Het heeft gewoon te maken met wat je aantrekkelijk vindt, daar kun je toch weinig aan doen? Bepaalde rassen hebben bepaalde uiterlijke kenmerken en als je daar nu net niet van houdt, dan houdt het op. Zo zie ik het tenminste. Dan kun je iemand aardig vinden, maar als er geen fysieke aantrekkingskracht is...quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is er mis met vmbo-chicks![]()
En ik vind dat je niet op een bepaald ras moet vallen (bijv alleen blanken) maar open moet staan voor alles.
Ik snap niet waarom je zo'n 5 keer herhaalt dat je roomblanke scandinavische roodharige meisjes te gek vind tegenover, donkere/getinte etc. Niemand heeft tegen jou gezegd dat je dat niet leuk of mooi mag vinden. Als dat jouw keuze is dan respecteer ik (en anderen) dat, maar je reageert of het je verboden isquote:
Er wordt mij om uitleg gevraagd, die geef ik.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:57 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zo'n 5 keer herhaalt dat je roomblanke scandinavische roodharige meisjes te gek vind tegenover, donkere/getinte etc. Niemand heeft tegen jou gezegd dat je dat niet leuk of mooi mag vinden. Als dat jouw keuze is dan respecteer ik (en anderen) dat, maar je reageert of het je verboden is
Zoiets?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sneller dan negerinnen bijv. maar nog steeds een stuk minder snel dan blanke meiden. De mooiste vrouw voor mij is bijna wit.
Dat is idd wel erg yumquote:Op woensdag 23 september 2009 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Heeft ook zeker wel wat idd.
Ik zie ze zelden en woon in de randstad. Zie ik nou zo slecht of zie jij nou zo goed?quote:Op maandag 21 september 2009 19:56 schreef Keep_Walking het volgende:
In Nederland kun je veel interracialle relaties zien. Vooral in de grote steden zie je Nederlandse meisjes met allochtonen, en ook Nederlandse mannen met allochtonen (alleen iets minder dan). In een andere topic waar ik over een persoonlijke probleem praatte dat daarmee te maken had, hebben veel mensen negatieve opmerkingen gemaakt. Dus ik wilde vragen wat mensen hier van interracialle relaties denken.
Dus wat denk jij wanneer je een Antilliaan met een Nederlandse meisje ziet?
Of een Marokkaan?
Of een Nederlandse jongen met een Aziaat?
quote:Op woensdag 23 september 2009 12:35 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Het heeft gewoon te maken met wat je aantrekkelijk vindt, daar kun je toch weinig aan doen? Bepaalde rassen hebben bepaalde uiterlijke kenmerken en als je daar nu net niet van houdt, dan houdt het op. Zo zie ik het tenminste. Dan kun je iemand aardig vinden, maar als er geen fysieke aantrekkingskracht is...
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ok,misschien is dit inderdaad voor bepaalde mensen geen keuze. Maar je hebt ook zat mensen die bij voorbaat al een bepaald ras ''afschrijven''.
Misschien valt het je gewoon niet meer op omdat je het zo vaak ziet?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:32 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik zie ze zelden en woon in de randstad. Zie ik nou zo slecht of zie jij nou zo goed?
Klopt, ik zie ze ook niet. Ik heb een tijdje in de randstad gewoond, en het viel mij echt tegen, die hoeveelheid gemengde koppels.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:32 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik zie ze zelden en woon in de randstad. Zie ik nou zo slecht of zie jij nou zo goed?
Omdat?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:52 schreef Beauregard het volgende:
Interraciale relaties zijn een uiterst kwalijke zaak.
Neeeeeeeeuhhh...quote:Op maandag 21 september 2009 20:18 schreef aychelle het volgende:
[..]
![]()
![]()
wij zijn niet allemaal bitches hoor
Ik moet hierop aanvullen: Ik zie ook naar verhouding erg weinig NLse vrouwen met Aziatische mannen....quote:Op donderdag 24 september 2009 00:44 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Omdat?
Ik vind het wel lollig dat er steeds zoveel stereotype relaties zijn zoals hier al beschreven. Vraag me af hoe dat komt (blanke jongens die kennelijk vaker een voorkeur hebben voor aziatische meiden).
Die geeft licht in het donker!quote:Op woensdag 23 september 2009 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Heeft ook zeker wel wat idd.
Ja, ik kan mij hier zeker in vinden. Ik ga naar school in de Bijlmer en ik moet zeggen dat een hoop Surinaamse meiden te zwaar zijn. Doodzonde want ik ben ervan overtuigd dat er vele knappe meiden zijn daar alleen het lijkt me erop dat die cultuur gewoon wat vettere gerechten voortzet ipv boerenkool met worstquote:Op donderdag 24 september 2009 05:49 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Ik moet hierop aanvullen: Ik zie ook naar verhouding erg weinig NLse vrouwen met Aziatische mannen....
En ook: blanke mannen zie je minder met negroïde vrouwen dan andersom.
Ik denk dat dit komt doordat mannen meer de voorkeur geven aan feminine uiterlijk en ik wil niet hiermee zeggen dat afrikaanse vrouwen niet feminine zijn, maar hebben m.i. een meer masculine bouw dan blanke/aziatische vrouwen.
Ik merk dat je steeds moet letten op wat je zegt als het om rassenkwesties gaat, maar ik denk toch dat iedereen wel wat racistisch is (hoewel mensen vaak anders beweren), en mensen zullen racistisch blijven tot er ooit wellicht maar een ras is: Beige
Als uiterlijk een rol speelt (en dat is meestal zo bij partnerkeuze) lijkt me dat selectie op uiterlijke kenmerken per definitie niet onder racisme valt. Ik voel me met een gemiddeld uiterlijk ook niet gediscrimineerd dat ik nooit als model ben gescout. Daarentegen zou dat wel zo zijn als ik vanwege de vorm van mijn neus geen kantoorbaan zou kunnen krijgen. Precies zo met huidskleur.quote:Op donderdag 24 september 2009 05:49 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Ik merk dat je steeds moet letten op wat je zegt als het om rassenkwesties gaat, maar ik denk toch dat iedereen wel wat racistisch is (hoewel mensen vaak anders beweren), en mensen zullen racistisch blijven tot er ooit wellicht maar een ras is: Beige
Eerlijk gezegd denk ik dat het komt door de huidskleur. Want dat is eigenlijk wat alle negroide mensen bindt.quote:Op donderdag 24 september 2009 05:49 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Ik moet hierop aanvullen: Ik zie ook naar verhouding erg weinig NLse vrouwen met Aziatische mannen....
Ik denk dat dit komt doordat mannen meer de voorkeur geven aan feminine uiterlijk en ik wil niet hiermee zeggen dat afrikaanse vrouwen niet feminine zijn, maar hebben m.i. een meer masculine bouw dan blanke/aziatische vrouwen.
Je werd geboren en je dacht: ik val alleen op blanke mensen?quote:Op donderdag 24 september 2009 13:04 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Als uiterlijk een rol speelt (en dat is meestal zo bij partnerkeuze) lijkt me dat selectie op uiterlijke kenmerken per definitie niet onder racisme valt. Ik voel me met een gemiddeld uiterlijk ook niet gediscrimineerd dat ik nooit als model ben gescout. Daarentegen zou dat wel zo zijn als ik vanwege de vorm van mijn neus geen kantoorbaan zou kunnen krijgen. Precies zo met huidskleur.
Afgezien daarvan kun je niet zelf bepalen op wie je valt, ik niet in elk geval.
Ik vat em niet helemaalquote:Op donderdag 24 september 2009 15:53 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat het komt door de huidskleur. Want dat is eigenlijk wat alle negroide mensen bindt.
Als iemand dan zegt: ik val niet per definitie niet op negers, zal dat wel komen door de huidskleur (althans, dat denk ik), want dat is het enige dat hen altijd bindt.
De theorie over ene meer masculine bouw gaat bijvoorbeeld totaal niet op voor negers uit ethiopie.quote:
Ik heb een aziatische ventquote:Op donderdag 24 september 2009 05:49 schreef Koskesh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 september 2009 05:49 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Leuk verhaaltje, maar zwarte vrouwen zijn gewoon fucking luidruchtig en bloedirritant. De laatste 'Hi' commercial is daar een prachtige illustratie van. Treffender hadden ze het niet kunnen maken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ja, inderdaad veel zwarte mannen met blanke vrouwen, en aardig wat blanke mannen met aziatische vrouwen (niet altijd per post) Bij blanke vrouwen heb ik het gevoel dat ze zwarte mannen stoer en sterk over vinden komen denk ik (beschermd) En aziatische vrouwen zijn vaak klein, lief en doen veel voor hun man.
Maar dat feminine ben ik niet met je eens. Vrouwelijke figuren vind ik toch vaak een mooie kont en borsten hebben, zeg maar duidelijk een vrouwelijk lichaam. Veel afrikaanse vrouwen hebben dat wel. En het het zijn vaak antiliaanse vrouwen die vaak wat streviger zijn. Moet je eens naar oost-afrika gaan, daar zijn ze vaak aardig slank met ronde vormen. Dus dat masculine geld niet voor alle zwarte dames over de wereld. En zwarte vrouwen laten vaak niet over zich heen lopen (iets steviger in hun schoenen) waardoor ze sommigen misschien afschrikken ...
quote:Op donderdag 24 september 2009 05:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Neeeeeeeeuhhh...
*snel wegrent*
echt niet!quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:03 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Leuk verhaaltje, maar zwarte vrouwen zijn gewoon fucking luidruchtig en bloedirritant. De laatste 'Hi' commercial is daar een prachtige illustratie van. Treffender hadden ze het niet kunnen maken.
Door een grote bek, een arrogante attitude en een dom voorkomen lijk je niet sterker en zelfstandiger hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:13 schreef aychelle het volgende:
[..]
echt niet!sommigen wel van ons en sommigen niet. Zwarte vrouwen komen nou eenmaal wat 'sterker en zelfstandiger '' over. En jah sommigen zijn ruidluchtig dat geef ik toe. En die Hi5 reclame is gewoon humor
tsja, maar je hebt ook aardig wat blanke vrouwen die zich zo gedragen. Mischien geen universiteit typjes maar die heb je overal. En je hebt ook heeele lieve zwarte vrouwtjesquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:20 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Door een grote bek, een arrogante attitude en een dom voorkomen lijk je niet sterker en zelfstandiger hoor.
Dat vind ik juist storend van die culturen. Emoties die logische beredenering onderdrukken (mits goed beargumenteerd).quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Het is cultuur denk ik. Mijn moeder is van origine Chinese maar geboren en opgegroeid in Paramaribo. Met haar hoef je ook geen discussies aantegaan. Met die felheid alleen al wint ze het van je..
Ik vind het niet kunnenquote:Op maandag 21 september 2009 19:56 schreef Keep_Walking het volgende:
In Nederland kun je veel interracialle relaties zien. Vooral in de grote steden zie je Nederlandse meisjes met allochtonen, en ook Nederlandse mannen met allochtonen (alleen iets minder dan). In een andere topic waar ik over een persoonlijke probleem praatte dat daarmee te maken had, hebben veel mensen negatieve opmerkingen gemaakt. Dus ik wilde vragen wat mensen hier van interracialle relaties denken.
Dus wat denk jij wanneer je een Antilliaan met een Nederlandse meisje ziet?
Of een Marokkaan?
Of een Nederlandse jongen met een Aziaat?
Uiteraard kijk ik ook eerst naar het individu, maar we hadden het ff over cultuur/ras dacht ikquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:11 schreef Seam het volgende:
Ik kijk eerst naar de personen zelf. Vaak genoeg zie ik er kampvolk tussen, maar een goede vriendin van mij heeft een relatie met een Marokkaan en mijn zusje heeft ook een vriendje afkomstig uit Bosnie. Dit zijn echter wel beschaafde, leuk en intelligente allochtonen en daarom mag ik ze ook
Dat is juist om het stereotyp naar voren te brengen. Je zou eens een paar willekeurige zwarte vrouwen moeten leren kennen, dan merk je dat je er helemaal naast zit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:03 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Leuk verhaaltje, maar zwarte vrouwen zijn gewoon fucking luidruchtig en bloedirritant. De laatste 'Hi' commercial is daar een prachtige illustratie van. Treffender hadden ze het niet kunnen maken.
Waarom? Door de huidskleur?quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:29 schreef MilfLover het volgende:
Ach ja liefde kent geen kleur.
Ik zelf moet wel eerlijk zeggen dat ik meer op blanke dames val als op donkere maar ik heb verder nog nooit problemen gehad met mensen die tegen interraciale relaties zijn. Maar daar zou ik mij ook vrij weinig van aantrekken.
Nee hoor. Als ik kijk naar me verleden en de dames waar ik wat bij voel dan zijn dat over het algemeen gewoon blanke dames. Dus waarom? Ik heb geen idee. Het is niet zo dat mijn voorkeur uitgaat naar blanke dames. Ik kijk wat dat betreft gewoon naar de persoon en niet naar ras of wat dan ook.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:30 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Waarom? Door de huidskleur?
Dat is geen winnen, dat is gewoonweg niet kunnen discussiëren en de ander dus maar overschreeuwen. Iedereen kent wel van dat soort types, geen zinnig woord mee te wisselen en zeer irritant.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Het is cultuur denk ik. Mijn moeder is van origine Chinese maar geboren en opgegroeid in Paramaribo. Met haar hoef je ook geen discussies aantegaan. Met die felheid alleen al wint ze het van je..
Okay het is me geluktquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:02 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb eigenlijk tot nu toe alleen allochtone meisjes gehad. Wat ik alleen jammer vind, is de kans dat ik een moslimmeisje aan de haak zal slaan niet heel groot is, als haram westerling. En die zijn juist altijd zo leuk.
IK heb alleen maar donkere vriendinnen gehad:D van antiliaans tot surinaams afrikaans tot jamaicaans:D als nederlandse jongen(en nog nooit een blank meisje)quote:Op donderdag 26 november 2009 03:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay het is me gelukt. Heb sinds kort een vriendin en ze is geboren in Irak.
Ze is geen moslima though, maar Assyrisch, een oud christelijk volk oud het midden-oosten. Was eerst bang om weer een onbereikbaar moslimmeisje leuk te vinden, maar gelukkig is het anders.
Hoe donkerdr hoe beterquote:Op donderdag 26 november 2009 03:13 schreef Sapstengel het volgende:
Bij mij was het vooral half Indonesisch en een keertje half Surinaams. Het enige blanke Europese meisje was geboren in Frankrijk dus volgens de definitie ook allochtoon. En ook met een Frans kleurtje
.
half boed meisjes zijn welquote:Op donderdag 26 november 2009 03:28 schreef Sapstengel het volgende:
Die mening deel ik dan weer niet. Ik val wel op donker haar, bruine ogen en getint. Halfbloed meisjes dus, of uit het midden oosten etc.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:15 schreef Beauregard het volgende:
[..].
Ik heb een vriendin waarop ik me mag uitleven. Een blanke.
Je profilering is mislukt en je punt is nog steeds niet gemaakt. Wat een deceptie.
mja dat bedoelde ik niet helemaal, ik bedoel echt die oudere westerse mannen met zo'n hele jonge aziatische vrouw... kan niet laten om het dan te denken, terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo hoeft te zijn. Tis ook een naar vooroordeel van mijzelf maar wel 1 van de weinige die ik heb eigelijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:04 schreef n0a het volgende:
Chinese vrouwen niet geemancipeerd?ff mijn eigen generalisatie, maar die zijn echt niet makkelijk..
*zelf Chinees*
Toch wordt je irl nog steeds een beetje medelijdend aangekeken vaak als je zo`n relatie hebt. Ik heb een Antilliaanse vriend, al 10 jaar zelfs, maar men gaat er vanuit dat hij geen werk heeft, me slaat, een strafblad heeft, vreemdgaat en al minstens 10 kinderen bij 15 vrouwen verwekt heeft.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik denk altijd maar zo, beter dan krijg je straks meer halfbloed aziaten die rondlopen nederland. Goed voor de status van de gele medemens. Ik ben dat heel donker met wit in de media en in films zo ontzettend zat.
Sorry hoor maar echt alle antiliaanse mannen gaan vreemdquote:Op donderdag 26 november 2009 14:54 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Toch wordt je irl nog steeds een beetje medelijdend aangekeken vaak als je zo`n relatie hebt. Ik heb een Antilliaanse vriend, al 10 jaar zelfs, maar men gaat er vanuit dat hij geen werk heeft, me slaat, een strafblad heeft, vreemdgaat en al minstens 10 kinderen bij 15 vrouwen verwekt heeft.
Wat dus allemaal niet het geval is. Moet zeggen dat vooral nu ik weer studeer, ik erg tegen die vooroordelen aanloop. Iemand zei op de uni tegen me: og leuk een zwarte vriend. Is altijd leuk om wat anders te proberen voor je je vastlegt.
Waarop ik zei dat ik al redelijk vastgelegd ben met 3 kinderen
Dan doen Antillianen 't alsnog beter dan Aziaten. De tijd dat ook Aziaten worden worden bekogeld met relationele vooroordelen mbt. blonde dames. Is de tijd dat ik pas vooruitgang zie. Want je ziet nu echt nooit Aziaten met blonde meisjes rondlopen, echt nooit. En ik vind de media daar erg veel schuld aan hebben eigenlijk. Want image is alles.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:54 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Toch wordt je irl nog steeds een beetje medelijdend aangekeken vaak als je zo`n relatie hebt. Ik heb een Antilliaanse vriend, al 10 jaar zelfs, maar men gaat er vanuit dat hij geen werk heeft, me slaat, een strafblad heeft, vreemdgaat en al minstens 10 kinderen bij 15 vrouwen verwekt heeft.
Wat dus allemaal niet het geval is. Moet zeggen dat vooral nu ik weer studeer, ik erg tegen die vooroordelen aanloop. Iemand zei op de uni tegen me: og leuk een zwarte vriend. Is altijd leuk om wat anders te proberen voor je je vastlegt.
Waarop ik zei dat ik al redelijk vastgelegd ben met 3 kinderen
Hrm.. mn "pleeg" vader is grote oude blanke man. Kan niet fatsoenlijk met mn vader over straat zonder voor import bruid aangezien te worden.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:29 schreef Kieswiel het volgende:
Dat denk ik ook altijd bij een oude blanke man met zo'n klein aziatisch vrouwtje naast hem. Gewoon besteld. Verder kijk ik niet op van interraciale stellen. Ik zou zeggen dat ik over het algemeen op blank val maar dat is volgens mij alleen omdat in mijn omgeving de types waar ik op val toevallig blank zijn. Datzelfde type in een ander kleurtje zou ik net zo leuk vinden.
Haha, dat is wel erg danquote:Op donderdag 26 november 2009 15:30 schreef n0a het volgende:
[..]
Hrm.. mn "pleeg" vader is grote oude blanke man. Kan niet fatsoenlijk met mn vader over straat zonder voor import bruid aangezien te worden.
Haha dat is wel erg sneu!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:15 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst nog van een onbekende zijn e-mailadres en ik kokhalsde zowat toen ik erachterkwam dat het een Asian fetisjist was (zijn hyve stond vol foto's van Thaise vrouwen en kinderen).
Eensch. En dan vind ik ongeveer 20% van blanke vrouwen aantrekkelijk, en ongeveer 0,01% van de negroïde vrouwen. Laat ik het zo stellen: ik moet er nog één tegenkomen die ik aantrekkelijk vind. Ik denk niet dat het gaat gebeuren, maar we sluiten het niet uit..quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind laten we zeggen 60% van de blanke meiden knap, maar van de negerinnen vind ik misschien maar 5% knap. Dat is dan wel weer een verschil.
IK knap op blank afquote:Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Eensch. En dan vind ik ongeveer 20% van blanke vrouwen aantrekkelijk, en ongeveer 0,01% van de negroïde vrouwen. Laat ik het zo stellen: ik moet er nog één tegenkomen die ik aantrekkelijk vind. Ik denk niet dat het gaat gebeuren, maar we sluiten het niet uit..
En voor de rest van de kleurtjes hangt het af van hoe ze zich gedragen, en heel belangrijk: het Nederlands dat gebezigd wordt. Als er ook maar een zweem van zoiets als Antilliaans of Marrokaans, etc door zit dan knap ik onmiddellijk af. Hoog-Haarlems is het devies.
Tjah, Arme jij.quote:
Je woont in een land waar ongeveer 90% van de bevolking blank is..quote:
Ik ken wel meer Antilliaanse jongens waarvan ik weet dat ze nooit vreemdgaan hoor. En die hebben ook alemaal géén strafblad overigens. Uitzonderlijk? Mwah.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:02 schreef donthate het volgende:
[..]
Sorry hoor maar echt alle antiliaanse mannen gaan vreemdof zowiezo 90procent mischien heb jij de mazzel dan! Maar ik ken redelijk wat antiliaanse vrouwen waaronder exen. En die geven zelf al aan als ik een dochter krijg hoeven niet met een antiliaanse man thuis te komen(ik bedoel niet dat ik die vooroordelen GOEDKEUR maar meer van daarom hebben ze die vooroordelen) want het is allemaal niet goed die vooroordelen!!
maar begrijp wel waarom
Maar daarom oef ik er tog niet op te vallenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:55 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Je woont in een land waar ongeveer 90% van de bevolking blank is..
IK zeg niet dat elke antiliaanse jongen een crimineel is want dat valt allemaal best mee! . En dat van vreemdgaan goedlezen ik zeg ggewoon van dat het daardoor komt dat mensen die vooroordelen heb ik zeg niet dat het kloptquote:Op donderdag 26 november 2009 23:22 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Ik ken wel meer Antilliaanse jongens waarvan ik weet dat ze nooit vreemdgaan hoor. En die hebben ook alemaal géén strafblad overigens. Uitzonderlijk? Mwah.
Ik zal de laatste zijn om te beweren dat ze over het algemeen nu echt erg trouw zijn, maar zou het niet zo kunnen zijn dat zij er gewoon 'trotser' op zijn (in een machocultuur zoals op de antillen, geeft meerdere vrouwen hebben status aan mannen onder elkaar) en het daarom gewoon meer aan de oppervlakte ligt dan de blanke medemens die het zoveel mogelijk in het geniep doet?
Nee, dat hoeft niet. Maar 't is wel jammer, omdat je uit een kleinere vijver vist. Ffs, hoe duidelijk moet ik het voor je opschrijven?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:28 schreef donthate het volgende:
[..]
Maar daarom oef ik er tog niet op te vallen
haha ach, mijn vader ziet er heel erg jong uit, ze denken altijd dat ik zn jonge zusje ben (of erger nog, zijn vriendin!)quote:Op donderdag 26 november 2009 15:30 schreef n0a het volgende:
[..]
Hrm.. mn "pleeg" vader is grote oude blanke man. Kan niet fatsoenlijk met mn vader over straat zonder voor import bruid aangezien te worden.
Zelf (als nederlandse jongen, ookal ben ik niet blond met blauwe ogen) kijk in het OV of op straat ook veel meer naar uberhaupt buitenlandse, vaak aziatische, turks en marokkaans. Vroeger was ik hier nogal blind voor, maar met wat ervaring merk je dat deze groep wat meer onbereikbaar is. De meeste NL meisjes zijn inderdaad nogal sletterig (gedurfde opmerking ik weet't maar mijn ervaring is helaas niet anders) en 2meter lang of heupen waar een ufo op kan landen.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:15 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Daarnaast moet ik ook erbij zeggen dat ik zelden heb meegemaakt dat ik een Aziatische vrouw/meisje echt knap vind (platte neus, kleine ogen, rond gezicht, plat gezicht; een paar veelvoorkomende gezichtskenmerken bij Aziaten).
oeh, vaak hebben die turkse meiden juist een supermooie bos haar onder dat hoofddoekje zittenquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:07 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
Zelf (als nederlandse jongen, ookal ben ik niet blond met blauwe ogen) kijk in het OV of op straat ook veel meer naar uberhaupt buitenlandse, vaak aziatische, turks en marokkaans. Vroeger was ik hier nogal blind voor, maar met wat ervaring merk je dat deze groep wat meer onbereikbaar is. De meeste NL meisjes zijn inderdaad nogal sletterig (gedurfde opmerking ik weet't maar mijn ervaring is helaas niet anders) en 2meter lang of heupen waar een ufo op kan landen.
Daarbij is het niet alleen uiterlijk maar de hele aankleding. NL meisjes roven de H&M leeg maar aziatsche hebben vaak best aparte smaak en moet je voor de grap maar is langs een marokkaans hoofddoekje kijken, wat ze allemaal aan hebben is niet H&M (en nee ook geen kledingbeurs). En op elk detail wordt gelet.
Hm, geef eens een voorbeeld? Want ik zie heel vaak meisjes met hoofddoekjes die zich verder wel mooi kleden (skinny jeans, hakken). En het valt me ook op dat ze heel, veel, make-up dragen (nog ergere smokey eyes dan de gemiddelde emo).quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:07 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
Daarbij is het niet alleen uiterlijk maar de hele aankleding. NL meisjes roven de H&M leeg maar aziatsche hebben vaak best aparte smaak en moet je voor de grap maar is langs een marokkaans hoofddoekje kijken, wat ze allemaal aan hebben is niet H&M (en nee ook geen kledingbeurs). En op elk detail wordt gelet.
Zeg ik toch, dat ze zich mooi kledenquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:49 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Hm, geef eens een voorbeeld? Want ik zie heel vaak meisjes met hoofddoekjes die zich verder wel mooi kleden (skinny jeans, hakken). En het valt me ook op dat ze heel, veel, make-up dragen (nog ergere smokey eyes dan de gemiddelde emo).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |