Bovendien is nachtzuster keizerPinguin nogal bekwaam qua penetreren met een thermometer.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:53 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat hou ik allemaal niet binnen
Melk is slecht voor elk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:57 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ten eerst schrok ik nooit, sterker nog, ik ben altijd als laatste nog aan het eten. Ten tweede drink ik geen melk en beschuitjes zijn kcalbommen
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bovendien is nachtzuster keizerPinguin nogal bekwaam qua penetreren met een thermometer.
Thank youquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Melk is slecht voor elk.
Behalve babietjes, en we all know you're no baby.
Niet als jij je beschuitje gewoon droog eetquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:57 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ten eerst schrok ik nooit, sterker nog, ik ben altijd als laatste nog aan het eten. Ten tweede drink ik geen melk en beschuitjes zijn kcalbommen
Ah spreek ik hier met een ex patient slachtoffer?quote:
Ik vind het niet lekker en ik moet er van overgeven als ik het drinkquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh krijgen we nu weer dat melk is slecht verhaal? Omdat geen enkel wezen in de natuur melk drink na grootgeworden te zijn? Geen enkel dier verbrand ook zijn vlees
. Of maakt chocolade
. Of neemt vitaminepillen
.
Ja ik zou je wel willen opvrolijken met sex, maar je zei net zelf al dat je niets binnenhieldquote:
Precies. Ander keertje?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik zou je wel willen opvrolijken met sex, maar je zei net zelf al dat je niets binnenhield
Neequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ah spreek ik hier met een ex patient slachtoffer?
Ik vind het wel lekker, maar heb het een hele tijd niet gedronken en nu kan mijn maag er niet meer tegen. Krijg er buikpijn van.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:04 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik vind het niet lekker en ik moet er van overgeven als ik het drink
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik zou je wel willen opvrolijken met sex, maar je zei net zelf al dat je niets binnenhield
quote:Ik vind het niet lekker en ik moet er van overgeven als ik het drink
Als je astma oid hebt moet je iig geen melk gaan drinken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh krijgen we nu weer dat melk is slecht verhaal? Omdat geen enkel wezen in de natuur melk drink na grootgeworden te zijn? Geen enkel dier verbrand ook zijn vlees
. Of maakt chocolade
. Of neemt vitaminepillen
.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik drink wel melk. Soms. Bij pannenkoeken is het altijd zo lekker. Of bij te droog geworden cake die mijn zus altijd maakt.
Estland, Letland, Lee Towersquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ontdek trouwens net dat Lee Towers bijna hetzelfde klinkt als Litouwen.
/nutteloze ontdekking
En meisjes eten dus echt helemaal niiiiiiiiiiiksquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:18 schreef Keukenkast het volgende:
Weet je wat vervelend is? E
en Litouws meisjeshuigenootje dat gewoon meer kan eten dan jij
ja onlangs mocht ze dit weer komen vertellen samen met Ruud en Willem in DWDDquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:21 schreef Baltar het volgende:
Den matras leeft ook nog steeds![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)-steeds-herkend.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |