abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73003559
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:28 schreef GoodGovernance het volgende:

[..]

Wauw, een blanke, hoe bijzonder.
Wel zo lekker.
pi_73005691
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:52 schreef Beauregard het volgende:
Interraciale relaties zijn een uiterst kwalijke zaak.
Waarom?

Ik merk alleen maar positieve noten in dit topic
pi_73007734
Echt al het duizendste topic over 'interraciale relaties'
pi_73007962
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:15 schreef Beauregard het volgende:

[..]

.

Ik heb een vriendin waarop ik me mag uitleven. Een blanke.

Je profilering is mislukt en je punt is nog steeds niet gemaakt. Wat een deceptie.

Wow!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73008420
Het leukste zijn al die stumpers die jaloers zijn omdat zo een gangsta er met hun vmbo-chicks vandoor gaat.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 22 september 2009 @ 19:03:19 #56
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_73013178
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het leukste zijn al die stumpers die jaloers zijn omdat zo een gangsta er met hun vmbo-chicks vandoor gaat.
Wat is er mis met vmbo-chicks

En ik vind dat je niet op een bepaald ras moet vallen (bijv alleen blanken) maar open moet staan voor alles. Turken, Antillianen, Marrokanen, Aziaten, Surinamers, Nederlanders...we zijn allemaal mensen en overal zitten knappe lieve mensen tussen
Heb Nederlandse vriendjes gehad en 1 (halve ) antilliaan..En die was het liefst voor me van allemaal
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  dinsdag 22 september 2009 @ 20:05:31 #57
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_73016150
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zelfs dat zal me jeuken eerlijk gezegd. Laat iedereen zijn eigen gang gaan wat partnerkeuze betreft.
Zeker. Maar de vraag was niet of er van hogerhand ingegrepen moet worden, maar hoe je tegen dit soort relaties aankijkt.
Stop the world, I want to get out.
pi_73016413
Ik irriteer me ontzettend eraan als een Turks of Marokkaans jongen wel een met een Nederlandse of een chinees mag hebben maar als het neer komt op meisjes dan gaan ze moeilijk doen.
pi_73017034
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:03 schreef VeerEli het volgende:
En ik vind dat je niet op een bepaald ras moet vallen (bijv alleen blanken) maar open moet staan voor alles. Turken, Antillianen, Marrokanen, Aziaten, Surinamers, Nederlanders...we zijn allemaal mensen en overal zitten knappe lieve mensen tussen
Alsof dat een keuze is. Ik vind nou eenmaal blanke meiden veel sneller mooi. En zeker qua houding vind ik ze veel aantrekkelijker over het algemeen. Als je dan met gemiddelden gaat rekening. Zal ik 99 van de 100 keer mijn aandacht geven aan een blanke meid.
pi_73017852
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:38 schreef GirlyGlue het volgende:
Die Nederlandse meiden gaan zelf met een allochtoon accent praten.

Ik vind buitenlandse mannen vaak knap, maar ik zie een relatie met een man van een andere afkomst niet helemaal zitten. Stel je voor dat je kinderen krijgt en hij een ander paspoort heeft, dan kan-ie de kinderen op gegeven moment mee naar het buitenland smokkelen.
Ik heb ook buitenlanders in de verre voorgeneraties, maar die hadden in Nederland toch echt geen dubbel paspoort hoor.
Nah, als mn lief de kinderen ontvoert naar Curaçao is dat nog wel te overzien Met een paar man t eiland over fietsen en ik heb ze binnen een dag wel gevonden
pi_73018102
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:24 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Alsof dat een keuze is. Ik vind nou eenmaal blanke meiden veel sneller mooi. En zeker qua houding vind ik ze veel aantrekkelijker over het algemeen. Als je dan met gemiddelden gaat rekening. Zal ik 99 van de 100 keer mijn aandacht geven aan een blanke meid.
verklaar u nader
pi_73018198
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:47 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:

[..]

verklaar u nader
In de eerste plaats ben ik veeeeeeeeeeeeel sneller aangetrokken tot blanke meiden (ik vind die sneller aantrekkelijk). Dus zelfs al zou ik een gesprek aanknoppen met een niet blanke meid, moet die ook nog eens een bepaalde instellingen hebben die gemiddeld gezien voornamelijk alleen bij Nederlandse/Scandinavische meiden voorkomt. De kans dat ik dus lichamelijk en geestelijk aangetrokken wordt tot een niet blanke meid, is dus erg klein.
pi_73018248
Instellingen Windows 7 ofzo?
  dinsdag 22 september 2009 @ 20:55:46 #64
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_73018485
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:24 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ok,misschien is dit inderdaad voor bepaalde mensen geen keuze. Maar je hebt ook zat mensen die bij voorbaat al een bepaald ras ''afschrijven''.
Maar halfbloedjes dan, vind je die dan ook niet snel aantrekkelijk? Ik ben zelf blank hoor, maar vind halfbloedjes (ook meisjes dus ) vaak heel mooi.
pi_73018644
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:55 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ok,misschien is dit inderdaad voor bepaalde mensen geen keuze. Maar je hebt ook zat mensen die bij voorbaat al een bepaald ras ''afschrijven''.
Maar halfbloedjes dan, vind je die dan ook niet snel aantrekkelijk? Ik ben zelf blank hoor, maar vind halfbloedjes (ook meisjes dus ) vaak heel mooi.
Sneller dan negerinnen bijv. maar nog steeds een stuk minder snel dan blanke meiden. De mooiste vrouw voor mij is bijna wit.
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:15:58 #66
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_73019350
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:59 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Sneller dan negerinnen bijv. maar nog steeds een stuk minder snel dan blanke meiden. De mooiste vrouw voor mij is bijna wit.
Misschien moet jij je geluk eens beproeven bij onze albino-medemens?
Stop the world, I want to get out.
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:19:27 #67
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_73019489
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:15 schreef Lkw het volgende:

[..]

pi_73020199
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:15 schreef Lkw het volgende:

[..]

Een albino is heel wat anders dan een roomblanke scandinavische met rode haren.
pi_73021580
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:50 schreef Wazeggie het volgende:
Instellingen Windows 7 ofzo?
Ben wel benieuwd wat voor een instelling je bedoeld (babylon)?
Het zal wel een hele speciale zijn, aangezien de huidskleur bepaalt of diegene die instelling heeft
pi_73021991
Vind het wel zo'n cliche, dat halfbloedjes de mooiste mensen zijn. Volgens mij roepen mensen dit maar snel. Ik vind het wel meevallen met halfbloedjes, ze hebben iig wel hun kleurtje vaak mee.
  dinsdag 22 september 2009 @ 22:39:46 #71
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_73022946
Andere rassen zou ik niet snel aan beginnen omdat er vrijwel geen fysieke aantrekkingskrachgt is w.m.b. Daarentegen zijn meiden uit andere Europese landen over het algemeen wel leuk, een zeker cultuurverschil is over het algemeen wel gezellig en soms erg geil .
pi_73028240
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 22:07 schreef CherryBom het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd wat voor een instelling je bedoeld (babylon)?
Het zal wel een hele speciale zijn, aangezien de huidskleur bepaalt of diegene die instelling heeft
De huidskleur niet, wel waar jij en je voorouders zijn opgegroeid. In wat voor een cultuur.
pi_73029535
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:48 schreef stbabylon het volgende:

[..]

In de eerste plaats ben ik veeeeeeeeeeeeel sneller aangetrokken tot blanke meiden (ik vind die sneller aantrekkelijk). Dus zelfs al zou ik een gesprek aanknoppen met een niet blanke meid, moet die ook nog eens een bepaalde instellingen hebben die gemiddeld gezien voornamelijk alleen bij Nederlandse/Scandinavische meiden voorkomt. De kans dat ik dus lichamelijk en geestelijk aangetrokken wordt tot een niet blanke meid, is dus erg klein.
Maar ik heb het dus over de houding. Dat jij je eerder aangetrokken voelt tot blanke vrouwen, heb je al eerder medegedeeld. Welke houding bedoel je en waarom voel je je er geestelijk eerder toe aangetrokken? Het lichamelijke kan ik begrijpen, dat jij van een hele lichte huid houdt is begrijpelijk, iedereen heeft zijn eigen voorkeuren. Maar afgezien van de huidskleur doe jij alsof niet-blanken en blanken hele andere mensen zijn, met weinig overeenkomsten.
pi_73029556
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 22:17 schreef slaapvaak het volgende:
Vind het wel zo'n cliche, dat halfbloedjes de mooiste mensen zijn. Volgens mij roepen mensen dit maar snel. Ik vind het wel meevallen met halfbloedjes, ze hebben iig wel hun kleurtje vaak mee.
Ik vind ze net zo mooi als mensen van '1' ras.
pi_73029655
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:12 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:

[..]

Maar ik heb het dus over de houding. Dat jij je eerder aangetrokken voelt tot blanke vrouwen, heb je al eerder medegedeeld. Welke houding bedoel je en waarom voel je je er geestelijk eerder toe aangetrokken? Het lichamelijke kan ik begrijpen, dat jij van een hele lichte huid houdt is begrijpelijk, iedereen heeft zijn eigen voorkeuren. Maar afgezien van de huidskleur doe jij alsof niet-blanken en blanken hele andere mensen zijn, met weinig overeenkomsten.
Kijk naar hoe de gemiddelde Nederlandse blanke vrouw in het leven staat. Geemancipeerd, niet op haar mondje gevallen, maar wil wel galant behandelt worden. Vergelijk dat met een Turkse meid die hier is opgegroeid met ouders die uit Turkije komen met een hele andere levensstijl. Of een Surinaamse die vanuit de Surinaamse cultuur hier naar toe is gekomen. Daar zitten gewoon verschillen in die invloed hebben op iemands persoonlijkheid. Tuurlijk, er zijn altijd uitzonderingen, maar die zijn dan dus ook moeilijker te vinden.

Laten we elkaar geen mietje noemen, maar kijk naar de gemiddelde (lees: gemiddelde!!!) blanke meid en vergelijk dat met een Chinese of een Antilliaanse meid. Iedereen weet dat die gemiddeld gezien een andere levensstijl hebben. Daar is helemaal niks mis mee, en dat waardeer ik enorm aan de Nederlandse maatschappij, die diversiteit. Maar dat is niet de persoonlijkheid/levensstijl waar ik op val.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')