abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 september 2009 @ 18:23:27 #251
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73186651
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Tuxxx! Hoest nu met u?
Ups en downs, het blijft nogsteeds vallen en weer opstaan.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_73186663
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:22 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Nou ik zal wel weer zo een typisch a-technisch wijf zijn (alhoewel ze me in het ziekenhuis 'de techneut' noemen )
Maar ik kan mijn berichtje op het eerste en tweede zicht alleen wijzigen?
Klopt. Helemaal verwijderen kunnen alleen mods.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 28 september 2009 @ 18:24:04 #253
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73186666
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:22 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Nou ik zal wel weer zo een typisch a-technisch wijf zijn (alhoewel ze me in het ziekenhuis 'de techneut' noemen )
Maar ik kan mijn berichtje op het eerste en tweede zicht alleen wijzigen?
Je kan het idd alleen wijzigen, dus alles weghalen. Niet helemaal verwijderen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_73186680
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Klopt. Helemaal verwijderen kunnen alleen mods.
Nee ok.. Dan ben ik toch niet helemaal gek
pi_73186702
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Nou, sluit je dan maar aan bij de rest. En als we nu eens allemaal tegelijkertijd vallen en opstaan hebben we een wave.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 28 september 2009 @ 18:26:10 #256
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73186727
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nou, sluit je dan maar aan bij de rest. En als we nu eens allemaal tegelijkertijd vallen en opstaan hebben we een wave.
Gaaf!
pi_73186739
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Hey, ik heb je hier nog niet eerder gezien.. Maar welcome to the club, we hadden het net idd ook over onze ups en downs.. Lang geleden voor jou dat je vriendin (neem ik aan) ermee gekapt is? (neem ik aan)
pi_73186775
Pardon, ik zie nu ineens queen staan!! Dus dan zal het je vriend geweest zijn, sorry
pi_73186802
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:26 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Hey, ik heb je hier nog niet eerder gezien.. Maar welcome to the club, we hadden het net idd ook over onze ups en downs.. Lang geleden voor jou dat je vriendin (neem ik aan) ermee gekapt is? (neem ik aan)
Tuxxx is hier al langer hoor. Te lang naar mijn mening helaas. Ze post alleen niet zo regelmatig hier.
  maandag 28 september 2009 @ 18:30:59 #260
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73186865
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:27 schreef Fbabe het volgende:
Pardon, ik zie nu ineens queen staan!! Dus dan zal het je vriend geweest zijn, sorry
Geeft niet.
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Tuxxx is hier al langer hoor. Te lang naar mijn mening helaas. Ze post alleen niet zo regelmatig hier.
Ja tis erg lang, ik weet het. En ik kom af en toe eens aanwaaien idd.
pi_73186867
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ok, ik was ook alweer een tijdje niet geweest, druk gehad met stappen enzo.. En zit voornamelijk alleen op relaties en liefde, vrijwel nooit op andere subs..
@ Tuxxx: Hopelijk gaat het met jou ook snel wat beter...
  maandag 28 september 2009 @ 18:32:21 #262
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73186896
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:31 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Ok, ik was ook alweer een tijdje niet geweest, druk gehad met stappen enzo.. En zit voornamelijk alleen op relaties en liefde, vrijwel nooit op andere subs..
@ Tuxxx: Hopelijk gaat het met jou ook snel wat beter...
Dank je. Het is iig al een stuk beter dan in het begin, dus er is vooruitgang, alleen niet zo snel.
pi_73186915
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dank je. Het is iig al een stuk beter dan in het begin, dus er is vooruitgang, alleen niet zo snel.
Lang geleden al?
  maandag 28 september 2009 @ 18:34:53 #264
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73186960
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:33 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Lang geleden al?
Komend weekend een jaar. Ja tis triest ik weet het.
  maandag 28 september 2009 @ 18:35:47 #265
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73186996
Maar ik zit minder lang in dit topic trouwens, had er eerst niet zo'n behoefte aan.
pi_73187204
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Komend weekend een jaar. Ja tis triest ik weet het.
Triest wil ik het niet noemen... Wel heel erg kut voor je.... Als je nu terugkijkt.. Zou je dan nog steeds terug willen? Of kan je het zo relativeren dat je zegt van.. Wat is gebeurd is gebeurd.. Maar uiteindelijk is het wel beter zo?
Ik vind het gewoon heel erg zonde voor je.. Je bent zoveel meer waard dan zolang om iemand te blijven rouwen.. Ik weet zeker dat er veel meer lieve jongens voor jou zijn..
En ik weet ook dat ik geen recht van spreken heb, omdat ik in hetzelfde schuitje zit, met hoogstwaarschijnlijk een hoop van dezelfde gevoelens.. Maar ik weet wel dat er ergens nog wel iemand voor mij rondloopt..
Of ik daar net zo gelukkig mee zou worden weet ik natuurlijk ook niet... Dat zien we dan wel...
Heb jij geeneen vriendje meer gehad in de tussentijd, of was het allemaal niks omdat je teveel vergeleek?
  Moderator maandag 28 september 2009 @ 18:43:32 #267
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_73187266
Sow hee, zit effe kwartiertje met mn pa aan de telefoon en gelijk 100 posts er bij

Anyway, ja ik woon in Utrecht, geen geheim verder

en ik moet zo eens gaan koken... lekker kip madras maken (food makes me very happy, but don't worry... I have the body of a greek god )
pi_73187436
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:43 schreef dick_laurent het volgende:
Sow hee, zit effe kwartiertje met mn pa aan de telefoon en gelijk 100 posts er bij

en ik moet zo eens gaan koken... lekker kip madras maken (food makes me very happy, but don't worry... I have the body of a greek god )
Eet ze. Ik begin nu aan m'n lasagna met zalm.
Vraagje: mocht dit hele Berlijnse avontuur doorgaan, kan ik dan eventueel jou een pm sturen om wat info mbt wonen en uitgaan? Want ik was van plan om daar niet alleen te gaan werken, ik had ook het idee om die heks van een ex achter te laten.

Je eerdere linkje had al veel info, maar toch...
pi_73187475
quote:

Whaha, ik ben net op sites aan het kijken waar ik zin in heb om te eten! Geen idee nog! Maar het moet wel een beetje gezond zijn, want ik zou eigenlijk sporten om 18.30 maar wat ik al eerder typte, heb totaal geen fut.. Zit zelfs nog in m'n badjas haha...
Nou Zeus, je maakt me wel nieuwsgierig hoor
pi_73187536
als ik het zo lees hier ben ik niet de enige die na z'n val in het weekend ook weer opgestuiterd is (die wave hier wordt waarheid!)
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  maandag 28 september 2009 @ 18:51:06 #271
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73187560
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:42 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Triest wil ik het niet noemen... Wel heel erg kut voor je.... Als je nu terugkijkt.. Zou je dan nog steeds terug willen? Of kan je het zo relativeren dat je zegt van.. Wat is gebeurd is gebeurd.. Maar uiteindelijk is het wel beter zo?
Ik vind het gewoon heel erg zonde voor je.. Je bent zoveel meer waard dan zolang om iemand te blijven rouwen.. Ik weet zeker dat er veel meer lieve jongens voor jou zijn..
En ik weet ook dat ik geen recht van spreken heb, omdat ik in hetzelfde schuitje zit, met hoogstwaarschijnlijk een hoop van dezelfde gevoelens.. Maar ik weet wel dat er ergens nog wel iemand voor mij rondloopt..
Of ik daar net zo gelukkig mee zou worden weet ik natuurlijk ook niet... Dat zien we dan wel...
Heb jij geeneen vriendje meer gehad in de tussentijd, of was het allemaal niks omdat je teveel vergeleek?
Het is wel zonde ja en ik probeer er ook gewoon vanaf te komen, maar het mislukt steeds. Terugwillen weet ik niet. Als hij heel veel moeite zou doen zou ik er misschien nog eens over nadenken. Heb een paar scharrels gehad, maar geen relatie. En ik vergelijk nog regelmatig ja, dus dat schiet niet op. Ik zie nu ook nog niet dat er iemand anders voor mij rondloopt.
quote:

Ik heb eigenlijk geen zin in eten, maar ik probeer er zometeen toch maar wat in te proppen.
pi_73187593
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:50 schreef JoeBravo het volgende:
als ik het zo lees hier ben ik niet de enige die na z'n val in het weekend ook weer opgestuiterd is (die wave hier wordt waarheid!)
Precies, we hebben er allemaal last van... Het is zeker volle maan geweest
pi_73187648
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:50 schreef JoeBravo het volgende:
pi_73187741
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Het is wel zonde ja en ik probeer er ook gewoon vanaf te komen, maar het mislukt steeds. Terugwillen weet ik niet. Als hij heel veel moeite zou doen zou ik er misschien nog eens over nadenken. Heb een paar scharrels gehad, maar geen relatie. En ik vergelijk nog regelmatig ja, dus dat schiet niet op. Ik zie nu ook nog niet dat er iemand anders voor mij rondloopt.

Moeilijk hoor.. Wat mijn pa laatst tegen me zei vond ik wel mooi..
Het is een lul om je zo te laten vallen.. En ik denk dat dat voor alle exen hier geldt...
We zijn allemaal meer waard... Ik hoop dat het je lukt om wat 'beter' te worden...
  Moderator maandag 28 september 2009 @ 18:57:28 #275
Dick Laurent Is Dead
pi_73187832
@ SuperrrTuxxx:

Ja je hoort vaak dat liefdes verdriet zich uit in slechte/geen eetlust. Vreemd genoeg is dat bij mij niet zo, ook geen enkele keer geweest. Voel me regelmatig super verdrietig... but i'm always hungry

@ Barbusse

Natuurlijk wil ik je helpen met info etc über Berlin
Vraag maar wat je wil vragen, dan zal ik mijn best doen om antwoord te geven

@ Fbabe

Hihi, ja ik ga geen foto's van mezelf posten hier, daar ben ik net te bescheiden voor
en bovendien woon ik toch te ver weg om je te knuffelen
pi_73187942
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:57 schreef dick_laurent het volgende:
@ SuperrrTuxxx:

Ja je hoort vaak dat liefdes verdriet zich uit in slechte/geen eetlust. Vreemd genoeg is dat bij mij niet zo, ook geen enkele keer geweest. Voel me regelmatig super verdrietig... but i'm always hungry

@ Barbusse

Natuurlijk wil ik je helpen met info etc über Berlin
Vraag maar wat je wil vragen, dan zal ik mijn best doen om antwoord te geven

@ Fbabe

Hihi, ja ik ga geen foto's van mezelf posten hier, daar ben ik net te bescheiden voor
Oké, maar eerst maar eens zien wat voor antwoord ik krijg natuurlijk. In ieder geval dank!
En mijn eetlust was ook in z'n geheel weg. Begint nu pas terug te komen. Dus mijn lichaam is nu meer kampslachtoffer dan Griekse god. Toch maar weer wat meer gaan eten en sporten.
pi_73187944
quote:

@ Fbabe

Whahaha! Gelukkig wel weer ff lol gehad vandaag!
pi_73187960
Nou, de eerste schooldag na die verschrikkelijke zaterdag valt reuze mee. In de ochtend had ik er ontzettend veel moeite mee, maar naarmate de dag vorderde werd ik steeds vrolijker. Op dit moment heb ik zelfs het gevoel dat ik minder mee zit dan in de ochtend. Hopelijk blijft dat zo. Ik vind het erg spijtig wat er is gebeurd, stiekem hoop je natuurlijk dat het ooit weer goed komt. Maar de kans is klein en ik richt me nu alweer op de toekomst. Helaas had ik een paar weken besloten toen ik nog had met haar, dat ik tijdens oud en nieuw alleen thuis zou blijven, terwijl mijn zusje en ouders in Londen zijn. Ouch.. Dat gaat waarschijnlijk pijnlijk worden..

Maar goed, de avonden zijn het ergst, dus wie weet komt het nog. ^_^
pi_73188027
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oké, maar eerst maar eens zien wat voor antwoord ik krijg natuurlijk. In ieder geval dank!
En mijn eetlust was ook in z'n geheel weg. Begint nu pas terug te komen. Dus mijn lichaam is nu meer kampslachtoffer dan Griekse god. Toch maar weer wat meer gaan eten en sporten.
Ik ben ook behoorlijk wat afgevallen.. Maar je weet hoe dat bij vrouwen gaat he, ik vind dat gedeelte helemaal niet zo heel erg!
Nu maar zorgen dat het er ook afblijft! Maar dat gaat vast wel lukken! Lekker veel sporten, alleen deze week niet
  Moderator maandag 28 september 2009 @ 19:03:13 #280
Dick Laurent Is Dead
pi_73188045
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:00 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Whahaha! Gelukkig wel weer ff lol gehad vandaag!
nou, ben blij dat ik je een mooie 'smile' heb kunnen geven
pi_73188109
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:01 schreef Chung het volgende:
Nou, de eerste schooldag na die verschrikkelijke zaterdag valt reuze mee. In de ochtend had ik er ontzettend veel moeite mee, maar naarmate de dag vorderde werd ik steeds vrolijker. Op dit moment heb ik zelfs het gevoel dat ik minder mee zit dan in de ochtend. Hopelijk blijft dat zo. Ik vind het erg spijtig wat er is gebeurd, stiekem hoop je natuurlijk dat het ooit weer goed komt. Maar de kans is klein en ik richt me nu alweer op de toekomst. Helaas had ik een paar weken besloten toen ik nog had met haar, dat ik tijdens oud en nieuw alleen thuis zou blijven, terwijl mijn zusje en ouders in Londen zijn. Ouch.. Dat gaat waarschijnlijk pijnlijk worden..

Maar goed, de avonden zijn het ergst, dus wie weet komt het nog. ^_^
Dan ga je toch lekker stappen met oud en nieuw? Misschien zijn er op je nieuwe(?) school wel leuke mensen die ook iets leuks willen doen met de jaarwisseling?
pi_73188239
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:03 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

nou, ben blij dat ik je een mooie 'smile' heb kunnen geven
Zie PM
pi_73188452
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:07 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Zie PM
pi_73188629
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Whahaa, niks raars hoor, gewoon ff wat off-topic
pi_73188754
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:16 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Whahaa, niks raars hoor, gewoon ff wat off-topic
Nou, dan verzin ik zelf wel wat je gepmmed hebt.
pi_73188885
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Haha, nieuwsgierigerd!
Anywho, ik ga even boodschappen doen, zal toch een keer van m'n kont af moeten komen! Tot straks allemaal
  maandag 28 september 2009 @ 19:26:02 #287
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73189040
quote:

[..]

Ik ben nogal dirty-minded aangelegd.
  Moderator maandag 28 september 2009 @ 19:26:14 #288
Dick Laurent Is Dead
pi_73189053
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:22 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Haha, nieuwsgierigerd!
Anywho, ik ga even boodschappen doen, zal toch een keer van m'n kont af moeten komen! Tot straks allemaal
hehe, was lief berichtje, idd niks raars hoor

Ik ga eens even mijn chicken madras naar binnen werken

Bis bald!
pi_73189063
quote:

[..]

mijn fantasie laat me ff in de steek, kun je de jouwe met me delen?
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_73189189
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:26 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

mijn fantasie laat me ff in de steek, kun je de jouwe met me delen?
Nee. Dan krijg ik een ban.
Ik ga d'r ook vandoor, even wandelen. Bis später!
pi_73190584
Haha, ben net in de winkel, denk goh laat ik eens een magazine meenemen.. 1e topic wat ik zie in de cosmopolitan: 'Ik kan hem maar niet loslaten' Waarom je blijft fantaseren over die ex
We zullen zien of de pro's ook nog goeie adviezen hebben
  Moderator maandag 28 september 2009 @ 20:21:57 #292
Dick Laurent Is Dead
pi_73191202
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:04 schreef Fbabe het volgende:
Haha, ben net in de winkel, denk goh laat ik eens een magazine meenemen.. 1e topic wat ik zie in de cosmopolitan: 'Ik kan hem maar niet loslaten' Waarom je blijft fantaseren over die ex
Mja, het hangt er ook heel erg vanaf hoe het is uit gegaan he... kwa verwerking en acceptatie.

Bij mij was het van het een op het andere moment over....en nog via de email ook! Na fucking 6,5 jaar. Een dezer dagen ga ik bij haar langs om mijn "brief" aan haar te geven. Ik heb haar nog steeds niet gezien sinds ze het heeft uitgemaakt.... bizar
pi_73191321
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:21 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Mja, het hangt er ook heel erg vanaf hoe het is uit gegaan he... kwa verwerking en acceptatie.

Bij mij was het van het een op het andere moment over....en nog via de email ook! Na fucking 6,5 jaar. Een dezer dagen ga ik bij haar langs om mijn "brief" aan haar te geven. Ik heb haar nog steeds niet gezien sinds ze het heeft uitgemaakt.... bizar
True, het is ook niet normaal wat ze jou geflikt heeft..! Mag ik vragen of je brief meer een liefdesbrief is of een papier met heel veel woede en verwijten erin? Dit vraag ik omdat als het een liefdesbrief zou zijn, je jezelf zou kunnen afvragen of je zou willen dat zij weet dat je nog van haar houdt ed..
Dat je de eer aan jezelf houdt zeg maar.. ?
  Moderator maandag 28 september 2009 @ 20:31:26 #294
Dick Laurent Is Dead
pi_73191554
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:25 schreef Fbabe het volgende:

[..]

True, het is ook niet normaal wat ze jou geflikt heeft..! Mag ik vragen of je brief meer een liefdesbrief is of een papier met heel veel woede en verwijten erin? Dit vraag ik omdat als het een liefdesbrief zou zijn, je jezelf zou kunnen afvragen of je zou willen dat zij weet dat je nog van haar houdt ed..
Dat je de eer aan jezelf houdt zeg maar.. ?
Nee is niet een liefdesbrief. Ik geef gewoon héél duidelijk aan, dat wat er zo abrupt is gebeurd, voor mij onbegrijpelijk is...en dat ik het te kil en te grof voor woorden vind. Ja ik zeg wel dat ik haar enorm mis... dat is ook zo, hoef ik niet over te liegen.
Maar dat ze het op zo'n bizarre manier na 6,5 jaar heeft uitgemaakt, is gewoon emotioneel niet in orde vind ik... en dan heb ik ook (zei het op een beschaafde manier) heel duidelijk gemaakt in mijn brief.
pi_73192265
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:31 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Nee is niet een liefdesbrief. Ik geef gewoon héél duidelijk aan, dat wat er zo abrupt is gebeurd, voor mij onbegrijpelijk is...en dat ik het te kil en te grof voor woorden vind. Ja ik zeg wel dat ik haar enorm mis... dat is ook zo, hoef ik niet over te liegen.
Maar dat ze het op zo'n bizarre manier na 6,5 jaar heeft uitgemaakt, is gewoon emotioneel niet in orde vind ik... en dan heb ik ook (zei het op een beschaafde manier) heel duidelijk gemaakt in mijn brief.
Ok, dat snap ik wel, dat je dat wilt aangeven, zeker omdat je helemaal geen contact meer met haar hebt gehad sindsdien. Ik heb nog een paar keer met mijn ex gepraat en alles eruit gegooid, goed en slecht.
Ik hoop dat je jezelf iets beter voelt als je de brief hebt gegeven en dat je het voor jezelf een beetje kan afsluiten.. Let us know!
pi_73192439
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:04 schreef Fbabe het volgende:
En wat hebben de pro's voor adviezen?

Als hun a zeggen doe ik b. Tegendraads werkt vaak het beste voor mij
pi_73192926
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:55 schreef Swatfire het volgende:

[..]

En wat hebben de pro's voor adviezen?

Als hun a zeggen doe ik b. Tegendraads werkt vaak het beste voor mij
Whaha, als je een paar minuutjes geduld heb, dan zal ik ze eens gaan overtypen
pi_73193427
Nou.. Ik merk nu dat de volgende gedachte mij enorm helpt met het verwerken:
Hoe sneller ze me vergeet, hoe eerder ze een nieuw bestaan kan opbouwen. Zo kan ze genieten van haar vrijheid en als het moment daar is dan spreken we elkaar weer.

Helaas betrap ik mezelf nog steeds op hoop op een nieuwe tweede kans. Echter, door zo te denken kan het veel makkelijker van me af zetten. Over een paar maanden ken ik vast al heel wat andere mensen, dus tegen die tijd kan er van alles veranderd zijn. Only time can tell.. Daarom wil ik zo snel mogelijk verder met mijn leven.
pi_73194034
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:08 schreef Fbabe het volgende:

[..]

Whaha, als je een paar minuutjes geduld heb, dan zal ik ze eens gaan overtypen
De adviezen van Cosmopolitan Ik heb het iets aangepast om het in te korten en ook zo te draaien dat de mannen onder ons zich er ook in kunnen vinden.

1. Speel open kaart met jezelf; wees eerlijk tegenover jezelf over je motieven
2. Erken dat je jezelf verraden en verdrietig voelt
3. Ontdek waar je op wacht; je mag een tijdje hoop houden maar op een gegeven moment moet je inzien dat het voorbij is
4. Doe de reality check; naam afstand door je te realiseren hoe je relatie zou zijn als je doorgaat met iemand die of niet te vertrouwen is, of waar je te veel meningsverschillen mee hebt. Hoe vaak zou je dan door een emotioneel dal gaan.
5. Accepteer dat je iets in hem/ haar blijft zien; je hebt toch ooit iets in je ex gezien, door genuanceerd terug te denken aan de tijd dat je samen was zul je uiteindelijk rustiger terugkijken op je ex.
6. Koester je supporters; geef wel aan de mensen die je steunen aan wat je wilt, want zij weten niet altijd wat je nodig hebt (bv. ik wil alleen even 10 minuten klagen).
7. Probeer ook iets anders dan praten; vrouwen willen vaak alleen maar praten, maar je kan ook je verdriet naar buiten brengen door sporten, tekenen of schrijven.
8. Doorzie patronen; doe zelfonderzoek om te zien of je in een bepaald patroon zit mbt relaties (bv waarom val ik op egocentrische types of waarom ga ik alleen maar korte relaties aan). Dit zal je iets leren voor toekomstige relaties.
9. Zoek niet eeuwig naar een kopie van je ex.

Dat waren de tips.. Volgens mij niet echt iets nieuws ofzo.. Maar goed, altijd handig, alles zo op een rijtje!
pi_73194073
quote:
...
Ik woon in Utrecht

Treed je weleens op? ik vind je muziek namelijk wel echt geweldig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')