Natuurlijk heb je het recht er iets van te vinden. Desnoods keur je het enorm af, mag ook. Zou een mooie boel worden als dat niet eens meer magquote:Op maandag 21 september 2009 20:05 schreef quatara het volgende:
Helemaal niks mis mee, heb ik er eigenlijk wel recht op om iets van te vinden? Je moet je eigen leven leiden en andere mensen hun ding laten doen, hoe moeilijk het ook is..
Daar ben ik het in zekere mate wel met je eens maar in hoeverre moeten we dat laten 'zien', ik houd het netjes voor me en ga niet anderen mee belasten.quote:Op maandag 21 september 2009 20:08 schreef Lkw het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je het recht er iets van te vinden. Desnoods keur je het enorm af, mag ook. Zou een mooie boel worden als dat niet eens meer mag
Dat zijn meestal de meisjes die nog niet tot 10 kunnen tellen, dat is geen gemis.quote:Op maandag 21 september 2009 20:10 schreef TiMPiN het volgende:
Ikalleen als ik jonge blonde meiden bij marokkanen achterop de vespa zie
Ben ik het wel mee eens. Alleen stoort het me niet, maar dan kijk ik wel. Het is aardig gewoon geworden in het straatbeeld.quote:Op maandag 21 september 2009 20:04 schreef Lkw het volgende:
Ligt eraan. Als ze gewoon in evenwicht op me overkomen, vind ik het wel grappig. Maar als het extreem rolbevestigend is - zoals een 'gangsterneger' met een blonde del, of een te oude autochtoon met een te jong postorder-Aziatisch meisje - stoort het me wel.
quote:Op maandag 21 september 2009 20:16 schreef CherryBom het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Alleen stoort het me niet, maar dan kijk ik wel. Het is aardig gewoon geworden in het straatbeeld.
Moet toch zeggen als ik een blanke jongen met een negerin zie, dat ik me altijd afvraag of hij wel wat te zeggen heeftvooroordeel dat ik heb
Is dat een interlaciale relatie?quote:Op maandag 21 september 2009 19:56 schreef Keep_Walking het volgende:
Of een Nederlandse jongen met een Aziaat?
QFT.quote:Op maandag 21 september 2009 20:04 schreef Lkw het volgende:
Ligt eraan. Als ze gewoon in evenwicht op me overkomen, vind ik het wel grappig. Maar als het extreem rolbevestigend is - zoals een 'gangsterneger' met een blonde del, of een te oude autochtoon met een te jong postorder-Aziatisch meisje - stoort het me wel.
Ik moest om je laatste opmerking lachenquote:Op maandag 21 september 2009 21:34 schreef Wazeggie het volgende:
Ik heb een interraciale relatie (ned- anti) maar ook in een interraciale relatie heb je woorden over wie de badkamer moet schoonmaken hoor. Ik denk echt niet iedere dag: oh een neger
dat dusquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest om je laatste opmerking lachen
Maar ik zie ook totaal geen problemen hoor, ik vind het meer dan normaal dat mensen op mensen vallen en niet per se op rassen.
Ik vind laten we zeggen 60% van de blanke meiden knap, maar van de negerinnen vind ik misschien maar 5% knap. Dat is dan wel weer een verschil.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:12 schreef Peachcore het volgende:
Ik geloof trouwens dat er bij elk ras wel echte beauty's zijn (behalve Aboriginals)
Ik vermaak me primaquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:35 schreef Wazeggie het volgende:
Je hebt iig een ruime afzetmarkt met die 60%
Dat jij waarschijnlijk gaat vallen voor een man die jouw kinderen misschien naar het buitenland smokkelen, zegt meer over jouw inzicht in mannen dan over allochtonen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:38 schreef GirlyGlue het volgende:
Die Nederlandse meiden gaan zelf met een allochtoon accent praten.
Ik vind buitenlandse mannen vaak knap, maar ik zie een relatie met een man van een andere afkomst niet helemaal zitten. Stel je voor dat je kinderen krijgt en hij een ander paspoort heeft, dan kan-ie de kinderen op gegeven moment mee naar het buitenland smokkelen.
Ik heb ook buitenlanders in de verre voorgeneraties, maar die hadden in Nederland toch echt geen dubbel paspoort hoor.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:58 schreef n0a het volgende:
Zelf van Chinese afkomst en m'n vriend is NL, meeste mensen die daar problemen mee hebben zijn Chinees.
Mijn zusjes hebben ook een interaciale relatie, jongste heeft iets met een Syrier en oudste zusje met een Turk. Mijn Chinese ouders maken zich meer druk om of de jongen geld heeft dan van welke afkomst hij is.
Ik denk size DOES matter?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:13 schreef aychelle het volgende:
[..]
waarom gaan zoveel chinese meisjes met andere buiten hun soort? Aziatische manne kunnen heel leuk zijn
Het valt hier nu mee. Maar normaal zijn jouw voorkeuren prima in orde en is er niks aan de hand en als ik zeg dat ik voornamelijk (alleen maar) op blank val, dan krijg ik de wind van voren.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:02 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb eigenlijk tot nu toe alleen allochtone meisjes gehad. Wat ik alleen jammer vind, is de kans dat ik een moslimmeisje aan de haak zal slaan niet heel groot is, als haram westerling. En die zijn juist altijd zo leuk.
Ik heb geen enkele vrouw ooit horen zeggen: size doesn't matter. Daarintegen heb ik heel veel vrouwen horen zeggen dat size DOES matter.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:23 schreef THS het volgende:
Ik denk size DOES matter?Al zullen ze het niet zo snel toegeven
Ja, maar op negerinnen of op aziaten vallen, das geen probleem. Op blank vallen is racistisch.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:38 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is inderdaad wel apart. Imo is dat net zo goed een persoonlijke voorkeur als dat je mensen hebt die op dikke vrouwen vallen of op negerinnen.
Zelfs dat zal me jeuken eerlijk gezegd. Laat iedereen zijn eigen gang gaan wat partnerkeuze betreft.quote:Op maandag 21 september 2009 20:04 schreef Lkw het volgende:
Zal best maar ik ben ze niet veel tegen gekomen. Ben zelf overigens niet door mijn biologische ouders opgevoed, maar door een Nederlandse familie. Woonde tot mijn 21ste in Maastricht en buiten Chinese familie had ik nauwelijks contact met aziaten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:13 schreef aychelle het volgende:
[..]
waarom gaan zoveel chinese meisjes met andere buiten hun soort? Aziatische manne kunnen heel leuk zijn
Maagd is ook niet alles, toch?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:52 schreef Beauregard het volgende:
Interraciale relaties zijn een uiterst kwalijke zaak.
Dat lijkt me ook niet, nee. Wat heeft het verder te maken met interraciale relaties?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:02 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Maagd is ook niet alles, toch?
Interracialle relaties zijn goor en zouden verboden moeten worden.quote:Op maandag 21 september 2009 19:56 schreef Keep_Walking het volgende:
In Nederland kun je veel interracialle relaties zien.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:10 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Interracialle relaties zijn goor en zouden verboden moeten worden.
Inerraciale relaties daarentegen
Behoorlijk. Die mensen hebben sex. Jij nooit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:08 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet, nee. Wat heeft het verder te maken met interraciale relaties?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:04 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Behoorlijk. Die mensen hebben sex. Jij nooit.
Wauw, een blanke, hoe bijzonder.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:15 schreef Beauregard het volgende:
[..].
Ik heb een vriendin waarop ik me mag uitleven. Een blanke.
Je profilering is mislukt en je punt is nog steeds niet gemaakt. Wat een deceptie.
Wel zo lekker.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:28 schreef GoodGovernance het volgende:
[..]
Wauw, een blanke, hoe bijzonder.
Waarom?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:52 schreef Beauregard het volgende:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:15 schreef Beauregard het volgende:
[..].
Ik heb een vriendin waarop ik me mag uitleven. Een blanke.
Je profilering is mislukt en je punt is nog steeds niet gemaakt. Wat een deceptie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er mis met vmbo-chicksquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het leukste zijn al die stumpers die jaloers zijn omdat zo een gangsta er met hun vmbo-chicks vandoor gaat.
Zeker. Maar de vraag was niet of er van hogerhand ingegrepen moet worden, maar hoe je tegen dit soort relaties aankijkt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfs dat zal me jeuken eerlijk gezegd. Laat iedereen zijn eigen gang gaan wat partnerkeuze betreft.
Alsof dat een keuze is. Ik vind nou eenmaal blanke meiden veel sneller mooi. En zeker qua houding vind ik ze veel aantrekkelijker over het algemeen. Als je dan met gemiddelden gaat rekening. Zal ik 99 van de 100 keer mijn aandacht geven aan een blanke meid.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:03 schreef VeerEli het volgende:
En ik vind dat je niet op een bepaald ras moet vallen (bijv alleen blanken) maar open moet staan voor alles. Turken, Antillianen, Marrokanen, Aziaten, Surinamers, Nederlanders...we zijn allemaal mensen en overal zitten knappe lieve mensen tussen![]()
Nah, als mn lief de kinderen ontvoert naar Curaçao is dat nog wel te overzienquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:38 schreef GirlyGlue het volgende:
Die Nederlandse meiden gaan zelf met een allochtoon accent praten.
Ik vind buitenlandse mannen vaak knap, maar ik zie een relatie met een man van een andere afkomst niet helemaal zitten. Stel je voor dat je kinderen krijgt en hij een ander paspoort heeft, dan kan-ie de kinderen op gegeven moment mee naar het buitenland smokkelen.
Ik heb ook buitenlanders in de verre voorgeneraties, maar die hadden in Nederland toch echt geen dubbel paspoort hoor.
verklaar u naderquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof dat een keuze is. Ik vind nou eenmaal blanke meiden veel sneller mooi. En zeker qua houding vind ik ze veel aantrekkelijker over het algemeen. Als je dan met gemiddelden gaat rekening. Zal ik 99 van de 100 keer mijn aandacht geven aan een blanke meid.
In de eerste plaats ben ik veeeeeeeeeeeeel sneller aangetrokken tot blanke meiden (ik vind die sneller aantrekkelijk). Dus zelfs al zou ik een gesprek aanknoppen met een niet blanke meid, moet die ook nog eens een bepaalde instellingen hebben die gemiddeld gezien voornamelijk alleen bij Nederlandse/Scandinavische meiden voorkomt. De kans dat ik dus lichamelijk en geestelijk aangetrokken wordt tot een niet blanke meid, is dus erg klein.quote:
Ok,misschien is dit inderdaad voor bepaalde mensen geen keuze. Maar je hebt ook zat mensen die bij voorbaat al een bepaald ras ''afschrijven''.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof dat een keuze is. Ik vind nou eenmaal blanke meiden veel sneller mooi. En zeker qua houding vind ik ze veel aantrekkelijker over het algemeen. Als je dan met gemiddelden gaat rekening. Zal ik 99 van de 100 keer mijn aandacht geven aan een blanke meid.
Sneller dan negerinnen bijv. maar nog steeds een stuk minder snel dan blanke meiden. De mooiste vrouw voor mij is bijna wit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ok,misschien is dit inderdaad voor bepaalde mensen geen keuze. Maar je hebt ook zat mensen die bij voorbaat al een bepaald ras ''afschrijven''.
Maar halfbloedjes dan, vind je die dan ook niet snel aantrekkelijk? Ik ben zelf blank hoor, maar vind halfbloedjes (ook meisjes dus) vaak heel mooi.
Misschien moet jij je geluk eens beproeven bij onze albino-medemens?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sneller dan negerinnen bijv. maar nog steeds een stuk minder snel dan blanke meiden. De mooiste vrouw voor mij is bijna wit.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:15 schreef Lkw het volgende:
[..]
Misschien moet jij je geluk eens beproeven bij onze albino-medemens?
Een albino is heel wat anders dan een roomblanke scandinavische met rode haren.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:15 schreef Lkw het volgende:
[..]
Misschien moet jij je geluk eens beproeven bij onze albino-medemens?
quote:
De huidskleur niet, wel waar jij en je voorouders zijn opgegroeid. In wat voor een cultuur.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:07 schreef CherryBom het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat voor een instelling je bedoeld (babylon)?
Het zal wel een hele speciale zijn, aangezien de huidskleur bepaalt of diegene die instelling heeft
Maar ik heb het dus over de houding. Dat jij je eerder aangetrokken voelt tot blanke vrouwen, heb je al eerder medegedeeld. Welke houding bedoel je en waarom voel je je er geestelijk eerder toe aangetrokken? Het lichamelijke kan ik begrijpen, dat jij van een hele lichte huid houdt is begrijpelijk, iedereen heeft zijn eigen voorkeuren. Maar afgezien van de huidskleur doe jij alsof niet-blanken en blanken hele andere mensen zijn, met weinig overeenkomsten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In de eerste plaats ben ik veeeeeeeeeeeeel sneller aangetrokken tot blanke meiden (ik vind die sneller aantrekkelijk). Dus zelfs al zou ik een gesprek aanknoppen met een niet blanke meid, moet die ook nog eens een bepaalde instellingen hebben die gemiddeld gezien voornamelijk alleen bij Nederlandse/Scandinavische meiden voorkomt. De kans dat ik dus lichamelijk en geestelijk aangetrokken wordt tot een niet blanke meid, is dus erg klein.
Ik vind ze net zo mooi als mensen van '1' ras.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:17 schreef slaapvaak het volgende:
Vind het wel zo'n cliche, dat halfbloedjes de mooiste mensen zijn. Volgens mij roepen mensen dit maar snel. Ik vind het wel meevallen met halfbloedjes, ze hebben iig wel hun kleurtje vaak mee.
Kijk naar hoe de gemiddelde Nederlandse blanke vrouw in het leven staat. Geemancipeerd, niet op haar mondje gevallen, maar wil wel galant behandelt worden. Vergelijk dat met een Turkse meid die hier is opgegroeid met ouders die uit Turkije komen met een hele andere levensstijl. Of een Surinaamse die vanuit de Surinaamse cultuur hier naar toe is gekomen. Daar zitten gewoon verschillen in die invloed hebben op iemands persoonlijkheid. Tuurlijk, er zijn altijd uitzonderingen, maar die zijn dan dus ook moeilijker te vinden.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:12 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Maar ik heb het dus over de houding. Dat jij je eerder aangetrokken voelt tot blanke vrouwen, heb je al eerder medegedeeld. Welke houding bedoel je en waarom voel je je er geestelijk eerder toe aangetrokken? Het lichamelijke kan ik begrijpen, dat jij van een hele lichte huid houdt is begrijpelijk, iedereen heeft zijn eigen voorkeuren. Maar afgezien van de huidskleur doe jij alsof niet-blanken en blanken hele andere mensen zijn, met weinig overeenkomsten.
Het heeft gewoon te maken met wat je aantrekkelijk vindt, daar kun je toch weinig aan doen? Bepaalde rassen hebben bepaalde uiterlijke kenmerken en als je daar nu net niet van houdt, dan houdt het op. Zo zie ik het tenminste. Dan kun je iemand aardig vinden, maar als er geen fysieke aantrekkingskracht is...quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is er mis met vmbo-chicks![]()
En ik vind dat je niet op een bepaald ras moet vallen (bijv alleen blanken) maar open moet staan voor alles.
Ik snap niet waarom je zo'n 5 keer herhaalt dat je roomblanke scandinavische roodharige meisjes te gek vind tegenover, donkere/getinte etc. Niemand heeft tegen jou gezegd dat je dat niet leuk of mooi mag vinden. Als dat jouw keuze is dan respecteer ik (en anderen) dat, maar je reageert of het je verboden isquote:
Er wordt mij om uitleg gevraagd, die geef ik.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:57 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zo'n 5 keer herhaalt dat je roomblanke scandinavische roodharige meisjes te gek vind tegenover, donkere/getinte etc. Niemand heeft tegen jou gezegd dat je dat niet leuk of mooi mag vinden. Als dat jouw keuze is dan respecteer ik (en anderen) dat, maar je reageert of het je verboden is
Zoiets?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sneller dan negerinnen bijv. maar nog steeds een stuk minder snel dan blanke meiden. De mooiste vrouw voor mij is bijna wit.
Dat is idd wel erg yumquote:Op woensdag 23 september 2009 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Heeft ook zeker wel wat idd.
Ik zie ze zelden en woon in de randstad. Zie ik nou zo slecht of zie jij nou zo goed?quote:Op maandag 21 september 2009 19:56 schreef Keep_Walking het volgende:
In Nederland kun je veel interracialle relaties zien. Vooral in de grote steden zie je Nederlandse meisjes met allochtonen, en ook Nederlandse mannen met allochtonen (alleen iets minder dan). In een andere topic waar ik over een persoonlijke probleem praatte dat daarmee te maken had, hebben veel mensen negatieve opmerkingen gemaakt. Dus ik wilde vragen wat mensen hier van interracialle relaties denken.
Dus wat denk jij wanneer je een Antilliaan met een Nederlandse meisje ziet?
Of een Marokkaan?
Of een Nederlandse jongen met een Aziaat?
quote:Op woensdag 23 september 2009 12:35 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Het heeft gewoon te maken met wat je aantrekkelijk vindt, daar kun je toch weinig aan doen? Bepaalde rassen hebben bepaalde uiterlijke kenmerken en als je daar nu net niet van houdt, dan houdt het op. Zo zie ik het tenminste. Dan kun je iemand aardig vinden, maar als er geen fysieke aantrekkingskracht is...
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ok,misschien is dit inderdaad voor bepaalde mensen geen keuze. Maar je hebt ook zat mensen die bij voorbaat al een bepaald ras ''afschrijven''.
Misschien valt het je gewoon niet meer op omdat je het zo vaak ziet?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:32 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik zie ze zelden en woon in de randstad. Zie ik nou zo slecht of zie jij nou zo goed?
Klopt, ik zie ze ook niet. Ik heb een tijdje in de randstad gewoond, en het viel mij echt tegen, die hoeveelheid gemengde koppels.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:32 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik zie ze zelden en woon in de randstad. Zie ik nou zo slecht of zie jij nou zo goed?
Omdat?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:52 schreef Beauregard het volgende:
Neeeeeeeeuhhh...quote:Op maandag 21 september 2009 20:18 schreef aychelle het volgende:
[..]
![]()
![]()
wij zijn niet allemaal bitches hoor
Ik moet hierop aanvullen: Ik zie ook naar verhouding erg weinig NLse vrouwen met Aziatische mannen....quote:Op donderdag 24 september 2009 00:44 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Omdat?
Ik vind het wel lollig dat er steeds zoveel stereotype relaties zijn zoals hier al beschreven. Vraag me af hoe dat komt (blanke jongens die kennelijk vaker een voorkeur hebben voor aziatische meiden).
Die geeft licht in het donker!quote:Op woensdag 23 september 2009 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Heeft ook zeker wel wat idd.
Ja, ik kan mij hier zeker in vinden. Ik ga naar school in de Bijlmer en ik moet zeggen dat een hoop Surinaamse meiden te zwaar zijn. Doodzonde want ik ben ervan overtuigd dat er vele knappe meiden zijn daar alleen het lijkt me erop dat die cultuur gewoon wat vettere gerechten voortzet ipv boerenkool met worstquote:Op donderdag 24 september 2009 05:49 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Ik moet hierop aanvullen: Ik zie ook naar verhouding erg weinig NLse vrouwen met Aziatische mannen....
En ook: blanke mannen zie je minder met negroïde vrouwen dan andersom.
Ik denk dat dit komt doordat mannen meer de voorkeur geven aan feminine uiterlijk en ik wil niet hiermee zeggen dat afrikaanse vrouwen niet feminine zijn, maar hebben m.i. een meer masculine bouw dan blanke/aziatische vrouwen.
Ik merk dat je steeds moet letten op wat je zegt als het om rassenkwesties gaat, maar ik denk toch dat iedereen wel wat racistisch is (hoewel mensen vaak anders beweren), en mensen zullen racistisch blijven tot er ooit wellicht maar een ras is: Beige
Als uiterlijk een rol speelt (en dat is meestal zo bij partnerkeuze) lijkt me dat selectie op uiterlijke kenmerken per definitie niet onder racisme valt. Ik voel me met een gemiddeld uiterlijk ook niet gediscrimineerd dat ik nooit als model ben gescout. Daarentegen zou dat wel zo zijn als ik vanwege de vorm van mijn neus geen kantoorbaan zou kunnen krijgen. Precies zo met huidskleur.quote:Op donderdag 24 september 2009 05:49 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Ik merk dat je steeds moet letten op wat je zegt als het om rassenkwesties gaat, maar ik denk toch dat iedereen wel wat racistisch is (hoewel mensen vaak anders beweren), en mensen zullen racistisch blijven tot er ooit wellicht maar een ras is: Beige
Eerlijk gezegd denk ik dat het komt door de huidskleur. Want dat is eigenlijk wat alle negroide mensen bindt.quote:Op donderdag 24 september 2009 05:49 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Ik moet hierop aanvullen: Ik zie ook naar verhouding erg weinig NLse vrouwen met Aziatische mannen....
Ik denk dat dit komt doordat mannen meer de voorkeur geven aan feminine uiterlijk en ik wil niet hiermee zeggen dat afrikaanse vrouwen niet feminine zijn, maar hebben m.i. een meer masculine bouw dan blanke/aziatische vrouwen.
Je werd geboren en je dacht: ik val alleen op blanke mensen?quote:Op donderdag 24 september 2009 13:04 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Als uiterlijk een rol speelt (en dat is meestal zo bij partnerkeuze) lijkt me dat selectie op uiterlijke kenmerken per definitie niet onder racisme valt. Ik voel me met een gemiddeld uiterlijk ook niet gediscrimineerd dat ik nooit als model ben gescout. Daarentegen zou dat wel zo zijn als ik vanwege de vorm van mijn neus geen kantoorbaan zou kunnen krijgen. Precies zo met huidskleur.
Afgezien daarvan kun je niet zelf bepalen op wie je valt, ik niet in elk geval.
Ik vat em niet helemaalquote:Op donderdag 24 september 2009 15:53 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat het komt door de huidskleur. Want dat is eigenlijk wat alle negroide mensen bindt.
Als iemand dan zegt: ik val niet per definitie niet op negers, zal dat wel komen door de huidskleur (althans, dat denk ik), want dat is het enige dat hen altijd bindt.
De theorie over ene meer masculine bouw gaat bijvoorbeeld totaal niet op voor negers uit ethiopie.quote:
Ik heb een aziatische ventquote:Op donderdag 24 september 2009 05:49 schreef Koskesh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 september 2009 05:49 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Leuk verhaaltje, maar zwarte vrouwen zijn gewoon fucking luidruchtig en bloedirritant. De laatste 'Hi' commercial is daar een prachtige illustratie van. Treffender hadden ze het niet kunnen maken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ja, inderdaad veel zwarte mannen met blanke vrouwen, en aardig wat blanke mannen met aziatische vrouwen (niet altijd per post) Bij blanke vrouwen heb ik het gevoel dat ze zwarte mannen stoer en sterk over vinden komen denk ik (beschermd) En aziatische vrouwen zijn vaak klein, lief en doen veel voor hun man.
Maar dat feminine ben ik niet met je eens. Vrouwelijke figuren vind ik toch vaak een mooie kont en borsten hebben, zeg maar duidelijk een vrouwelijk lichaam. Veel afrikaanse vrouwen hebben dat wel. En het het zijn vaak antiliaanse vrouwen die vaak wat streviger zijn. Moet je eens naar oost-afrika gaan, daar zijn ze vaak aardig slank met ronde vormen. Dus dat masculine geld niet voor alle zwarte dames over de wereld. En zwarte vrouwen laten vaak niet over zich heen lopen (iets steviger in hun schoenen) waardoor ze sommigen misschien afschrikken ...
quote:Op donderdag 24 september 2009 05:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Neeeeeeeeuhhh...
*snel wegrent*
echt niet!quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:03 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Leuk verhaaltje, maar zwarte vrouwen zijn gewoon fucking luidruchtig en bloedirritant. De laatste 'Hi' commercial is daar een prachtige illustratie van. Treffender hadden ze het niet kunnen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |