abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 november 2009 @ 14:37:43 #126
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75020355
Ik denk altijd maar zo, beter dan krijg je straks meer halfbloed aziaten die rondlopen in nederland. Goed voor de status van de gele medemens. Ik ben dat heel donker met wit in de media en in films zo ontzettend zat.

[ Bericht 10% gewijzigd door Schenkstroop op 26-11-2009 17:29:41 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_75020924
quote:
Op donderdag 26 november 2009 14:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik denk altijd maar zo, beter dan krijg je straks meer halfbloed aziaten die rondlopen nederland. Goed voor de status van de gele medemens. Ik ben dat heel donker met wit in de media en in films zo ontzettend zat.
Toch wordt je irl nog steeds een beetje medelijdend aangekeken vaak als je zo`n relatie hebt. Ik heb een Antilliaanse vriend, al 10 jaar zelfs, maar men gaat er vanuit dat hij geen werk heeft, me slaat, een strafblad heeft, vreemdgaat en al minstens 10 kinderen bij 15 vrouwen verwekt heeft.
Wat dus allemaal niet het geval is. Moet zeggen dat vooral nu ik weer studeer, ik erg tegen die vooroordelen aanloop. Iemand zei op de uni tegen me: og leuk een zwarte vriend. Is altijd leuk om wat anders te proberen voor je je vastlegt.
Waarop ik zei dat ik al redelijk vastgelegd ben met 3 kinderen
  donderdag 26 november 2009 @ 15:02:55 #128
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75021212
quote:
Op donderdag 26 november 2009 14:54 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Toch wordt je irl nog steeds een beetje medelijdend aangekeken vaak als je zo`n relatie hebt. Ik heb een Antilliaanse vriend, al 10 jaar zelfs, maar men gaat er vanuit dat hij geen werk heeft, me slaat, een strafblad heeft, vreemdgaat en al minstens 10 kinderen bij 15 vrouwen verwekt heeft.
Wat dus allemaal niet het geval is. Moet zeggen dat vooral nu ik weer studeer, ik erg tegen die vooroordelen aanloop. Iemand zei op de uni tegen me: og leuk een zwarte vriend. Is altijd leuk om wat anders te proberen voor je je vastlegt.
Sorry hoor maar echt alle antiliaanse mannen gaan vreemd of zowiezo 90procent mischien heb jij de mazzel dan! Maar ik ken redelijk wat antiliaanse vrouwen waaronder exen. En die geven zelf al aan als ik een dochter krijg hoeven niet met een antiliaanse man thuis te komen(ik bedoel niet dat ik die vooroordelen GOEDKEUR maar meer van daarom hebben ze die vooroordelen) want het is allemaal niet goed die vooroordelen!! maar begrijp wel waarom
  donderdag 26 november 2009 @ 15:23:06 #129
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75021944
quote:
Op donderdag 26 november 2009 14:54 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Dan doen Antillianen 't alsnog beter dan Aziaten. De tijd dat ook Aziaten worden worden bekogeld met relationele vooroordelen mbt. blonde dames. Is de tijd dat ik pas vooruitgang zie. Want je ziet nu echt nooit Aziaten met blonde meisjes rondlopen, echt nooit. En ik vind de media daar erg veel schuld aan hebben eigenlijk. Want image is alles.

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 26-11-2009 17:28:54 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_75022242
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:29 schreef Kieswiel het volgende:
Dat denk ik ook altijd bij een oude blanke man met zo'n klein aziatisch vrouwtje naast hem. Gewoon besteld. Verder kijk ik niet op van interraciale stellen. Ik zou zeggen dat ik over het algemeen op blank val maar dat is volgens mij alleen omdat in mijn omgeving de types waar ik op val toevallig blank zijn. Datzelfde type in een ander kleurtje zou ik net zo leuk vinden.
Hrm.. mn "pleeg" vader is grote oude blanke man. Kan niet fatsoenlijk met mn vader over straat zonder voor import bruid aangezien te worden.
pi_75023085
Doe het als je denkt dat jullie culturen goed bij elkaar aansluiten.
In my place, in my place, were lines that I couldn't change
pi_75033761
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:30 schreef n0a het volgende:

[..]

Hrm.. mn "pleeg" vader is grote oude blanke man. Kan niet fatsoenlijk met mn vader over straat zonder voor import bruid aangezien te worden.
Haha, dat is wel erg dan

Ik erger me de laatste tijd steeds meer aan (blanke) mannen met een Asian fetish. De nieuwe vriend van mijn moeders vriendin is er zo een. Wanneer hij in de trein zit, heeft hij meer aandacht voor een lelijke Aziatische dan voor een mooi blank meisje. Dan gaat het alleen om het Aziaat zijn, of het object in kwestie nou mooi of lelijk is. Daarnaast moet ik ook erbij zeggen dat ik zelden heb meegemaakt dat ik een Aziatische vrouw/meisje echt knap vind (platte neus, kleine ogen, rond gezicht, plat gezicht; een paar veelvoorkomende gezichtskenmerken bij Aziaten). Ben zelf ook Chinees, maar het is geen complex als je dat denkt. Michelle Phan (van youtube) en Mika Nakashima (Japanse zangeres/actrice) vind ik bijvoorbeeld echt supermooi.

Ik kreeg laatst nog van een onbekende zijn e-mailadres en ik kokhalsde zowat toen ik erachterkwam dat het een Asian fetisjist was (zijn hyve stond vol foto's van Thaise vrouwen en kinderen).
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
  donderdag 26 november 2009 @ 21:23:06 #133
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75034093
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:15 schreef Peachcore het volgende:

[..]

Ik kreeg laatst nog van een onbekende zijn e-mailadres en ik kokhalsde zowat toen ik erachterkwam dat het een Asian fetisjist was (zijn hyve stond vol foto's van Thaise vrouwen en kinderen).
Haha dat is wel erg sneu!
pi_75034787
Ik vind nederlandse mannen die ouder zijn dan hun aziatische vriendin altijd zo kansloos...ook al zou het oprecht zijn. Net als ik altijd wel moet lachen als ik blondines met negers zie, geen idee waarom
pi_75035410
Kan er niks aan doen als ik een blond nederlands meisje met zo'n marrokaan zie dan denk ik later zal je er nog spijt van hebben.. In de praktijk, en heb het zelf ook paar keer van dichtbij geizen, gaat het altijd mis.
  donderdag 26 november 2009 @ 22:08:45 #136
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_75036495
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:31 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik vind laten we zeggen 60% van de blanke meiden knap, maar van de negerinnen vind ik misschien maar 5% knap. Dat is dan wel weer een verschil.
Eensch. En dan vind ik ongeveer 20% van blanke vrouwen aantrekkelijk, en ongeveer 0,01% van de negroïde vrouwen. Laat ik het zo stellen: ik moet er nog één tegenkomen die ik aantrekkelijk vind. Ik denk niet dat het gaat gebeuren, maar we sluiten het niet uit..

En voor de rest van de kleurtjes hangt het af van hoe ze zich gedragen, en heel belangrijk: het Nederlands dat gebezigd wordt. Als er ook maar een zweem van zoiets als Antilliaans of Marrokaans, etc door zit dan knap ik onmiddellijk af. Hoog-Haarlems is het devies.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  donderdag 26 november 2009 @ 22:09:42 #137
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75036565
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Eensch. En dan vind ik ongeveer 20% van blanke vrouwen aantrekkelijk, en ongeveer 0,01% van de negroïde vrouwen. Laat ik het zo stellen: ik moet er nog één tegenkomen die ik aantrekkelijk vind. Ik denk niet dat het gaat gebeuren, maar we sluiten het niet uit..

En voor de rest van de kleurtjes hangt het af van hoe ze zich gedragen, en heel belangrijk: het Nederlands dat gebezigd wordt. Als er ook maar een zweem van zoiets als Antilliaans of Marrokaans, etc door zit dan knap ik onmiddellijk af. Hoog-Haarlems is het devies.
IK knap op blank af
  donderdag 26 november 2009 @ 22:13:00 #138
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_75036738
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:09 schreef donthate het volgende:

[..]

IK knap op blank af
Tjah, Arme jij.

donderdag 26 november 2009 @ 22:13:23 #139
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75036767
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:13 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Tjah, Arme jij.
Haha hoezo dat:p
  donderdag 26 november 2009 @ 22:55:47 #140
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_75038731
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:13 schreef donthate het volgende:

[..]

Haha hoezo dat:p
Je woont in een land waar ongeveer 90% van de bevolking blank is..

pi_75039751
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:02 schreef donthate het volgende:

[..]

Sorry hoor maar echt alle antiliaanse mannen gaan vreemd of zowiezo 90procent mischien heb jij de mazzel dan! Maar ik ken redelijk wat antiliaanse vrouwen waaronder exen. En die geven zelf al aan als ik een dochter krijg hoeven niet met een antiliaanse man thuis te komen(ik bedoel niet dat ik die vooroordelen GOEDKEUR maar meer van daarom hebben ze die vooroordelen) want het is allemaal niet goed die vooroordelen!! maar begrijp wel waarom
Ik ken wel meer Antilliaanse jongens waarvan ik weet dat ze nooit vreemdgaan hoor. En die hebben ook alemaal géén strafblad overigens. Uitzonderlijk? Mwah.
Ik zal de laatste zijn om te beweren dat ze over het algemeen nu echt erg trouw zijn, maar zou het niet zo kunnen zijn dat zij er gewoon 'trotser' op zijn (in een machocultuur zoals op de antillen, geeft meerdere vrouwen hebben status aan mannen onder elkaar) en het daarom gewoon meer aan de oppervlakte ligt dan de blanke medemens die het zoveel mogelijk in het geniep doet?
  donderdag 26 november 2009 @ 23:28:57 #142
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75040001
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:55 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Je woont in een land waar ongeveer 90% van de bevolking blank is..
Maar daarom oef ik er tog niet op te vallen
  donderdag 26 november 2009 @ 23:30:13 #143
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75040058
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:22 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Ik ken wel meer Antilliaanse jongens waarvan ik weet dat ze nooit vreemdgaan hoor. En die hebben ook alemaal géén strafblad overigens. Uitzonderlijk? Mwah.
Ik zal de laatste zijn om te beweren dat ze over het algemeen nu echt erg trouw zijn, maar zou het niet zo kunnen zijn dat zij er gewoon 'trotser' op zijn (in een machocultuur zoals op de antillen, geeft meerdere vrouwen hebben status aan mannen onder elkaar) en het daarom gewoon meer aan de oppervlakte ligt dan de blanke medemens die het zoveel mogelijk in het geniep doet?
IK zeg niet dat elke antiliaanse jongen een crimineel is want dat valt allemaal best mee! . En dat van vreemdgaan goedlezen ik zeg ggewoon van dat het daardoor komt dat mensen die vooroordelen heb ik zeg niet dat het klopt
  vrijdag 27 november 2009 @ 07:24:03 #144
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_75043855
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:28 schreef donthate het volgende:

[..]

Maar daarom oef ik er tog niet op te vallen
Nee, dat hoeft niet. Maar 't is wel jammer, omdat je uit een kleinere vijver vist. Ffs, hoe duidelijk moet ik het voor je opschrijven?

pi_75045720
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:30 schreef n0a het volgende:

[..]

haha ach, mijn vader ziet er heel erg jong uit, ze denken altijd dat ik zn jonge zusje ben (of erger nog, zijn vriendin!)
en laat mensen maar denken hoor, oordelen doen ze toch wel
pi_75046240
Normaal gesproken val ik altijd op blanke vrouwen/meiden met lang/stijl/donker haar, maar de afgelopen tijd heb ik een relatie met een negerin met krullen (nee niet bepaald kroeshaar :p).. Ik wist niet eens dat ik op zulke meiden kon vallen, maarja het is dus toch gebeurt. Zelf ben ik zo wit als een witte boterham, maar ik heb nog nooit zo'n leuke en levendige relatie gehad met een blank meisje. (niet dat ik ineens iets tegen blanke meiden heb.. dat zou gewoon dom zijn :p)

Dus.. mijn conclusie over dit onderwerp is dat je liefde gewoon niet kan sturen en als je echt bij elkaar past dan kijk je dwars door dat kleurtje heen, echt waar
  vrijdag 27 november 2009 @ 10:07:50 #147
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_75046467
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:15 schreef Peachcore het volgende:

[..]

Daarnaast moet ik ook erbij zeggen dat ik zelden heb meegemaakt dat ik een Aziatische vrouw/meisje echt knap vind (platte neus, kleine ogen, rond gezicht, plat gezicht; een paar veelvoorkomende gezichtskenmerken bij Aziaten).
Zelf (als nederlandse jongen, ookal ben ik niet blond met blauwe ogen) kijk in het OV of op straat ook veel meer naar uberhaupt buitenlandse, vaak aziatische, turks en marokkaans. Vroeger was ik hier nogal blind voor, maar met wat ervaring merk je dat deze groep wat meer onbereikbaar is. De meeste NL meisjes zijn inderdaad nogal sletterig (gedurfde opmerking ik weet't maar mijn ervaring is helaas niet anders) en 2meter lang of heupen waar een ufo op kan landen.
Daarbij is het niet alleen uiterlijk maar de hele aankleding. NL meisjes roven de H&M leeg maar aziatsche hebben vaak best aparte smaak en moet je voor de grap maar is langs een marokkaans hoofddoekje kijken, wat ze allemaal aan hebben is niet H&M (en nee ook geen kledingbeurs). En op elk detail wordt gelet.
Je leeft maar één keer...
pi_75046643
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:07 schreef cYbErTiM het volgende:

[..]

Zelf (als nederlandse jongen, ookal ben ik niet blond met blauwe ogen) kijk in het OV of op straat ook veel meer naar uberhaupt buitenlandse, vaak aziatische, turks en marokkaans. Vroeger was ik hier nogal blind voor, maar met wat ervaring merk je dat deze groep wat meer onbereikbaar is. De meeste NL meisjes zijn inderdaad nogal sletterig (gedurfde opmerking ik weet't maar mijn ervaring is helaas niet anders) en 2meter lang of heupen waar een ufo op kan landen.
Daarbij is het niet alleen uiterlijk maar de hele aankleding. NL meisjes roven de H&M leeg maar aziatsche hebben vaak best aparte smaak en moet je voor de grap maar is langs een marokkaans hoofddoekje kijken, wat ze allemaal aan hebben is niet H&M (en nee ook geen kledingbeurs). En op elk detail wordt gelet.
oeh, vaak hebben die turkse meiden juist een supermooie bos haar onder dat hoofddoekje zitten jammer dat ze t verstoppen
pi_75050008
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:07 schreef cYbErTiM het volgende:

[..]

Hm, geef eens een voorbeeld? Want ik zie heel vaak meisjes met hoofddoekjes die zich verder wel mooi kleden (skinny jeans, hakken). En het valt me ook op dat ze heel, veel, make-up dragen (nog ergere smokey eyes dan de gemiddelde emo).
En de Aziatische stijl (wat nu de mode is in Azië; veel mensen doen dan gewoon inkopen tijdens hun trip naar HK) is meer met zachte stof, zachte kleuren (roze, nude, lichtblauw), jurkjes, etc. Het ziet er allemaal heel lief en cute uit, totaal niet bestemd voor Hollandse boeretrienen (tenzij anorexia) maar voor kleine vormeloze Aziatische meisjes.

Voor de rest zie ik net zo vaak minder goedgeklede allochtoonse meisjes als autochtone meisjes (vrome Fatima's daarbij uigezonderd natuurlijk)...
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
  vrijdag 27 november 2009 @ 15:41:17 #150
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_75058348
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:49 schreef Peachcore het volgende:

[..]

Hm, geef eens een voorbeeld? Want ik zie heel vaak meisjes met hoofddoekjes die zich verder wel mooi kleden (skinny jeans, hakken). En het valt me ook op dat ze heel, veel, make-up dragen (nog ergere smokey eyes dan de gemiddelde emo).
Zeg ik toch, dat ze zich mooi kleden
Maar het is denk ik ook een beetje wat je leuk vindt. Ik vind mezelf al 'stoer' genoeg, dus ik heb liever een vriendin die wat vrouwelijker 'meisjes achtiger' is en mij kan corrigeren als ik weer lomp doe, en niet zo'n stoere bierdrinkende shag rokende griet. Ook heel gezellig, maar nederlandse slaan daar nogal in door onder het motto 'zo ben ik mezelf'.
Dus of er nu echt 'sprake' is van interraciale relaties.. je merkt het pas als je met hun familie in aanraking komt. De verschillende culturen. Maar zelf vind ik dat juist leuk, weer's wat anders.
Daarbij heb ik gewoon een graf hekel aan hoe dat allemaal gaat in me 'eigen cultuur' dat verplichte visite in een kringeltje met een gebakje en dan gaan schelden over de politiek ofzo.. of bbq'en met een krat bier erbij.. voor zover je dat allemaal cultuur kan noemen
Je leeft maar één keer...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')