quote:Scrubs focuses on the strange experiences of fresh-faced medical resident John "J.D." Dorian as he embarks on his healing career in a surreal hospital crammed full of unpredictable staffers and patients – where humor and tragedy can merge paths at any time.
Joining J.D. at Sacred Heart Hospital are fellow residents Chris Turk - J.D.'s college buddy who is part of the more elite surgical group, and the beautiful but socially awkward Elliot Reid. Keeping a watchful eye over these young doctors are the caustic chief of medicine, Dr. Bob Kelso; the abrasive but caring Dr. Perry Cox; and no-nonsense nurse Carla Espinosa. Neil Flynn also portrays J.D.'s nemesis, the hospital janitor, who never seems to miss an opportunity to harass his target.
Klopt, ik vond het fantastisch en echt goed bij de serie passen. Er zijn ook best veel mensen die het helemaal niks vonden, vandaar de smiley in mijn reactie.quote:Op maandag 21 september 2009 19:08 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Heb een boel series gekeken, Sopranos is er niet eentje van. Maar wat ik begreep van wat ik gelezen heb, waren er verschillende meningen over de Sopranos finale...
Datum is nog niet bekend. Op abc.com staat alleen 'new episodes coming soon'.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:00 schreef Agiath het volgende:
Ben benieuwd naar seizoen '9'
Wanneer beginnen ze eigenlijk?
November toch?quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:58 schreef Symer het volgende:
[..]
Datum is nog niet bekend. Op abc.com staat alleen 'new episodes coming soon'.
Hmmm,, Jo. Zij is echt tof!quote:
Het komt WEL terug. Seizoen 9 is al lang confirmedquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:05 schreef Mavro het volgende:
Tkomt toch NOOIT meer terug? Scrubs werd mij nl. teveel drama en te weinig comedy. Voor m'n drama heb ik Grey's en PP al.
Dit karakter heeft me echt 0.0 kunnen boeien vanaf de pilot. Snap zijn populariteit eigenlijk niet zo goed. Beetje eendimensionaal.quote:
The Janitor vond ik geniaal. stond bij mij op 2 (met dr. cox). Voor al met Coxie was ie geweldig!quote:Op woensdag 23 september 2009 13:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dit karakter heeft me echt 0.0 kunnen boeien vanaf de pilot. Snap zijn populariteit eigenlijk niet zo goed. Beetje eendimensionaal.
Supporting characters als Ted en Todd vind ik leuker. Zelfs Todd.
True, maar in elk stuk heb je zo'n 'standaard' nodig om de andere karakters ermee te laten contrasteren.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:09 schreef bijdehand het volgende:
JD is net Ted van How I Met Your Mother... de meest oninteressante persoon die er voor zorgt dat alles bij elkaar past. En die Elliot vind ik helemaal niet knap
Dat weet ik. Want die aflevering zonder JD vond ik helemaal niet leukquote:Op woensdag 23 september 2009 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
True, maar in elk stuk heb je zo'n 'standaard' nodig om de andere karakters ermee te laten contrasteren.![]()
Succesquote:En ik weet niet wat ik met Elliot heb, ze is idd niet zo heel knap, maar ik denk dat ze iets heeft waardoor ik voor haar val.Nu zij nog voor mij.
De wat oudere Elliot uit de laatste seizoenen ziet er mooier uit dan in het begin, vind ik. Behalve als ze zo gepijnigd kijkt, dan krijgt ze een janksmoel.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
True, maar in elk stuk heb je zo'n 'standaard' nodig om de andere karakters ermee te laten contrasteren.![]()
En ik weet niet wat ik met Elliot heb, ze is idd niet zo heel knap, maar ik denk dat ze iets heeft waardoor ik voor haar val.Nu zij nog voor mij.
Ze had fantastische gekleurde jurken aan in de laatste seizoenen onder haar doktersjas. Die lange haren en iets meer makeup deden haar ook goed. Ik vond haar het minst na haar eerste makeover, blonde puntige halflange haren en een overdosis mascara.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De wat oudere Elliot uit de laatste seizoenen ziet er mooier uit dan in het begin, vind ik. Behalve als ze zo gepijnigd kijkt, dan krijgt ze een janksmoel.
Ik vond JD doorgaans fantastisch overigens, maar dat komt misschien omdat ik me kon vinden in zijn debiele acties.
Dr Acula mis ik...quote:
Dank je, dat stukje had ik niet meer gezien sinds het uitgezonden was (toen wel 2 of 3 keer), maar het is echt een briljant einde. Eigenlijk zouden ze er daarna ook gewoon mee moeten stoppen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft er iemand een lijst van personages die in de hallway staan bij My Finale? Ik kon ze namelijk niet allemaal herkennen. Dat meisje dat popcorn aan het eten is bijvoorbeeld op 3:39, aan de rechterkant, waar komt die vandaan?
Meisje met popcorn was een intern uit S3 of S4, die was zo 'overworked' dat ze, toen ze in de kantine stond, dacht in de rij te staan bij de bios. Bestelde twee kaartjes voor Million Dollar Baby, en even later stond ze popcorn te etenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft er iemand een lijst van personages die in de hallway staan bij My Finale? Ik kon ze namelijk niet allemaal herkennen. Dat meisje dat popcorn aan het eten is bijvoorbeeld op 3:39, aan de rechterkant, waar komt die vandaan?
Damn, jij bent echt goed.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:20 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Meisje met popcorn was een intern uit S3 of S4, die was zo 'overworked' dat ze, toen ze in de kantine stond, dacht in de rij te staan bij de bios. Bestelde twee kaartjes voor Million Dollar Baby, en even later stond ze popcorn te eten
Tja, Scrubs is een speciale show. Geen enkele serie waarvan ik alles zo vaak gezien heb. Denk dat ik elke ep minimaal 5x gezien heb. Deels op tv gekeken, gedownload en gekeken, tegelijk nog wel eens op CC kijken, nu op CC kijken als ik voor de tv zit, en de seizoenen ook nog wel eens opnieuw gedownload en gekeken in een overtuigend staaltje van studie-ontwijkend gedragquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Damn, jij bent echt goed.
S4E20 dus: http://scrubs.wikia.com/wiki/My_Boss's_Free_Haircut - eerste aflevering met Hooch.
Alsof je dat wilt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:30 schreef FrankRicard het volgende:
http://www.play.com/DVD/D(...)eries-1/Product.html
zal wel geen nl ondertiteling bij zitten.
Hey tof, maar heb helaas geen creditcard.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:30 schreef FrankRicard het volgende:
http://www.play.com/DVD/D(...)eries-1/Product.html
zal wel geen nl ondertiteling bij zitten.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.facebook.com/ZachBraff
Hij heeft een video gemaakt samen met Donald Faison op z'n Facebook waarin hij vertelt niet dood te zijn.
Whippedquote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:13 schreef Kn0x het volgende:
Mensen die Janitor niet leuk vinden![]()
Eindelijk het Scrubs topic gevonden, ik wist helemaal niet dat er nog een seizoen aankomt. Ik ben nu einde seizoen 8 en wil de laatste afleveringen kijken, maar ik mag niet van mijn vriendin. Ik mag alleen kijken als zij meekijkt en zij is 3 weken in Zuid Afrika
quote:The revamped version of medical comedy Scrubs is to return to ABC on December 1.
The show's star Zach Braff will appear in six episodes of the new season, the focus of which will shift from Sacred Heart Hospital to a medical school, Variety reports.
John C. McGinley and Donald Faison are the only cast members who will be returning full-time, with their characters Dr Cox and Christopher Turk becoming teachers at the facility.
Eliza Coupe, Michael Mosley, Kerry Bishe and Dave Franco will also feature in the series when it returns to US screens on Tuesdays at 9pm.
Sarah Chalke, who has signed on to appear in six episodes, recently revealed that her real-life pregnancy has been written into the show.
I love Coxquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:25 schreef Agiath het volgende:
Zolang Cox erin zit kan er weinig fout gaan? Toch?
Weet niet of het filmpje te zien is:quote:“Our First Day of School” marks the first episode of the new season! Tuesday December 1st at 9/8c on ABC, Scrubs is back to follow J.D., Turk, Dr. Cox, Dr. Kelso and Intern Denise as they return to Sacred Heart to teach med school! Here’s a first look just for you!
Leuke foto zegquote:Op zondag 1 november 2009 16:51 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Eliza Coupe heeft Twitter ontdekt
Mascara + eyeliner bij blonde vrouwen
Sarah ChalkeZwanger
Crocs
Het zullen wel twee afleveringen zijn, maar met reclame erbij maakt dat een uur.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:22 schreef showmelove het volgende:
"One-hour season premiere", 3 eps in één dus (?)
Ik ben benieuwd
Nog een weekje!quote:Should You Watch the New Scrubs?
Fri., Nov. 13, 2009 3:00 PM PST by Jennifer Godwin
ABC/Bob D'Amico
OK, here's the truth: We were skeptical about the idea of a new Scrubs.
As a general rule, shows without Law & Order in the title don't need a ninth season. By the time a series gets that old, the gimmick is usually played out, the castmembers and writers are burned out and the audience is ready to sign out. Especially with the knowledge that some original castmembers were either gone completely or only appearing part-time, Scrubs: The Next Generation just seemed a little desperate on ABC's part.
But we just got the first two eps of Scrubs season nine in the mail, and here's what we think after actually seeing the finished product:
Good job, TV people! The new Scrubs is frankly just great.
All the usual absurdity remains, along with just enough of J.D., Turk, Dr. Cox and Kelso to make the series seem like the one you know and love, but the new kids all turn out to be incredibly watchable and fresh. If you've been a Scrubs fan for a while, their humor and peccadilloes will seem familiar, but the new people make everything seem shiny, fresh and new.
But before we get too deep into telling you about the new kids, let's circle back to the beloved old gang. You'll be happy to hear that both Neil Flynn and Sarah Chalke make token appearances in the first episode back (airing Dec. 1). The show gives Neil Flynn's Janitor a very amusing exit story that we won't spoil here. And actually pregnant Chalke appears in the season premiere as J.D.'s seven-months-preggo baby mama. The rest of the originals keep doing their thing: J.D. (Zach Braff) and Turk (Donald Faison) are still in love, Dr. Cox (John C. McGinley) is still a delightful jerk, the Todd (Robert Maschio) is still a perv, Kelso (Ken Jenkins) is still a curmudgeon and all is right with the world.
As for the so-called "next generation," we encounter them in the lovely new university hospital, which appears to be a modernist building situated on a Southern plantation. (It's a million times prettier than dumpy ol' Sacred Heart, and you'll dig it.) Eliza Coupe returns as prickly, seemingly emotionless Denise, except now she's met her match in older-than-average, smartass med student Drew (Michael Mosley). The new antagonist is Dave Franco, who plays Cole, a smug, sleazy, entitled douche whose character seems to be half Chuck Bass, half wannabe. (It takes him about 15 minutes to start giving Turk fits.) The standout, though, is Kerry Bishé as Lucy, a fragile and sweet young med student who takes J.D.'s role as Cox's punching bag of choice. Lucy is hilariously naive and hopeful, and you can't help but care what happens to her.
In short, we retract all our previous reservations about season nine, and we're delighted that creator Bill Lawrence and ABC were able to work out a continuation to the series. The deal seems to be paying off nicely for us fans!
Scrubs returns with a one-hour block of new episodes Dec. 1 at 9 p.m. Be there.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
http://widgets.abc.go.com(...)UobCk3fGV4bXo3ejZ7Ng
Woehaha
'For America!'
Wat een coole stem had die gastquote:Op zondag 22 november 2009 20:08 schreef Mirel het volgende:
Die ene brillenmans intern was ook grappig.
We hoeven ons qua acteurs ook echt niet zorgen te maken. Ze schreven alle sidecharacters allemaal goed. Scrubs kan nog best grappig zijn zonder de bekende gezichten. Al is JD wel speciaal grappig
Haha, die is leuk!quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
http://widgets.abc.go.com(...)UobCk3fGV4bXo3ejZ7Ng
Woehaha
'For America!'
Had graag 5 seconden douchebag willen zijn toen die Lucy met haar tong over z'n nek en gezicht gingquote:Op zondag 22 november 2009 23:47 schreef Mirel het volgende:
Ik vond het een tof voorproefje. 'I can look left...' en dan verwacht je dat ze nog meer doet, of tenminste naar rechtts kijkt, maar dat doet ze niet haaaaaa. Denise was grappig, die ene dude in de klas heeft een douchebag kapsel.
Pfff inderdaad, zij was echt het slechtste van heel de seriequote:Op zondag 22 november 2009 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
Goddank geen Judy Reyes meer![]()
Lelijk, vervelend en overrated
Iemand die van puntje naar paaltje werd gestuurd door Elliott en verder helemaal niets zelf deed?quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:25 schreef Mirel het volgende:
Keith werd van douche tot een redelijk leuk personage.
Och, hij deed zijn deel in het verhaal.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Iemand die van puntje naar paaltje werd gestuurd door Elliott en verder helemaal niets zelf deed?
Dat was juist jammer, want hij was wel echt grappig af en toe.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Iemand die van puntje naar paaltje werd gestuurd door Elliott en verder helemaal niets zelf deed?
Ik geloof er ook niet zo in. Maar we gaan uiteraard wel kijken.quote:Op maandag 23 november 2009 11:25 schreef Cheiron het volgende:
Hmm..
- Geen Sacred Heart
- Geen andere van de oude interns
- Lesgeven op school
- Iemand anders in een soortgelijke hoofdrol stoppen
Klinkt als een matige spin-off. Ben benieuwd, maar verwacht er niet veel van. Van mij hadden ze nog wel 1 seizoen mogen doen op de oude voet (zonder Reid, JD en Carla). Had best gekund
Altijd leuk, die mensen die al een mening hebben voordat ze iets gezien hebben, toch?quote:
It's beardfacéquote:
Die heb ik niet gespot, maar Dr. Mickhead kwam wel even langs en Snoop Dogg viel mij ook al op ja. Leuk is dat. Verder hoop ik stiekem dat JD toch blijft hangen na die 6 afleveringen, is daar al wat over bekend? Lucy kan nu de show nog niet dragen al is ze best leuk gespeeld.quote:
Viel me ook op toen ik de carwash scene zag (toen ik de afleveringen voor de tweede keer bekeekquote:Op donderdag 3 december 2009 06:36 schreef SlamD het volgende:
Wat ziet Lucy er mager uit in die foto's... niet echt opgevallen tijdens de afleveringen trouwens.
Tweede aflevering vond ik trouwens sterker dan de eerste.
Je moet eens naar de hals van Denise kijken als ze met die "boyfriend" ( ben zn naam kwijt, episode 2 ) staat te praten, echt bizar wat daar allemaal gebeurd hahaha.quote:Op donderdag 3 december 2009 06:36 schreef SlamD het volgende:
Wat ziet Lucy er mager uit in die foto's... niet echt opgevallen tijdens de afleveringen trouwens.
Tweede aflevering vond ik trouwens sterker dan de eerste.
Hij is heldquote:Op donderdag 3 december 2009 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Dikembe_Mutombo
Dit is trouwens de basketballer met de vinger.
Die was er niet.quote:
OMG is zij het echtquote:Op donderdag 3 december 2009 19:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die was er niet.
En holy crap:
[ afbeelding ]
Deze foto komt wel vaak voor op Fok! 't is die Australische
Ja, maar dan gewoon als 28-jarige en niet zo enorm geairbrushed als op die foto.quote:
Even wennen, dat wel, maar wel genoeg voor over een aantal jaren nog bezig te zijn denk ikquote:
Heeeeeeeel erg, mee eens.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:17 schreef Mirel het volgende:
Cole is een kankercharacter.
S-S-S-Syphilis!quote:Op zondag 6 december 2009 20:17 schreef n0ir het volgende:
Ik vind die nieuwe karakters qua uiterlijk wel te perfect, te gepolijst zegmaar. Ze zien er uit als modellen in een abercrombie add.
Die interns van vorig jaar waren een stuk ruwer en realistischer. En er is niemand zoals Ed.
RECOGNIZED!
But he is doctor Wooolveri-hiine.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Cole is ook suf, die andere twee nieuwe zijn wel ok.
Ed is de voornaamste reden dat ik Parks & Recreations kijk. Die gast is hilarisch! Hij heeft me bij Scrubs meerdere malen slap van het lachen gekregen.quote:Op zondag 6 december 2009 20:17 schreef n0ir het volgende:
Ik vind die nieuwe karakters qua uiterlijk wel te perfect, te gepolijst zegmaar. Ze zien er uit als modellen in een abercrombie add.
Die interns van vorig jaar waren een stuk ruwer en realistischer. En er is niemand zoals Ed.
RECOGNIZED!
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat Carla niet lekker in de groep lag. Ze heeft als enige van de oude cast geen cameo meer gehad in de nieuwe series (zelfs de Janitor, kun je nagaan).quote:Op donderdag 10 december 2009 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het echt heel erg suf; ik mis Carla, Elliot en de Janitor.
link plz!quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat Carla niet lekker in de groep lag. Ze heeft als enige van de oude cast geen cameo meer gehad in de nieuwe series (zelfs de Janitor, kun je nagaan).
Heb ook in een interview op YouTube van haar gehoord, op de vraag 'met wie kun je het best opschieten': 'Uh... uh... nou toen we de episodes op de Bahama's aan het filmen waren, had ik een kamer met Ken Jenkins (Bob Kelso) dus uh... ja, daar kan ik wel goed mee opschieten'.
Mja
"That dress makes your boobs look funny."quote:Op woensdag 16 december 2009 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
Idd matige aflevering, en snap niet zo goed wat Bob Kelso nog doet daar.
Leukste grap: "This dress makes my boobs even..."
... ik zat er al op te wachten van: even bigger? even sexier? Maar nee, gewoon even.
Damnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:22 schreef Tim86 het volgende:
Er is vandaag ook een nieuwe epGoed dat je het zegt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelijk downloaden![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:22 schreef Tim86 het volgende:
Er is vandaag ook een nieuwe epMet de Gyno Girls?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Doktoren aan de Whiskey in het ziekenhuis was sowieso ff eenquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:22 schreef bierjoost het volgende:
Turk aan de whiskey en Dr. Cox die zijn fout binnen een minuut toegeeft? Beetje off character als je het mij vraagt.
Exact.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:18 schreef Silentuz het volgende:
Er gebeurt dus waar mensen (o.a. Bill Lawrence) al bang voor waren. Mensen gaan Scrubs: Med School als seizoen 9 van Scrubs kijken. Wat dus niet zo is (of had moeten zijn).
Scrubs: Med School is een goede en leuke serie. Hij haalt het niet bij de gewone Scrubs, maar ik kijk het desalniettemin, omdat het gewoon goed is. Natuurlijk is Drew de beste, zijn Cox en Turk briljant en is Jo fantastisch, dat heeft iedereen door. Maar sinds de laatste 2 afleveringen begin ik ook Lucy en zelfs Cole ok te vinden. Med School heeft echt potentie en is wmb gewoon een goede serie.
Op zich mag je van geluk spreken dat de naam Scrubs is gebleven. Dat redde de show, die matig begon, van een (te) vroeg einde. Ik denk dat het nog wel 2 a 3 seizoenen kan draaien. En ik ga ervan genieten
*dito.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doktoren aan de Whiskey in het ziekenhuis was sowieso ff eenmoment.
Cox dronk nooit' *in* het ziekenhuis maar altijd thuis.
Ik vind het nog best aardig hoor. Was dat zweverige gedoe van Zach Braff sowieso een beetje zat. Hoewel ik die indie-muziek van mij wel mag blijven.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:43 schreef Stereotomy het volgende:
Klopt, en ze hebben er zelf naar gemaakt voor Zach Braff, Sarah Chalke etc. allemaal terug te halen en zelfs Turk en Cox als vaste karakters te deponeren. Moeten ze niet miepen als oude kijkers er niet zoveel aan vinden.
bronquote:Question: Will ABC order the back-nine episodes of Scrubs? I’m loving the new direction, and I don’t want the show to end on an unresolved note in episode 13. —Rion
Ausiello: I’m afraid I’ve only got bad news here. No back-nine, and no closure in episode 13. “It’s just a routine episode,” says an insider of what could turn out to be the show’s series finale. “There’s no special moment or anything.”
Dat stond in ieder geval op Wikipedia. Ik kan het nu alleen niet meer terugvinden. Dus ik hoop dat het bericht niet waar is, Better Off Ted is fantastisch!quote:
MILF dus.quote:Sarah Chalke bevallen van zoon
Uitgegeven: 10 januari 2010 12:19
Laatst gewijzigd: 10 januari 2010 12:19
AMSTERDAM - Scrubs-actrice Sarah Chalke is op kerstavond bevallen van een zoontje. Dat heeft een woordvoerder van de actrice bevestigd tegenover het Amerikaanse blad People.
© WENN
Het kereltje luistert naar de naam Charlie Rhodes Afifi en is het eerste kind voor de 33-jarige actrice en haar drie jaar oudere verloofde.
In december 2006 ging entertainmentadvocaat Jamie Afifi op zijn knieën voor Chalke. In augustus maakten de twee bekend een kind te verwachten.
Chalke's collega-actrice Judy Reyes beviel in november van een dochter. Scrubs, dat goed was voor een Emmy, wordt in Nederland uitgezonden door Comedy Central.
Hij heeft voor 6 afleveringen getekend afaik. En volgens mij zijn de 6 nu op.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:59 schreef JohnLocke het volgende:
Blijft Braff nou om de aflevering terugkomen?
Als je de eerste ep gewoon als 2 telt waren die zelfs al op. Dus ik vond het vreemd dat hij er was.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij heeft voor 6 afleveringen getekend afaik. En volgens mij zijn de 6 nu op.
Yep, me too. Al had Bill Lawrence ooit de deur open gehouden van 'Als Zach Braff het leuk vindt, en het komt uit, dan etc....'quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Als je de eerste ep gewoon als 2 telt waren die zelfs al op. Dus ik vond het vreemd dat hij er was.
quote:
Ken je Madonna? Of Cindy Crawford?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:02 schreef Mirel het volgende:
Ik vind het niet iets om op te merken.
Elke soap toch?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:57 schreef FL_Freak het volgende:
Elke aflevering is hetzelfde. Ze maken wat mee en aan het einde van de afl. hebben ze een realiserend moment. En dat is serieus gewoon elke aflevering
Haar Twitter is ook vrij hilarisch.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:56 schreef Mirel het volgende:
Denise met haar 'NO.' en die boze blik![]()
Het zou tof zijn als zij de hoofdpersoon was, maar in doses is ze veel gaver.
Ja, die was ook leukquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:26 schreef Roflpantoffel het volgende:
'To the internet!' Deze aflevering vond ik echt leuk.
omfgquote:
Seizoen 9 JD was zowaar nog erger dan seizoen 6 en seizoen 7 JD...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben blij dat seizoen 9 JD weg is. Wat een irritant karakter zeg.Maar niet zo irritant als Lucy.
ik vind Cole echt het grappigste character van de serie gewordenquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:01 schreef Mirel het volgende:
Cole is iets zoals Todd, alleen is Todd cartoony grappig, en Cole meer iemand die je doet denken aan echte mensen waardoor je een diepe ongegronde haat ontwikkelt.
zij speelt ook in My Name Is Earl, ook altijd leuk om te zien in haar schoonmaakpakje of als ze JUMP JUMP JUMP op het podium staatquote:
Truequote:Op zondag 24 januari 2010 21:29 schreef JohnLocke het volgende:
Toch blijven die oude afleveringen het beste, lekker af en toe eentje meepikken op Comedy Central.
Zij heeft niks gezegd deze aflevering toch? Trang en zij zijn echt decor op de achtergrond. Echt slecht, want zo wordt de show er niet boeiender op.quote:
Zij moet ook niet praten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zij heeft niks gezegd deze aflevering toch? Trang en zij zijn echt decor op de achtergrond. Echt slecht, want zo wordt de show er niet boeiender op.
Zeker niet op de manier zoals in de laatste ep. Hij doet nu opeens wat hij nooit heeft gekund.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:10 schreef Mirel het volgende:
Echt wel, doet hij altijd op de laatste momenten van een ep.
Dat komt voornamelijk door Drew, hij herkent veel van zichzelf in hem dus daarom geeft hij hem zoveel aandacht en advies.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:27 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Zeker niet op de manier zoals in de laatste ep. Hij doet nu opeens wat hij nooit heeft gekund.
Ja, dat snap ik. Maar dit past helemaal niet bij het personage van de oude Cox. Ik weet wel dat het de bedoeling is om dit als een nieuwe serie te zien, maar dit is toch erg moeilijk. Ik vind het jammer dat ze dit soort dingen veranderen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:52 schreef Skulker het volgende:
[..]
Dat komt voornamelijk door Drew, hij herkent veel van zichzelf in hem dus daarom geeft hij hem zoveel aandacht en advies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |