Who cares? nergens van aan trekken van die Ubergevoelige mensen. Als ik dat zou doen..quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:01 schreef wonderer het volgende:
*ploft ergens neer*
Stomme mensen die zeggen dat ik op een bepaald forum "altijd en overal" zo bot reageer.
Daar ook alleen soms. Maar dat is niet wat mensen zien, he? Geen zin meer in inhoudelijk reageren ook, blijkbaar wordt dat toch over het hoofd gezien, waarom zou ik nog moeite doen?quote:
heb ik dat gezegd dat ik dat nog zou fixen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
10 min fietsen
Maar nou is mijn fietsband gruwelijk lek en snap ik dat allemaal niet hoe dat dan geplakt moet worden (En TMM ook niet want die had een poging gedaan en de volgende dag was de band net zo leeg als voorheen). Gelukkig zei hij dat hij dat wel ff zou fixen als stoere kerel
Oh, het boeit me verder ook geen flikker. Maar ik hou niet zo van dat soort generalisaties.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Who cares? nergens van aan trekken van die Ubergevoelige mensen. Als ik dat zou doen..
Ja dat is toch echt te sneu voor woorden?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb weleens op Discovery gezien over hooligans. Dat was echt erg. Vaders deden ook mee met vechten and shit.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, het boeit me verder ook geen flikker. Maar ik hou niet zo van dat soort generalisaties.
Zeg ik dat? Neequote:Op dinsdag 22 september 2009 17:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb ik dat gezegd dat ik dat nog zou fixen?
dan moet je ook hier niet zijnquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, het boeit me verder ook geen flikker. Maar ik hou niet zo van dat soort generalisaties.
Dat zijn dus wel de dingen waar "ze" over vallenquote:
Och jee, de barricade-nichten marcheren weerquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zijn dus wel de dingen waar "ze" over vallenVolgens hen moet ik dan "dat kan me echt helemaal niets schelen" zeggen.
volgende keer een schepje erboven op doen. That'll teach them.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zijn dus wel de dingen waar "ze" over vallenVolgens hen moet ik dan "dat kan me echt helemaal niets schelen" zeggen.
Ik vind het hier ook vervelend, maar zonder jullie heb ik helemaal geen sociaal leven meerquote:
Wat een tere zieltjesquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Zijn barricade 40+ huisvrouwen, maar inderdaad.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och jee, de barricade-nichten marcheren weer
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het hier ook vervelend,
Volgens mij heb je officieel al geen sociaal leven meer als dit je enige sociale contact isquote:maar zonder jullie heb ik helemaal geen sociaal leven meer
Oh wacht, ik mag niet generaliseren, er is vast ook iemand tussen zonder teer zieltjequote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het hier ook vervelend, maar zonder jullie heb ik helemaal geen sociaal leven meer
En dan waarheen?quote:
Ik bedoel dat generaliseren, niet dit topic in het algemeen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heb je officieel al geen sociaal leven meer als dit je enige sociale contact is
Wat is erger? de Barricade huisvrouwen of Barricade Nichten?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Zijn barricade 40+ huisvrouwen, maar inderdaad.
Oh daar ben ik ook bij volgens mijquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik bedoel dat generaliseren, niet dit topic in het algemeen.
En ja, daar ben ik ook bang voorMaar met dat gaydinay wordt het toch wel gecompenseerd? Please say yes
Huisvrouwen. Nichten hebben tenminste nog iets om voor te vechten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wat is erger? de Barricade huisvrouwen of Barricade Nichten?
Die zouden zich al helemaal niets van het woord flikker moeten aantrekkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Zijn barricade 40+ huisvrouwen, maar inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |