Het werktquote:Op maandag 21 september 2009 23:51 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Misschien dat ze Laura willen neerzetten als een preutse oude taart?
Heet de mevrouw van het wasgoed ook Rikki?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:12 schreef Mss het volgende:
Rikki heeft de vibrator gevonden!
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:42 schreef Roberto258 het volgende:
Ik moest zowaar lachen om een opmerking van Barbara
Iemand is hier een beetje opgefokt..quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:38 schreef alors het volgende:
Jezus Charlie en Ronja, wat een dieptepunten zijn dat toch. Een beetje miepen over dat Sjors en Danny vooral maar niet een relatie moeten krijgen, want ja tis Ronja dr ex, stel je voor!!!
En dat overdreven ge excuus van Sjors, oh nee Ron, ik ben echt niet verliefd op hem, ik wil je niet kwijt blabla...
Denken ze nou echt dat mensen denken, 'oeeh leuk, zouden ze wat krijgen of niet?' Het is zoooooo duidelijk al vanaf minuut 1 dat hij in de serie zitLaat ze maar even flink batsen dan zijn we daar ook weer vanaf.
Ik denk dat ze het van Charlie afgekeken heeft.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:38 schreef Bunker-Renate het volgende:
Nina kan weer bijna alles, alleen komt het met haar hand niet helemaal goed...
Als het nu in het echte leven ook zo zou gaan dan was cva peanuts!![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:38 schreef alors het volgende:
Jezus Charlie en Ronja, wat een dieptepunten zijn dat toch. Een beetje miepen over dat Sjors en Danny vooral maar niet een relatie moeten krijgen, want ja tis Ronja dr ex, stel je voor!!!
En dat overdreven ge excuus van Sjors, oh nee Ron, ik ben echt niet verliefd op hem, ik wil je niet kwijt blabla...
Denken ze nou echt dat mensen denken, 'oeeh leuk, zouden ze wat krijgen of niet?' Het is zoooooo duidelijk al vanaf minuut 1 dat hij in de serie zitLaat ze maar even flink batsen dan zijn we daar ook weer vanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |