Ik vond het wel meevallen.quote:Op maandag 21 september 2009 22:15 schreef Starlie het volgende:
Wat een ontroerend stukje van Lorena, Rosa en Bing....
Ja dat ja, wat een sloebers bij gtst hequote:Op maandag 21 september 2009 22:37 schreef tulpie123 het volgende:
Lorena is eruit ivm me de flexwet? Hoop niet dat ze eruit gaat, zij is de enige echt leuke in GTST
Die flexwet hebben ze bij ONM ook hoor.quote:Op maandag 21 september 2009 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat ja, wat een sloebers bij gtst he
En vooral hoe ze dat zegt ook, ze durft het woord nieteens uit te spreken, maar ze omschrijft het.quote:Op maandag 21 september 2009 23:31 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ja, ik zou gewoon een nieuwe aanschaffen en het niet aan de grote klok hangen
quote:Op maandag 21 september 2009 23:35 schreef Roberto258 het volgende:
En Barbara die het gelijk doorhad, zij is natuurlijk expert op dat gebied.
Het omschrijven lijkt mij ingewikkelder dan gewoon zeggen: ik ben mijn vibrator kwijt. Of zou het woord vibrator niet gewenst zijn ivm de jeugdige kijkers onder ons?quote:Op maandag 21 september 2009 23:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En vooral hoe ze dat zegt ook, ze durft het woord nieteens uit te spreken, maar ze omschrijft het.
Maar Barbara zegt het woord toch gewoon dus dat lijkt me niet.quote:Op maandag 21 september 2009 23:45 schreef kissaa het volgende:
[..]
Het omschrijven lijkt mij ingewikkelder dan gewoon zeggen: ik ben mijn vibrator kwijt. Of zou het woord vibrator niet gewenst zijn ivm de jeugdige kijkers onder ons?
Ja, je hebt gelijk. Misschien dat ze Laura willen neerzetten als een preutse oude taart?quote:Op maandag 21 september 2009 23:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar Barbara zegt het woord toch gewoon dus dat lijkt me niet.
Ik denk het.quote:Op maandag 21 september 2009 23:51 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Misschien dat ze Laura willen neerzetten als een preutse oude taart?
Het komt wel geloofwaardiger over dan een losgeslagen bejaarde.quote:Op maandag 21 september 2009 23:51 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Misschien dat ze Laura willen neerzetten als een preutse oude taart?
Dat zou wel een leuk scenario zijn, en dat ie dan ineens aangaat terwijl ze met Baarbaara op de bank zit ofzoquote:Op dinsdag 22 september 2009 01:21 schreef bloodymary het volgende:
Maar waar is die vibrator dan gebleven? Zit die er nog in?
Maar had Laura niet een soort kinky club in haar woonkamer samen met Cleo (Micky Hogendijk)? Toen was ze wel voor alles in, leek het.quote:Op maandag 21 september 2009 23:51 schreef kissaa het volgende:
Het werktquote:Op maandag 21 september 2009 23:51 schreef kissaa het volgende:
[..]
Heet de mevrouw van het wasgoed ook Rikki?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:12 schreef Mss het volgende:
Rikki heeft de vibrator gevonden!
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:42 schreef Roberto258 het volgende:
Ik moest zowaar lachen om een opmerking van Barbara
Iemand is hier een beetje opgefokt..quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:38 schreef alors het volgende:
Jezus Charlie en Ronja, wat een dieptepunten zijn dat toch. Een beetje miepen over dat Sjors en Danny vooral maar niet een relatie moeten krijgen, want ja tis Ronja dr ex, stel je voor!!!
En dat overdreven ge excuus van Sjors, oh nee Ron, ik ben echt niet verliefd op hem, ik wil je niet kwijt blabla...
Denken ze nou echt dat mensen denken, 'oeeh leuk, zouden ze wat krijgen of niet?' Het is zoooooo duidelijk al vanaf minuut 1 dat hij in de serie zitLaat ze maar even flink batsen dan zijn we daar ook weer vanaf.
Ik denk dat ze het van Charlie afgekeken heeft.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:38 schreef Bunker-Renate het volgende:
Nina kan weer bijna alles, alleen komt het met haar hand niet helemaal goed...
Als het nu in het echte leven ook zo zou gaan dan was cva peanuts!![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:38 schreef alors het volgende:
Jezus Charlie en Ronja, wat een dieptepunten zijn dat toch. Een beetje miepen over dat Sjors en Danny vooral maar niet een relatie moeten krijgen, want ja tis Ronja dr ex, stel je voor!!!
En dat overdreven ge excuus van Sjors, oh nee Ron, ik ben echt niet verliefd op hem, ik wil je niet kwijt blabla...
Denken ze nou echt dat mensen denken, 'oeeh leuk, zouden ze wat krijgen of niet?' Het is zoooooo duidelijk al vanaf minuut 1 dat hij in de serie zitLaat ze maar even flink batsen dan zijn we daar ook weer vanaf.
quote:Op woensdag 23 september 2009 02:41 schreef Perico het volgende:
Danny lacht tegen Sjors.
"Niet doen, straks denkt Ronja dat we wat hebben" --> Sjors is boos.
Danny doet nors tegen Sjors.
"Ja hallo, je kunt toch wel normaal doen!!!" --> Sjors is boos.
Danny deelt mee dat er een elektricien in Teluma langs komt vanmiddag.
"Ja, duh, ik heb wel wat anders aan mijn hoofd, moet je me daar mee lastig vallen?" --> Sjors is boos.
Sjors is zo vaak boos dat ze er erg ziek van wordt. Danny staat aan haar bed.
"Ja ga jij maar naar huis, door jou lig ik hier, en word ik niet meer beter" --> Sjors, The end.
Ja dat was ik nog vergeten ja. Dan mag het opeens wel. Het is gewoon hypocriet en pathetisch, maar ja dat is gtst tegenwoordig. Iets beters kunnen ze niet meer bedenken.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:15 schreef Starlie het volgende:
Ik weet niet wat Ronja loopt te miepen... maar Ronja heeft toch ook iets met Bing gehad... Sjors was getrouwd met die gozer.. maar ja dat was natuurlijk voordat hun "hechte" vriendschap van start ging!
Charlie en Sjors hebben ook al een aantal vriendjes "gedeeld"... maar goed iedereen heeft met elkaar liggen krikken in GTST dus ik begrijp niet waarom Ronja zo moeilijk moet doen... muts.
Nee he!quote:
Precies, daar dacht ik ook net aan... zo preuts was ze toen niet geloof ik.quote:Op dinsdag 22 september 2009 05:43 schreef Perico het volgende:
[..]
Maar had Laura niet een soort kinky club in haar woonkamer samen met Cleo (Micky Hogendijk)? Toen was ze wel voor alles in, leek het.
pff inderdaad, die sjors he is zo egoistisch en schijnheilig. walgelijkquote:Op woensdag 23 september 2009 02:41 schreef Perico het volgende:
Danny lacht tegen Sjors.
"Niet doen, straks denkt Ronja dat we wat hebben" --> Sjors is boos.
Danny doet nors tegen Sjors.
"Ja hallo, je kunt toch wel normaal doen!!!" --> Sjors is boos.
Danny deelt mee dat er een elektricien in Teluma langs komt vanmiddag.
"Ja, duh, ik heb wel wat anders aan mijn hoofd, moet je me daar mee lastig vallen?" --> Sjors is boos.
Sjors is zo vaak boos dat ze er erg ziek van wordt. Danny staat aan haar bed.
"Ja ga jij maar naar huis, door jou lig ik hier, en word ik niet meer beter" --> Sjors, The end.
Dat van die carriëre klinkt anders best aannemelijk.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:15 schreef MissJ het volgende:
Dex wil nog niet neuken met Nina.
Volgens mij wil hij liever een pik voelen, maar daar is hij nog niet bewust van
En dan die bekken die ze trekt zeg. Het begint lachwekkend te worden nu.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:35 schreef Starlie het volgende:
Nina met haar Amy Winehouse kapsel... ze moet nu echt ophouden met dat gepruil... ze heeft af en toe zo'n gummiberen gezicht...
En Lucas die daar toevallig staat.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:00 schreef verleiding het volgende:
Dex met zijn stomme uitspraak in de preview. Was te verwachten dat zoiets ging gebeuren.
En Lucas die dat dan meteen gaat klikken aan despoot Nina die weer een nieuw decreet kan uitvaardigen dat iemand op het schavot moet... over 3 jaar eist ze dus van Ludo dattie oprot naar Toscane, anders gaat ze heeeel boos doen en dreigen dat ze weer in een kliniek belandt als ze haar zin niet krijgt.quote:
Dat denk ik al jaren.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:41 schreef Miam het volgende:
En Danny moet Sjors eens goed doorsmeren! die heeft echt een beurt nodig!
Inderdaad, wat een rotjochquote:
De voorspelbaarheid he....quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:47 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een rotjoch
En echt weer toevallig dat Ronja de zoen weer moet zien
Vanaf het eerste moment dat ik z'n hoofd zag..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |