Daar was ik al bang voor.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:01 schreef ExTec het volgende:
Moet alleen dat andere nog ff uitwerken
Je bent bekend met het feit dat er buiten de financiële sector óók hoge salarissen worden uitgedeeld?quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:01 schreef ExTec het volgende:
Welnee, ik heb een veel beter idee: we moeten banken gewoon afschaffen, en daar wat anders voor in de plaats doen.
Het gaat hier om de private sector. Ik noteer dat jouw stelling is: ze doen maar van hun eigen centen! Heel goed.quote:Op maandag 21 september 2009 23:59 schreef henkway het volgende:
topsalarissen mag wel, van bedrijven, die zijn zelf verantwoordelijk,
maar niet uit de publieke pot
geen bejaardenhuisdirecteuren met 300.000 euro salaris
Als doel niet, maar als je geen werk voor ze hebt is het dom om ze aan te houden...quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:49 schreef ethiraseth het volgende:
maar toch zou het bedrijven sieren om geen honderden mensen te ontslaan
Het houdt niet op, het schaamteloze gegraai. Niet dat er iets verandert, maar zakken vullen lucht kennelijk op.quote:Op maandag 21 september 2009 23:16 schreef DS4 het volgende:
Het houdt niet op, de ongefundeerde kritiek. Niet dat er iets verandert, maar klagen lucht kennelijk op.
Voorwaards!
Veel. Het gegraai gaat gewoon door.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:59 schreef kriele het volgende:
Maarre, wat valt er nog over te zeggen na 45 topics?
Het is niet leuk om in 1 adem met Hitler te worden genoemd.quote:Op maandag 21 september 2009 23:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik schrijf nota bene dat hij het allemaal gaat oplossen...
Hoeft ook niet. Ik merk steeds een onvoorwaardelijke liefde bij veel dieren naar mij toequote:Op maandag 21 september 2009 23:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Toch lastig om mee te discussiëren...
Ik over jouquote:
Het gaat om die inhoud.quote:Je roept iig een ander beeld op bij mij...
Het moet er nog bijkomen dat ze allemaal het land zouden uitvluchten. Vind je het niet gewoon laf om je land in de teek te laten? Zegt loyaal zijn aan je land helemaal niets?quote:De Oosteuropeanen investeren weldegelijk in eigen land.
[..]
Ik bedoel het echt niet persoonlijk. Eigenlijk wil ik het niet eens weten.quote:Ik ben een nakomeling van gastarbeiders, weet je nog?
Ach wie weet. Kost veel tijd om goed boek te schrijven.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:42 schreef Klopkoek het volgende:
45 delen in amper 2 jaar tijd.... Je had een boek kunnen schrijven EchtGaaf. Wat zeg ik: wel twee boeken of één goed onderbouwd boek.
Zou je dat nou wel doen? Als het een hit wordt krijg je zelf een 'topsalaris'...quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ach wie weet. Kost veel tijd om goed boek te schrijven.
Als jij half zo hard zou werken als je op anderen zeikt had je zelf ook een topsalaris gehad!quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Veel. Het gegraai gaat gewoon door.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:12 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Als jij half zo hard zou werken als je op anderen zeikt had je zelf ook een topsalaris gehad!
Niks mis mee. Heb ik ook altijd gezegd. Ook een goed presterende manager mag van mij veel verdienen. Mits het maar in verhouding tot de geleverde prestaties ligt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:07 schreef justanick het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel doen? Als het een hit wordt krijg je zelf een 'topsalaris'...
Dat is dan een probleem wat de aandeelhouders op moeten lossen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niks mis mee. Heb ik ook altijd gezegd. Ook een goed presterende manager mag van mij veel verdienen. Mits het maar in verhouding tot de geleverde prestaties ligt.
En dat is nu net het probleem. Ze eten nl van wallen. Goed presteren = onevenredig grote bonus, falen= mijloenenbonus.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:41 schreef justanick het volgende:
[..]
Dat is dan een probleem wat de aandeelhouders op moeten lossen.
Oh nee, wacht even, die mogen natuurlijk niet te veel macht krijgen. Stel je voor dat ze het beleid kunnen beinvloeden bij een bedrijf waar ze mede-eigenaar van zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |