quote:Scrubs focuses on the strange experiences of fresh-faced medical resident John "J.D." Dorian as he embarks on his healing career in a surreal hospital crammed full of unpredictable staffers and patients – where humor and tragedy can merge paths at any time.
Joining J.D. at Sacred Heart Hospital are fellow residents Chris Turk - J.D.'s college buddy who is part of the more elite surgical group, and the beautiful but socially awkward Elliot Reid. Keeping a watchful eye over these young doctors are the caustic chief of medicine, Dr. Bob Kelso; the abrasive but caring Dr. Perry Cox; and no-nonsense nurse Carla Espinosa. Neil Flynn also portrays J.D.'s nemesis, the hospital janitor, who never seems to miss an opportunity to harass his target.
Klopt, ik vond het fantastisch en echt goed bij de serie passen. Er zijn ook best veel mensen die het helemaal niks vonden, vandaar de smiley in mijn reactie.quote:Op maandag 21 september 2009 19:08 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Heb een boel series gekeken, Sopranos is er niet eentje van. Maar wat ik begreep van wat ik gelezen heb, waren er verschillende meningen over de Sopranos finale...
Datum is nog niet bekend. Op abc.com staat alleen 'new episodes coming soon'.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:00 schreef Agiath het volgende:
Ben benieuwd naar seizoen '9'
Wanneer beginnen ze eigenlijk?
November toch?quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:58 schreef Symer het volgende:
[..]
Datum is nog niet bekend. Op abc.com staat alleen 'new episodes coming soon'.
Hmmm,, Jo. Zij is echt tof!quote:
Het komt WEL terug. Seizoen 9 is al lang confirmedquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:05 schreef Mavro het volgende:
Tkomt toch NOOIT meer terug? Scrubs werd mij nl. teveel drama en te weinig comedy. Voor m'n drama heb ik Grey's en PP al.
Dit karakter heeft me echt 0.0 kunnen boeien vanaf de pilot. Snap zijn populariteit eigenlijk niet zo goed. Beetje eendimensionaal.quote:
The Janitor vond ik geniaal. stond bij mij op 2 (met dr. cox). Voor al met Coxie was ie geweldig!quote:Op woensdag 23 september 2009 13:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dit karakter heeft me echt 0.0 kunnen boeien vanaf de pilot. Snap zijn populariteit eigenlijk niet zo goed. Beetje eendimensionaal.
Supporting characters als Ted en Todd vind ik leuker. Zelfs Todd.
True, maar in elk stuk heb je zo'n 'standaard' nodig om de andere karakters ermee te laten contrasteren.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:09 schreef bijdehand het volgende:
JD is net Ted van How I Met Your Mother... de meest oninteressante persoon die er voor zorgt dat alles bij elkaar past. En die Elliot vind ik helemaal niet knap
Dat weet ik. Want die aflevering zonder JD vond ik helemaal niet leukquote:Op woensdag 23 september 2009 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
True, maar in elk stuk heb je zo'n 'standaard' nodig om de andere karakters ermee te laten contrasteren.![]()
Succesquote:En ik weet niet wat ik met Elliot heb, ze is idd niet zo heel knap, maar ik denk dat ze iets heeft waardoor ik voor haar val.Nu zij nog voor mij.
De wat oudere Elliot uit de laatste seizoenen ziet er mooier uit dan in het begin, vind ik. Behalve als ze zo gepijnigd kijkt, dan krijgt ze een janksmoel.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
True, maar in elk stuk heb je zo'n 'standaard' nodig om de andere karakters ermee te laten contrasteren.![]()
En ik weet niet wat ik met Elliot heb, ze is idd niet zo heel knap, maar ik denk dat ze iets heeft waardoor ik voor haar val.Nu zij nog voor mij.
Ze had fantastische gekleurde jurken aan in de laatste seizoenen onder haar doktersjas. Die lange haren en iets meer makeup deden haar ook goed. Ik vond haar het minst na haar eerste makeover, blonde puntige halflange haren en een overdosis mascara.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De wat oudere Elliot uit de laatste seizoenen ziet er mooier uit dan in het begin, vind ik. Behalve als ze zo gepijnigd kijkt, dan krijgt ze een janksmoel.
Ik vond JD doorgaans fantastisch overigens, maar dat komt misschien omdat ik me kon vinden in zijn debiele acties.
Dr Acula mis ik...quote:
Dank je, dat stukje had ik niet meer gezien sinds het uitgezonden was (toen wel 2 of 3 keer), maar het is echt een briljant einde. Eigenlijk zouden ze er daarna ook gewoon mee moeten stoppen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft er iemand een lijst van personages die in de hallway staan bij My Finale? Ik kon ze namelijk niet allemaal herkennen. Dat meisje dat popcorn aan het eten is bijvoorbeeld op 3:39, aan de rechterkant, waar komt die vandaan?
Meisje met popcorn was een intern uit S3 of S4, die was zo 'overworked' dat ze, toen ze in de kantine stond, dacht in de rij te staan bij de bios. Bestelde twee kaartjes voor Million Dollar Baby, en even later stond ze popcorn te etenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft er iemand een lijst van personages die in de hallway staan bij My Finale? Ik kon ze namelijk niet allemaal herkennen. Dat meisje dat popcorn aan het eten is bijvoorbeeld op 3:39, aan de rechterkant, waar komt die vandaan?
Damn, jij bent echt goed.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:20 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Meisje met popcorn was een intern uit S3 of S4, die was zo 'overworked' dat ze, toen ze in de kantine stond, dacht in de rij te staan bij de bios. Bestelde twee kaartjes voor Million Dollar Baby, en even later stond ze popcorn te eten
Tja, Scrubs is een speciale show. Geen enkele serie waarvan ik alles zo vaak gezien heb. Denk dat ik elke ep minimaal 5x gezien heb. Deels op tv gekeken, gedownload en gekeken, tegelijk nog wel eens op CC kijken, nu op CC kijken als ik voor de tv zit, en de seizoenen ook nog wel eens opnieuw gedownload en gekeken in een overtuigend staaltje van studie-ontwijkend gedragquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Damn, jij bent echt goed.
S4E20 dus: http://scrubs.wikia.com/wiki/My_Boss's_Free_Haircut - eerste aflevering met Hooch.
Alsof je dat wilt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:30 schreef FrankRicard het volgende:
http://www.play.com/DVD/D(...)eries-1/Product.html
zal wel geen nl ondertiteling bij zitten.
Hey tof, maar heb helaas geen creditcard.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:30 schreef FrankRicard het volgende:
http://www.play.com/DVD/D(...)eries-1/Product.html
zal wel geen nl ondertiteling bij zitten.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.facebook.com/ZachBraff
Hij heeft een video gemaakt samen met Donald Faison op z'n Facebook waarin hij vertelt niet dood te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |