De beste dingen in het leven zijn gratis.quote:Op maandag 21 september 2009 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dat gaat me weer geld kosten.
Remlof noemde de KLB-SC Acnehoofdjes die geen sex hadden.quote:Op maandag 21 september 2009 20:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat me raden; remlof begon over dat Otis een kloon was waarop BK/Otis zei dat je gewoon mag klonen waarop remlof weer zei dat dat niet gold voor SCers?
Otis zei dat hij zelf lelijk was en dat het wat triest was om mensen van half zijn leeftijd aan te gaan vallen, oid.quote:Op maandag 21 september 2009 20:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Remlof noemde de KLB-SC Acnehoofdjes die geen sex hadden.
Otis ging daarop in door te zeggen dat je dat eigenlijk niet kan zeggen. En daarna beweerde remlof dat Hij was begonnen.
Seks is heul niet gratis. Ja voor vrouwen wel.quote:Op maandag 21 september 2009 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De beste dingen in het leven zijn gratis.![]()
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Tja, dat trap je hem op z'n tere zieltje.quote:Op maandag 21 september 2009 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Otis zei dat hij zelf lelijk was en dat het wat triest was om mensen van half zijn leeftijd aan te gaan vallen, oid.
Is toch ook zoquote:Op maandag 21 september 2009 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Otis zei dat hij zelf lelijk was en dat het wat triest was om mensen van half zijn leeftijd aan te gaan vallen, oid.
Owja.quote:Op maandag 21 september 2009 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Seks is heul niet gratis. Ja voor vrouwen wel.
Even een TR doen hoor.quote:
Niemand!quote:Op maandag 21 september 2009 20:23 schreef BobbyB het volgende:
Wie stonden er ook eens weer onder dit balkje?
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:
Nja, dta mocht ie dius niet zeggen, want toen was ie alleen maar aan het trollen met dat account.quote:
Zal ik die ook in de OP zetten jah?quote:Op maandag 21 september 2009 20:23 schreef BobbyB het volgende:
Wie stonden er ook eens weer onder dit balkje?
[ afbeelding ]
Dat klinkt als remlof ja.quote:Op maandag 21 september 2009 20:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nja, dta mocht ie dius niet zeggen, want toen was ie alleen maar aan het trollen met dat account.
Ja, en doe deze er ook maar bij dan.quote:Op maandag 21 september 2009 20:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zal ik die ook in de OP zetten jah?
Ergens heb je wel gelijk.quote:Op maandag 21 september 2009 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Seks is heul niet gratis. Ja voor vrouwen wel.
Dat zou ik dus graag doen, maar dan: kliekjesvorming --> banquote:Op maandag 21 september 2009 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en doe deze er ook maar bij dan.
[ afbeelding ]
Ik heb altijd gelijk.quote:Op maandag 21 september 2009 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ergens heb je wel gelijk.
quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga Benelux Next Top Model en Project Runway kijken. Hoij.
Ik ga CSI kijken. Hoij.quote:Op maandag 21 september 2009 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga Benelux Next Top Model en Project Runway kijken. Hoij.
quote:Op maandag 21 september 2009 20:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat zou ik dus graag doen, maar dan: kliekjesvorming --> ban!
Deze moet er trouwens serieus weer in:
[ afbeelding ]
Paaskonijn wint de 301 posts triangeljostie prijs: [KLB SC#331] Met Geschiedenisles!
BobbyB wint de slechtste smaak prijs: http://img.dailymail.co.u(...)fyDM2202_468x538.jpg Het is gefrituurde aardappelreepjes
Elfzesendertig post foto's van z'n moeder en z'n zusje.
Onur Torko - Hoe het is om KLB SC held te zijn: [KLB Bagger SC #254]als kanker een gezicht had
Elfzesendertig doet niet langer meer aan het posten in cursief.
Jordeeeh opent het Jubileum topic.
Als Little Big Planet een kutspel blijkt te zijn post Maisnon een pic van haar jetsers.
Paaskonijn wint de irritantste-user-prijs door het aanvoeren van de notes ranglijst.
Breathtaking heeft GODVERDOMME eindelijk de lapo.
Van Broekpaling weten we niet zeker of het een man of een vrouw is, het is hoe dan ook B-Seksueel!
Maar wel met nieuwe highlights
Quote zonder reactie...leuk...quote:Op maandag 21 september 2009 20:31 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik moet best wennen aan dat nummer, clip is wel vet.
ff full length
Ja?quote:
Heuy !quote:
Huis bijna af, veel gezeik gehad, ff 2 maanden uit roulatie maar ben er weer!!!quote:Op maandag 21 september 2009 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heuy !
Lang niet gezien, hoe ist?
Prachtig tochquote:
De Krentenbol. ontmaskering lijkt me wel een highlight.quote:Op maandag 21 september 2009 20:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Prachtig tochIk wil hem er best inzetten, maar dan moeten we eerst een highlight hebben om mee te beginnen. Wie biedt? [ afbeelding ]
Gers die nog steeds maagd is.quote:Op maandag 21 september 2009 20:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Prachtig tochIk wil hem er best inzetten, maar dan moeten we eerst een highlight hebben om mee te beginnen. Wie biedt? [ afbeelding ]
HOI KALIquote:Op maandag 21 september 2009 20:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Quote zonder reactie...leuk...
Life is unfair.quote:Op maandag 21 september 2009 20:37 schreef Smart_ass het volgende:
Godverdomme, dude die eerste keuze had heeft de kamer genomen.
Argghhhhhhh ik ben dat zoeken echt meer dan zat.
Dat is 1quote:Op maandag 21 september 2009 20:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
De Krentenbol. ontmaskering lijkt me wel een highlight.
Dat is niet echt een highlightquote:
Owja, je was verhuisd?quote:Op maandag 21 september 2009 20:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Huis bijna af, veel gezeik gehad, ff 2 maanden uit roulatie maar ben er weer!!!
Het gaat lekker! Jij?quote:Op maandag 21 september 2009 20:38 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
HOI KALIhoe is 't?
sorry valt me nu pas op
Ah wat balenquote:Op maandag 21 september 2009 20:37 schreef Smart_ass het volgende:
quote:Op maandag 21 september 2009 20:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat is 1![]()
[..]
Dat is niet echt een highlight
Huis gekocht, bijna af, alleen nog elektra in nieuwe keuken en warm water....ja, je hoort het goed, warm water....quote:
Wegens omstandigheden was Kali 2 maanden gesloten.quote:Op maandag 21 september 2009 20:43 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Goed goed![]()
lang hier niet geweest zeg..
Emimich, dat we daar achter kwamen was toch wel episch.quote:
Ja, brings back memories.quote:Op maandag 21 september 2009 20:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat van Emimich inderdaadquote:Op maandag 21 september 2009 20:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Emimich, dat we daar achter kwamen was toch wel episch.
quote:Op maandag 21 september 2009 20:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Huis gekocht, bijna af, alleen nog elektra in nieuwe keuken en warm water....ja, je hoort het goed, warm water....
Hou op, schei uit....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar we zitten er wel al sinds 22 aug en het is he-le-maal te gek.
Werkelijk alles nieuw gekocht dus het is helemaal ons stekkie!!!!
Aan de wastafel met een waterkoker heet water die ik meng met koud...quote:Op maandag 21 september 2009 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Dus koud douchen enzo...
Net als op de campingquote:Op maandag 21 september 2009 20:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Aan de wastafel met een waterkoker heet water die ik meng met koud...
Bewerkelijkquote:Op maandag 21 september 2009 20:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Aan de wastafel met een waterkoker heet water die ik meng met koud...
Dario Joaquim 'Quim' Dos Santos Parreira.quote:
Ik voel mij ook een nomaad, eet en douche bij iedereen waar ik ben.quote:
Deed je niet een knoopje meerquote:Op maandag 21 september 2009 20:37 schreef Smart_ass het volgende:
Sa blijft een spoorknor.quote:Op maandag 21 september 2009 20:37 schreef Smart_ass het volgende:
Whehe, ouders die een huis voor je kopen ftwquote:Op maandag 21 september 2009 20:37 schreef Smart_ass het volgende:
Wie?quote:Op maandag 21 september 2009 21:29 schreef Skylark. het volgende:
Live vanuit z'n kamer is hierrrrrrrrrrr... Skylark.!
Wanneer kom ik bier drinkenquote:Op maandag 21 september 2009 21:29 schreef Skylark. het volgende:
Live vanuit z'n kamer is hierrrrrrrrrrr... Skylark.!
quote:Op maandag 21 september 2009 21:45 schreef reetveter het volgende:
Schijnt dat mijn ex een modellencontract heeft getekend![]()
Ah, die wordt binnenkort dus uitgewoond door allerlei fotografen.quote:Op maandag 21 september 2009 21:45 schreef reetveter het volgende:
Schijnt dat mijn ex een modellencontract heeft getekend![]()
carequote:Op maandag 21 september 2009 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, die wordt binnenkort dus uitgewoond door allerlei fotografen.
De nachtelijke uitspattingen van jordeeeh tegen remlof wat hem destijds de shredder opleverde mag toch ook niet ontbreken.quote:Op maandag 21 september 2009 20:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat is 1![]()
[..]
Dat is niet echt een highlight
Ah, het idee is wel geil toch?quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, het idee is wel geil toch?Niet?
Zo vaak.quote:Op maandag 21 september 2009 21:56 schreef afcajos het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je iets niet meer weet? Dat je niet meer weet of je het gedroomd hebt, of dat je het in een dronken status hebt meegemaakt
Heb je nou al wat met mijn handig tip gedaan?quote:
Meer heb in je inderdaad niet nodig.quote:Op maandag 21 september 2009 21:58 schreef Skylark. het volgende:
Boodschappenlijstje voor morgen:
- bier
- mandarijntjes
- vissticks
Doe maar chique.quote:Op maandag 21 september 2009 21:58 schreef Skylark. het volgende:
- bier
- mandarijntjes
- vissticks
Ja, pa.quote:Op maandag 21 september 2009 21:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je nou al wat met mijn handig tip gedaan?
Nee ik bedoelde niet die tip over rollenspel tijdens de seks, maar dat van die torrents.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 21:58 schreef Skylark. het volgende:
- bier
- iglo opwarmmaaltijden
- wiet
Heb je weer geld dan?quote:
Zorgtoeslag teruggave ofzoquote:
Zorgtoeslag teruggave ofzoquote:Op maandag 21 september 2009 22:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K dacht dat jij geen geld meer had?
57 euro.quote:Op maandag 21 september 2009 22:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zorgtoeslag teruggave ofzo
[..]
Zorgtoeslag teruggave ofzo
quote:Op maandag 21 september 2009 22:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde niet die tip over rollenspel tijdens de seks, maar dat van die torrents.
quote:
Yesquote:Op maandag 21 september 2009 22:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Dus je gaat deze week mee zuipen?
He wat jammer, ik dacht laat ik even wat aan die jongen doneren; schermt ie z'n rekeningnummer af. Gemiste kans.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 22:18 schreef BobbyB het volgende:
Hollywood dat Babelfish gebruikt voor hun vertalingen.![]()
[ afbeelding ]
Dry Cleaner ==> Droog Schoonmaakster
Alias seizoen 4, afl. 17.quote:
Nee.quote:Op maandag 21 september 2009 22:23 schreef BobbyB het volgende:
Gaan we nu allemaal met ons saldo pimpen ja?
Alleen de arme levensgenieters mogen dat.quote:Op maandag 21 september 2009 22:23 schreef BobbyB het volgende:
Gaan we nu allemaal met ons saldo pimpen ja?
Wilfred Genee is zo geniaal hequote:Op maandag 21 september 2009 22:25 schreef afcajos het volgende:
Whehe wilfred tegen de snor: "En jij wordt nooit zo oud als je eruit ziet"
Nog 3 dagen...quote:
quote:
Ah gelukkig, anders had ik m'n saldo overzicht weer moeten photoshoppen.quote:Op maandag 21 september 2009 22:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alleen de arme levensgenieters mogen dat.
Wat heeft de grootte van je penis er nu weer mee te maken?quote:Op maandag 21 september 2009 22:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Schrijf je anders even in als uitwonend
Al gedaan, maar dat gaat deze maand toch nog niet in?quote:Op maandag 21 september 2009 22:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Schrijf je anders even in als uitwonend
quote:Op maandag 21 september 2009 22:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah gelukkig, anders had ik m'n saldo overzicht weer moeten photoshoppen.
quote:Op maandag 21 september 2009 22:37 schreef bloodysunday het volgende:
Mark de Vries dit weekend gescoord voor Cambuur
Nee klopt, maar als het goed is krijg je de volgende maand het bedrag wat je dan deze maand tekort hebt gekregen. Had ik ookquote:Op maandag 21 september 2009 22:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Al gedaan, maar dat gaat deze maand toch nog niet in?
Ik ook niet.quote:Op maandag 21 september 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet echt nodig om het hier neer te gooien
Huh?quote:Op maandag 21 september 2009 22:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee klopt, maar als het goed is krijg je de volgende maand het bedrag wat je dan deze maand tekort hebt gekregen. Had ik ook
Oftewel, dan krijg je volgende maand iets van 430 euro.
Ja. denk het wel. Krijg je het niet volgende maand, dan wel de maand erna.quote:Op maandag 21 september 2009 22:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Huh?
Ik heb aangegeven dat ik op de 20e verhuisd ben. Krijg ik dan volgende maand ipv 265 430?
* Skylark. krijgt een erectie als hij denkt aan al dat geld.
Alhoewel, nee denk het niet.quote:Op maandag 21 september 2009 22:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja. denk het wel. Krijg je het niet volgende maand, dan wel de maand erna.
brrrquote:Op maandag 21 september 2009 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even mijn lenzen eruit schrapen.
quote:
Ik heb wel eens gehad dat ik met m'n vinger onder m'n ooglid moest, lens eronder.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 23:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik met m'n vinger onder m'n ooglid moest, lens eronder.
Zoooo mijn ogen kunnen weer vrij ademen.quote:Op maandag 21 september 2009 23:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik met m'n vinger onder m'n ooglid moest, lens eronder.
quote:Op maandag 21 september 2009 23:27 schreef Lamon. het volgende:
Vandaag op werk ook weer gezeik over hoe goed The Notebook wel niet was, wat hebben mensen toch met die fucking film?
Je gaat naar de wc, doet je ding en gaat er anderhalf uur naar staren, zelfde effect..
Ik wil doe mijn lenzen een week niet meer in denk ik. Als ik ze uitdoe krijg ik echt een intense jeuk en het doet pijn en het brandt.quote:Op maandag 21 september 2009 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoooo mijn ogen kunnen weer vrij ademen.
Vandaag op werk ook weer gezeik over hoe goed The Notebook wel niet was, wat hebben mensen toch met die fucking film?
Je gaat naar de wc, doet je ding en gaat er anderhalf uur naar staren, zelfde effect..
Je mag wel een dienst van mij overnemen. Doordat ik nu zoveel werk heb ik geen tijd voor den studie. Ik kan vannacht weer gaan doorhalen.quote:Op maandag 21 september 2009 23:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben zo net klaar met werk en ik moest iemand anders in leren, maar we staan met genoeg mensen in de keuken, dus nu ben k zo bang dat hij een dag van mij krijgt
Heb ik nooit last van.quote:Op maandag 21 september 2009 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil doe mijn lenzen een week niet meer in denk ik. Als ik ze uitdoe krijg ik echt een intense jeuk en het doet pijn en het brandt.
Maar ik werk nu maar 2x in de week en dat wil ik niet kwijjihihihijtquote:Op maandag 21 september 2009 23:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je mag wel een dienst van mij overnemen. Doordat ik nu zoveel werk heb ik geen tijd voor den studie. Ik kan vannacht weer gaan doorhalen.
Niet zo onzeker, schatje.quote:Op maandag 21 september 2009 23:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik werk nu maar 2x in de week en dat wil ik niet kwijjihihihijtDus nu voel ik me echt kut, want ik denk altijd dat ze mij niet goed genoeg vinden en dus het liefst een dag van mij weg willen geven
Je bent allergisch geworden voor je lenzen.quote:Op maandag 21 september 2009 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil doe mijn lenzen een week niet meer in denk ik. Als ik ze uitdoe krijg ik echt een intense jeuk en het doet pijn en het brandt.
Dit soort verhalen zorgen ervoor dat ik nog niet overga tot lenzen.quote:Op maandag 21 september 2009 23:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ahhhw. Zie PM.quote:Op maandag 21 september 2009 23:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik werk nu maar 2x in de week en dat wil ik niet kwijjihihihijtDus nu voel ik me echt kut, want ik denk altijd dat ze mij niet goed genoeg vinden en dus het liefst een dag van mij weg willen geven
Keuzes, keuzes en nog eens keuzes.quote:Op maandag 21 september 2009 23:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je mag wel een dienst van mij overnemen. Doordat ik nu zoveel werk heb ik geen tijd voor den studie. Ik kan vannacht weer gaan doorhalen.
Heb jij een bril?quote:Op maandag 21 september 2009 23:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Dit soort verhalen zorgen ervoor dat ik nog niet overga tot lenzen.
Zo erg is dat niet. Ik vond het wel lachen toen ik hem 'kwijt was in m'n oog'. Heb een half uurtje staan frunniken en masserenquote:Op maandag 21 september 2009 23:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Dit soort verhalen zorgen ervoor dat ik nog niet overga tot lenzen.
Ali B in m'n kamer of werken...quote:Op maandag 21 september 2009 23:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Keuzes, keuzes en nog eens keuzes.
Ja, na een halfjaar, kan ik er niet meer tegen.quote:Op maandag 21 september 2009 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent allergisch geworden voor je lenzen.
Toen ik ze voor het eerst in had, kon ik ze daarna 2 weken niet meer in.
Dat deed ZEER![]()
Trouwens, lenzen onder je ooglid heb ik ook een paar keer gehad.
Niet echt comfortabel gevoel.
Care, als je vervangen wordt doe je je werk dus niet goed genoeg. Eigen schuld dus.quote:Op maandag 21 september 2009 23:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, keuze is snel gemaakt, dan.quote:
Ach, je doet je ogen dicht, kijkt een beetje rond en je lenzen schieten vanzelf weer goed.quote:Op maandag 21 september 2009 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, na een halfjaar, kan ik er niet meer tegen.
Waarom zouden ze dat denken, als je je best doet zijn ze blij met je. Gemotiveerde mensen zijn er maar weinig tegenwoordig hoor, ook in de horeca knijpen ze in hun handen, als er zo eentje tussen zit.quote:Op maandag 21 september 2009 23:31 schreef Crack_ het volgende:
ik denk altijd dat ze mij niet goed genoeg vinden
Dat is correct.quote:Op maandag 21 september 2009 23:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Care, als je vervangen wordt doe je je werk dus niet goed genoeg. Eigen schuld dus.
Het was wereldvrededag dus hadden ze Neerlands politiek correcte rapper maar weer uit de kast getrokken.quote:Op maandag 21 september 2009 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, keuze is snel gemaakt, dan.
quote:
Ja, zo snel kan het gaan.quote:Op maandag 21 september 2009 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, na een halfjaar, kan ik er niet meer tegen.
Nou, waarom zouden ze anders iemand anders aan nemen als we al met genoeg man staan ? Ik ben er iig echt bang voor, maar ik vraag het wel even aan collega of die kans bestaat, en dan gaat hij er hopelijk wel achter aan ;oquote:Op maandag 21 september 2009 23:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat denken, als je je best doet zijn ze blij met je. Gemotiveerde mensen zijn er maar weinig tegenwoordig hoor, ook in de horeca knijpen ze in hun handen, als er zo eentje tussen zit.
Fucking wereldvrededag.quote:Op maandag 21 september 2009 23:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het was wereldvrededag dus hadden ze Neerlands politiek correcte rapper maar weer uit de kast getrokken.
[..]
Nerdy brillen zijn cool!quote:Op maandag 21 september 2009 23:38 schreef jordeeeh het volgende:
Mensen met een bril
Vuile brilnerds
Maar een zonnebril is dan weer wel hip.quote:Op maandag 21 september 2009 23:38 schreef jordeeeh het volgende:
Mensen met een bril
Vuile brilnerds
Bitch please.quote:Op maandag 21 september 2009 23:38 schreef jordeeeh het volgende:
Mensen met een bril
Vuile brilnerds
Vast iemand die er geld aan kon verdienen.quote:Op maandag 21 september 2009 23:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fucking wereldvrededag.
Welke sok heeft dat bedacht?
Dan moet je een bril nemen, erg slecht voor je ogen.quote:
Nee, maar ik heb alleen foto's van jou gezien zonder bril, dus ik dacht: hij is dan vast zo'n ijdeltuit die zijn bril af doet als hij op foto's gaat.quote:Op maandag 21 september 2009 23:36 schreef IQM het volgende:
[..]
En wat doe jeover een bril? Je hebt er zelf een!
Zolang ie maar duur en merk is.quote:Op maandag 21 september 2009 23:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar een zonnebril is dan weer wel hip.
Zijn jullie nu weer vriendjes?quote:Op maandag 21 september 2009 23:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, waarom zouden ze anders iemand anders aan nemen als we al met genoeg man staan ? Ik ben er iig echt bang voor, maar ik vraag het wel even aan collega of die kans bestaat, en dan gaat hij er hopelijk wel achter aan ;o
En indd wat Jordeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh zegt, daar heb je gelijk in.. Maar het is ook zo dat ik en Steven de enige 2 zijn die 2 dagen in de week werken, en de rest 1 dag. Misschien denken ze ook wel van "Ja zij heeft 2 dagen zij kan er wel een weggeven"
Moet dat geld opbrengen?quote:Op maandag 21 september 2009 23:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vast iemand die er geld aan kon verdienen.
Alsof mijn bril niet van een duur merk is.quote:Op maandag 21 september 2009 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang ie maar duur en merk is.
Er zullen vast wel mensen verdienen aan WVD. Een Ali-B staat daar echt niet voor gratiesch.quote:
Je vergeet 2 vraagtekens.quote:Op maandag 21 september 2009 23:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zijn jullie nu weer vriendjes?
Ik ken je.quote:Op maandag 21 september 2009 23:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof mijn bril niet van een duur merk is.
quote:Op maandag 21 september 2009 23:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zijn jullie nu weer vriendjes?
Belastinggeld.quote:Op maandag 21 september 2009 23:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Er zullen vast wel mensen verdienen aan WVD. Een Ali-B staat daar echt niet voor gratiesch.
Neuh, but a fist will do.quote:Op maandag 21 september 2009 23:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mag ik een kusje voor het slapen gaan?
ik hou van jou en blijf je trouw.quote:
Ik had bijna: ik heb een tuintje in mijn hart (?) geluisterd.quote:Op maandag 21 september 2009 23:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
ik hou van jou en blijf je trouw.![]()
Sorry, vergeten...quote:
Ik heb door een vormfout in de polisvoorwaarden van Menzis 3 jaar geleden twee Hugo Boss brillen van ter samen 800,- kunnen declareren.quote:
Ik dacht dat ik de enige was die er last van had.quote:
Ik wou net zeggen: Mag jij liegen?quote:
Ik heb alleen maar een zonnebril. Ik moet nog steeds een normale bril.quote:
Als Yes-R nou zorgt voor WVD dan kan zijn mattie, Ali, daar optreden. Vriendjespolitiek all the way!quote:Op maandag 21 september 2009 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Belastinggeld.
Wie wil daar nu voor betalen?
Whehe, ik vind het wel een geinig lied.quote:Op maandag 21 september 2009 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had bijna: ik heb een tuintje in mijn hart (?) geluisterd.
Nog net op tijd de radio uit weten te zetten.![]()
Ja, radio![]()
Op het werk dus.
quote:Op maandag 21 september 2009 23:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb door een vormfout in de polisvoorwaarden van Menzis 3 jaar geleden twee Hugo Boss brillen van ter samen 800,- kunnen declareren.![]()
Lang leve verzekeringsmaatschppijen met slecht geformuleerde polisvoorwaarden.![]()
En nu liggen ze stof te happen...
Kusje eropquote:Op maandag 21 september 2009 23:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat komt dus vanwege die traagheid
Je bent niet de enige (nee, ik ben al voorzien).quote:Op maandag 21 september 2009 23:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een zonnebril. Ik moet nog steeds een normale bril.
[..]
Als Yes-R nou zorgt voor WVD dan kan zijn mattie, Ali, daar optreden. Vriendjespolitiek all the way!
Was dat niet die stoere boi uit PUB die iemand van KLB SC zat te bedreigen?quote:Op maandag 21 september 2009 23:21 schreef remlof het volgende:
RoBro, half jaar weg. Was al gewaarschuwd maar blijft doorgaan. Veel plezier op stormfront
Geef me één, één reden voor die puntjes.quote:
quote:
Neequote:Op maandag 21 september 2009 23:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, ik vind het wel een geinig lied.Je kan lekker Fok!ken op je werk?
Ja. Het is zeker geen goed idee om wat met K te gaan drinken he?quote:Op maandag 21 september 2009 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent niet de enige (nee, ik ben al voorzien).
Yes-r... mein gott...
Nee.quote:Op maandag 21 september 2009 23:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Het is zeker geen goed idee om wat met K te gaan drinken he?
Dat is veel te laat jongeman!!!!quote:Op maandag 21 september 2009 23:46 schreef Zotheid het volgende:
Oke, over een kwartier ga ik echt studeren.
Eén???quote:Op maandag 21 september 2009 23:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geef me één, één reden voor die puntjes.
Owjajoh?quote:
Hij bedoelde vast MINSTENS één..quote:
Likje.quote:Op maandag 21 september 2009 23:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mag ik een kusje voor het slapen gaan?
Nee, stijlvol, maar brillen maken je gewoon te onschuldig, daarom ben ik destijds overgegaan op daglenzen.quote:
Hoezo? College begint om 9:30. Ik heb dan dus nog 9,5 uur de tijd.quote:
Ook niet om gewoon bij te praten?quote:
Jazeker!!!!! Dus gewoon door blijven fokken!!!quote:
Begrijpelijk, anders doen jullie sloebers niets.quote:Op maandag 21 september 2009 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik kan alleen op mn hotmail, nu.nl, detelefgraaf.nl, anwb.nl, google, detelefoongids.nl en natuurlijk tnt.nl de rest is geblokkeerd.
Heb jij overwicht op mensen?quote:Op maandag 21 september 2009 23:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, stijlvol, maar brillen maken je gewoon te onschuldig, daarom ben ik destijds overgegaan op daglenzen.
Anders heb je nooit overwicht op mensen, en soms moet je dat gewoon hebben helaas. The way of the world.
Nou ja, fact is: ik héb wel een bril, maar ik draag 'm nooit. Echt nooit-nooit dus.quote:Op maandag 21 september 2009 23:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan moet je een bril nemen, erg slecht voor je ogen.
[..]
Nee, maar ik heb alleen foto's van jou gezien zonder bril, dus ik dacht: hij is dan vast zo'n ijdeltuit die zijn bril af doet als hij op foto's gaat.
Hee, dat is The Notebook!quote:
Onschuldig? Mijn vriendin heeft ook een bril, maar ik vind dat t haar juist een strenge look geeftquote:Op maandag 21 september 2009 23:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, stijlvol, maar brillen maken je gewoon te onschuldig, daarom been ik destijds overgegaan op daglenzen.
Anders heb je nooit overwicht op mensen, en soms moet je dat gewoon hebben helaas. The way of the world.
Retorische vraag!!!!!!!quote:Op maandag 21 september 2009 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij overwicht op mensen?
NEE!quote:Op maandag 21 september 2009 23:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoezo? College begint om 9:30. Ik heb dan dus nog 9,5 uur de tijd.
[..]
Ook niet om gewoon bij te praten?
Ik las "Heb jij overgewicht op mensen?"quote:Op maandag 21 september 2009 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij overwicht op mensen?
Ow... Nou ja, ik gebruik puntjes om een bepaalde rustperiode in mijn zinnen te accentueren, of om een soort zucht duidelijk te maken, dat het me weinig boeit of interesseert...quote:
Ik wilde ook een overgewicht grap maken maar ik zag ervan afquote:Op maandag 21 september 2009 23:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik las "Heb jij overgewicht op mensen?"
Klopt.quote:Op maandag 21 september 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Begrijpelijk, anders doen jullie sloebers niets.
Draag 'm gewoon.quote:Op maandag 21 september 2009 23:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou ja, fact is: ik héb wel een bril, maar ik draag 'm nooit. Echt nooit-nooit dus.
Ik ook.quote:Op maandag 21 september 2009 23:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik las "Heb jij overgewicht op mensen?"
Maar er hoeft toch helemaal niks te gebeuren. Als we gewoon praten hoe het is en zo.quote:
Ik begin pas om 11.30quote:Op maandag 21 september 2009 23:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoezo? College begint om 9:30. Ik heb dan dus nog 9,5 uur de tijd.
[..]
Ook niet om gewoon bij te praten?
Ik snap t hoor.. Want ik doe dat toch ookquote:Op maandag 21 september 2009 23:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow... Nou ja, ik gebruik puntjes om een bepaalde rustperiode in mijn zinnen te accentueren, of om een soort zucht duidelijk te maken, dat het me weinig boeit of interesseert...
Dus!!!
........................!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |