abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2777187
Dat hier nog geen topic over was. Wie heeft het gezien? Het is net begonnen op Net 5 (2e aflevering was afgelopen woensdag om 21.25).

Het gaat over een jonge arts en zijn ervaringen in een ziekenhuis. Het is van de maker(s) van Spin City en ik vind het errug grappig. Ook verfrissend vind ik dat er geen lachband achtergeplakt zit (net zoals bij Malcom in the Middle)

Fuck you Jane Austen!
pi_2777610
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 23:37 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ook verfrissend vind ik dat er geen lachband achtergeplakt zit (net zoals bij Malcom in the Middle)
Hm "verfrissend" er zijn zat series zonder lachband natuurlijk...

Ik heb het niet gezien, maar Spin City vond ik altijd wel grappig moet ik zeggen

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_2777733
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 00:13 schreef MadScientist het volgende:

[..]

Hm "verfrissend" er zijn zat series zonder lachband natuurlijk...

Ik heb het niet gezien, maar Spin City vond ik altijd wel grappig moet ik zeggen

Gelijk heb je Maar ik kijk bijna alleen maar sit-coms, was niet echt duidelijk in m'n post, klopt.
Fuck you Jane Austen!
pi_3184402
Ik heb em vanaf de eerste aflevering gezien echt ontzettend grappig.

Beetje Parker Lewis/Malcom in the middle, geen aan of af titel gewoon bam en nog grappig ook.

Ze nemen ER etc etc etc zo heerlijk in de maling...

Thanksgiving is what makes my mom worth it
pi_3195601
Eindelijk weer eens een comedyserie die niet al tig keer is herhaald of flauw is...
Een leuke serie, gewoon lekker komedie

Die Turk (= naam van een vd karakters, voor de duidelijkhied ) zag ik van de week ook in clueless voorbij komen..

Die andere acteurs ken ik verder niet. Zijn het allemaal nieuwelingen of zijn ze in Nederland gewoon nog niet zo bekend?

"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_3230126
Volgens mij zijn zij niet zo bekend alleen die Mentor heb ik vaker gezien, alleen ik weet niet waar van.
Thanksgiving is what makes my mom worth it
pi_3231955
Mjah Scrubs kix ass! Vind dit soort humor (a la Ally McBeal) erg grappig.
you're the criminal mastermind
  woensdag 20 februari 2002 @ 21:58:03 #8
3287 Deuf
Begin de dag met een dansje
pi_3242049
Ik vind die schoonmaker zoooooo leuk!!
Geweldig
Imagine
pi_3243166
Haha, ik heb 't vanavond ook gezien.
Lachen
pi_3245640
hmmm...

die blonde meid in de reclame van Scrubs heeft volgens mij een paar seizoenen lang de oudste dochter gespeeld in/van Roseanne.

Die kerel tegenover haar (die haar ook 'n tik op de kont geeft) speelt doorgaans badguy in films. Laatste keer dat ik hem zag was in de film The Animal.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_3246373
Ik vind het wel erg geinig.......en als je dan de recensies leest in de kranten en programmabladen.......die gaan er zo serieus op in.......zwaar lachen.......
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_3728766
*schop*

Ben ik de enige die de serie mist dan?

pi_3741562
Nou om dat Verbal het zoooo graag in dit Topic wil hebben (http://forum.fok.nl/showtopic.php/126645/1/50)

Stop Scrubs op NET5!?

[offtopic]
En verbal, maak anders een topic voor film, tv én media! Kan alles in één topic! Kun je daar je mod skills op botvieren!

YKW? Het voordeel van iets meer topics (met duidelijke titels over bijna(!) hetzelfde) is dat je makkelijk dingen kan terug vinden!)
Straks heb je een topic van 3 bladzijden en er is niemand die dan mijn vraag terug vind....

Maar goed ga maar wel lekker modje spele ndan
Toedels!
[/offtopic]

pi_3741955
quote:
Op donderdag 04 april 2002 23:43 schreef TimberWolf het volgende:
*schop*

Ben ik de enige die de serie mist dan?

Nee..ik mis t ook, alhoewel er een mooi alternatief voor in de plaats is gekomen
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
pi_3746435
quote:
Op zaterdag 06 april 2002 13:46 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Nee..ik mis t ook, alhoewel er een mooi alternatief voor in de plaats is gekomen

So true, maar ik had liever Buffy en Scrubs gehad. (en Gilmore Girls...)
pi_3746474
quote:
Op zaterdag 06 april 2002 22:54 schreef TimberWolf het volgende:

[..]

So true, maar ik had liever Buffy en Scrubs gehad. (en Gilmore Girls...)

Als dat zou kunnen...
Misschien is t einde van t seizoen van Scrubs en komt t na de zomervakantie weer terug ofzo...kweenie eigenlijk..
pi_3750320
Heb mailtje van SSBNet en het was de vraag of ze wel of niet doorgingen en wanneer...

*?*

pi_3793700
SBSNet zegt:

Ik zal je gerust stellen. De serie komt zeker terug. Het is alleen nog niet bekend wanneer.

pi_3793703
Ik vind het zo enorm flauw dat het weer leuk wordt daardoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_3794364
quote:
Op donderdag 11 april 2002 09:00 schreef zerosignal het volgende:
SBSNet zegt:

Ik zal je gerust stellen. De serie komt zeker terug. Het is alleen nog niet bekend wanneer.

Dat is goed nieuws. Ik denk dat het dan na de zomer zal worden. Ze zullen eerst de huidige series uitzenden tot het eind vh seizoen, en dan gaan kijken whoe het herfst/winterseizoen eruit zal gaan zien...
  zaterdag 24 mei 2003 @ 16:48:27 #21
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_10649397
Deze serie zenden ze nu dus iedere Donderdag op V8 uit na "The Shield"

Echt erg grappig, een soort van comedy versie van ER

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_10652247
in Amerika is seizoen 2 nu afgelopen, is zo mogelijk nog leuker als seizoen 1! Zelfde hoofdrolspelers allemaal
I love it when a plan comes together !
pi_10660424
Deze serie is al eens eerder op de Nederlandse TV uitgezonden, ik heb het toen gezien en het is inderdaad een goeie komedie! Nu maar hopen dat deze serie NU wat langer op de TV te zien zal zijn
pi_11232877
Leuke serie.

Nu op V8

pi_11419568
Gister weer een leuke ep, jammer dat ik deze serie nu pas ontdek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')