En natuurlijk de absolute held van de serie: The Toddquote:This half-hour comedy focuses on the bizarre experiences of fresh-faced medical intern John "J.D." Dorian (Zach Braff) as he embarks on his healing career in a hospital crammed full of unpredictable staffers and patients – where humor and tragedy can merge paths at any time.
Season 5 Episodequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:29 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
once again: seizoen 6 begint in de USA pas in begin 2007, exacte datum niet bekend. Tot die tijd zijn er daar geen nieuwe afleveringen.
ik wet niet wat je bron is, maar season 5 is al helemaal afgelopen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:36 schreef seto het volgende:
[..]
Season 5 Episode
9:30/8:30pm 08/23/06 ALL NEW!
k?
Kut..quote:
Heb het nog eens nagelezen en je hebt inderdaad gelijkquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:08 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
ik wet niet wat je bron is, maar season 5 is al helemaal afgelopen.
Zoals ook op de scrubs site van NBC staat: Returns Next Season with New Episodes.
NBC heeft zelfs nog geen programmering voor die datum bekend gemaakt.
't is echt alleen repeats tot aan januari op NBC...
zeker, ik vind zelf seizoen 4 het bestquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:54 schreef funrider het volgende:
wat een heerlijk serie.. zit zelf nog slechts bij seizoen 1 aan t einde maar nog een hoop leuks voor de boeg dus
Als het goed is dat de nieuwe vriendin van JD zwanger is.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:50 schreef Aurelium het volgende:
Wat was de cliffhanger ook al weer dan?
The Todd al uit de kast gekomen? Of zijn in Nederland de afleveringen nog niet zo ver? Wel een grappige vondst van de schrijvers trouwens.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:49 schreef seto het volgende:
En natuurlijk de absolute held van de serie: The Todd
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |