1800 kon helaas niet.quote:
Moest wel zo officieel mogelijk blijven.quote:Op maandag 21 september 2009 19:57 schreef RacerDKB het volgende:
Op die envelop ook echt, ''KASHYYYK''.
Wanneer heb je hem aangevraagd dan?quote:
Dat vastgestelde budget zal wel op moeten natuurlijk!quote:Op maandag 21 september 2009 20:15 schreef longinus het volgende:
Hey , mijn belastinggeld, wat doe je
Geen idee, lang geledenquote:Op maandag 21 september 2009 20:07 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Wanneer heb je hem aangevraagd dan?
Waarom zou hij juist dat zwart hebben gemaakt Sherlockquote:Op maandag 21 september 2009 21:22 schreef MaartenGrendel het volgende:
Kashyyyk? Hoe is dat ooit aangekomen?Of heb je wel de juiste straat en postcode ingevuld?
Ja figures.quote:Op maandag 21 september 2009 21:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waarom zou hij juist dat zwart hebben gemaakt Sherlock
Aww schattigquote:Op maandag 21 september 2009 21:36 schreef Graseter het volgende:
Oja, ik moet me gordeldier nog ophalen!
quote:Op maandag 21 september 2009 21:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Aww schattigHad Denise ook erg leuk gevonden
Ik heb mijn pasje vandaag binnengekregen:quote:Op maandag 21 september 2009 20:31 schreef zarGon het volgende:
Leuk!.
[ afbeelding ]
Net aangevraagd.
je plaatje is een beetje vaag hierquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb mijn pasje vandaag binnengekregen:
[ afbeelding ]
IK EIS MIJN KAUWGOMMEISJE!.
En binnenquote:Op maandag 21 september 2009 20:49 schreef Luco het volgende:
Om in de stijl van TS te blijven
[ afbeelding ]
Zal mij benieuwen of die aankomt
Whahah, Veghel ja ;Pquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:28 schreef retuow82 het volgende:
Ik heb de mijne ook alweer een tijdje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en gister binnen gekregenquote:Op maandag 21 september 2009 21:24 schreef Pingwingei het volgende:
[ afbeelding ]
Mis
Lukt
uit Oengaboenga
![]()
![]()
en nu maar wachten
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:54 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Whahah, Veghel ja ;P
Ik ga er ook nog 1 aanvragen,
Ben Inspiratieloos,
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:49 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Eeuhm.... Veghel is gewoon mijn woonplaats, dat was nu niet echt als grap bedoeld ofzo....
Nah, Vond het alleen maar grappig omdat ik daar ook namelijk woonquote:Op woensdag 4 november 2009 12:49 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Eeuhm.... Veghel is gewoon mijn woonplaats, dat was nu niet echt als grap bedoeld ofzo....
Wel Pedobear, maar geen onschuldig kauwgommeisje.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:31 schreef C_a_K_e het volgende:
Ook binnen, ook geen foto zoals ik hem wou
Ik kreeg geen Pedobear, hoor.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel Pedobear, maar geen onschuldig kauwgommeisje..
Nr1_stefanquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:56 schreef t1m0k het volgende:
Voornaam: Karst
Achternaam: Tates
Geboortedatum: 30 april 2009
Pasfoto:
[ afbeelding ]
Aangevraagd!
Nee hoor, op internet geldt maximaal 3 dagen rouw en daarna mogen de grappen komen, ik zou eerder zeggen te laatquote:
Ja. Zolang je je echte postcode invult, komt alles goed.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:32 schreef Suusje-V het volgende:
Maareehh, als je je woonplaats invult als "Neptune" of "asdflsldij" ofzo, hoe komt dat ding dan bij jou op de mat?
Zolang je je postcode maar goed invult ofzo?
Mooi, in that case wordt dit de mijnequote:Op vrijdag 6 november 2009 14:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja. Zolang je je echte postcode invult, komt alles goed.
Was te laatquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:45 schreef Suusje-V het volgende:
Was dit trouwens het topic dat je eerst zocht?
Vraag NU je meerijbewijs aan!
hoezo niet dit gedaan?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:25 schreef Apebeer het volgende:
Kijken of ik hem krijg![]()
[ afbeelding ]
en huisnummer.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja. Zolang je je echte postcode invult, komt alles goed.
Had ik eerst, maar dit is leukerquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:22 schreef powerlite het volgende:
[..]
hoezo niet dit gedaan?
naam: Mr
achternaam: T
Woon jij toevallig in Ede?quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 20:36 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Woon jij toevallig in Ede?
Ik hoorde van m'n ouders dat de postbode 3 van die dingen kwam brengen.
2 voor mij (Mike Litoris en Marc Dutroux) en Adolf Hitler voor iemand anders.
M'n ouders waren vet pissig en hadden erop geschreven van 'retour afzender, belachelijk dit!'.
Maar ik heb ze nogsteeds nietVolgens mij heeft m'n moeder 'm niet weggegooid
Zal er straks ff naar vragen
Ik heb ze!quote:
Hahaha, wat zeiden ze er verder van?quote:Op zondag 6 december 2009 20:48 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik heb ze!
Foto's gemaakt, straks ff op de pc zetten en uploaden.
Jammer dat ik er gister niet was want dan hoefden m'n ouders er ook niet achter te komen
Schaam schaam![]()
Die van Mike Litoris zei ik dat ik had besteld omdat ik 't gewoon grappig vond.quote:Op zondag 6 december 2009 20:48 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Hahaha, wat zeiden ze er verder van?
Nee.Ik snap het niet. Hoe krijg ik een cool plaatje van Eva Braun met schaamlipkanker nu in plaats van dat achterlijke gordeldier?quote:Ik kan je helpen
Hier moet je je naam invullen, zodat ik dat op je MeeRijbewijs kan zetten.
En ik heb natuurlijk ook je adres nodig voor op de envelop, anders weet de postbode niet waar je MeeRijbewijs naar toe gebracht moet worden.
Snappie?
Nog niet aangekomen... Terwijl die andere van 5 november er al wel was. Spannend!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:56 schreef t1m0k het volgende:
Voornaam: Karst
Achternaam: Tates
Geboortedatum: 30 april 2009
Pasfoto:
[ afbeelding ]
Aangevraagd!
Aan het begin kun je kiezen of je er je pasfoto bij wilt, dan moet je die in het begin al uploaden.quote:Op zondag 6 december 2009 21:08 schreef LXIV het volgende:
Die twee vragen, daar kom ik nog wel doorheen (50% goed, dus ik krijg mijn rijbewijs). Maar dat plaatje uploaden, daar snap ik niks van.
De Hulp:
[..]
Nee.Ik snap het niet. Hoe krijg ik een cool plaatje van Eva Braun met schaamlipkanker nu in plaats van dat achterlijke gordeldier?
Je moet vanaf http://www.gekopgoochem.nl/ er heen gaan anders laadt de applicatie niet goed.quote:Op zondag 6 december 2009 21:08 schreef LXIV het volgende:
Die twee vragen, daar kom ik nog wel doorheen (50% goed, dus ik krijg mijn rijbewijs). Maar dat plaatje uploaden, daar snap ik niks van.
De Hulp:
[..]
Nee.Ik snap het niet. Hoe krijg ik een cool plaatje van Eva Braun met schaamlipkanker nu in plaats van dat achterlijke gordeldier?
Dat is ook wel leuk inderdaadquote:Op zondag 6 december 2009 22:27 schreef icebliss het volgende:
Ook leuk om te sturen naar al je rijbewijsloze vriendenLiefst met zo'n debiel mogelijke foto.
quote:
Waar blijven die foto's dan?quote:Op zondag 6 december 2009 20:48 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik heb ze!
Foto's gemaakt, straks ff op de pc zetten en uploaden.
Jammer dat ik er gister niet was want dan hoefden m'n ouders er ook niet achter te komen
Schaam schaam![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |