abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73034999
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:03 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Wat is er mis met vmbo-chicks

En ik vind dat je niet op een bepaald ras moet vallen (bijv alleen blanken) maar open moet staan voor alles.
Het heeft gewoon te maken met wat je aantrekkelijk vindt, daar kun je toch weinig aan doen? Bepaalde rassen hebben bepaalde uiterlijke kenmerken en als je daar nu net niet van houdt, dan houdt het op. Zo zie ik het tenminste. Dan kun je iemand aardig vinden, maar als er geen fysieke aantrekkingskracht is...

En de discussie over iemands instelling begrijp ik wel maar hangt eigenlijk meer samen met waar iemand opgegroeid is dan met zijn/haar ras. Ik kan op zich wel begrijpen dat bepaalde mensen uit een specifieke cultuur vaker bepaald gedrag vertonen dan andere en dat je je daar wel of juist niet toe aangetrokken voelt.
Sanity is (not) statistical
  woensdag 23 september 2009 @ 18:57:39 #77
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_73045865
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:18 schreef stbabylon het volgende:

[..]

etc etc etc ... knip!
Ik snap niet waarom je zo'n 5 keer herhaalt dat je roomblanke scandinavische roodharige meisjes te gek vind tegenover, donkere/getinte etc. Niemand heeft tegen jou gezegd dat je dat niet leuk of mooi mag vinden. Als dat jouw keuze is dan respecteer ik (en anderen) dat, maar je reageert of het je verboden is
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_73046725
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:57 schreef aychelle het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je zo'n 5 keer herhaalt dat je roomblanke scandinavische roodharige meisjes te gek vind tegenover, donkere/getinte etc. Niemand heeft tegen jou gezegd dat je dat niet leuk of mooi mag vinden. Als dat jouw keuze is dan respecteer ik (en anderen) dat, maar je reageert of het je verboden is
Er wordt mij om uitleg gevraagd, die geef ik.
pi_73046851
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:59 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Sneller dan negerinnen bijv. maar nog steeds een stuk minder snel dan blanke meiden. De mooiste vrouw voor mij is bijna wit.
Zoiets?

Heeft ook zeker wel wat idd .
pi_73046903
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:26 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Zoiets?
[ afbeelding ]

Dat is idd wel erg yum
pi_73047065
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:56 schreef Keep_Walking het volgende:
In Nederland kun je veel interracialle relaties zien. Vooral in de grote steden zie je Nederlandse meisjes met allochtonen, en ook Nederlandse mannen met allochtonen (alleen iets minder dan). In een andere topic waar ik over een persoonlijke probleem praatte dat daarmee te maken had, hebben veel mensen negatieve opmerkingen gemaakt. Dus ik wilde vragen wat mensen hier van interracialle relaties denken.

Dus wat denk jij wanneer je een Antilliaan met een Nederlandse meisje ziet?

Of een Marokkaan?

Of een Nederlandse jongen met een Aziaat?
Ik zie ze zelden en woon in de randstad. Zie ik nou zo slecht of zie jij nou zo goed?
  woensdag 23 september 2009 @ 23:31:24 #82
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_73056492
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:35 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Het heeft gewoon te maken met wat je aantrekkelijk vindt, daar kun je toch weinig aan doen? Bepaalde rassen hebben bepaalde uiterlijke kenmerken en als je daar nu net niet van houdt, dan houdt het op. Zo zie ik het tenminste. Dan kun je iemand aardig vinden, maar als er geen fysieke aantrekkingskracht is...
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:55 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ok,misschien is dit inderdaad voor bepaalde mensen geen keuze. Maar je hebt ook zat mensen die bij voorbaat al een bepaald ras ''afschrijven''.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_73057152
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:32 schreef F04 het volgende:

[..]

Ik zie ze zelden en woon in de randstad. Zie ik nou zo slecht of zie jij nou zo goed?
Misschien valt het je gewoon niet meer op omdat je het zo vaak ziet?
Sanity is (not) statistical
pi_73058346
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:32 schreef F04 het volgende:

[..]

Klopt, ik zie ze ook niet. Ik heb een tijdje in de randstad gewoond, en het viel mij echt tegen, die hoeveelheid gemengde koppels.
pi_73058633
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:52 schreef Beauregard het volgende:
Interraciale relaties zijn een uiterst kwalijke zaak.
Omdat?

Ik vind het wel lollig dat er steeds zoveel stereotype relaties zijn zoals hier al beschreven. Vraag me af hoe dat komt (blanke jongens die kennelijk vaker een voorkeur hebben voor aziatische meiden).

donderdag 24 september 2009 @ 00:55:50 #86
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_73058840
tvp
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 24 september 2009 @ 05:45:49 #87
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_73059786
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:18 schreef aychelle het volgende:

[..]

wij zijn niet allemaal bitches hoor
Neeeeeeeeuhhh...

*snel wegrent*
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_73059789
quote:
Op donderdag 24 september 2009 00:44 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

Omdat?

Ik vind het wel lollig dat er steeds zoveel stereotype relaties zijn zoals hier al beschreven. Vraag me af hoe dat komt (blanke jongens die kennelijk vaker een voorkeur hebben voor aziatische meiden).

Ik moet hierop aanvullen: Ik zie ook naar verhouding erg weinig NLse vrouwen met Aziatische mannen....

En ook: blanke mannen zie je minder met negroïde vrouwen dan andersom.

Ik denk dat dit komt doordat mannen meer de voorkeur geven aan feminine uiterlijk en ik wil niet hiermee zeggen dat afrikaanse vrouwen niet feminine zijn, maar hebben m.i. een meer masculine bouw dan blanke/aziatische vrouwen.

Ik merk dat je steeds moet letten op wat je zegt als het om rassenkwesties gaat, maar ik denk toch dat iedereen wel wat racistisch is (hoewel mensen vaak anders beweren), en mensen zullen racistisch blijven tot er ooit wellicht maar een ras is: Beige
pi_73060798
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:26 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Zoiets?
[ afbeelding ]

Die geeft licht in het donker!
pi_73065569
quote:
Op donderdag 24 september 2009 05:49 schreef Koskesh het volgende:

[..]

Ik moet hierop aanvullen: Ik zie ook naar verhouding erg weinig NLse vrouwen met Aziatische mannen....

Ik denk dat dit komt doordat mannen meer de voorkeur geven aan feminine uiterlijk en ik wil niet hiermee zeggen dat afrikaanse vrouwen niet feminine zijn, maar hebben m.i. een meer masculine bouw dan blanke/aziatische vrouwen.

Ik merk dat je steeds moet letten op wat je zegt als het om rassenkwesties gaat, maar ik denk toch dat iedereen wel wat racistisch is (hoewel mensen vaak anders beweren), en mensen zullen racistisch blijven tot er ooit wellicht maar een ras is: Beige
Ja, ik kan mij hier zeker in vinden. Ik ga naar school in de Bijlmer en ik moet zeggen dat een hoop Surinaamse meiden te zwaar zijn. Doodzonde want ik ben ervan overtuigd dat er vele knappe meiden zijn daar alleen het lijkt me erop dat die cultuur gewoon wat vettere gerechten voortzet ipv boerenkool met worst plus daarbij opgeteld dat er zeer veel fastfood rotzooi in de bijlmer te vinden is.
  donderdag 24 september 2009 @ 13:04:10 #91
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_73067053
quote:

[..]

Als uiterlijk een rol speelt (en dat is meestal zo bij partnerkeuze) lijkt me dat selectie op uiterlijke kenmerken per definitie niet onder racisme valt. Ik voel me met een gemiddeld uiterlijk ook niet gediscrimineerd dat ik nooit als model ben gescout. Daarentegen zou dat wel zo zijn als ik vanwege de vorm van mijn neus geen kantoorbaan zou kunnen krijgen. Precies zo met huidskleur.

Afgezien daarvan kun je niet zelf bepalen op wie je valt, ik niet in elk geval .
pi_73072045
quote:

[..]

Eerlijk gezegd denk ik dat het komt door de huidskleur. Want dat is eigenlijk wat alle negroide mensen bindt.
Als iemand dan zegt: ik val niet per definitie niet op negers, zal dat wel komen door de huidskleur (althans, dat denk ik), want dat is het enige dat hen altijd bindt.
pi_73072090
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:04 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Als uiterlijk een rol speelt (en dat is meestal zo bij partnerkeuze) lijkt me dat selectie op uiterlijke kenmerken per definitie niet onder racisme valt. Ik voel me met een gemiddeld uiterlijk ook niet gediscrimineerd dat ik nooit als model ben gescout. Daarentegen zou dat wel zo zijn als ik vanwege de vorm van mijn neus geen kantoorbaan zou kunnen krijgen. Precies zo met huidskleur.

Afgezien daarvan kun je niet zelf bepalen op wie je valt, ik niet in elk geval .
Je werd geboren en je dacht: ik val alleen op blanke mensen?

pi_73072145
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:53 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd denk ik dat het komt door de huidskleur. Want dat is eigenlijk wat alle negroide mensen bindt.
Als iemand dan zegt: ik val niet per definitie niet op negers, zal dat wel komen door de huidskleur (althans, dat denk ik), want dat is het enige dat hen altijd bindt.
Ik vat em niet helemaal
pi_73072529
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:57 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

Ik vat em niet helemaal
De theorie over ene meer masculine bouw gaat bijvoorbeeld totaal niet op voor negers uit ethiopie.

Maar goed, ik val over het algemeen op blanke mannen, maar er is ook best eens een donkere man geweest die ik leuk vond. Mijn zusje valt op donkere mannen (en heeft nu een beige kindje met rood haar met haar surinaamse vriend) maar heeft ook weleens gedate met een blanke man.

Of iemand leuk is is niet direct gelinkt aan huidskleur, maar je kunt wel zo je voorkeuren hebben volgens mij
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 24 september 2009 @ 16:33:03 #96
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_73073369
quote:

[..]

Ik heb een aziatische vent (oke oke een halve maar.. )

Wat ben ik blij dat ik hem heb leren kennen, want nu weet ik dat bamisoep bestaat
My mama didn't raise no fool
  vrijdag 25 september 2009 @ 10:01:23 #97
206337 aychelle
pi_73092950
quote:

[..]

Ja, inderdaad veel zwarte mannen met blanke vrouwen, en aardig wat blanke mannen met aziatische vrouwen (niet altijd per post) Bij blanke vrouwen heb ik het gevoel dat ze zwarte mannen stoer en sterk over vinden komen denk ik (beschermd) En aziatische vrouwen zijn vaak klein, lief en doen veel voor hun man.

Maar dat feminine ben ik niet met je eens. Vrouwelijke figuren vind ik toch vaak een mooie kont en borsten hebben, zeg maar duidelijk een vrouwelijk lichaam. Veel afrikaanse vrouwen hebben dat wel. En het het zijn vaak antiliaanse vrouwen die vaak wat streviger zijn. Moet je eens naar oost-afrika gaan, daar zijn ze vaak aardig slank met ronde vormen. Dus dat masculine geld niet voor alle zwarte dames over de wereld. En zwarte vrouwen laten vaak niet over zich heen lopen (iets steviger in hun schoenen) waardoor ze sommigen misschien afschrikken ...
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_73092985
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 10:01 schreef aychelle het volgende:

[..]

Ja, inderdaad veel zwarte mannen met blanke vrouwen, en aardig wat blanke mannen met aziatische vrouwen (niet altijd per post) Bij blanke vrouwen heb ik het gevoel dat ze zwarte mannen stoer en sterk over vinden komen denk ik (beschermd) En aziatische vrouwen zijn vaak klein, lief en doen veel voor hun man.

Maar dat feminine ben ik niet met je eens. Vrouwelijke figuren vind ik toch vaak een mooie kont en borsten hebben, zeg maar duidelijk een vrouwelijk lichaam. Veel afrikaanse vrouwen hebben dat wel. En het het zijn vaak antiliaanse vrouwen die vaak wat streviger zijn. Moet je eens naar oost-afrika gaan, daar zijn ze vaak aardig slank met ronde vormen. Dus dat masculine geld niet voor alle zwarte dames over de wereld. En zwarte vrouwen laten vaak niet over zich heen lopen (iets steviger in hun schoenen) waardoor ze sommigen misschien afschrikken ...
Leuk verhaaltje, maar zwarte vrouwen zijn gewoon fucking luidruchtig en bloedirritant. De laatste 'Hi' commercial is daar een prachtige illustratie van. Treffender hadden ze het niet kunnen maken.
  vrijdag 25 september 2009 @ 10:04:39 #99
206337 aychelle
pi_73093018
quote:
Op donderdag 24 september 2009 05:45 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Neeeeeeeeuhhh...

*snel wegrent*
  vrijdag 25 september 2009 @ 10:13:52 #100
206337 aychelle
pi_73093219
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 10:03 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Leuk verhaaltje, maar zwarte vrouwen zijn gewoon fucking luidruchtig en bloedirritant. De laatste 'Hi' commercial is daar een prachtige illustratie van. Treffender hadden ze het niet kunnen maken.
echt niet! sommigen wel van ons en sommigen niet. Zwarte vrouwen komen nou eenmaal wat 'sterker en zelfstandiger '' over. En jah sommigen zijn ruidluchtig dat geef ik toe. En die Hi5 reclame is gewoon humor
pi_73093400
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 10:13 schreef aychelle het volgende:

[..]

echt niet! sommigen wel van ons en sommigen niet. Zwarte vrouwen komen nou eenmaal wat 'sterker en zelfstandiger '' over. En jah sommigen zijn ruidluchtig dat geef ik toe. En die Hi5 reclame is gewoon humor
Door een grote bek, een arrogante attitude en een dom voorkomen lijk je niet sterker en zelfstandiger hoor.
  vrijdag 25 september 2009 @ 10:25:30 #102
206337 aychelle
pi_73093534
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 10:20 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Door een grote bek, een arrogante attitude en een dom voorkomen lijk je niet sterker en zelfstandiger hoor.
tsja, maar je hebt ook aardig wat blanke vrouwen die zich zo gedragen. Mischien geen universiteit typjes maar die heb je overal. En je hebt ook heeele lieve zwarte vrouwtjes
  vrijdag 25 september 2009 @ 10:28:10 #103
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_73093611
Het is cultuur denk ik. Mijn moeder is van origine Chinese maar geboren en opgegroeid in Paramaribo. Met haar hoef je ook geen discussies aantegaan. Met die felheid alleen al wint ze het van je..

[ Bericht 10% gewijzigd door Schenkstroop op 25-09-2009 13:33:31 ]
pi_73099191
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 10:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Het is cultuur denk ik. Mijn moeder is van origine Chinese maar geboren en opgegroeid in Paramaribo. Met haar hoef je ook geen discussies aantegaan. Met die felheid alleen al wint ze het van je..
Dat vind ik juist storend van die culturen. Emoties die logische beredenering onderdrukken (mits goed beargumenteerd).
pi_73099502
Ik kijk eerst naar de personen zelf. Vaak genoeg zie ik er kampvolk tussen, maar een goede vriendin van mij heeft een relatie met een Marokkaan en mijn zusje heeft ook een vriendje afkomstig uit Bosnie. Dit zijn echter wel beschaafde, leuk en intelligente allochtonen en daarom mag ik ze ook
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 25 september 2009 @ 14:45:29 #106
238047 Andiamo
Victory is mine!
pi_73100415
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:56 schreef Keep_Walking het volgende:
In Nederland kun je veel interracialle relaties zien. Vooral in de grote steden zie je Nederlandse meisjes met allochtonen, en ook Nederlandse mannen met allochtonen (alleen iets minder dan). In een andere topic waar ik over een persoonlijke probleem praatte dat daarmee te maken had, hebben veel mensen negatieve opmerkingen gemaakt. Dus ik wilde vragen wat mensen hier van interracialle relaties denken.

Dus wat denk jij wanneer je een Antilliaan met een Nederlandse meisje ziet?

Of een Marokkaan?

Of een Nederlandse jongen met een Aziaat?
Ik vind het niet kunnen

Mijn vriendin is half Indonesisch, kwart Chinees en kwart Nederlands
pi_73100908
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 14:11 schreef Seam het volgende:
Ik kijk eerst naar de personen zelf. Vaak genoeg zie ik er kampvolk tussen, maar een goede vriendin van mij heeft een relatie met een Marokkaan en mijn zusje heeft ook een vriendje afkomstig uit Bosnie. Dit zijn echter wel beschaafde, leuk en intelligente allochtonen en daarom mag ik ze ook
Uiteraard kijk ik ook eerst naar het individu, maar we hadden het ff over cultuur/ras dacht ik
pi_73103868
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 10:03 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Dat is juist om het stereotyp naar voren te brengen. Je zou eens een paar willekeurige zwarte vrouwen moeten leren kennen, dan merk je dat je er helemaal naast zit.
pi_73104805
Ach ja liefde kent geen kleur.
Ik zelf moet wel eerlijk zeggen dat ik meer op blanke dames val als op donkere maar ik heb verder nog nooit problemen gehad met mensen die tegen interraciale relaties zijn. Maar daar zou ik mij ook vrij weinig van aantrekken.
pi_73111701
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 17:29 schreef MilfLover het volgende:
Ach ja liefde kent geen kleur.
Ik zelf moet wel eerlijk zeggen dat ik meer op blanke dames val als op donkere maar ik heb verder nog nooit problemen gehad met mensen die tegen interraciale relaties zijn. Maar daar zou ik mij ook vrij weinig van aantrekken.
Waarom? Door de huidskleur?
  vrijdag 25 september 2009 @ 21:34:29 #111
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_73111815
Ik denk heel weinig dan. Heeft meer met het type te maken als ik vooroordelen erover heb. Tuurlijk zijn er wel bepaalde mensen waarvan je wéét dat ze elkaar 'gebruiken' voor een tijdje, maar waarschijnlijk niet met elkaar eindigen. Maar ik zie het niet echt als 'ras' gerelateerd.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_73112524
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 21:30 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:

[..]

Waarom? Door de huidskleur?
Nee hoor. Als ik kijk naar me verleden en de dames waar ik wat bij voel dan zijn dat over het algemeen gewoon blanke dames. Dus waarom? Ik heb geen idee. Het is niet zo dat mijn voorkeur uitgaat naar blanke dames. Ik kijk wat dat betreft gewoon naar de persoon en niet naar ras of wat dan ook.
  vrijdag 25 september 2009 @ 23:51:13 #113
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_73115915
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 10:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat is geen winnen, dat is gewoonweg niet kunnen discussiëren en de ander dus maar overschreeuwen. Iedereen kent wel van dat soort types, geen zinnig woord mee te wisselen en zeer irritant.
Stop the world, I want to get out.
  donderdag 26 november 2009 @ 02:03:49 #114
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75009585
Maar je hebt ook weer mensen die denken een gesprek te winnen door "consentieus"' te blijven Dat soort kutkinderen heb je veel in Nederland terwijl ze zelf ook bullshit spuwen. Politici bedienen zich hier bijvoorbeeld van.

kick.
pi_75009806
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:02 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb eigenlijk tot nu toe alleen allochtone meisjes gehad. Wat ik alleen jammer vind, is de kans dat ik een moslimmeisje aan de haak zal slaan niet heel groot is, als haram westerling. En die zijn juist altijd zo leuk .
Okay het is me gelukt . Heb sinds kort een vriendin en ze is geboren in Irak.

Ze is geen moslima though, maar Assyrisch, een oud christelijk volk oud het midden-oosten. Was eerst bang om weer een onbereikbaar moslimmeisje leuk te vinden, maar gelukkig is het anders .
  donderdag 26 november 2009 @ 03:06:12 #116
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75009809
quote:
Op donderdag 26 november 2009 03:04 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Okay het is me gelukt . Heb sinds kort een vriendin en ze is geboren in Irak.

Ze is geen moslima though, maar Assyrisch, een oud christelijk volk oud het midden-oosten. Was eerst bang om weer een onbereikbaar moslimmeisje leuk te vinden, maar gelukkig is het anders .
IK heb alleen maar donkere vriendinnen gehad:D van antiliaans tot surinaams afrikaans tot jamaicaans:D als nederlandse jongen(en nog nooit een blank meisje)
pi_75009823
Bij mij was het vooral half Indonesisch en een keertje half Surinaams. Het enige blanke Europese meisje was geboren in Frankrijk dus volgens de definitie ook allochtoon . En ook met een Frans kleurtje .
  donderdag 26 november 2009 @ 03:24:34 #118
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75009839
quote:
Op donderdag 26 november 2009 03:13 schreef Sapstengel het volgende:
Bij mij was het vooral half Indonesisch en een keertje half Surinaams. Het enige blanke Europese meisje was geboren in Frankrijk dus volgens de definitie ook allochtoon . En ook met een Frans kleurtje .
Hoe donkerdr hoe beter
pi_75009847
Die mening deel ik dan weer niet . Ik val wel op donker haar, bruine ogen en getint. Halfbloed meisjes dus, of uit het midden oosten etc.
  donderdag 26 november 2009 @ 03:32:11 #120
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75009853
quote:
Op donderdag 26 november 2009 03:28 schreef Sapstengel het volgende:
Die mening deel ik dan weer niet . Ik val wel op donker haar, bruine ogen en getint. Halfbloed meisjes dus, of uit het midden oosten etc.
half boed meisjes zijn wel
pi_75010419
ik denk dan altijd, gelukkig maar
wanr over 20 jaar moeten er ook knappe mensen zijn (mooie halfbloedjes!)

als ik zo'n westerse man 40-60 jr met zo'n thaise of chinese van 20-30 jaar zie lopen dan denk ik altijd 'die heb je vast op bestelling gedaan, omdat ze niet zo geemancipeerd zijn' of ' die vent heeft last van een midlifecrisis en heeft zn gezin verlaten voor zo;n jonge thaise schone' eigelijk een heel naar vooroordeel van mij, maar kan t niet laten om te denken. Een van mn vriendinnen haar vader heeft laatst ook een kind gekregen met een thaise, dat is ook precies zo'n koppel (die vriendin is dus van mijn leeftijd, 23)

ik ben trouwens half indo en mn vriend ook, dan heb je niet echt een interraciale relatie he? Vind het wel handig dat we allebei zowel nederlands als indisch zijn. Wat ik wel raar vind; Nederlanders en andere 'blanken' noemen ons altijd 'donkere' of 'getinte' mensen, en Negers noemen ons altijd 'blank'.

[ Bericht 71% gewijzigd door Some-Lady op 26-11-2009 08:16:34 ]
pi_75012293
Chinese vrouwen niet geemancipeerd? ff mijn eigen generalisatie, maar die zijn echt niet makkelijk..

*zelf Chinees*
pi_75013643
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:15 schreef Beauregard het volgende:

[..]

.

Ik heb een vriendin waarop ik me mag uitleven. Een blanke.

Je profilering is mislukt en je punt is nog steeds niet gemaakt. Wat een deceptie.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_75014598
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:04 schreef n0a het volgende:
Chinese vrouwen niet geemancipeerd? ff mijn eigen generalisatie, maar die zijn echt niet makkelijk..

*zelf Chinees*
mja dat bedoelde ik niet helemaal, ik bedoel echt die oudere westerse mannen met zo'n hele jonge aziatische vrouw... kan niet laten om het dan te denken, terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo hoeft te zijn. Tis ook een naar vooroordeel van mijzelf maar wel 1 van de weinige die ik heb eigelijk.
pi_75016361
Dat denk ik ook altijd bij een oude blanke man met zo'n klein aziatisch vrouwtje naast hem. Gewoon besteld. Verder kijk ik niet op van interraciale stellen. Ik zou zeggen dat ik over het algemeen op blank val maar dat is volgens mij alleen omdat in mijn omgeving de types waar ik op val toevallig blank zijn. Datzelfde type in een ander kleurtje zou ik net zo leuk vinden.
  donderdag 26 november 2009 @ 14:37:43 #126
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75020355
Ik denk altijd maar zo, beter dan krijg je straks meer halfbloed aziaten die rondlopen in nederland. Goed voor de status van de gele medemens. Ik ben dat heel donker met wit in de media en in films zo ontzettend zat.

[ Bericht 10% gewijzigd door Schenkstroop op 26-11-2009 17:29:41 ]
pi_75020924
quote:
Op donderdag 26 november 2009 14:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik denk altijd maar zo, beter dan krijg je straks meer halfbloed aziaten die rondlopen nederland. Goed voor de status van de gele medemens. Ik ben dat heel donker met wit in de media en in films zo ontzettend zat.
Toch wordt je irl nog steeds een beetje medelijdend aangekeken vaak als je zo`n relatie hebt. Ik heb een Antilliaanse vriend, al 10 jaar zelfs, maar men gaat er vanuit dat hij geen werk heeft, me slaat, een strafblad heeft, vreemdgaat en al minstens 10 kinderen bij 15 vrouwen verwekt heeft.
Wat dus allemaal niet het geval is. Moet zeggen dat vooral nu ik weer studeer, ik erg tegen die vooroordelen aanloop. Iemand zei op de uni tegen me: og leuk een zwarte vriend. Is altijd leuk om wat anders te proberen voor je je vastlegt.
Waarop ik zei dat ik al redelijk vastgelegd ben met 3 kinderen
  donderdag 26 november 2009 @ 15:02:55 #128
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75021212
quote:
Op donderdag 26 november 2009 14:54 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Toch wordt je irl nog steeds een beetje medelijdend aangekeken vaak als je zo`n relatie hebt. Ik heb een Antilliaanse vriend, al 10 jaar zelfs, maar men gaat er vanuit dat hij geen werk heeft, me slaat, een strafblad heeft, vreemdgaat en al minstens 10 kinderen bij 15 vrouwen verwekt heeft.
Wat dus allemaal niet het geval is. Moet zeggen dat vooral nu ik weer studeer, ik erg tegen die vooroordelen aanloop. Iemand zei op de uni tegen me: og leuk een zwarte vriend. Is altijd leuk om wat anders te proberen voor je je vastlegt.
Sorry hoor maar echt alle antiliaanse mannen gaan vreemd of zowiezo 90procent mischien heb jij de mazzel dan! Maar ik ken redelijk wat antiliaanse vrouwen waaronder exen. En die geven zelf al aan als ik een dochter krijg hoeven niet met een antiliaanse man thuis te komen(ik bedoel niet dat ik die vooroordelen GOEDKEUR maar meer van daarom hebben ze die vooroordelen) want het is allemaal niet goed die vooroordelen!! maar begrijp wel waarom
  donderdag 26 november 2009 @ 15:23:06 #129
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75021944
quote:
Op donderdag 26 november 2009 14:54 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Dan doen Antillianen 't alsnog beter dan Aziaten. De tijd dat ook Aziaten worden worden bekogeld met relationele vooroordelen mbt. blonde dames. Is de tijd dat ik pas vooruitgang zie. Want je ziet nu echt nooit Aziaten met blonde meisjes rondlopen, echt nooit. En ik vind de media daar erg veel schuld aan hebben eigenlijk. Want image is alles.

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 26-11-2009 17:28:54 ]
pi_75022242
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:29 schreef Kieswiel het volgende:
Dat denk ik ook altijd bij een oude blanke man met zo'n klein aziatisch vrouwtje naast hem. Gewoon besteld. Verder kijk ik niet op van interraciale stellen. Ik zou zeggen dat ik over het algemeen op blank val maar dat is volgens mij alleen omdat in mijn omgeving de types waar ik op val toevallig blank zijn. Datzelfde type in een ander kleurtje zou ik net zo leuk vinden.
Hrm.. mn "pleeg" vader is grote oude blanke man. Kan niet fatsoenlijk met mn vader over straat zonder voor import bruid aangezien te worden.
pi_75023085
Doe het als je denkt dat jullie culturen goed bij elkaar aansluiten.
In my place, in my place, were lines that I couldn't change
pi_75033761
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:30 schreef n0a het volgende:

[..]

Hrm.. mn "pleeg" vader is grote oude blanke man. Kan niet fatsoenlijk met mn vader over straat zonder voor import bruid aangezien te worden.
Haha, dat is wel erg dan

Ik erger me de laatste tijd steeds meer aan (blanke) mannen met een Asian fetish. De nieuwe vriend van mijn moeders vriendin is er zo een. Wanneer hij in de trein zit, heeft hij meer aandacht voor een lelijke Aziatische dan voor een mooi blank meisje. Dan gaat het alleen om het Aziaat zijn, of het object in kwestie nou mooi of lelijk is. Daarnaast moet ik ook erbij zeggen dat ik zelden heb meegemaakt dat ik een Aziatische vrouw/meisje echt knap vind (platte neus, kleine ogen, rond gezicht, plat gezicht; een paar veelvoorkomende gezichtskenmerken bij Aziaten). Ben zelf ook Chinees, maar het is geen complex als je dat denkt. Michelle Phan (van youtube) en Mika Nakashima (Japanse zangeres/actrice) vind ik bijvoorbeeld echt supermooi.

Ik kreeg laatst nog van een onbekende zijn e-mailadres en ik kokhalsde zowat toen ik erachterkwam dat het een Asian fetisjist was (zijn hyve stond vol foto's van Thaise vrouwen en kinderen).
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
  donderdag 26 november 2009 @ 21:23:06 #133
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75034093
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:15 schreef Peachcore het volgende:

[..]

Ik kreeg laatst nog van een onbekende zijn e-mailadres en ik kokhalsde zowat toen ik erachterkwam dat het een Asian fetisjist was (zijn hyve stond vol foto's van Thaise vrouwen en kinderen).
Haha dat is wel erg sneu!
pi_75034787
Ik vind nederlandse mannen die ouder zijn dan hun aziatische vriendin altijd zo kansloos...ook al zou het oprecht zijn. Net als ik altijd wel moet lachen als ik blondines met negers zie, geen idee waarom
pi_75035410
Kan er niks aan doen als ik een blond nederlands meisje met zo'n marrokaan zie dan denk ik later zal je er nog spijt van hebben.. In de praktijk, en heb het zelf ook paar keer van dichtbij geizen, gaat het altijd mis.
  donderdag 26 november 2009 @ 22:08:45 #136
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_75036495
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:31 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik vind laten we zeggen 60% van de blanke meiden knap, maar van de negerinnen vind ik misschien maar 5% knap. Dat is dan wel weer een verschil.
Eensch. En dan vind ik ongeveer 20% van blanke vrouwen aantrekkelijk, en ongeveer 0,01% van de negroïde vrouwen. Laat ik het zo stellen: ik moet er nog één tegenkomen die ik aantrekkelijk vind. Ik denk niet dat het gaat gebeuren, maar we sluiten het niet uit..

En voor de rest van de kleurtjes hangt het af van hoe ze zich gedragen, en heel belangrijk: het Nederlands dat gebezigd wordt. Als er ook maar een zweem van zoiets als Antilliaans of Marrokaans, etc door zit dan knap ik onmiddellijk af. Hoog-Haarlems is het devies.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  donderdag 26 november 2009 @ 22:09:42 #137
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75036565
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Eensch. En dan vind ik ongeveer 20% van blanke vrouwen aantrekkelijk, en ongeveer 0,01% van de negroïde vrouwen. Laat ik het zo stellen: ik moet er nog één tegenkomen die ik aantrekkelijk vind. Ik denk niet dat het gaat gebeuren, maar we sluiten het niet uit..

En voor de rest van de kleurtjes hangt het af van hoe ze zich gedragen, en heel belangrijk: het Nederlands dat gebezigd wordt. Als er ook maar een zweem van zoiets als Antilliaans of Marrokaans, etc door zit dan knap ik onmiddellijk af. Hoog-Haarlems is het devies.
IK knap op blank af
  donderdag 26 november 2009 @ 22:13:00 #138
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_75036738
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:09 schreef donthate het volgende:

[..]

IK knap op blank af
Tjah, Arme jij.

donderdag 26 november 2009 @ 22:13:23 #139
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75036767
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:13 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Tjah, Arme jij.
Haha hoezo dat:p
  donderdag 26 november 2009 @ 22:55:47 #140
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_75038731
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:13 schreef donthate het volgende:

[..]

Haha hoezo dat:p
Je woont in een land waar ongeveer 90% van de bevolking blank is..

pi_75039751
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:02 schreef donthate het volgende:

[..]

Sorry hoor maar echt alle antiliaanse mannen gaan vreemd of zowiezo 90procent mischien heb jij de mazzel dan! Maar ik ken redelijk wat antiliaanse vrouwen waaronder exen. En die geven zelf al aan als ik een dochter krijg hoeven niet met een antiliaanse man thuis te komen(ik bedoel niet dat ik die vooroordelen GOEDKEUR maar meer van daarom hebben ze die vooroordelen) want het is allemaal niet goed die vooroordelen!! maar begrijp wel waarom
Ik ken wel meer Antilliaanse jongens waarvan ik weet dat ze nooit vreemdgaan hoor. En die hebben ook alemaal géén strafblad overigens. Uitzonderlijk? Mwah.
Ik zal de laatste zijn om te beweren dat ze over het algemeen nu echt erg trouw zijn, maar zou het niet zo kunnen zijn dat zij er gewoon 'trotser' op zijn (in een machocultuur zoals op de antillen, geeft meerdere vrouwen hebben status aan mannen onder elkaar) en het daarom gewoon meer aan de oppervlakte ligt dan de blanke medemens die het zoveel mogelijk in het geniep doet?
  donderdag 26 november 2009 @ 23:28:57 #142
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75040001
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:55 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Je woont in een land waar ongeveer 90% van de bevolking blank is..
Maar daarom oef ik er tog niet op te vallen
  donderdag 26 november 2009 @ 23:30:13 #143
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75040058
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:22 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Ik ken wel meer Antilliaanse jongens waarvan ik weet dat ze nooit vreemdgaan hoor. En die hebben ook alemaal géén strafblad overigens. Uitzonderlijk? Mwah.
Ik zal de laatste zijn om te beweren dat ze over het algemeen nu echt erg trouw zijn, maar zou het niet zo kunnen zijn dat zij er gewoon 'trotser' op zijn (in een machocultuur zoals op de antillen, geeft meerdere vrouwen hebben status aan mannen onder elkaar) en het daarom gewoon meer aan de oppervlakte ligt dan de blanke medemens die het zoveel mogelijk in het geniep doet?
IK zeg niet dat elke antiliaanse jongen een crimineel is want dat valt allemaal best mee! . En dat van vreemdgaan goedlezen ik zeg ggewoon van dat het daardoor komt dat mensen die vooroordelen heb ik zeg niet dat het klopt
  vrijdag 27 november 2009 @ 07:24:03 #144
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_75043855
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:28 schreef donthate het volgende:

[..]

Maar daarom oef ik er tog niet op te vallen
Nee, dat hoeft niet. Maar 't is wel jammer, omdat je uit een kleinere vijver vist. Ffs, hoe duidelijk moet ik het voor je opschrijven?

pi_75045720
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:30 schreef n0a het volgende:

[..]

haha ach, mijn vader ziet er heel erg jong uit, ze denken altijd dat ik zn jonge zusje ben (of erger nog, zijn vriendin!)
en laat mensen maar denken hoor, oordelen doen ze toch wel
pi_75046240
Normaal gesproken val ik altijd op blanke vrouwen/meiden met lang/stijl/donker haar, maar de afgelopen tijd heb ik een relatie met een negerin met krullen (nee niet bepaald kroeshaar :p).. Ik wist niet eens dat ik op zulke meiden kon vallen, maarja het is dus toch gebeurt. Zelf ben ik zo wit als een witte boterham, maar ik heb nog nooit zo'n leuke en levendige relatie gehad met een blank meisje. (niet dat ik ineens iets tegen blanke meiden heb.. dat zou gewoon dom zijn :p)

Dus.. mijn conclusie over dit onderwerp is dat je liefde gewoon niet kan sturen en als je echt bij elkaar past dan kijk je dwars door dat kleurtje heen, echt waar
  vrijdag 27 november 2009 @ 10:07:50 #147
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_75046467
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:15 schreef Peachcore het volgende:

[..]

Daarnaast moet ik ook erbij zeggen dat ik zelden heb meegemaakt dat ik een Aziatische vrouw/meisje echt knap vind (platte neus, kleine ogen, rond gezicht, plat gezicht; een paar veelvoorkomende gezichtskenmerken bij Aziaten).
Zelf (als nederlandse jongen, ookal ben ik niet blond met blauwe ogen) kijk in het OV of op straat ook veel meer naar uberhaupt buitenlandse, vaak aziatische, turks en marokkaans. Vroeger was ik hier nogal blind voor, maar met wat ervaring merk je dat deze groep wat meer onbereikbaar is. De meeste NL meisjes zijn inderdaad nogal sletterig (gedurfde opmerking ik weet't maar mijn ervaring is helaas niet anders) en 2meter lang of heupen waar een ufo op kan landen.
Daarbij is het niet alleen uiterlijk maar de hele aankleding. NL meisjes roven de H&M leeg maar aziatsche hebben vaak best aparte smaak en moet je voor de grap maar is langs een marokkaans hoofddoekje kijken, wat ze allemaal aan hebben is niet H&M (en nee ook geen kledingbeurs). En op elk detail wordt gelet.
Je leeft maar één keer...
pi_75046643
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:07 schreef cYbErTiM het volgende:

[..]

Zelf (als nederlandse jongen, ookal ben ik niet blond met blauwe ogen) kijk in het OV of op straat ook veel meer naar uberhaupt buitenlandse, vaak aziatische, turks en marokkaans. Vroeger was ik hier nogal blind voor, maar met wat ervaring merk je dat deze groep wat meer onbereikbaar is. De meeste NL meisjes zijn inderdaad nogal sletterig (gedurfde opmerking ik weet't maar mijn ervaring is helaas niet anders) en 2meter lang of heupen waar een ufo op kan landen.
Daarbij is het niet alleen uiterlijk maar de hele aankleding. NL meisjes roven de H&M leeg maar aziatsche hebben vaak best aparte smaak en moet je voor de grap maar is langs een marokkaans hoofddoekje kijken, wat ze allemaal aan hebben is niet H&M (en nee ook geen kledingbeurs). En op elk detail wordt gelet.
oeh, vaak hebben die turkse meiden juist een supermooie bos haar onder dat hoofddoekje zitten jammer dat ze t verstoppen
pi_75050008
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:07 schreef cYbErTiM het volgende:

[..]

Hm, geef eens een voorbeeld? Want ik zie heel vaak meisjes met hoofddoekjes die zich verder wel mooi kleden (skinny jeans, hakken). En het valt me ook op dat ze heel, veel, make-up dragen (nog ergere smokey eyes dan de gemiddelde emo).
En de Aziatische stijl (wat nu de mode is in Azië; veel mensen doen dan gewoon inkopen tijdens hun trip naar HK) is meer met zachte stof, zachte kleuren (roze, nude, lichtblauw), jurkjes, etc. Het ziet er allemaal heel lief en cute uit, totaal niet bestemd voor Hollandse boeretrienen (tenzij anorexia) maar voor kleine vormeloze Aziatische meisjes.

Voor de rest zie ik net zo vaak minder goedgeklede allochtoonse meisjes als autochtone meisjes (vrome Fatima's daarbij uigezonderd natuurlijk)...
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
  vrijdag 27 november 2009 @ 15:41:17 #150
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_75058348
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:49 schreef Peachcore het volgende:

[..]

Hm, geef eens een voorbeeld? Want ik zie heel vaak meisjes met hoofddoekjes die zich verder wel mooi kleden (skinny jeans, hakken). En het valt me ook op dat ze heel, veel, make-up dragen (nog ergere smokey eyes dan de gemiddelde emo).
Zeg ik toch, dat ze zich mooi kleden
Maar het is denk ik ook een beetje wat je leuk vindt. Ik vind mezelf al 'stoer' genoeg, dus ik heb liever een vriendin die wat vrouwelijker 'meisjes achtiger' is en mij kan corrigeren als ik weer lomp doe, en niet zo'n stoere bierdrinkende shag rokende griet. Ook heel gezellig, maar nederlandse slaan daar nogal in door onder het motto 'zo ben ik mezelf'.
Dus of er nu echt 'sprake' is van interraciale relaties.. je merkt het pas als je met hun familie in aanraking komt. De verschillende culturen. Maar zelf vind ik dat juist leuk, weer's wat anders.
Daarbij heb ik gewoon een graf hekel aan hoe dat allemaal gaat in me 'eigen cultuur' dat verplichte visite in een kringeltje met een gebakje en dan gaan schelden over de politiek ofzo.. of bbq'en met een krat bier erbij.. voor zover je dat allemaal cultuur kan noemen
Je leeft maar één keer...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')