Wat is VBL?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:23 schreef Stroekie het volgende:
Ik heb een permban. Het was leuk jullie gekend te hebben, doe de andere homootjes de groeten van me.
Heel VBL is gesloten, Danny is weer eens volledig op hol geslagen, heeft er allemaal mee te maken
gr
SCH
Och arme SCH zo zonder Fok
euh...bedoel ikquote:
Ja, een mod zonder forum is ook niks hequote:Wegens onoverkomelijk verschil van inzicht nemen we afscheid van Raymania als sportcrew en VBL-moderator. Ik wil 'm graag bedanken voor de getoonde inzet.
Ow, hooligans mogen van mij allemaal in 1 grote arena elkaar de hersenen inslaan (bij wijze van, want hersenen hebben ze niet of amper). Dat is leuker dan op een forum. Dan koop ik daar wel een kaartje voorquote:
SBS6 ziet er vast wel een programma format inquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, hooligans mogen van mij allemaal in 1 grote arena elkaar de hersenen inslaan (bij wijze van, want hersenen hebben ze niet of amper). Dat is leuker dan op een forum. Dan koop ik daar wel een kaartje voorZal ik niet gaan rellen (want dan word ik zelf een hooligan en sta ik onder in de arena)
waarom niet? dat heeft toch niets met de dagcijfers te maken?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wordt dan vandaag geen top 100 notering voor Mieke
Sommigen zijn welquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, hooligans mogen van mij allemaal in 1 grote arena elkaar de hersenen inslaan (bij wijze van, want hersenen hebben ze niet of amper). Dat is leuker dan op een forum. Dan koop ik daar wel een kaartje voorZal ik niet gaan rellen (want dan word ik zelf een hooligan en sta ik onder in de arena)
had vanacht de reeks afgekeken; probleemwijken. Heb nog nooit zo gelachen. wat een volkquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
SBS6 ziet er vast wel een programma format in
of een apletiniquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:52 schreef Nuno_G het volgende:
koffie naar binnen, is het al tijd voor de wijn
Oh het gaat over voetbal, dus we moeten bier drinken
cheersquote:
Een mooie handtas.quote:
ik heb ook weleens met een lekkere in bed gelegenquote:
Hooligans zijn kinderen. Vroeger kon je ook ruzie krijgen als je zei dat je GI Joe leuker vond dan He-Man. Te triest voor woorden dat volwassen mannen elkaar de hersens inslaan omdat ze voor een ander spelletjesteam zijn.quote:
quote:
quote:
me too, maar volgens mij wat het meer een skinhead. And boy, he could give good h**d.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb ook weleens met een lekkere in bed gelegen
heb weleens op Discovery gezien over hooligans. Dat was echt erg. Vaders deden ook mee met vechten and shit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hooligans zijn kinderen. Vroeger kon je ook ruzie krijgen als je zei dat je GI Joe leuker vond dan He-Man. Te triest voor woorden dat volwassen mannen elkaar de hersens inslaan omdat ze voor een ander spelletjesteam zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |