Oké, maar eerst maar eens zien wat voor antwoord ik krijg natuurlijk. In ieder geval dank!quote:Op maandag 28 september 2009 18:57 schreef dick_laurent het volgende:
@ SuperrrTuxxx:
Ja je hoort vaak dat liefdes verdriet zich uit in slechte/geen eetlust. Vreemd genoeg is dat bij mij niet zo, ook geen enkele keer geweest. Voel me regelmatig super verdrietig... but i'm always hungry
@ Barbusse
Natuurlijk wil ik je helpen met info etc über Berlin
Vraag maar wat je wil vragen, dan zal ik mijn best doen om antwoord te geven
@ Fbabe
Hihi, ja ik ga geen foto's van mezelf posten hier, daar ben ik net te bescheiden voor![]()
en bovendien woon ik toch te ver weg om je te knuffelen
Whahaha! Gelukkig wel weer ff lol gehad vandaag!quote:Op maandag 28 september 2009 18:57 schreef dick_laurent het volgende:
@ Fbabe
Hihi, ja ik ga geen foto's van mezelf posten hier, daar ben ik net te bescheiden voor![]()
Ik ben ook behoorlijk wat afgevallen.. Maar je weet hoe dat bij vrouwen gaat he, ik vind dat gedeelte helemaal niet zo heel erg!quote:Op maandag 28 september 2009 19:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oké, maar eerst maar eens zien wat voor antwoord ik krijg natuurlijk. In ieder geval dank!![]()
En mijn eetlust was ook in z'n geheel weg. Begint nu pas terug te komen. Dus mijn lichaam is nu meer kampslachtoffer dan Griekse god. Toch maar weer wat meer gaan eten en sporten.
nou, ben blij dat ik je een mooie 'smile' heb kunnen gevenquote:Op maandag 28 september 2009 19:00 schreef Fbabe het volgende:
[..]
Whahaha! Gelukkig wel weer ff lol gehad vandaag!
Dan ga je toch lekker stappen met oud en nieuw? Misschien zijn er op je nieuwe(?) school wel leuke mensen die ook iets leuks willen doen met de jaarwisseling?quote:Op maandag 28 september 2009 19:01 schreef Chung het volgende:
Nou, de eerste schooldag na die verschrikkelijke zaterdag valt reuze mee. In de ochtend had ik er ontzettend veel moeite mee, maar naarmate de dag vorderde werd ik steeds vrolijker. Op dit moment heb ik zelfs het gevoel dat ik minder mee zit dan in de ochtend. Hopelijk blijft dat zo. Ik vind het erg spijtig wat er is gebeurd, stiekem hoop je natuurlijk dat het ooit weer goed komt. Maar de kans is klein en ik richt me nu alweer op de toekomst. Helaas had ik een paar weken besloten toen ik nog had met haar, dat ik tijdens oud en nieuw alleen thuis zou blijven, terwijl mijn zusje en ouders in Londen zijn. Ouch.. Dat gaat waarschijnlijk pijnlijk worden..![]()
Maar goed, de avonden zijn het ergst, dus wie weet komt het nog. ^_^
Zie PMquote:Op maandag 28 september 2009 19:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
nou, ben blij dat ik je een mooie 'smile' heb kunnen geven
quote:
Nou, dan verzin ik zelf wel wat je gepmmed hebt.quote:Op maandag 28 september 2009 19:16 schreef Fbabe het volgende:
[..]
Whahaa, niks raars hoor, gewoon ff wat off-topic
Haha, nieuwsgierigerd!quote:Op maandag 28 september 2009 19:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, dan verzin ik zelf wel wat je gepmmed hebt.
Ik ben nogal dirty-minded aangelegd.quote:Op maandag 28 september 2009 19:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
hehe, was lief berichtje, idd niks raars hoorquote:Op maandag 28 september 2009 19:22 schreef Fbabe het volgende:
[..]
Haha, nieuwsgierigerd!
Anywho, ik ga even boodschappen doen, zal toch een keer van m'n kont af moeten komen! Tot straks allemaal
mijn fantasie laat me ff in de steek, kun je de jouwe met me delen?quote:Op maandag 28 september 2009 19:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Dan krijg ik een ban.quote:Op maandag 28 september 2009 19:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn fantasie laat me ff in de steek, kun je de jouwe met me delen?
Mja, het hangt er ook heel erg vanaf hoe het is uit gegaan he... kwa verwerking en acceptatie.quote:Op maandag 28 september 2009 20:04 schreef Fbabe het volgende:
Haha, ben net in de winkel, denk goh laat ik eens een magazine meenemen.. 1e topic wat ik zie in de cosmopolitan: 'Ik kan hem maar niet loslaten' Waarom je blijft fantaseren over die ex
We zullen zien of de pro's ook nog goeie adviezen hebben
True, het is ook niet normaal wat ze jou geflikt heeft..! Mag ik vragen of je brief meer een liefdesbrief is of een papier met heel veel woede en verwijten erin? Dit vraag ik omdat als het een liefdesbrief zou zijn, je jezelf zou kunnen afvragen of je zou willen dat zij weet dat je nog van haar houdt ed..quote:Op maandag 28 september 2009 20:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mja, het hangt er ook heel erg vanaf hoe het is uit gegaan he... kwa verwerking en acceptatie.
Bij mij was het van het een op het andere moment over....en nog via de email ook! Na fucking 6,5 jaar. Een dezer dagen ga ik bij haar langs om mijn "brief" aan haar te geven. Ik heb haar nog steeds niet gezien sinds ze het heeft uitgemaakt.... bizar
Nee is niet een liefdesbrief. Ik geef gewoon héél duidelijk aan, dat wat er zo abrupt is gebeurd, voor mij onbegrijpelijk is...en dat ik het te kil en te grof voor woorden vind. Ja ik zeg wel dat ik haar enorm mis... dat is ook zo, hoef ik niet over te liegen.quote:Op maandag 28 september 2009 20:25 schreef Fbabe het volgende:
[..]
True, het is ook niet normaal wat ze jou geflikt heeft..! Mag ik vragen of je brief meer een liefdesbrief is of een papier met heel veel woede en verwijten erin? Dit vraag ik omdat als het een liefdesbrief zou zijn, je jezelf zou kunnen afvragen of je zou willen dat zij weet dat je nog van haar houdt ed..
Dat je de eer aan jezelf houdt zeg maar.. ?
Ok, dat snap ik wel, dat je dat wilt aangeven, zeker omdat je helemaal geen contact meer met haar hebt gehad sindsdien. Ik heb nog een paar keer met mijn ex gepraat en alles eruit gegooid, goed en slecht.quote:Op maandag 28 september 2009 20:31 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee is niet een liefdesbrief. Ik geef gewoon héél duidelijk aan, dat wat er zo abrupt is gebeurd, voor mij onbegrijpelijk is...en dat ik het te kil en te grof voor woorden vind. Ja ik zeg wel dat ik haar enorm mis... dat is ook zo, hoef ik niet over te liegen.
Maar dat ze het op zo'n bizarre manier na 6,5 jaar heeft uitgemaakt, is gewoon emotioneel niet in orde vind ik... en dan heb ik ook (zei het op een beschaafde manier) heel duidelijk gemaakt in mijn brief.
En wat hebben de pro's voor adviezen?quote:Op maandag 28 september 2009 20:04 schreef Fbabe het volgende:
Haha, ben net in de winkel, denk goh laat ik eens een magazine meenemen.. 1e topic wat ik zie in de cosmopolitan: 'Ik kan hem maar niet loslaten' Waarom je blijft fantaseren over die ex
We zullen zien of de pro's ook nog goeie adviezen hebben
Whaha, als je een paar minuutjes geduld heb, dan zal ik ze eens gaan overtypenquote:Op maandag 28 september 2009 20:55 schreef Swatfire het volgende:
[..]
En wat hebben de pro's voor adviezen?![]()
Als hun a zeggen doe ik b. Tegendraads werkt vaak het beste voor mij
De adviezen van Cosmopolitanquote:Op maandag 28 september 2009 21:08 schreef Fbabe het volgende:
[..]
Whaha, als je een paar minuutjes geduld heb, dan zal ik ze eens gaan overtypen
Ik woon in Utrechtquote:Op maandag 28 september 2009 18:57 schreef dick_laurent het volgende:
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |