet denken, jij moet alleen maar mooi en blond zitten wezen
Ja maar ja, dan wa sjij mooi in een tijd waar je er ook iets aan hadquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bij mij is het precies andersom.
das heul niet waar, Er zijn hier mensen die zijn veel meer een handtasquote:
Loop je daarmeequote:Op dinsdag 22 september 2009 15:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das heul niet waar, Er zijn hier mensen die zijn veel meer een handtas![]()
![]()
[ afbeelding ]
btw dit is een Balenciaga![]()
Dat mag ik hopen voor hem van nietquote:
quote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar ja, dan wa sjij mooi in een tijd waar je er ook iets aan had
Bij mij wordt het andersom, ben ik mooi als ik 80 ben!
Waarom weet je dan de namen/merken van een handtasquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das heul niet waar, Er zijn hier mensen die zijn veel meer een handtas![]()
![]()
[ afbeelding ]
btw dit is een Balenciaga![]()
Omdat ik vriendinnen heb die daar geinteresseerd in zijn en natuurlijk is het ook de mensen die ik ken. En nee, ik heb daar niets mee, maar ongemerkt weet ik wel veel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:12 schreef Baltar het volgende:
[..]
Waarom weet je dan de namen/merken van een handtas
Ik ken ook Jimmy Choo en Manoloquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:12 schreef Baltar het volgende:
[..]
Waarom weet je dan de namen/merken van een handtas
Ja maar, dan heb je teveel naar SATC gekekenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken ook Jimmy Choo en Manolo
Loop er toch echt niet op!
Wat is dat?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:36 schreef mike_hunt het volgende:
Zo, eerst ontbijten. Leuk die twitter bullshit.
[ afbeelding ]
Waar is Stroekie met mijn nespresso?![]()
![]()
Eggs Benedictquote:
wij zijn allemaal heel hard aan het werk, alleen jij nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Eggs Benedict![]()
Moet jij niet werken? Of ben je vrij?
ja, je hebt werkpaarden en luxepaarden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wij zijn allemaal heel hard aan het werk, alleen jij niet
Bestel jij zelf eens gewoon zo'n machine bij meneer Clooneyquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:53 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen handtasjes![]()
![]()
![]()
Nespresso bitte![]()
![]()
Manolo zat al in Legally Blondquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:29 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja maar, dan heb je teveel naar SATC gekeken
Ik werk niet voor dat bedrijfquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:36 schreef mike_hunt het volgende:
Zo, eerst ontbijten. Leuk die twitter bullshit.
[ afbeelding ]
Waar is Stroekie met mijn nespresso?![]()
![]()
en naast de werkpaarden en luxe paarden ben jij de ezelquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, je hebt werkpaarden en luxepaarden.![]()
Nee, ik zit nu even between jobs. Ben al wel aan het zoeken.
ik ben vrijquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Eggs Benedict![]()
Moet jij niet werken? Of ben je vrij?
Maar voor Baltar maak je wel een uitzondering. Met zijn cappuccino bullshit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bestel jij zelf eens gewoon zo'n machine bij meneer Clooney
wellicht komt hij hem persoonlijk thuis installeren
En wat maakt dat jou dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en naast de werkpaarden en luxe paarden ben jij de ezel
je kan koffie krijgen ja, maar jij moet weer specifieke merken shit hebbenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar voor Baltar maak je wel een uitzondering. Met zijn cappuccino bullshit.
Are we playing favorites?![]()
Ik ga wel naar Clooney
Ik ben het belgische trekpaard ook wel knol genaamdquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En wat maakt dat jou dan?
miauw mix nodig?
Wat vraagt G_E dan voor specifieke merk? Die de civetkat 'maakt'?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je kan koffie krijgen ja, maar jij moet weer specifieke merken shit hebbenom mee te patsen net als G_E
Nee wet opletten Balenciaga meneertjequote:Op dinsdag 22 september 2009 16:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat vraagt G_E dan voor specifieke merk? Die de civetkat 'maakt'?![]()
ja ja en nu ga ik ook even koffie drinken ciaoquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, je hebt werkpaarden en luxepaarden.![]()
Nee, ik zit nu even between jobs. Ben al wel aan het zoeken.
Maar tegen hem val je niet uit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee wet opletten Balenciaga meneertje
G_E is ook hooked aan de Nespresso cupjes
owh, you're such a Sissyquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar tegen hem val je niet uit.Nu zit ik hier te huilen.
![]()
![]()
Exactquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:29 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja maar, dan heb je teveel naar SATC gekeken
Lupak of luac koffie of zoiets heet dat toch?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat vraagt G_E dan voor specifieke merk? Die de civetkat 'maakt'?![]()
u had to go there, huh?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:07 schreef Stroekie het volgende:
En Mieke is het geen goed idee dat jij in NYC naast de jamin artikelen ook Simon Levelt gaat verkopen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u had to go there, huh?![]()
Zit er wel leuk uit. Als het een franchise business is. Maar je hebt hier al heleboel koffie winkel
Maar ja, ik wil een baan met licht typwerk.gewoon geld verdienen met heel de dag koffie leuten, wat wil je nog meer ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niets voor mij. Dat zou mij geen voldoening geven.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon geld verdienen met heel de dag koffie leuten, wat wil je nog meer ?
2 can play that gamequote:
een permban? dan heeft ie het wel heel bont gemaakt zeker.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:23 schreef Stroekie het volgende:
Ik heb een permban. Het was leuk jullie gekend te hebben, doe de andere homootjes de groeten van me.
Heel VBL is gesloten, Danny is weer eens volledig op hol geslagen, heeft er allemaal mee te maken
gr
SCH
Och arme SCH zo zonder Fok
ik wist weer eens van niets tot ik van SCH een PM kreegquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:25 schreef Steve het volgende:
Ik zat al mee te lezen in de reltopics.Beide partijen zijn maar sneu bezig.
fok en SCH zijn toch gewoon tot elkaar veroordeeltquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Dikke mik met VBL idd. En een permban is echt maar zeer zelden een permban
.
Wat is VBL? Voetbal?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Dikke mik met VBL idd. En een permban is echt maar zeer zelden een permban
.
om dan een heel topic te sluiten is ook wel rigoreus.quote:
Topic? Een heel forum.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:40 schreef mike_hunt het volgende:
om dan een heel topic te sluiten is ook wel rigoreus.
Wat is VBL?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:23 schreef Stroekie het volgende:
Ik heb een permban. Het was leuk jullie gekend te hebben, doe de andere homootjes de groeten van me.
Heel VBL is gesloten, Danny is weer eens volledig op hol geslagen, heeft er allemaal mee te maken
gr
SCH
Och arme SCH zo zonder Fok
euh...bedoel ikquote:
Ja, een mod zonder forum is ook niks hequote:Wegens onoverkomelijk verschil van inzicht nemen we afscheid van Raymania als sportcrew en VBL-moderator. Ik wil 'm graag bedanken voor de getoonde inzet.
Ow, hooligans mogen van mij allemaal in 1 grote arena elkaar de hersenen inslaan (bij wijze van, want hersenen hebben ze niet of amper). Dat is leuker dan op een forum. Dan koop ik daar wel een kaartje voorquote:
SBS6 ziet er vast wel een programma format inquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, hooligans mogen van mij allemaal in 1 grote arena elkaar de hersenen inslaan (bij wijze van, want hersenen hebben ze niet of amper). Dat is leuker dan op een forum. Dan koop ik daar wel een kaartje voorZal ik niet gaan rellen (want dan word ik zelf een hooligan en sta ik onder in de arena)
waarom niet? dat heeft toch niets met de dagcijfers te maken?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wordt dan vandaag geen top 100 notering voor Mieke
Sommigen zijn welquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, hooligans mogen van mij allemaal in 1 grote arena elkaar de hersenen inslaan (bij wijze van, want hersenen hebben ze niet of amper). Dat is leuker dan op een forum. Dan koop ik daar wel een kaartje voorZal ik niet gaan rellen (want dan word ik zelf een hooligan en sta ik onder in de arena)
had vanacht de reeks afgekeken; probleemwijken. Heb nog nooit zo gelachen. wat een volkquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
SBS6 ziet er vast wel een programma format in
of een apletiniquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:52 schreef Nuno_G het volgende:
koffie naar binnen, is het al tijd voor de wijn
Oh het gaat over voetbal, dus we moeten bier drinken
cheersquote:
Een mooie handtas.quote:
ik heb ook weleens met een lekkere in bed gelegenquote:
Hooligans zijn kinderen. Vroeger kon je ook ruzie krijgen als je zei dat je GI Joe leuker vond dan He-Man. Te triest voor woorden dat volwassen mannen elkaar de hersens inslaan omdat ze voor een ander spelletjesteam zijn.quote:
quote:
quote:
me too, maar volgens mij wat het meer een skinhead. And boy, he could give good h**d.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb ook weleens met een lekkere in bed gelegen
heb weleens op Discovery gezien over hooligans. Dat was echt erg. Vaders deden ook mee met vechten and shit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hooligans zijn kinderen. Vroeger kon je ook ruzie krijgen als je zei dat je GI Joe leuker vond dan He-Man. Te triest voor woorden dat volwassen mannen elkaar de hersens inslaan omdat ze voor een ander spelletjesteam zijn.
Who cares? nergens van aan trekken van die Ubergevoelige mensen. Als ik dat zou doen..quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:01 schreef wonderer het volgende:
*ploft ergens neer*
Stomme mensen die zeggen dat ik op een bepaald forum "altijd en overal" zo bot reageer.
Daar ook alleen soms. Maar dat is niet wat mensen zien, he? Geen zin meer in inhoudelijk reageren ook, blijkbaar wordt dat toch over het hoofd gezien, waarom zou ik nog moeite doen?quote:
heb ik dat gezegd dat ik dat nog zou fixen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
10 min fietsen
Maar nou is mijn fietsband gruwelijk lek en snap ik dat allemaal niet hoe dat dan geplakt moet worden (En TMM ook niet want die had een poging gedaan en de volgende dag was de band net zo leeg als voorheen). Gelukkig zei hij dat hij dat wel ff zou fixen als stoere kerel
Oh, het boeit me verder ook geen flikker. Maar ik hou niet zo van dat soort generalisaties.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Who cares? nergens van aan trekken van die Ubergevoelige mensen. Als ik dat zou doen..
Ja dat is toch echt te sneu voor woorden?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb weleens op Discovery gezien over hooligans. Dat was echt erg. Vaders deden ook mee met vechten and shit.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, het boeit me verder ook geen flikker. Maar ik hou niet zo van dat soort generalisaties.
Zeg ik dat? Neequote:Op dinsdag 22 september 2009 17:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb ik dat gezegd dat ik dat nog zou fixen?
dan moet je ook hier niet zijnquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, het boeit me verder ook geen flikker. Maar ik hou niet zo van dat soort generalisaties.
Dat zijn dus wel de dingen waar "ze" over vallenquote:
Och jee, de barricade-nichten marcheren weerquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zijn dus wel de dingen waar "ze" over vallenVolgens hen moet ik dan "dat kan me echt helemaal niets schelen" zeggen.
volgende keer een schepje erboven op doen. That'll teach them.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zijn dus wel de dingen waar "ze" over vallenVolgens hen moet ik dan "dat kan me echt helemaal niets schelen" zeggen.
Ik vind het hier ook vervelend, maar zonder jullie heb ik helemaal geen sociaal leven meerquote:
Wat een tere zieltjesquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Zijn barricade 40+ huisvrouwen, maar inderdaad.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och jee, de barricade-nichten marcheren weer
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het hier ook vervelend,
Volgens mij heb je officieel al geen sociaal leven meer als dit je enige sociale contact isquote:maar zonder jullie heb ik helemaal geen sociaal leven meer
Oh wacht, ik mag niet generaliseren, er is vast ook iemand tussen zonder teer zieltjequote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het hier ook vervelend, maar zonder jullie heb ik helemaal geen sociaal leven meer
En dan waarheen?quote:
Ik bedoel dat generaliseren, niet dit topic in het algemeen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heb je officieel al geen sociaal leven meer als dit je enige sociale contact is
Wat is erger? de Barricade huisvrouwen of Barricade Nichten?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Zijn barricade 40+ huisvrouwen, maar inderdaad.
Oh daar ben ik ook bij volgens mijquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik bedoel dat generaliseren, niet dit topic in het algemeen.
En ja, daar ben ik ook bang voorMaar met dat gaydinay wordt het toch wel gecompenseerd? Please say yes
Huisvrouwen. Nichten hebben tenminste nog iets om voor te vechten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wat is erger? de Barricade huisvrouwen of Barricade Nichten?
Die zouden zich al helemaal niets van het woord flikker moeten aantrekkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Zijn barricade 40+ huisvrouwen, maar inderdaad.
maar wij zijn toch hartsikke leukquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het hier ook vervelend, maar zonder jullie heb ik helemaal geen sociaal leven meer
O ja dat is bijna!quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dan waarheen?
Ik haal alles wel in als ik in nederland ben
MoMA bv. (vandaag wel gesloten). Leuke exposities zijn er. Of Tribeca afstruien. God, je kan er zoveel doen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dan waarheen?
Ik haal alles wel in als ik in nederland ben
Oh maar dat zijn waarschijnlijk van die hypercorrecte vrouwen, die al steigeren als je een keer kut zegtquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zouden zich al helemaal niets van het woord flikker moeten aantrekken
17e dacht ik.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja dat is bijna!
Wanneer was ook alweer dat gay-dinay?
Toch niet de 3e he?
KUT!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh maar dat zijn waarschijnlijk van die hypercorrecte vrouwen, die al steigeren als je een keer kut zegt.
Het gaat meer om de straffe taal als geheel dan per se dat woord, ja.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh maar dat zijn waarschijnlijk van die hypercorrecte vrouwen, die al steigeren als je een keer kut zegt.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
maar wij zijn toch hartsikke leuk
O dan is't goedquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het gaat meer om de straffe taal als geheel dan per se dat woord, ja.
gewoon op hun nummer zetten. Je hebt toch ook Dynasty gekeken?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het gaat meer om de straffe taal als geheel dan per se dat woord, ja.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KUT!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorry, en poes, pruim, vagina, gleuf doos muts en alle andere vormen.
Anders discrimineer ik.
Nee, maar ik heb wel uitgelegd dat de moeite die het me kost om "te veranderen" het resultaat niet waard is, want ze blijven me toch op die manier zien.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gewoon op hun nummer zetten. Je hebt toch ook Dynasty gekeken?![]()
Me and preachingquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
i think you're preaching to the wrong choir.
17 oktober toch ?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja dat is bijna!
Toch niet de 3e he?
waarom zou je willen veranderen als dat tegen je eigen mening en natuur isquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel uitgelegd dat de moeite die het me kost om "te veranderen" het resultaat niet waard is, want ze blijven me toch op die manier zien.
gay-dinayquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja dat is bijna!
Toch niet de 3e he?
volgens mij zat jij toen in Brisbane toen dat geregeld werd door TMMquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:28 schreef Baltar het volgende:
[..]
gay-dinayWeet van niets....
![]()
*krabt achter de oren, wat heb ik gemist*
My point exactly.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom zou je willen veranderen als dat tegen je eigen mening en natuur is
Ja, het is ook niet zo dat je echt helemaal onhebbelijk bentquote:
Ik heb er best veel vrienden en mijn inhoudelijk input wordt ook erg gewaardeerd. Het zijn echt de types die bij elk onvertogen woord meteen gaan klagen dat er zo veel ruzie is op het forum en allesquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het is ook niet zo dat je echt helemaal onhebbelijk bent.
Dus toch autobiografisch?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:42 schreef wonderer het volgende:
Ik geloof dat ik meer van Arthur wegheb dan ik eerst dacht
In some weird and twisted wayquote:
Mochten we nou allemaal een +1 meenemen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij zat jij toen in Brisbane toen dat geregeld werd door TMM
Waar gaat het uberhaupt afspelen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mochten we nou allemaal een +1 meenemen?
Bij TMM thuis.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:12 schreef Baltar het volgende:
[..]
Waar gaat het uberhaupt afspelen?
Ik kom alleenquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, nee dusquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kom alleenMaar we willen allemaal Tibo ontmoeten natuurlijk dus die moet mee
Hey Yuri, eindelijk thuis ?quote:
baltar wil je met me mee op 17 okt naar gaydinay ?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:12 schreef Baltar het volgende:
[..]
Waar gaat het uberhaupt afspelen?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:33 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeee, mijn Portugese buddy bekend net dat ie een crush op me had toen hij nog in NL woonde
GODDAMMIT! En ik maar tegen iedereen zeggen dat dat echt niet zo was, toen toen mensen het me zeiden en me blind noemden
late dag vandaag ? hoe bevalt de school eigenlijk na een paar weken ?quote:
yep, jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
late dag vandaag ? hoe bevalt de school eigenlijk na een paar weken ?
Lach nietquote:
Sorry.quote:
Ik had geen crush op hem. Hij is absoluut een schatje, maar niets voor mij. Bovendien woont hij nu in Portugal. Wie wil er nu naar Portugalquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Sorry..
.
Maar als jij ook een crush op hem had, waarom heb je dan hem destijds niets laten merken? Of als jullie nu nog steeds iets voor elkaar voelen, ...
Wie dan?quote:
Wat is dan het probleem?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had geen crush op hem. Hij is absoluut een schatje, maar niets voor mij. Bovendien woont hij nu in Portugal. Wie wil er nu naar PortugalBitch please.
Niemand denk ik ..........quote:
Nou gewoon, dat A ik nooit dat soort dingen zie en B ik dat wel vleiend maar niet zo heel fijn vind en C het zo nutteloos is dat hij een crush had terwijl het anderen moeten zijn die het hebben!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem?
We kunnen elkaars date zijnquote:
Ja aasgier / spuit 11, dat wisten we al.quote:
Als ik date verwacht ik wel sex aan het einde, dat je't ff weetquote:
You can suck my dickquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik date verwacht ik wel sex aan het einde, dat je't ff weet
Ik zou er bijna een "wiens ... zou je wel eens willen"-poll over openen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
You can suck my dickIk zal hem vast in de koffer gooien zodat ik hem niet vergeet mee te nemen.
Ik wil wel even wat schreeuwen of zoquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:47 schreef Yurithemaster het volgende:
en toen was het stil
Wat houdt je tegen? Topic is toch bijna volquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik zou er bijna een "wiens ... zou je wel eens willen"-poll over openen..
heb liever ander ietsquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik wil wel even wat schreeuwen of zo
quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:59 schreef MisterO het volgende:
G'avond
Zo. De kant-en-klare macaroni was best lekker
Zijn niet heel veel boeken eigenlijk op een bepaald vlak autobiografisch in de zin van dat er veel in terug te vinden is van de schrijver?quote:
dat is hier niet te krijgen en eigelijk vind ik macaroni best lekkerquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:59 schreef MisterO het volgende:
G'avond
Zo. De kant-en-klare macaroni was best lekker
ik ook maar het is dinsdagquote:
Is dat een hint?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat is hier niet te krijgen en eigelijk vind ik macaroni best lekker
hoezo wou je het lnagskomen brengenquote:
Droom er maar over zou ik zeggenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoezo wou je het lnagskomen brengen
Geen zin. Want dan moet ik weer eerst een lijst genereren van mensen die hier posten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen? Topic is toch bijna vol
Zal ik doen, maar ik ga wwel een lijstje maken van dingen die ik in NL wil eten de volgende keer als ik er benquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Droom er maar over zou ik zeggen
nee zo moet je dat dus niet zienquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geen zin. Want dan moet ik weer eerst een lijst genereren van mensen die hier posten.
Ok, ok, ik snap het al. Bij het nieuwe topic maak er eentje.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ang3l
Baltar
Bartjebart
BMD
Cairon aka Kugari-Ken
CrazyDutchPunk
Cybart
Dennismoore
Desmonkey
Dirk
Dizer
El_Mismo_Loco
Great_Expectations
hierissieweer
HuubTuub
keizerpinguin
Keukenkast
mike_hunt
MisterO
Nuno_G
Nuvole
Peter
Samjustme
Steve
Stroekie
Stuart.Alan.Jones
Tha_Erik
TheaterMaMa
Vlarp
Waxxer
Weemz
wonderer
XMN8R
Yoppie
Yurithemaster
O? Hoe dan wel?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee zo moet je dat dus niet zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |