quote:Op maandag 21 september 2009 20:49 schreef trancethrust het volgende:
OS XXXXXXXXXX jwt gek, dan kun je zelfs internetten na een atoomoorlog!!!!
U vraagt wij draaien. Waar blijft het Windows-verweer?quote:
Geen idee?quote:Op maandag 21 september 2009 20:54 schreef trancethrust het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien. Waar blijft het Windows-verweer?
quote:Op maandag 21 september 2009 20:49 schreef trancethrust het volgende:
En wat voor computer heb je daarvoor nodig?quote:Op maandag 21 september 2009 20:58 schreef trancethrust het volgende:
[..]. Met Windows 7 kun je blijven internetten middenin een atoomoorlog! Mits bekabeld dan.
Eentje met veel beton eromheenquote:Op maandag 21 september 2009 22:00 schreef Razorback het volgende:
[..]
En wat voor computer heb je daarvoor nodig?
Maikuuul werkt bij de helpdesk van Ziggo. Zegt genoeg denk ik?quote:Op maandag 21 september 2009 22:07 schreef IHVK het volgende:
Hoe kan een OS nou schuldig zijn aan het niet functioneren van een DNS.![]()
Maar ik hoorde dus dat bij de meeste bedrijven er gewoon noobs werken.
Deze persoon heeft ook geen problemen met Windows of een functionaliteit van Windows in combinatie met zijn connectie, maar een probleem met de connectie op zich. Hij is netjes genoeg om te vermelden welke OS hij draait omdat daar bepaalde functies op andere plaatsen kunnen zitten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:55 schreef Metro2005 het volgende:
Je werkt met een betaversie en je vindt het gek dat dat nog niet ondersteund wordt door een helpdesk?
Bullshit vriend, die mensen hebben dus GEEN standaard troubleshoot van die Windows. Overigens is 't wel lulkoek dat n dns fout door de OS komt, maar wanneer jij zou komen zeiken over n probleem met je pc(dus pc gerelateerd, geen dns fout) waar windows 7 op staat vertel ik je toch leuk dat je je windows xp of vista cd(of .iso) mag gaan zoeken, om vervolgens terug te bellen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:19 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Deze persoon heeft ook geen problemen met Windows of een functionaliteit van Windows in combinatie met zijn connectie, maar een probleem met de connectie op zich. Hij is netjes genoeg om te vermelden welke OS hij draait omdat daar bepaalde functies op andere plaatsen kunnen zitten.
KPN hoort hier gewoon support te leveren en het probleem dan wel op te lossen of een andere router op te sturen.
De volgende keer dat je het woord bullshit gebruikt moet jeje inlezen in wat een ander schrijft. Ik heb al precies geschreven wat jij zegt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:39 schreef x3ro het volgende:
[..]
Bullshit vriend, die mensen hebben dus GEEN standaard troubleshoot van die Windows. Overigens is 't wel lulkoek dat n dns fout door de OS komt, maar wanneer jij zou komen zeiken over n probleem met je pc(dus pc gerelateerd, geen dns fout) waar windows 7 op staat vertel ik je toch leuk dat je je windows xp of vista cd(of .iso) mag gaan zoeken, om vervolgens terug te bellen.
Nee, want het is gewoon zo (vraag Maikuuul van mijn part) dat wanneer de klant iets gebruikt van voor windows 2000 en van na vista hij je niet hoeft te helpen wanneer de waardes bij uitlezen goed blijken te zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:45 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
De volgende keer dat je het woord bullshit gebruikt moet jeje inlezen in wat een ander schrijft. Ik heb al precies geschreven wat jij zegt.
Dus als ik in linux zit en mijn draadloze netwerkkaartje werkt niet helemaal goed omdat die niet ondersteund wordt dan moet KPN dat maar oplossen door in de verbinding te gaan wroetenquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:19 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Deze persoon heeft ook geen problemen met Windows of een functionaliteit van Windows in combinatie met zijn connectie, maar een probleem met de connectie op zich. Hij is netjes genoeg om te vermelden welke OS hij draait omdat daar bepaalde functies op andere plaatsen kunnen zitten.
KPN hoort hier gewoon support te leveren en het probleem dan wel op te lossen of een andere router op te sturen.
Ik gebruik mijn macbook pro eigenlijk niet meer... het is te eng. Alles werkt gewoon in een keer...quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:51 schreef zovty het volgende:
Met snow leopard nooit ergens last van. Heerlijk.
Herkenbaar. Ik reboot m daarom wel eens. Gewoon. Zomaar. Maar toch voelt het niet echt als een probleem.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:53 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn macbook pro eigenlijk niet meer... het is te eng. Alles werkt gewoon in een keer...
Als je leest had deze persoon pas na 30 minuten last van het feit dat de DNS server weg was. Dus de configuratie heeft gewerkt hieruit mag je toch wel opmaken dat je het probleem niet bij de OS moet gaan zoeken, maar ergens anders. Om de support dan helemaal naar 0 te draaien is gewoon te dom voor woorden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus als ik in linux zit en mijn draadloze netwerkkaartje werkt niet helemaal goed omdat die niet ondersteund wordt dan moet KPN dat maar oplossen door in de verbinding te gaan wroeten? Ik snap je logica wel maar voor hetzelfde geldt is het echt een probleem wat in windows (7) zit. Ik heb vaak genoeg gehad dat mensen een probleem hadden wat toch echt te wijtten was aan een fout in windows en niet in onze software of in de netwerkverbinding an sich (ik werk ook op een helpdesk als je het nog niet doorhad
)
Ik draai gewoon mn oude vertrouwde XP met SP3 getweaked voor benches als super pi etc. Is in dagelijks gebruik wel fijn wanneer je veel gebruik maakt van browser van 20+ tabbladen. Aangezien het bij mij vaste prik is eens in de zoveel tijd te formateren maak ik ook alleen maar gebruik van norton antivirus corporate 10(d8 ik) en heb voorderest nooit problemen met internet aangezien ik hier met mn modem naast de AOP zit en alles zelf regel na binnenkomst.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:51 schreef zovty het volgende:
Met snow leopard nooit ergens last van. Heerlijk.
Als je de situatie leest zie je dat de persoon aan de helpdesk waar in dit geval de klacht om gaat niet eens de moeite neemt voor iets maar meteen alles op Windows 7 afschuift. Als hij eerst de rest na zou kijken maar dat doet hij niet, wat de andere medewerkers wel deden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:47 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee, want het is gewoon zo (vraag Maikuuul van mijn part) dat wanneer de klant iets gebruikt van voor windows 2000 en van na vista hij je niet hoeft te helpen wanneer de waardes bij uitlezen goed blijken te zijn.
Wanneer het probleem zich begon voor te doen na het toevoegen van de laptop zou ik nog een zonder lappie proberen. Doet ie t weer, probleem gevonden lijkt me zo.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:56 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Als je leest had deze persoon pas na 30 minuten last van het feit dat de DNS server weg was. Dus de configuratie heeft gewerkt hieruit mag je toch wel opmaken dat je het probleem niet bij de OS moet gaan zoeken, maar ergens anders. Om de support dan helemaal naar 0 te draaien is gewoon te dom voor woorden.
Ben je nou serieus of mis ik de clou?quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik draai gewoon mn oude vertrouwde XP met SP3 getweaked voor benches als super pi etc. Is in dagelijks gebruik wel fijn wanneer je veel gebruik maakt van browser van 20+ tabbladen. Aangezien het bij mij vaste prik is eens in de zoveel tijd te formateren maak ik ook alleen maar gebruik van norton antivirus corporate 10(d8 ik) en heb voorderest nooit problemen met internet aangezien ik hier met mn modem naast de AOP zit en alles zelf regel na binnenkomst.
Nee ik meen het heel serieus. Ik draai al zolang ik een pc heb op windows en mijn getweakte xp sp3 vind ik ook gewoon echt fijn in omgang etc. Ik heb eigenlijk nooit problemen met mijn pc(laatste was maanden terug en dat was n crossfire issue wat door n verneukte slot op mn p5q kwam, nieuw bord, weg probleem) dus je hebt niks qua clou gemistquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:00 schreef zovty het volgende:
[..]
Ben je nou serieus of mis ik de clou?
Waarom reageer je op mij?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee ik meen het heel serieus. Ik draai al zolang ik een pc heb op windows en mijn getweakte xp sp3 vind ik ook gewoon echt fijn in omgang etc. Ik heb eigenlijk nooit problemen met mijn pc(laatste was maanden terug en dat was n crossfire issue wat door n verneukte slot op mn p5q kwam, nieuw bord, weg probleem) dus je hebt niks qua clou gemistIk heb namelijk ook een tijd voor Geil en Team-Group geheugen sticks getest/overgeclocked en sinds die tijd wil ik niet meer anders. Heb wel aantal keer met een mac gewerkt. Maat van me is helemaal mac fan, maar ik vond t nogal frustrerend om mee te werken. Maar dat is puur en alleen een mening, kan me heel goed voorstellen dat wanneer je een artard bent met je pc (95% vd mensen) je inderdaad constant ruzie hebt met je windoos.
Niet zo opgefokt vriend, je repleyd vervolgens zelf op mij, geef ik weer mijn reactie, ga je vragen wat ik postquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:08 schreef zovty het volgende:
[..]
Waarom reageer je op mij?
Ik vertel dat ik blij ben met een bepaald systeem (te weten Snow Leopard)
En jij komt vertellen dat je blij met jouw systeem waarvoor je doorallerlei hoepels moet springen (virusscanner, tweaker, regelmatig herinstalleren).
En dan insinueer je ook nog dat ik een artard ben. Terwijl mijn windowskennis godverdomme rondjes fietst rond jouw windowskennis.
Het moet hier toch werkelijk niet gekker worden.
Wedden?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:14 schreef x3ro het volgende:
en als ictertje fiets je net niks om mee heen vriend, je komt geeneens buiten
Wat? Dat je kunt fietsen, buiten komt of wat weet van pc's?quote:
ALLESquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat? Dat je kunt fietsen, buiten komt of wat weet van pc's?
Hap hap happerde hap.quote:
Nee?quote:Op maandag 21 september 2009 20:57 schreef CasB het volgende:
Blijkbaar _is_ Windows 7 ook het probleem.
22 oktober RTM (voor de normale mens in de winkel te koop.quote:
Hoe was het onder de steen?quote:Op maandag 21 september 2009 23:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Windows 7? Is dat de opvolger van Windows 3??
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat nou? Je bent gewoon een lafbek!.
Jij bent de gene met de grote mond maar als je moet bewijzen dat je een man bent dan geef je niet thuis.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Vriend zet jezelf nou niet zo voor schut met al die lompe opmerkingen.
Ok, waar moet ik me mee bewijzen? Ik loop je uit de tent te lokken en jij gaat er op in. Volgens mij ben ik meer vent dan jij. Jij bent hier het jongetje wat meteen op zn pik getrapt is en in de aanval gaat. Dit is gewoon lachwekkendquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij bent de gene met de grote mond maar als je moet bewijzen dat je een man bent dan geef je niet thuis.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:36 schreef Noin het volgende:
Windows 7 .... eehhh sorry hoor OETLUL maar je loopt 91 versies achter want we zitten al bij Windows 98!
Tering zeg ga eens upgraden.
Jij loopt mij helemaal niet uit de tent te lokken, je loopt je in allerlei bochten te wringen om maar geen match met mij aan te gaan omdat je WEET dat je die gaat verliezen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ok, waar moet ik me mee bewijzen? Ik loop je uit de tent te lokken en jij gaat er op in. Volgens mij ben ik meer vent dan jij. Jij bent hier het jongetje wat meteen op zn pik getrapt is en in de aanval gaat. Dit is gewoon lachwekkendMet die opmerking van net maak je het alleen maar erger
Twas zo lang stil geweest.. Ik denk die heeft er van geleerd. Maar nee hoor, meneer moest gewoon bijna een uur nadenken over wat ie nou precies terug moet typen
Uhu, meer dan de netwerkkaart opnieuw installen. ip renewen en winsock flush doen die toch niet. Maar dat zal geen flikker uitmaken aangezien ik aanneem dat je gewoon een geldig ip krijgt. Dus gewoon die telefoon pakken en bellenquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:47 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Bel nog een keer en zeg gewoon dat je XP hebt![]()
Hun moeten het oplossen aangezien mijn buurman ook gewoon Windows 7 draait in combinatie met KPN
Gast houd je mond gewoon of zeg zoals ik net al vraag waar ik me mee moet bewijzen om jou je mond te laten houden. Overclocken be ik known zat mee en heb een tijd t WR voor hoogste geklokte TCCD's gehaald(2x512) dat je meer kennis van windows hebt geloof ik best maar dat heb ik ergens op pagina 2 al aangeven dat ik daar niet op doel, maar gezien wat je post heb je moeite met begrijpend lezenquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:48 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij loopt mij helemaal niet uit de tent te lokken, je loopt je in allerlei bochten te wringen om maar geen match met mij aan te gaan omdat je WEET dat je die gaat verliezen.
Hej, jou ken ik! Jij zat een keertje in southpark!quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Gast houd je mond gewoon of zeg zoals ik net al vraag waar ik me mee moet bewijzen om jou je mond te laten houden. Overclocken be ik known zat mee en heb een tijd t WR voor hoogste geklokte TCCD's gehaald(2x512) dat je meer kennis van windows hebt geloof ik best maar dat heb ik ergens op pagina 2 al aangeven dat ik daar niet op doel, maar gezien wat je post heb je moeite met begrijpend lezen![]()
[ afbeelding ]
Windoooowwwss 7. Dat draait alsof er net een atoomoorlog heeft plaatsgevonden zo brak!!!!!quote:Op maandag 21 september 2009 20:49 schreef trancethrust het volgende:
Geef aan dat je via directe verbinding vanaf modem gewoon t goede ip krijgt. Ook op laptop en dat je lijn ook stabiel blijft werken dan. Dan vraag ik me af hoe ze een RMA van die router kunnen weigeren vanwege win 7quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:54 schreef Razorback het volgende:
Mijn topic wat doen jullie
Maar zoals ik zei:
Als ik me laptop op de andere ADSL lijn van KPN aansluit met een 780 router werkt alles prima
Ga ik naar de 787 router beginnen de problemen.
En dan wil die man zeggen dat het maar aan mij ligt en niet aan de router?
En dan ook nog zeggen dat Windows 7 niet ondersteund word, en dat ik maar terug moet gaan naar Windows Vista of XP.
Kijk je op de KPN site staat heel Windows Vista er ook niet tussen het lijstje van ondersteunde OS
Wie blijft er nou omheen lullen omgquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:55 schreef zovty het volgende:
[..]
Hej, jou ken ik! Jij zat een keertje in southpark!
Cool bro, ik wist niet dat jij het was.
Ik zeg wel Vista, dat lijkt op Windows 7quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:47 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Bel nog een keer en zeg gewoon dat je XP hebt![]()
Hun moeten het oplossen aangezien mijn buurman ook gewoon Windows 7 draait in combinatie met KPN
Welke god heb jij?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:57 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wie blijft er nou omheen lullen omg
Mel Gibsonquote:
Nu komt de mauw uit de aap. De Thompson 780 (Experia Box) is toch maar de enige die officieel ondersteunt wordt door KPN? EN het ding dat je krijgt zitten de je abo-gegevens in en kun je zelf bar weinig aan instellen? Gewoon die eraan laten hangen en daar al je pc's op aansluiten. Gaat hier prima, ook draadloos. Draai trouwens al maanden Windows 7 RC met kabel in Experia Box.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:54 schreef Razorback het volgende:
Mijn topic wat doen jullie
Maar zoals ik zei:
Als ik me laptop op de andere ADSL lijn van KPN aansluit met een 780 router werkt alles prima
Ga ik naar de 787 router beginnen de problemen.
En dan wil die man zeggen dat het maar aan mij ligt en niet aan de router?
En dan ook nog zeggen dat Windows 7 niet ondersteund word, en dat ik maar terug moet gaan naar Windows Vista of XP.
Kijk je op de KPN site staat heel Windows Vista er ook niet tussen het lijstje van ondersteunde OS
Weglopen is verliezen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mel Gibson
[ afbeelding ]
Maar, dus.. Eromheen blijven lullen, wat bedoel je faal.
Nu kap ik met mn offtopic geblaat aangezien zovty voor zover gezien ook uitgelult is
En maar KPN bashen terwijl meneer door logisch nadenken erachter zou komen dat de router 781 of whatever t gewoon is. Ikzelf heb overigens zon nieuwe TG787 en dat is een stuk fijner met forwarden etcquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:04 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Nu komt de mauw uit de aap. De Thompson 780 (Experia Box) is toch maar de enige die officieel ondersteunt wordt door KPN? EN het ding dat je krijgt zitten de je abo-gegevens in en kun je zelf bar weinig aan instellen? Gewoon die eraan laten hangen en daar al je pc's op aansluiten. Gaat hier prima, ook draadloos. Draai trouwens al maanden Windows 7 RC met kabel in Experia Box.
quote:
Vervolgens zeg je alleen maar:quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Gast houd je mond gewoon of zeg zoals ik net al vraag waar ik me mee moet bewijzen om jou je mond te laten houden.
-snip-
Enquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:55 schreef zovty het volgende:
[..]
Hej, jou ken ik! Jij zat een keertje in southpark!
Cool bro, ik wist niet dat jij het was.
Dus jij bent de verliezer die rondjes blijft draaien en daarna dan nog de slimme oneliner durft te gooien van:quote:
quote:
Die wil ik ook op die 780 werkt poorten openzetten helemaal niet of zwaar bagger.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
En maar KPN bashen terwijl meneer door logisch nadenken erachter zou komen dat de router 781 of whatever t gewoon is. Ikzelf heb overigens zon nieuwe TG787 en dat is een stuk fijner met forwarden etc
Als dat die eerste experiabox van kpn is moet je je pc gewoon vast ip geven binnen netwerk en bij het forwarden was dat dacht ik bij die zo dat je daar waar je de poort moet in vullen het als volgt zet:quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:11 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Die wil ik ook op die 780 werkt poorten openzetten helemaal niet of zwaar bagger.
x3ro ik begin het een beetje beu te worden. Zeg gewoon wat je van me wil of ga weg.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij loopt weg man.
Ik vraag een aantal posts terug:
[..]
Vervolgens zeg je alleen maar:
[..]
En
[..]
Dus jij bent de verliezer die rondjes blijft draaien en daarna dan nog de slimme oneliner durft te gooien van:
[..]
De 787 heb ik nu al 2 maal van KPN gekregen en ze kunnen geen andere router sturen (bv de 780) en de 780 zit aangesloten op een andere ADSL lijn die ook van KPN is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:04 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Nu komt de mauw uit de aap. De Thompson 780 (Experia Box) is toch maar de enige die officieel ondersteunt wordt door KPN? EN het ding dat je krijgt zitten de je abo-gegevens in en kun je zelf bar weinig aan instellen? Gewoon die eraan laten hangen en daar al je pc's op aansluiten. Gaat hier prima, ook draadloos. Draai trouwens al maanden Windows 7 RC met kabel in Experia Box.
Lees gewoon de post wat je net van me quote maar na. Snap je het nog niet, gewoon je bek houden vriend want je gaat helemaal nergens over. Warschijnlijk last van een of andere stoornis ofzoquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:17 schreef zovty het volgende:
[..]
x3ro ik begin het een beetje beu te worden. Zeg gewoon wat je van me wil of ga weg.
Zou je eens moeten mailen of ze geen andere oplossing kunnen bieden?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:33 schreef Razorback het volgende:
[..]
De 787 heb ik nu al 2 maal van KPN gekregen en ze kunnen geen andere router sturen (bv de 780) en de 780 zit aangesloten op een andere ADSL lijn die ook van KPN is.
Zit eens niet zo te mompelen joh. Wat wil je bewijzen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Lees gewoon de post wat je net van me quote maar na. Snap je het nog niet, gewoon je bek houden vriend want je gaat helemaal nergens over. Warschijnlijk last van een of andere stoornis ofzoAndere optie is dat je niet meer weet wat te zeggen aangezien je @ pagina 2 grote bek had van bewijs dit bewijs dat. Nu vraag ik ernaar, begin je het beu te worden
![]()
Wat ik wil? Ik vraag al 4 posts lang ofzo naar wat ik moet bewijzen, aangezien ik niet zeg meer te weten van windows vraag ik me af waar je het over hebt*mompelt iets over waanideeën en what not*
Post hierop maar een reply wanneer je weet wat je nou precies wil. Wanneer je het had over het bewijzen van mijn kennis van overclocken wat in aanhaalde, wil ik best doen. Is het weer zo'n domme oneliner of ander eenregelig bericht wat nergens op slaat over jij die mij niet snapt. Moet je toch maar eens gaan nadenken wat je wil met je leven en of het niet misschien verstandiger is jezelf de hoek om te helpen en daarmee je familie, stad, land en fok een groot plezier te doen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:45 schreef zovty het volgende:
[..]
Zit eens niet zo te mompelen joh. Wat wil je bewijzen?
Dat vraag ik nu dus bij deze aan jouquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij bent de gene met de grote mond maar als je moet bewijzen dat je een man bent dan geef je niet thuis.
Jongen, wat kan mij het schelen dat je kunt overklocken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Post hierop maar een reply wanneer je weet wat je nou precies wil. Wanneer je het had over het bewijzen van mijn kennis van overclocken wat in aanhaalde, wil ik best doen. Is het weer zo'n domme oneliner of ander eenregelig bericht wat nergens op slaat over jij die mij niet snapt. Moet je toch maar eens gaan nadenken wat je wil met je leven en of het niet misschien verstandiger is jezelf de hoek om te helpen en daarmee je familie, stad, land en fok een groot plezier te doen.
En nu, ik ga lekker even op mijn dakterras liggen
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Jongen, wat kan mij het schelen dat je kunt overklocken..
Maar goed, als je dat zo nodig wilt bewijzen dan ga je je gang maar. Succes hoor.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:48 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij loopt mij helemaal niet uit de tent te lokken, je loopt je in allerlei bochten te wringen om maar geen match met mij aan te gaan omdat je WEET dat je die gaat verliezen.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Al eens gehoord van een laptop en wireless internet? Zoiets wat bij TS nu niet werktquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:00 schreef zovty het volgende:
Dude, ik stang jou, ik ben immers niet degene die net aankondigde op het dakteras te gaan liggen maar het toch niet kan laten om nog wat nerd termen te neer te smijten op een forum..
Begint je WoW raid dan?quote:
Nee, hoop eigk dat ik dan door mn lieftallige vriendin gefapt wordquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:09 schreef zovty het volgende:
Nee, dan krijg ik sex.
Wat doe jij om 10 voor 4? Fappen op je dakterras?
Nog maar een keer voor je zodat je peanut het ook mee krijgt:quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:12 schreef zovty het volgende:
Als je niet normaal kunt typen heb je ook verloren.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee, hoop eigk dat ik dan door mn lieftallige vriendin gefapt word![]()
En trouwens... Jij krijgt helemaal geen sex ICTersKrijgen geen sex
Het was geeneens een discussie na 3 posts het was gewoon moddergevecht dus wat blaat jequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:28 schreef wallofdolls het volgende:
Hoewel ik spontaan uitslag krijg van Mac-fanboygedrag vind ik dat x3ro deze 'discussie' al 35 keer verloren heeft, dat ie een dwaas is, dat ie totaal niet logisch nadenkt en dat ie onterecht met stoornissen spot.
Daarom staat er ook 'discussie'quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Het was geeneens een discussie na 3 posts het was gewoon moddergevecht dus wat blaat je
Onterecht met stoornissen spottenniks mag meer tegenwoordig..
Die kpn DNS servers werken nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Eigenlijk is TS gewoon de zoveelste ISP afgever..Maar overigens snap ik nog steeds niet waarom je je DNS niet even statisch in je netwerkkaart instellingen van Windows 7 hebt ingesteld. Even snel op internet opgezocht:
DNS servers KPN: 195.121.1.34 en 195.121.1.66
Open DNS servers zijn: 208.67.222.222 en 208.67.220.220.
Of ik naar de help desk wil bellen om zeker weer een of andere Windows 7 hater aan de lijn te krijgen, volgens mij was ik wel duidelijk in mijn e-mailquote:Naar aanleiding van uw vraag kunnen wij u als volgt informeren:
De e-mail servicelijn heeft geen mogelijkheid om de door u gestelde vragen voor uw specifieke situatie per email te beantwoorden. Wij adviseren u om telefonisch met onze Helpdesk contact op te nemen. Een van onze medewerkers kan uw vragen dan in behandeling nemen. Het telefoonnummer is 0900 – 0244 (¤ 0,10 per minuut). De Helpdesk is dagelijks van 08.00 tot 22.00 uur geopend.
Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Astrid Morsink
KPN
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:28 schreef wallofdolls het volgende:
vind ik dat x3ro deze 'discussie' al 35 keer verloren heeft, dat ie een dwaas is, dat ie totaal niet logisch nadenkt en dat ie onterecht met stoornissen spot.
In pub is bekend dat ik gewoon een dude ben die een relatie heeft met een foksterquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:33 schreef AlligatorNL het volgende:
Haha x3ro is een computernerd
Haha x3ro denkt een fapbeurt te krijgen
Die twee gaan nooit samen
HOAX, x3ro is een chick!
Maar.... maar..... menig fok!ster kan heul niet fappen toch?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
In pub is bekend dat ik gewoon een dude ben die een relatie heeft met een fokster![]()
Dus helaas.. Geen HOAX, en geen female x3ro
Ik zit op windows 2000, holbewoner.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:36 schreef Noin het volgende:
Windows 7 .... eehhh sorry hoor OETLUL maar je loopt 91 versies achter want we zitten al bij Windows 98!
Tering zeg ga eens upgraden.
Ze kan wel mij fappenj?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:36 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Maar.... maar..... menig fok!ster kan heul niet fappen toch?
Shit, dacht dat mijn genious uitspraak waterproof zou zijnquote:
Ik heb hier nog wel een 787 liggen zolang KPN maar niet gaat zeuren dat ik hem terug moet sturenquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:11 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Die wil ik ook op die 780 werkt poorten openzetten helemaal niet of zwaar bagger.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:56 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Windoooowwwss 7. Dat draait alsof er net een atoomoorlog heeft plaatsgevonden zo brak!!!!!
Gewoon, over. A Draw. Maar goed ook want zulke discussies leiden toch tot weinig.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:33 schreef trancethrust het volgende:
[..]
![]()
Hoezo is die flamewar nou afgelopen eigenlijk
Windows 2000quote:
Euh? 80% van de Windows gebruikers kun je geen nerds noemen, die weten net hoe de computer aanmoet en hoe ze op hyves/msn moeten komen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |