Waren er maar dvdrips, dan zouden er namelijk dvds zijn...quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:22 schreef MDKme2 het volgende:
pak je analoge schotel uit de kast man, elke week genieten van die "nieuwe" aflveringen uit seizoen 1, 3e herhaling al. en nog duits nagesinchroniseerd ook.
Lang leve de dvdrips
Hm, ik vond het een van de mindere van het seizoen tot nu toe. Maar dat kan liggen aan het feit dat ik mevrouw de advocaat niet helemaal top vind. Itt de vorige vriendinnetjes van JD zie je geen echte chemistry tussen de acteurs. But hey, dinsdag weer een nieuwequote:Op zaterdag 20 november 2004 00:37 schreef Roa het volgende:
Ik weet niet wie de serie in Amerika volgt, maar aflevering 9...of 10...in ieder geval die van dinsdagwas weer een super goede! Ik heb weer helemaal op de grond gelegen van het lachen, net zoals die van vorige week trouwens. De serie blijft geweldig!
ja, ik dacht soms ook een beetje JD te zienquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:30 schreef Pretoriaan het volgende:
Garden State is erg mooi. Soms schemert JD een beetje door, ook qua humor, maar verder gewoon een heel mooie film...januari in de bioscoop
Inderdaad, ik heb weer helemaal dubbel gelegen, ook leuke gastrol van Matthew Perry. En Janitor is de laatste tijd ook erg leuk bezigquote:Op woensdag 24 november 2004 22:52 schreef TimberWolf het volgende:
'My Unicorn' is weer helemaal ge-wel-dig ":) Elliot is zoooo goed
ik kon niet op meer komen dan "friggins" of "frick on a stick" dus heb maar besloten ze opnieuw te dl.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:21 schreef -teun het volgende:
was aan het surfen en kwam toch iets leuks tegen, vertalingen van scrubs, alle series na te lezen. elke zin, elke actie, elke gedachte, nou noem maar op.![]()
. Echt .... zoek zelf maar gewoon googlelen wel in het engels natuurlijk.
tip: ik gebruikte een veel voorkomende uitspraak van Elliot, gewoon slim googelen
succes![]()
correct, als je "frick on a stick" gebruikt en je gaat googlelen is het ongeveer de 3de die je tegen komtquote:Op donderdag 25 november 2004 16:49 schreef Undergod het volgende:
[..]
ik kon niet op meer komen dan "friggins" of "frick on a stick" dus heb maar besloten ze opnieuw te dl.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |