Ik kende hem niet. En ik ben oud. Dus het valt wel mee. Of ik ben gewoon nooit hip geweest.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nooit zo op de hoogte van dingen die nieuw en hip zijn, dus wat dat betreft kan het kloppen dat het een oude grap is.
Oud én nooit hip geweest.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kende hem niet. En ik ben oud. Dus het valt wel mee. Of ik ben gewoon nooit hip geweest.
Is het komkommertijd of zo dat we de BB1 sterren weer uit het slijk trekken?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja onlangs mocht ze dit weer komen vertellen samen met Ruud en Willem in DWDD
Mannen worden mooier naarmate ze ouder worden, en hipper misschien ook wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oud én nooit hip geweest.
Maar nu ben je wel hip hoor.
Toen, 2004 --->quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind mezelf ook wel minder lelijk dan 5 jaar terug.
Hebben!quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toen, 2004 --->
Versus nu, 2009 --->
Let's hope so.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:33 schreef Baltar het volgende:
Kinderen die in hun jeugd vaak als lelijk beschouwd werden, drogen naarmate ze ouder worden beter op
Ja die foto is van zondag, dus erg recentquote:
Thanksquote:Je haartjes zijn ook leuk.
Ik heb alleen maar slag hoor.quote:Ik wil ook krullen, ipv dat net niet haar.
Ja het mag bij mij nog wel wat meer bijtrekken, maar vroeger was ik echt altijd de dunste kleinste van de klas. Spierwit haar, kaaaaarsrechte piekjes en heel weinig.quote:
Ga je schamen!quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word vast dan heel oud ofzo. Moet nog een hoop lelijkheid goedmaken.
Doe baard maar nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toen, 2004 --->
Versus nu, 2009 --->
en dat lange haar erafquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:43 schreef Baltar het volgende:
[..]
Doe baard maar niet![]()
Voortaan netjes iedere dag scheren
Dit is alles wat er ingaat:quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:43 schreef Baltar het volgende:
[..]
Doe baard maar niet![]()
Voortaan netjes iedere dag scheren
Neequote:
Zei de opperhandtasquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:53 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen handtasjes![]()
![]()
![]()
Nespresso bitte![]()
![]()
Bij mij is het precies andersom.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mannen worden mooier naarmate ze ouder worden, en hipper misschien ook wel.
Ik bedoel: vergelijk de foto's van dat album wat Vlarp gister postte met foto's van nu.... ik blaas niet graag op mijn eigen hoorn (zo lenig ben ik ook niet) maar ik vind mezelf nu mooier dan toen!
Snel nog een foto maken dan, voordat het echt niet meer om aan te zien is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bij mij is het precies andersom.
En dat staat dan in een werk-mail he!quote:Jij moet niet denken, jij moet alleen maar mooi en blond zitten wezen
Ja maar ja, dan wa sjij mooi in een tijd waar je er ook iets aan hadquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bij mij is het precies andersom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |