Nee.Ik snap het niet. Hoe krijg ik een cool plaatje van Eva Braun met schaamlipkanker nu in plaats van dat achterlijke gordeldier?quote:Ik kan je helpen
Hier moet je je naam invullen, zodat ik dat op je MeeRijbewijs kan zetten.
En ik heb natuurlijk ook je adres nodig voor op de envelop, anders weet de postbode niet waar je MeeRijbewijs naar toe gebracht moet worden.
Snappie?
Nog niet aangekomen... Terwijl die andere van 5 november er al wel was. Spannend!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:56 schreef t1m0k het volgende:
Voornaam: Karst
Achternaam: Tates
Geboortedatum: 30 april 2009
Pasfoto:
[ afbeelding ]
Aangevraagd!
Aan het begin kun je kiezen of je er je pasfoto bij wilt, dan moet je die in het begin al uploaden.quote:Op zondag 6 december 2009 21:08 schreef LXIV het volgende:
Die twee vragen, daar kom ik nog wel doorheen (50% goed, dus ik krijg mijn rijbewijs). Maar dat plaatje uploaden, daar snap ik niks van.
De Hulp:
[..]
Nee.Ik snap het niet. Hoe krijg ik een cool plaatje van Eva Braun met schaamlipkanker nu in plaats van dat achterlijke gordeldier?
Je moet vanaf http://www.gekopgoochem.nl/ er heen gaan anders laadt de applicatie niet goed.quote:Op zondag 6 december 2009 21:08 schreef LXIV het volgende:
Die twee vragen, daar kom ik nog wel doorheen (50% goed, dus ik krijg mijn rijbewijs). Maar dat plaatje uploaden, daar snap ik niks van.
De Hulp:
[..]
Nee.Ik snap het niet. Hoe krijg ik een cool plaatje van Eva Braun met schaamlipkanker nu in plaats van dat achterlijke gordeldier?
Dat is ook wel leuk inderdaadquote:Op zondag 6 december 2009 22:27 schreef icebliss het volgende:
Ook leuk om te sturen naar al je rijbewijsloze vriendenLiefst met zo'n debiel mogelijke foto.
quote:
Waar blijven die foto's dan?quote:Op zondag 6 december 2009 20:48 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik heb ze!
Foto's gemaakt, straks ff op de pc zetten en uploaden.
Jammer dat ik er gister niet was want dan hoefden m'n ouders er ook niet achter te komen
Schaam schaam![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |