abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72979549
+ Wij nemen 1 abonnement van KPN
+ Wij nemen 1 TG787 router van KPN
+ Wij nemen 1 computer met Windows 7 (met draad aangesloten)
= Resultaat: Alles werkt perfect

+ Wij nemen 1 abonnement van KPN
+ Wij nemen 1 TG787 router van KPN
+ Wij nemen 1 computer met Windows 7 (met draad aangesloten)
+ Wij nemen 1 laptop met Windows 7 (draadloos aangesloten)
= Resultaat: Na ongeveer 30 minuten kan de DNS server niet meer gevonden worden, handmatig invoeren heeft verder geen nut maar als ik me laptop aansluit op een andere ADSL lijn met een 780 router heb ik nergens last van.

Dus ik voor de 3de keer naar KPN bellen want als het weer niet zou werken zouden ze een andere router toesturen.
Ik netjes het probleem uitleggen aan die nog vriendelijke Robert TOTDAT ik aankwam bij het vertellen dat ik op Windows 7 draai (altijd handig om even te vermelden dacht ik zo).
De wereld stortte volgens mij in voor die man en voor elk probleem had hij de oplossing: WINDOWS 7!
Zelfs toen ik vroeg waarom ik me laptop wel op het andere netwerk aangesloten krijg zonder problemen wist hij me nog te vertellen dat het probleem Windows 7 is.
En toen ik begon over zijn collega's die over Windows 7 geen probleem maakte en dat als het niet werkte een andere router zou krijgen was Windows 7 nog steeds het probleem en hing die op.

Klacht: Windows 7 hater
Klacht2: KPN
Klacht3: TG787 Router
Klacht4: Nog steeds hetzelfde probleem
Klacht5: Moeten wachten op antwoord van mijn klachtbrief

+punt:
pi_72979598
Ik voorspel een slotje Apple VS windows topic.
Make me bad.
  maandag 21 september 2009 @ 20:39:31 #3
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_72979661
Wat naar
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_72980118
OS XXXXXXXXXX jwt gek, dan kun je zelfs internetten na een atoomoorlog!!!!
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_72980214
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:49 schreef trancethrust het volgende:
Make me bad.
pi_72980282
Windows 7 is da bom
pi_72980348
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:51 schreef Headed het volgende:

[..]

U vraagt wij draaien. Waar blijft het Windows-verweer?
pi_72980381
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:54 schreef trancethrust het volgende:

[..]

U vraagt wij draaien. Waar blijft het Windows-verweer?
Geen idee?
Make me bad.
pi_72980446
Blijkbaar _is_ Windows 7 ook het probleem.
pi_72980512
Zo heb ik ook wel eens af en toe een bepaald iemand aan de lijn als een klant van ons problemen heeft met hun software.

Ik: Ja, dit en dit probleem doet zich voor bij klant A
Hij: Welk OS draaien ze?
Ik: Vista, met alle servicepacks en updates
Hij: Vista he.... jaahaa, daar ga je al he, Vista!!

Alles is de schuld van Vista volgens hem, maar in plaats van dat ze hun software gewoon een beetje compatibel houden met Vista is het alleen maar afgeven op Vista
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_72980521
quote:
. Met Windows 7 kun je blijven internetten middenin een atoomoorlog! Mits bekabeld dan.
pi_72981536
OpenDNS instellen. Ik verdenk KPN 100x eerder dan Windows 7 van het niet kunnen vinden van een DNS server. Hoezo zou dat uberhaupt een probleem van Windows 7 kunnen zijn.
pi_72983315
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:58 schreef trancethrust het volgende:

[..]

. Met Windows 7 kun je blijven internetten middenin een atoomoorlog! Mits bekabeld dan.
En wat voor computer heb je daarvoor nodig?
pi_72983436
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:00 schreef Razorback het volgende:

[..]

En wat voor computer heb je daarvoor nodig?
Eentje met veel beton eromheen
pi_72983660
Hoe kan een OS nou schuldig zijn aan het niet functioneren van een DNS.

Maar ik hoorde dus dat bij de meeste bedrijven er gewoon noobs werken.
pi_72983828
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:07 schreef IHVK het volgende:
Hoe kan een OS nou schuldig zijn aan het niet functioneren van een DNS.

Maar ik hoorde dus dat bij de meeste bedrijven er gewoon noobs werken.
Maikuuul werkt bij de helpdesk van Ziggo. Zegt genoeg denk ik?
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  maandag 21 september 2009 @ 22:12:07 #17
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_72983835
Helpdesk nog een keer bellen. Net zo lang tot je iemand aan de lijn krijgt die je wel kan helpen. Net als overal werken ook daar zowel proleten als mensen die wel deskundig zijn.
Stop the world, I want to get out.
pi_72984851
Is 7 al uit dan?
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_72985636
edit
pi_72987572
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:34 schreef Gkhn het volgende:
Is 7 al uit dan?
joah.
pi_72987650
Windows 7? Is dat de opvolger van Windows 3??
pi_72992525
Je werkt met een betaversie en je vindt het gek dat dat nog niet ondersteund wordt door een helpdesk?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_72993092
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:55 schreef Metro2005 het volgende:
Je werkt met een betaversie en je vindt het gek dat dat nog niet ondersteund wordt door een helpdesk?
Deze persoon heeft ook geen problemen met Windows of een functionaliteit van Windows in combinatie met zijn connectie, maar een probleem met de connectie op zich. Hij is netjes genoeg om te vermelden welke OS hij draait omdat daar bepaalde functies op andere plaatsen kunnen zitten.

KPN hoort hier gewoon support te leveren en het probleem dan wel op te lossen of een andere router op te sturen.
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:39:34 #24
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_72993576
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:19 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Deze persoon heeft ook geen problemen met Windows of een functionaliteit van Windows in combinatie met zijn connectie, maar een probleem met de connectie op zich. Hij is netjes genoeg om te vermelden welke OS hij draait omdat daar bepaalde functies op andere plaatsen kunnen zitten.

KPN hoort hier gewoon support te leveren en het probleem dan wel op te lossen of een andere router op te sturen.
Bullshit vriend, die mensen hebben dus GEEN standaard troubleshoot van die Windows. Overigens is 't wel lulkoek dat n dns fout door de OS komt, maar wanneer jij zou komen zeiken over n probleem met je pc(dus pc gerelateerd, geen dns fout) waar windows 7 op staat vertel ik je toch leuk dat je je windows xp of vista cd(of .iso) mag gaan zoeken, om vervolgens terug te bellen.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_72993735
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:39 schreef x3ro het volgende:

[..]

Bullshit vriend, die mensen hebben dus GEEN standaard troubleshoot van die Windows. Overigens is 't wel lulkoek dat n dns fout door de OS komt, maar wanneer jij zou komen zeiken over n probleem met je pc(dus pc gerelateerd, geen dns fout) waar windows 7 op staat vertel ik je toch leuk dat je je windows xp of vista cd(of .iso) mag gaan zoeken, om vervolgens terug te bellen.
De volgende keer dat je het woord bullshit gebruikt moet jeje inlezen in wat een ander schrijft. Ik heb al precies geschreven wat jij zegt.
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:47:45 #26
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_72993811
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:45 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

De volgende keer dat je het woord bullshit gebruikt moet jeje inlezen in wat een ander schrijft. Ik heb al precies geschreven wat jij zegt.
Nee, want het is gewoon zo (vraag Maikuuul van mijn part) dat wanneer de klant iets gebruikt van voor windows 2000 en van na vista hij je niet hoeft te helpen wanneer de waardes bij uitlezen goed blijken te zijn.
Eigen schuld, plat hoofd
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:48:49 #27
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_72993837
Bij een boel bedrijven huren ze echt de grootste nitwits in voor de servicedesk. Ik heb een keer gehad dat die gast mij weigerde te helpen omdat ik FreeBSD draaide.

"Klik op start en dan uitvoeren"
Ik heb geen start menu
"Eh? Heeft u een mac?"
Nee FreeBSD, vertel maar gewoon welke gegevens je wilt hebben dan geef ik je die
"Linux ondersteunen we niet"
Het is geen Linux, het is Unix
"Dat ook niet"
OS-X is ook Unix...
"Eh?"
etc
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_72993904
Met snow leopard nooit ergens last van. Heerlijk.
pi_72993933
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:19 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Dus als ik in linux zit en mijn draadloze netwerkkaartje werkt niet helemaal goed omdat die niet ondersteund wordt dan moet KPN dat maar oplossen door in de verbinding te gaan wroeten ? Ik snap je logica wel maar voor hetzelfde geldt is het echt een probleem wat in windows (7) zit. Ik heb vaak genoeg gehad dat mensen een probleem hadden wat toch echt te wijtten was aan een fout in windows en niet in onze software of in de netwerkverbinding an sich (ik werk ook op een helpdesk als je het nog niet doorhad )
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:53:52 #30
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_72993987
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:51 schreef zovty het volgende:
Ik gebruik mijn macbook pro eigenlijk niet meer... het is te eng. Alles werkt gewoon in een keer...
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_72994051
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:53 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Ik gebruik mijn macbook pro eigenlijk niet meer... het is te eng. Alles werkt gewoon in een keer...
Herkenbaar. Ik reboot m daarom wel eens. Gewoon. Zomaar. Maar toch voelt het niet echt als een probleem.
pi_72994073
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:52 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dus als ik in linux zit en mijn draadloze netwerkkaartje werkt niet helemaal goed omdat die niet ondersteund wordt dan moet KPN dat maar oplossen door in de verbinding te gaan wroeten ? Ik snap je logica wel maar voor hetzelfde geldt is het echt een probleem wat in windows (7) zit. Ik heb vaak genoeg gehad dat mensen een probleem hadden wat toch echt te wijtten was aan een fout in windows en niet in onze software of in de netwerkverbinding an sich (ik werk ook op een helpdesk als je het nog niet doorhad )
Als je leest had deze persoon pas na 30 minuten last van het feit dat de DNS server weg was. Dus de configuratie heeft gewerkt hieruit mag je toch wel opmaken dat je het probleem niet bij de OS moet gaan zoeken, maar ergens anders. Om de support dan helemaal naar 0 te draaien is gewoon te dom voor woorden.
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:59:04 #33
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_72994133
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:51 schreef zovty het volgende:
Ik draai gewoon mn oude vertrouwde XP met SP3 getweaked voor benches als super pi etc. Is in dagelijks gebruik wel fijn wanneer je veel gebruik maakt van browser van 20+ tabbladen. Aangezien het bij mij vaste prik is eens in de zoveel tijd te formateren maak ik ook alleen maar gebruik van norton antivirus corporate 10(d8 ik) en heb voorderest nooit problemen met internet aangezien ik hier met mn modem naast de AOP zit en alles zelf regel na binnenkomst.
Eigen schuld, plat hoofd
pi_72994149
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:47 schreef x3ro het volgende:

[..]

Nee, want het is gewoon zo (vraag Maikuuul van mijn part) dat wanneer de klant iets gebruikt van voor windows 2000 en van na vista hij je niet hoeft te helpen wanneer de waardes bij uitlezen goed blijken te zijn.
Als je de situatie leest zie je dat de persoon aan de helpdesk waar in dit geval de klacht om gaat niet eens de moeite neemt voor iets maar meteen alles op Windows 7 afschuift. Als hij eerst de rest na zou kijken maar dat doet hij niet, wat de andere medewerkers wel deden.
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:59:50 #35
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_72994157
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:56 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Als je leest had deze persoon pas na 30 minuten last van het feit dat de DNS server weg was. Dus de configuratie heeft gewerkt hieruit mag je toch wel opmaken dat je het probleem niet bij de OS moet gaan zoeken, maar ergens anders. Om de support dan helemaal naar 0 te draaien is gewoon te dom voor woorden.
Wanneer het probleem zich begon voor te doen na het toevoegen van de laptop zou ik nog een zonder lappie proberen. Doet ie t weer, probleem gevonden lijkt me zo.
Eigen schuld, plat hoofd
pi_72994165
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:59 schreef x3ro het volgende:

[..]

Ik draai gewoon mn oude vertrouwde XP met SP3 getweaked voor benches als super pi etc. Is in dagelijks gebruik wel fijn wanneer je veel gebruik maakt van browser van 20+ tabbladen. Aangezien het bij mij vaste prik is eens in de zoveel tijd te formateren maak ik ook alleen maar gebruik van norton antivirus corporate 10(d8 ik) en heb voorderest nooit problemen met internet aangezien ik hier met mn modem naast de AOP zit en alles zelf regel na binnenkomst.
Ben je nou serieus of mis ik de clou?
  dinsdag 22 september 2009 @ 11:04:15 #37
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_72994286
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:00 schreef zovty het volgende:

[..]

Ben je nou serieus of mis ik de clou?
Nee ik meen het heel serieus. Ik draai al zolang ik een pc heb op windows en mijn getweakte xp sp3 vind ik ook gewoon echt fijn in omgang etc. Ik heb eigenlijk nooit problemen met mijn pc(laatste was maanden terug en dat was n crossfire issue wat door n verneukte slot op mn p5q kwam, nieuw bord, weg probleem) dus je hebt niks qua clou gemist Ik heb namelijk ook een tijd voor Geil en Team-Group geheugen sticks getest/overgeclocked en sinds die tijd wil ik niet meer anders. Heb wel aantal keer met een mac gewerkt. Maat van me is helemaal mac fan, maar ik vond t nogal frustrerend om mee te werken. Maar dat is puur en alleen een mening, kan me heel goed voorstellen dat wanneer je een artard bent met je pc (95% vd mensen) je inderdaad constant ruzie hebt met je windoos.
Eigen schuld, plat hoofd
pi_72994436
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:04 schreef x3ro het volgende:

[..]

Nee ik meen het heel serieus. Ik draai al zolang ik een pc heb op windows en mijn getweakte xp sp3 vind ik ook gewoon echt fijn in omgang etc. Ik heb eigenlijk nooit problemen met mijn pc(laatste was maanden terug en dat was n crossfire issue wat door n verneukte slot op mn p5q kwam, nieuw bord, weg probleem) dus je hebt niks qua clou gemist Ik heb namelijk ook een tijd voor Geil en Team-Group geheugen sticks getest/overgeclocked en sinds die tijd wil ik niet meer anders. Heb wel aantal keer met een mac gewerkt. Maat van me is helemaal mac fan, maar ik vond t nogal frustrerend om mee te werken. Maar dat is puur en alleen een mening, kan me heel goed voorstellen dat wanneer je een artard bent met je pc (95% vd mensen) je inderdaad constant ruzie hebt met je windoos.
Waarom reageer je op mij?

Ik vertel dat ik blij ben met een bepaald systeem (te weten Snow Leopard)
En jij komt vertellen dat je blij met jouw systeem waarvoor je doorallerlei hoepels moet springen (virusscanner, tweaker, regelmatig herinstalleren).

En dan insinueer je ook nog dat ik een artard ben. Terwijl mijn windowskennis godverdomme rondjes fietst rond jouw windowskennis.

Het moet hier toch werkelijk niet gekker worden.
  dinsdag 22 september 2009 @ 11:14:47 #39
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_72994615
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:08 schreef zovty het volgende:

[..]

Waarom reageer je op mij?

Ik vertel dat ik blij ben met een bepaald systeem (te weten Snow Leopard)
En jij komt vertellen dat je blij met jouw systeem waarvoor je doorallerlei hoepels moet springen (virusscanner, tweaker, regelmatig herinstalleren).

En dan insinueer je ook nog dat ik een artard ben. Terwijl mijn windowskennis godverdomme rondjes fietst rond jouw windowskennis.

Het moet hier toch werkelijk niet gekker worden.
Niet zo opgefokt vriend, je repleyd vervolgens zelf op mij, geef ik weer mijn reactie, ga je vragen wat ik post

ik doelde met mijn posts erop dat er ook met windows goed is te werken zonder problemen. De herinstalls zijn omdat ik geregeld switch van bench setup naar inbouwen terug in desktop etc. Andere HW, nieuwe install. De reden dat je je aangevallen voelt door dat artard is dus waarschijnnlijk omdat jij een van die mensen bent die er alleen maar problemen mee heeft. De tweaks bestaan alleen uit Lod en een iso die ik heb van n gemodde windows van iemand van XS. Dus t is maar wat je hoepels noemt en als ictertje fiets je net niks om mee heen vriend, je komt geeneens buiten
Eigen schuld, plat hoofd
pi_72994676
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:14 schreef x3ro het volgende:
en als ictertje fiets je net niks om mee heen vriend, je komt geeneens buiten
Wedden?
  dinsdag 22 september 2009 @ 11:21:09 #41
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_72994830
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:16 schreef zovty het volgende:

[..]

Wedden?
Wat? Dat je kunt fietsen, buiten komt of wat weet van pc's?
Eigen schuld, plat hoofd
pi_72994842
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:21 schreef x3ro het volgende:

[..]

Wat? Dat je kunt fietsen, buiten komt of wat weet van pc's?
ALLES .
  dinsdag 22 september 2009 @ 11:25:53 #43
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_72994973
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:21 schreef zovty het volgende:

[..]

ALLES .
Hap hap happerde hap.

Als je goed gelezen had heb ik nergens gesuggereerd dat ik meer weet van pc's/windows (overclocken weet ik wel zeker overigens) ik zeg alleen dat je net niks fietst omdat je niet buiten komt

Je voelt je wel de gehele tijd nogal persoonlijk aangevallen

OT: Ik raad aan TS mailtje ook even af te wachten. Worden van kpn uit normaal wel goed beantwoord.
Eigen schuld, plat hoofd
pi_72995108
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:57 schreef CasB het volgende:
Blijkbaar _is_ Windows 7 ook het probleem.
Nee?
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:34 schreef Gkhn het volgende:
Is 7 al uit dan?
22 oktober RTM (voor de normale mens in de winkel te koop.
quote:
Op maandag 21 september 2009 23:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Windows 7? Is dat de opvolger van Windows 3??
Hoe was het onder de steen?
pi_72995238
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:25 schreef x3ro het volgende:

[..]

Hap hap happerde hap.
Wat nou? Je bent gewoon een lafbek! .
  dinsdag 22 september 2009 @ 11:36:24 #46
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_72995338
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:33 schreef zovty het volgende:

[..]

Wat nou? Je bent gewoon een lafbek! .

Vriend zet jezelf nou niet zo voor schut met al die lompe opmerkingen. Hier heb je misschien nog wat aan met je problemen.

http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/31

http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/34
Eigen schuld, plat hoofd
pi_72996655
Flamewaaarrssss
pi_72996796
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:36 schreef x3ro het volgende:

[..]

Vriend zet jezelf nou niet zo voor schut met al die lompe opmerkingen.
Jij bent de gene met de grote mond maar als je moet bewijzen dat je een man bent dan geef je niet thuis.
  dinsdag 22 september 2009 @ 12:30:04 #49
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_72997132
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:18 schreef zovty het volgende:

[..]

Jij bent de gene met de grote mond maar als je moet bewijzen dat je een man bent dan geef je niet thuis.
Ok, waar moet ik me mee bewijzen? Ik loop je uit de tent te lokken en jij gaat er op in. Volgens mij ben ik meer vent dan jij. Jij bent hier het jongetje wat meteen op zn pik getrapt is en in de aanval gaat. Dit is gewoon lachwekkend Met die opmerking van net maak je het alleen maar erger

Twas zo lang stil geweest.. Ik denk die heeft er van geleerd. Maar nee hoor, meneer moest gewoon bijna een uur nadenken over wat ie nou precies terug moet typen
Eigen schuld, plat hoofd
pi_72997305
Windows 7 .... eehhh sorry hoor OETLUL maar je loopt 91 versies achter want we zitten al bij Windows 98!
Tering zeg ga eens upgraden.
  dinsdag 22 september 2009 @ 12:37:57 #51
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_72997341
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:36 schreef Noin het volgende:
Windows 7 .... eehhh sorry hoor OETLUL maar je loopt 91 versies achter want we zitten al bij Windows 98!
Eigen schuld, plat hoofd
pi_72997650
Bel nog een keer en zeg gewoon dat je XP hebt
Hun moeten het oplossen aangezien mijn buurman ook gewoon Windows 7 draait in combinatie met KPN
pi_72997699
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:30 schreef x3ro het volgende:

[..]

Ok, waar moet ik me mee bewijzen? Ik loop je uit de tent te lokken en jij gaat er op in. Volgens mij ben ik meer vent dan jij. Jij bent hier het jongetje wat meteen op zn pik getrapt is en in de aanval gaat. Dit is gewoon lachwekkend Met die opmerking van net maak je het alleen maar erger

Twas zo lang stil geweest.. Ik denk die heeft er van geleerd. Maar nee hoor, meneer moest gewoon bijna een uur nadenken over wat ie nou precies terug moet typen
Jij loopt mij helemaal niet uit de tent te lokken, je loopt je in allerlei bochten te wringen om maar geen match met mij aan te gaan omdat je WEET dat je die gaat verliezen.
  dinsdag 22 september 2009 @ 12:50:30 #54
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_72997760
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:47 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Hun moeten het oplossen aangezien mijn buurman ook gewoon Windows 7 draait in combinatie met KPN
Uhu, meer dan de netwerkkaart opnieuw installen. ip renewen en winsock flush doen die toch niet. Maar dat zal geen flikker uitmaken aangezien ik aanneem dat je gewoon een geldig ip krijgt. Dus gewoon die telefoon pakken en bellen
Eigen schuld, plat hoofd
  dinsdag 22 september 2009 @ 12:52:58 #55
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_72997842
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:48 schreef zovty het volgende:

[..]

Jij loopt mij helemaal niet uit de tent te lokken, je loopt je in allerlei bochten te wringen om maar geen match met mij aan te gaan omdat je WEET dat je die gaat verliezen.
Gast houd je mond gewoon of zeg zoals ik net al vraag waar ik me mee moet bewijzen om jou je mond te laten houden. Overclocken be ik known zat mee en heb een tijd t WR voor hoogste geklokte TCCD's gehaald(2x512) dat je meer kennis van windows hebt geloof ik best maar dat heb ik ergens op pagina 2 al aangeven dat ik daar niet op doel, maar gezien wat je post heb je moeite met begrijpend lezen
Eigen schuld, plat hoofd
pi_72997886
Mijn topic wat doen jullie

Maar zoals ik zei:

Als ik me laptop op de andere ADSL lijn van KPN aansluit met een 780 router werkt alles prima
Ga ik naar de 787 router beginnen de problemen.
En dan wil die man zeggen dat het maar aan mij ligt en niet aan de router?

En dan ook nog zeggen dat Windows 7 niet ondersteund word, en dat ik maar terug moet gaan naar Windows Vista of XP.
Kijk je op de KPN site staat heel Windows Vista er ook niet tussen het lijstje van ondersteunde OS
pi_72997914
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:52 schreef x3ro het volgende:

[..]

Gast houd je mond gewoon of zeg zoals ik net al vraag waar ik me mee moet bewijzen om jou je mond te laten houden. Overclocken be ik known zat mee en heb een tijd t WR voor hoogste geklokte TCCD's gehaald(2x512) dat je meer kennis van windows hebt geloof ik best maar dat heb ik ergens op pagina 2 al aangeven dat ik daar niet op doel, maar gezien wat je post heb je moeite met begrijpend lezen
[ afbeelding ]
Hej, jou ken ik! Jij zat een keertje in southpark!
Cool bro, ik wist niet dat jij het was.
  dinsdag 22 september 2009 @ 12:56:27 #58
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_72997947
quote:
Windoooowwwss 7. Dat draait alsof er net een atoomoorlog heeft plaatsgevonden zo brak!!!!!
  dinsdag 22 september 2009 @ 12:57:21 #59
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_72997972
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:54 schreef Razorback het volgende:

Maar zoals ik zei:

Als ik me laptop op de andere ADSL lijn van KPN aansluit met een 780 router werkt alles prima

En dan ook nog zeggen dat Windows 7 niet ondersteund word, en dat ik maar terug moet gaan naar Windows Vista of XP.
Kijk je op de KPN site staat heel Windows Vista er ook niet tussen het lijstje van ondersteunde OS
Geef aan dat je via directe verbinding vanaf modem gewoon t goede ip krijgt. Ook op laptop en dat je lijn ook stabiel blijft werken dan. Dan vraag ik me af hoe ze een RMA van die router kunnen weigeren vanwege win 7 Maar je kunt uiteraard ook aangeven dat ie hetzelfde doet wanneer je de win xp van de buren via de router wil aansluiten Maken ze rma'tje aan, heb je als het goed is deze week nog je nieuwe router.
Eigen schuld, plat hoofd
  dinsdag 22 september 2009 @ 12:57:52 #60
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_72997982
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:55 schreef zovty het volgende:

[..]

Wie blijft er nou omheen lullen omg
Eigen schuld, plat hoofd
pi_72997987
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:47 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Ik zeg wel Vista, dat lijkt op Windows 7
pi_72998013
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:57 schreef x3ro het volgende:

[..]

Wie blijft er nou omheen lullen omg
Welke god heb jij?
  dinsdag 22 september 2009 @ 13:00:37 #63
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_72998077
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:58 schreef zovty het volgende:

[..]

Welke god heb jij?
Mel Gibson

Maar, dus.. Eromheen blijven lullen, wat bedoel je faal.

Nu kap ik met mn offtopic geblaat aangezien zovty voor zover gezien ook uitgelult is
Eigen schuld, plat hoofd
pi_72998190
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:54 schreef Razorback het volgende:

Maar zoals ik zei:

Nu komt de mauw uit de aap. De Thompson 780 (Experia Box) is toch maar de enige die officieel ondersteunt wordt door KPN? EN het ding dat je krijgt zitten de je abo-gegevens in en kun je zelf bar weinig aan instellen? Gewoon die eraan laten hangen en daar al je pc's op aansluiten. Gaat hier prima, ook draadloos. Draai trouwens al maanden Windows 7 RC met kabel in Experia Box.
pi_72998240
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:00 schreef x3ro het volgende:

[..]

Mel Gibson

[ afbeelding ]

Maar, dus.. Eromheen blijven lullen, wat bedoel je faal.

Nu kap ik met mn offtopic geblaat aangezien zovty voor zover gezien ook uitgelult is
Weglopen is verliezen.
  dinsdag 22 september 2009 @ 13:06:09 #66
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_72998257
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:04 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Nu komt de mauw uit de aap. De Thompson 780 (Experia Box) is toch maar de enige die officieel ondersteunt wordt door KPN? EN het ding dat je krijgt zitten de je abo-gegevens in en kun je zelf bar weinig aan instellen? Gewoon die eraan laten hangen en daar al je pc's op aansluiten. Gaat hier prima, ook draadloos. Draai trouwens al maanden Windows 7 RC met kabel in Experia Box.
En maar KPN bashen terwijl meneer door logisch nadenken erachter zou komen dat de router 781 of whatever t gewoon is. Ikzelf heb overigens zon nieuwe TG787 en dat is een stuk fijner met forwarden etc
Eigen schuld, plat hoofd
  dinsdag 22 september 2009 @ 13:09:25 #67
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_72998366
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:05 schreef zovty het volgende:

[..]

Weglopen is verliezen.

Jij loopt weg man.

Ik vraag een aantal posts terug:
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:52 schreef x3ro het volgende:

[..]

Gast houd je mond gewoon of zeg zoals ik net al vraag waar ik me mee moet bewijzen om jou je mond te laten houden.
-snip-
Vervolgens zeg je alleen maar:
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:55 schreef zovty het volgende:

[..]

En
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:58 schreef zovty het volgende:

[..]

Welke god heb jij?
Dus jij bent de verliezer die rondjes blijft draaien en daarna dan nog de slimme oneliner durft te gooien van:
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:05 schreef zovty het volgende:

[..]

Weglopen is verliezen.
Eigen schuld, plat hoofd
pi_72998430
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:06 schreef x3ro het volgende:

[..]

En maar KPN bashen terwijl meneer door logisch nadenken erachter zou komen dat de router 781 of whatever t gewoon is. Ikzelf heb overigens zon nieuwe TG787 en dat is een stuk fijner met forwarden etc
Die wil ik ook op die 780 werkt poorten openzetten helemaal niet of zwaar bagger.
  dinsdag 22 september 2009 @ 13:14:03 #69
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_72998526
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:11 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Die wil ik ook op die 780 werkt poorten openzetten helemaal niet of zwaar bagger.
Als dat die eerste experiabox van kpn is moet je je pc gewoon vast ip geven binnen netwerk en bij het forwarden was dat dacht ik bij die zo dat je daar waar je de poort moet in vullen het als volgt zet:

31756,31756 (bij beide hokjes)

En niet:

31756

Kan overigens ook zijn dat dat bij die siemens was
Eigen schuld, plat hoofd
pi_72998622
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:09 schreef x3ro het volgende:

[..]

Jij loopt weg man.

Ik vraag een aantal posts terug:
[..]

Vervolgens zeg je alleen maar:
[..]

En
[..]

Dus jij bent de verliezer die rondjes blijft draaien en daarna dan nog de slimme oneliner durft te gooien van:
[..]

x3ro ik begin het een beetje beu te worden. Zeg gewoon wat je van me wil of ga weg.
pi_72999096
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:04 schreef Aestivate het volgende:

[..]

De 787 heb ik nu al 2 maal van KPN gekregen en ze kunnen geen andere router sturen (bv de 780) en de 780 zit aangesloten op een andere ADSL lijn die ook van KPN is.
  dinsdag 22 september 2009 @ 13:36:03 #72
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_72999181
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:17 schreef zovty het volgende:

[..]

x3ro ik begin het een beetje beu te worden. Zeg gewoon wat je van me wil of ga weg.
Lees gewoon de post wat je net van me quote maar na. Snap je het nog niet, gewoon je bek houden vriend want je gaat helemaal nergens over. Warschijnlijk last van een of andere stoornis ofzo Andere optie is dat je niet meer weet wat te zeggen aangezien je @ pagina 2 grote bek had van bewijs dit bewijs dat. Nu vraag ik ernaar, begin je het beu te worden

Wat ik wil? Ik vraag al 4 posts lang ofzo naar wat ik moet bewijzen, aangezien ik niet zeg meer te weten van windows vraag ik me af waar je het over hebt *mompelt iets over waanideeën en what not*
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:33 schreef Razorback het volgende:

[..]

De 787 heb ik nu al 2 maal van KPN gekregen en ze kunnen geen andere router sturen (bv de 780) en de 780 zit aangesloten op een andere ADSL lijn die ook van KPN is.
Zou je eens moeten mailen of ze geen andere oplossing kunnen bieden?
Eigen schuld, plat hoofd
  dinsdag 22 september 2009 @ 13:43:41 #73
11102 knep
Mountainfreak
pi_72999415
Vermakelijk topic geworden [insert popcorn gifje].
pi_72999470
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:36 schreef x3ro het volgende:

[..]

Lees gewoon de post wat je net van me quote maar na. Snap je het nog niet, gewoon je bek houden vriend want je gaat helemaal nergens over. Warschijnlijk last van een of andere stoornis ofzo Andere optie is dat je niet meer weet wat te zeggen aangezien je @ pagina 2 grote bek had van bewijs dit bewijs dat. Nu vraag ik ernaar, begin je het beu te worden

Wat ik wil? Ik vraag al 4 posts lang ofzo naar wat ik moet bewijzen, aangezien ik niet zeg meer te weten van windows vraag ik me af waar je het over hebt *mompelt iets over waanideeën en what not*
Zit eens niet zo te mompelen joh. Wat wil je bewijzen?
  dinsdag 22 september 2009 @ 13:49:34 #75
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_72999600
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:45 schreef zovty het volgende:

[..]

Zit eens niet zo te mompelen joh. Wat wil je bewijzen?
Post hierop maar een reply wanneer je weet wat je nou precies wil. Wanneer je het had over het bewijzen van mijn kennis van overclocken wat in aanhaalde, wil ik best doen. Is het weer zo'n domme oneliner of ander eenregelig bericht wat nergens op slaat over jij die mij niet snapt. Moet je toch maar eens gaan nadenken wat je wil met je leven en of het niet misschien verstandiger is jezelf de hoek om te helpen en daarmee je familie, stad, land en fok een groot plezier te doen.

En nu , ik ga lekker even op mijn dakterras liggen

Ow ps:
quote:

[..]

Dat vraag ik nu dus bij deze aan jou
Eigen schuld, plat hoofd
pi_72999653
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:49 schreef x3ro het volgende:

[..]

Post hierop maar een reply wanneer je weet wat je nou precies wil. Wanneer je het had over het bewijzen van mijn kennis van overclocken wat in aanhaalde, wil ik best doen. Is het weer zo'n domme oneliner of ander eenregelig bericht wat nergens op slaat over jij die mij niet snapt. Moet je toch maar eens gaan nadenken wat je wil met je leven en of het niet misschien verstandiger is jezelf de hoek om te helpen en daarmee je familie, stad, land en fok een groot plezier te doen.

En nu , ik ga lekker even op mijn dakterras liggen
Jongen, wat kan mij het schelen dat je kunt overklocken. .
Maar goed, als je dat zo nodig wilt bewijzen dan ga je je gang maar. Succes hoor.
  dinsdag 22 september 2009 @ 13:59:02 #77
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_72999887
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:51 schreef zovty het volgende:

[..]

Jongen, wat kan mij het schelen dat je kunt overklocken. .
Maar goed, als je dat zo nodig wilt bewijzen dan ga je je gang maar. Succes hoor.
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:48 schreef zovty het volgende:

[..]

quote:

[..]

Jij wil kennelijk een match me me aan gaan? En geef niet thuis wanneer ik me moet bewijzen? Jij wil ergens in de topic je pcnerderigheid zo graag bewijzen bij mij. Je laat zelfs blijken dat je weet dat ik die "match" ga verliezen. Jij vraagt deze dingen van mij, artard. Ik vond het aardig vermakelijk je wat te stangen.. uit te zoeken wat je nu precies wil enzo. Maar ik vind het wel schattig hoe je me denkt te kutten gelukkig heb ik nog alle tijd
Eigen schuld, plat hoofd
pi_72999956
Dude, ik stang jou, ik ben immers niet degene die net aankondigde op het dakteras te gaan liggen maar het toch niet kan laten om nog wat nerd termen te neer te smijten op een forum. .
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:04:38 #79
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_73000100
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:00 schreef zovty het volgende:
Dude, ik stang jou, ik ben immers niet degene die net aankondigde op het dakteras te gaan liggen maar het toch niet kan laten om nog wat nerd termen te neer te smijten op een forum. .
Al eens gehoord van een laptop en wireless internet? Zoiets wat bij TS nu niet werkt

Zoals ik zeg in mn post erboven, "Maar ik vind het wel schattig hoe je me denkt te kutten gelukkig heb ik nog alle tijd"
Eigen schuld, plat hoofd
pi_73000151
Ik heb tijd tot 10 voor 4.
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:07:25 #81
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_73000202
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:06 schreef zovty het volgende:
Ik heb tijd tot 10 voor 4.
Begint je WoW raid dan?
Eigen schuld, plat hoofd
pi_73000298
Nee, dan krijg ik sex.
Wat doe jij om 10 voor 4? Fappen op je dakterras?
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:12:02 #83
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_73000367
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:09 schreef zovty het volgende:
Nee, dan krijg ik sex.
Wat doe jij om 10 voor 4? Fappen op je dakterras?
Nee, hoop eigk dat ik dan door mn lieftallige vriendin gefapt word

En trouwens... HOAX ICTers dont get teh pussy!!11
Eigen schuld, plat hoofd
pi_73000387
Als je niet normaal kunt typen heb je ook verloren.
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:15:44 #85
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_73000483
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:12 schreef zovty het volgende:
Als je niet normaal kunt typen heb je ook verloren.
Nog maar een keer voor je zodat je peanut het ook mee krijgt:
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:12 schreef x3ro het volgende:

[..]

Nee, hoop eigk dat ik dan door mn lieftallige vriendin gefapt word

En trouwens... Jij krijgt helemaal geen sex ICTersKrijgen geen sex
Eigen schuld, plat hoofd
  Redactie Games dinsdag 22 september 2009 @ 14:28:29 #86
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_73000923
Eigenlijk is TS gewoon de zoveelste ISP afgever.. Maar overigens snap ik nog steeds niet waarom je je DNS niet even statisch in je netwerkkaart instellingen van Windows 7 hebt ingesteld. Even snel op internet opgezocht:

DNS servers KPN: 195.121.1.34 en 195.121.1.66
Open DNS servers zijn: 208.67.222.222 en 208.67.220.220.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:28:49 #87
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_73000940
Hoewel ik spontaan uitslag krijg van Mac-fanboygedrag vind ik dat x3ro deze 'discussie' al 35 keer verloren heeft, dat ie een dwaas is, dat ie totaal niet logisch nadenkt en dat ie onterecht met stoornissen spot.

dinsdag 22 september 2009 @ 14:30:59 #88
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_73001009
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:28 schreef wallofdolls het volgende:
Hoewel ik spontaan uitslag krijg van Mac-fanboygedrag vind ik dat x3ro deze 'discussie' al 35 keer verloren heeft, dat ie een dwaas is, dat ie totaal niet logisch nadenkt en dat ie onterecht met stoornissen spot.

Het was geeneens een discussie na 3 posts het was gewoon moddergevecht dus wat blaat je

Onterecht met stoornissen spotten niks mag meer tegenwoordig..
Eigen schuld, plat hoofd
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:34:35 #89
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_73001128
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:30 schreef x3ro het volgende:

[..]

Het was geeneens een discussie na 3 posts het was gewoon moddergevecht dus wat blaat je

Onterecht met stoornissen spotten niks mag meer tegenwoordig..
Daarom staat er ook 'discussie'
pi_73002111
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Eigenlijk is TS gewoon de zoveelste ISP afgever.. Maar overigens snap ik nog steeds niet waarom je je DNS niet even statisch in je netwerkkaart instellingen van Windows 7 hebt ingesteld. Even snel op internet opgezocht:

DNS servers KPN: 195.121.1.34 en 195.121.1.66
Open DNS servers zijn: 208.67.222.222 en 208.67.220.220.
Die kpn DNS servers werken niet
Ik ga het zo nogmaals proberen met de open DNS servers.

Ondertussen een reactie terug van een of andere doos van KPN:
quote:
Naar aanleiding van uw vraag kunnen wij u als volgt informeren:

De e-mail servicelijn heeft geen mogelijkheid om de door u gestelde vragen voor uw specifieke situatie per email te beantwoorden. Wij adviseren u om telefonisch met onze Helpdesk contact op te nemen. Een van onze medewerkers kan uw vragen dan in behandeling nemen. Het telefoonnummer is 0900 – 0244 (¤ 0,10 per minuut). De Helpdesk is dagelijks van 08.00 tot 22.00 uur geopend.

Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Astrid Morsink
KPN
Of ik naar de help desk wil bellen om zeker weer een of andere Windows 7 hater aan de lijn te krijgen, volgens mij was ik wel duidelijk in mijn e-mail
pi_73003203
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:28 schreef wallofdolls het volgende:
vind ik dat x3ro deze 'discussie' al 35 keer verloren heeft, dat ie een dwaas is, dat ie totaal niet logisch nadenkt en dat ie onterecht met stoornissen spot.
Groot gelijk.

Ik heb gewonnen en x3ro heeft verloren.
Kom je m'n schoenen poetsen x3ro? Zwart graag.
pi_73003434
Haha x3ro is een computernerd
Haha x3ro denkt een fapbeurt te krijgen

Die twee gaan nooit samen

HOAX, x3ro is een chick!
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
  dinsdag 22 september 2009 @ 16:30:14 #93
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_73006846
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:33 schreef AlligatorNL het volgende:
Haha x3ro is een computernerd
Haha x3ro denkt een fapbeurt te krijgen

Die twee gaan nooit samen

HOAX, x3ro is een chick!
In pub is bekend dat ik gewoon een dude ben die een relatie heeft met een fokster

Dus helaas.. Geen HOAX, en geen female x3ro
Eigen schuld, plat hoofd
pi_73007126
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:30 schreef x3ro het volgende:

[..]

In pub is bekend dat ik gewoon een dude ben die een relatie heeft met een fokster

Dus helaas.. Geen HOAX, en geen female x3ro
Maar.... maar..... menig fok!ster kan heul niet fappen toch?
  dinsdag 22 september 2009 @ 16:39:23 #95
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_73007278
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:36 schreef Noin het volgende:
Ik zit op windows 2000, holbewoner.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 22 september 2009 @ 16:40:10 #96
77130 star_gazer
pi_73007313
OT: draai al een tijdje windows 7 en het bevalt prima
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 22 september 2009 @ 16:40:47 #97
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_73007345
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:36 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

Maar.... maar..... menig fok!ster kan heul niet fappen toch?
Ze kan wel mij fappenj?
Eigen schuld, plat hoofd
pi_73007437
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:40 schreef x3ro het volgende:

[..]

Ze kan wel mij fappenj?
Shit, dacht dat mijn genious uitspraak waterproof zou zijn
  dinsdag 22 september 2009 @ 16:55:53 #99
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_73008084
Pffff windows 7

Ik heb al windows 98
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_73009321
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:55 schreef jpg97 het volgende:
Pffff windows 7

Ik heb al windows 98
Hé, die heb ik eerder gehoord
pi_73009453
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:11 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Ik heb hier nog wel een 787 liggen zolang KPN maar niet gaat zeuren dat ik hem terug moet sturen
pi_73009676
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:56 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Windoooowwwss 7. Dat draait alsof er net een atoomoorlog heeft plaatsgevonden zo brak!!!!!

Hoezo is die flamewar nou afgelopen eigenlijk
  dinsdag 22 september 2009 @ 20:04:50 #103
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_73016109
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 17:33 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Hoezo is die flamewar nou afgelopen eigenlijk
Gewoon, over. A Draw. Maar goed ook want zulke discussies leiden toch tot weinig.
Een beetje elkaars computerpenissen naast elkaar leggen om te kijken welke langer is.
How can I make this topic about me?
  dinsdag 22 september 2009 @ 20:07:17 #104
77130 star_gazer
pi_73016240
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:55 schreef jpg97 het volgende:
Pffff windows 7

Ik heb al windows 98
Windows 2000
-
  dinsdag 22 september 2009 @ 20:07:27 #105
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_73016253
heel simpel: installeer Ubuntu
heitieh
  dinsdag 22 september 2009 @ 20:13:50 #106
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_73016574
Om ook maar even constructief te doen:

Zo waar
Ook geen sig dus
  dinsdag 22 september 2009 @ 20:17:21 #107
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_73016730
Ook geen sig dus
pi_73017736
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:17 schreef Dennis_enzo het volgende:
[ afbeelding ]
Euh? 80% van de Windows gebruikers kun je geen nerds noemen, die weten net hoe de computer aanmoet en hoe ze op hyves/msn moeten komen.
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:11:18 #109
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_73019162
heitieh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')