quote:Op maandag 21 september 2009 20:49 schreef trancethrust het volgende:
OS XXXXXXXXXX jwt gek, dan kun je zelfs internetten na een atoomoorlog!!!!
U vraagt wij draaien. Waar blijft het Windows-verweer?quote:
Geen idee?quote:Op maandag 21 september 2009 20:54 schreef trancethrust het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien. Waar blijft het Windows-verweer?
quote:Op maandag 21 september 2009 20:49 schreef trancethrust het volgende:
OS XXXXXXXXXX jwt gek, dan kun je zelfs internetten na een atoomoorlog!!!!
En wat voor computer heb je daarvoor nodig?quote:Op maandag 21 september 2009 20:58 schreef trancethrust het volgende:
[..]. Met Windows 7 kun je blijven internetten middenin een atoomoorlog! Mits bekabeld dan.
Eentje met veel beton eromheenquote:Op maandag 21 september 2009 22:00 schreef Razorback het volgende:
[..]
En wat voor computer heb je daarvoor nodig?
Maikuuul werkt bij de helpdesk van Ziggo. Zegt genoeg denk ik?quote:Op maandag 21 september 2009 22:07 schreef IHVK het volgende:
Hoe kan een OS nou schuldig zijn aan het niet functioneren van een DNS.![]()
Maar ik hoorde dus dat bij de meeste bedrijven er gewoon noobs werken.
Deze persoon heeft ook geen problemen met Windows of een functionaliteit van Windows in combinatie met zijn connectie, maar een probleem met de connectie op zich. Hij is netjes genoeg om te vermelden welke OS hij draait omdat daar bepaalde functies op andere plaatsen kunnen zitten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:55 schreef Metro2005 het volgende:
Je werkt met een betaversie en je vindt het gek dat dat nog niet ondersteund wordt door een helpdesk?
Bullshit vriend, die mensen hebben dus GEEN standaard troubleshoot van die Windows. Overigens is 't wel lulkoek dat n dns fout door de OS komt, maar wanneer jij zou komen zeiken over n probleem met je pc(dus pc gerelateerd, geen dns fout) waar windows 7 op staat vertel ik je toch leuk dat je je windows xp of vista cd(of .iso) mag gaan zoeken, om vervolgens terug te bellen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:19 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Deze persoon heeft ook geen problemen met Windows of een functionaliteit van Windows in combinatie met zijn connectie, maar een probleem met de connectie op zich. Hij is netjes genoeg om te vermelden welke OS hij draait omdat daar bepaalde functies op andere plaatsen kunnen zitten.
KPN hoort hier gewoon support te leveren en het probleem dan wel op te lossen of een andere router op te sturen.
De volgende keer dat je het woord bullshit gebruikt moet jeje inlezen in wat een ander schrijft. Ik heb al precies geschreven wat jij zegt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:39 schreef x3ro het volgende:
[..]
Bullshit vriend, die mensen hebben dus GEEN standaard troubleshoot van die Windows. Overigens is 't wel lulkoek dat n dns fout door de OS komt, maar wanneer jij zou komen zeiken over n probleem met je pc(dus pc gerelateerd, geen dns fout) waar windows 7 op staat vertel ik je toch leuk dat je je windows xp of vista cd(of .iso) mag gaan zoeken, om vervolgens terug te bellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |