Het gaat over een jonge arts en zijn ervaringen in een ziekenhuis. Het is van de maker(s) van Spin City en ik vind het errug grappig. Ook verfrissend vind ik dat er geen lachband achtergeplakt zit (net zoals bij Malcom in the Middle)
quote:Hm "verfrissend" er zijn zat series zonder lachband natuurlijk...
Op donderdag 10 januari 2002 23:37 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ook verfrissend vind ik dat er geen lachband achtergeplakt zit (net zoals bij Malcom in the Middle)
Ik heb het niet gezien, maar Spin City vond ik altijd wel grappig moet ik zeggen
quote:Gelijk heb je
Op vrijdag 11 januari 2002 00:13 schreef MadScientist het volgende:[..]
Hm "verfrissend" er zijn zat series zonder lachband natuurlijk...
Ik heb het niet gezien, maar Spin City vond ik altijd wel grappig moet ik zeggen
Beetje Parker Lewis/Malcom in the middle, geen aan of af titel gewoon bam en nog grappig ook.
Ze nemen ER etc etc etc zo heerlijk in de maling...
Die Turk (= naam van een vd karakters, voor de duidelijkhied ) zag ik van de week ook in clueless voorbij komen..
Die andere acteurs ken ik verder niet. Zijn het allemaal nieuwelingen of zijn ze in Nederland gewoon nog niet zo bekend?
die blonde meid in de reclame van Scrubs heeft volgens mij een paar seizoenen lang de oudste dochter gespeeld in/van Roseanne.
Die kerel tegenover haar (die haar ook 'n tik op de kont geeft) speelt doorgaans badguy in films. Laatste keer dat ik hem zag was in de film The Animal.
Stop Scrubs op NET5!?
[offtopic]
En verbal, maak anders een topic voor film, tv én media! Kan alles in één topic! Kun je daar je mod skills op botvieren!
YKW? Het voordeel van iets meer topics (met duidelijke titels over bijna(!) hetzelfde) is dat je makkelijk dingen kan terug vinden!)
Straks heb je een topic van 3 bladzijden en er is niemand die dan mijn vraag terug vind....
Maar goed ga maar wel lekker modje spele ndan
Toedels!
[/offtopic]
quote:Nee..ik mis t ook, alhoewel er een mooi alternatief voor in de plaats is gekomen
Op donderdag 04 april 2002 23:43 schreef TimberWolf het volgende:
*schop*Ben ik de enige die de serie mist dan?
quote:So true, maar ik had liever Buffy en Scrubs gehad. (en Gilmore Girls...)
Op zaterdag 06 april 2002 13:46 schreef WheeleE het volgende:[..]
Nee..ik mis t ook, alhoewel er een mooi alternatief voor in de plaats is gekomen
quote:Als dat zou kunnen...
Op zaterdag 06 april 2002 22:54 schreef TimberWolf het volgende:[..]
So true, maar ik had liever Buffy en Scrubs gehad. (en Gilmore Girls...)
*?*
Ik zal je gerust stellen. De serie komt zeker terug. Het is alleen nog niet bekend wanneer.
quote:Dat is goed nieuws. Ik denk dat het dan na de zomer zal worden. Ze zullen eerst de huidige series uitzenden tot het eind vh seizoen, en dan gaan kijken whoe het herfst/winterseizoen eruit zal gaan zien...
Op donderdag 11 april 2002 09:00 schreef zerosignal het volgende:
SBSNet zegt:Ik zal je gerust stellen. De serie komt zeker terug. Het is alleen nog niet bekend wanneer.
Echt erg grappig, een soort van comedy versie van ER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |