Ik vond het wel meevallen.quote:Op maandag 21 september 2009 22:15 schreef Starlie het volgende:
Wat een ontroerend stukje van Lorena, Rosa en Bing....
Ja dat ja, wat een sloebers bij gtst hequote:Op maandag 21 september 2009 22:37 schreef tulpie123 het volgende:
Lorena is eruit ivm me de flexwet? Hoop niet dat ze eruit gaat, zij is de enige echt leuke in GTST
Die flexwet hebben ze bij ONM ook hoor.quote:Op maandag 21 september 2009 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat ja, wat een sloebers bij gtst he
En vooral hoe ze dat zegt ook, ze durft het woord nieteens uit te spreken, maar ze omschrijft het.quote:Op maandag 21 september 2009 23:31 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ja, ik zou gewoon een nieuwe aanschaffen en het niet aan de grote klok hangen
quote:Op maandag 21 september 2009 23:35 schreef Roberto258 het volgende:
En Barbara die het gelijk doorhad, zij is natuurlijk expert op dat gebied.
Het omschrijven lijkt mij ingewikkelder dan gewoon zeggen: ik ben mijn vibrator kwijt. Of zou het woord vibrator niet gewenst zijn ivm de jeugdige kijkers onder ons?quote:Op maandag 21 september 2009 23:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En vooral hoe ze dat zegt ook, ze durft het woord nieteens uit te spreken, maar ze omschrijft het.
Maar Barbara zegt het woord toch gewoon dus dat lijkt me niet.quote:Op maandag 21 september 2009 23:45 schreef kissaa het volgende:
[..]
Het omschrijven lijkt mij ingewikkelder dan gewoon zeggen: ik ben mijn vibrator kwijt. Of zou het woord vibrator niet gewenst zijn ivm de jeugdige kijkers onder ons?
Ja, je hebt gelijk. Misschien dat ze Laura willen neerzetten als een preutse oude taart?quote:Op maandag 21 september 2009 23:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar Barbara zegt het woord toch gewoon dus dat lijkt me niet.
Ik denk het.quote:Op maandag 21 september 2009 23:51 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Misschien dat ze Laura willen neerzetten als een preutse oude taart?
Het komt wel geloofwaardiger over dan een losgeslagen bejaarde.quote:Op maandag 21 september 2009 23:51 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Misschien dat ze Laura willen neerzetten als een preutse oude taart?
Dat zou wel een leuk scenario zijn, en dat ie dan ineens aangaat terwijl ze met Baarbaara op de bank zit ofzoquote:Op dinsdag 22 september 2009 01:21 schreef bloodymary het volgende:
Maar waar is die vibrator dan gebleven? Zit die er nog in?
Maar had Laura niet een soort kinky club in haar woonkamer samen met Cleo (Micky Hogendijk)? Toen was ze wel voor alles in, leek het.quote:Op maandag 21 september 2009 23:51 schreef kissaa het volgende:
Het werktquote:Op maandag 21 september 2009 23:51 schreef kissaa het volgende:
[..]
Heet de mevrouw van het wasgoed ook Rikki?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:12 schreef Mss het volgende:
Rikki heeft de vibrator gevonden!
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:42 schreef Roberto258 het volgende:
Ik moest zowaar lachen om een opmerking van Barbara
Iemand is hier een beetje opgefokt..quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:38 schreef alors het volgende:
Jezus Charlie en Ronja, wat een dieptepunten zijn dat toch. Een beetje miepen over dat Sjors en Danny vooral maar niet een relatie moeten krijgen, want ja tis Ronja dr ex, stel je voor!!!
En dat overdreven ge excuus van Sjors, oh nee Ron, ik ben echt niet verliefd op hem, ik wil je niet kwijt blabla...
Denken ze nou echt dat mensen denken, 'oeeh leuk, zouden ze wat krijgen of niet?' Het is zoooooo duidelijk al vanaf minuut 1 dat hij in de serie zitLaat ze maar even flink batsen dan zijn we daar ook weer vanaf.
Ik denk dat ze het van Charlie afgekeken heeft.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:38 schreef Bunker-Renate het volgende:
Nina kan weer bijna alles, alleen komt het met haar hand niet helemaal goed...
Als het nu in het echte leven ook zo zou gaan dan was cva peanuts!![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:38 schreef alors het volgende:
Jezus Charlie en Ronja, wat een dieptepunten zijn dat toch. Een beetje miepen over dat Sjors en Danny vooral maar niet een relatie moeten krijgen, want ja tis Ronja dr ex, stel je voor!!!
En dat overdreven ge excuus van Sjors, oh nee Ron, ik ben echt niet verliefd op hem, ik wil je niet kwijt blabla...
Denken ze nou echt dat mensen denken, 'oeeh leuk, zouden ze wat krijgen of niet?' Het is zoooooo duidelijk al vanaf minuut 1 dat hij in de serie zitLaat ze maar even flink batsen dan zijn we daar ook weer vanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |